Ухвала
від 06.04.2017 по справі 803/1551/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про повернення апеляційної скарги

06 квітня 2017 р.№ 876/1735/17

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Глушко І. В., перевіривши апеляційну скаргу Луцької об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області на ухвалу Волинського окружного адміністративного суду від 06 січня 2017 року про відстрочення виконання судового рішення у адміністративній справі за позовом Луцької об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Приватного виробничого підприємства "Едгард" про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у грошовій заставі, –

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 06 січня 2017 року відстрочено виконання судового рішення у справі за позовом Луцької об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Приватного виробничого підприємства "Едгард" про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у грошовій заставі.

Не погоджуючись із даною ухвалою, Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області подала на неї апеляційну скаргу. Однак, оскільки подана апеляційна скарга не відповідала вимогам ч.6 ст.187 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України), ухвалою від 03.02.2017 її залишено без руху та надано 10-ти денний строк з моменту отримання копії цієї ухвали для усунення вказаних в ній недоліків та ухвалою від 28.02.2017 продовжено строк для усунення недоліків на 10 днів з моменту отримання копії ухвали від 28.02.2017.

Відповідно до наявного в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення ф.119 апелянт копію ухвали від 28.02.2017 отримав 16.03.2017, однак вказані недоліки шляхом, зазначеним в ухвалі, не усунув.

На виконання вказаної ухвали на адресу Львівського апеляційного адміністративного суду від апелянта надійшло клопотання, в якому, покликаючись на ч.2 ст.8 Закону України "Про судовий збір", просить суд звільнити від сплати судового збору за подання апеляційної скарги. Клопотання обгрунтовує відсутністю коштів, призначених на цю мету. Проте, на підтвердження поданого клопотання апелянтом не надано на розгляд суду достатніх доказів, які б свідчили про важкий майновий стан апелянта та неможливість сплатити ним судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі, встановленому Законом України “Про судовий збір”.

Відповідно до ч.2 ст.87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Обставини, зазначені в клопотанні, не є підставою для відстрочення сплати судового збору.

Крім того, звільнення відповідних органів від сплати судового збору не узгоджується з пунктом 2 частини третьої статті 129 Конституції України, яким передбачено, що однією з основних засад судочинства в Україні є рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом.

Ця норма Конституції України знайшла своє закріплення також і в Законі України "Про судоустрій і статус суддів" та у процесуальних кодексах України.

Рівність учасників судового процесу, зокрема, перед законом є похідною від інших норм Конституції України, які визначають рівність конституційних прав і свобод громадян та рівність їх перед законом (стаття 24), а також компетенцію органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19).

Рівність усіх учасників судового процесу перед законом передбачає єдиний правовий режим судочинства, який забезпечує реалізацію їхніх процесуальних прав, тобто є конкретизацією загального принципу рівності громадян перед законом і судом стосовно сфери здійснення судової влади і судочинства.

Тому, звільнення від сплати судового збору відповідних органів як сторін в окремих категоріях справ може розцінюватися як надання їм певних процесуальних переваг перед іншими учасниками судового процесу, зокрема юридичними та фізичними особами, які, безперечно, зобов'язані сплачувати відповідний збір.

Разом з тим, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

З огляду на наведене вважаю, що у задоволенні клопотання Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області про звільнення від сплати судового збору слід відмовити.

Відповідно до ч.3 ст.189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст.187 цього Кодексу, застосовуються правила ст.108 цього Кодексу. Згідно п.1 ч.3 ст.108 КАС України, позовна заява повертається, якщо не усунуто недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.

Станом на день винесення даної ухвали Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області не усунула недоліків апеляційної скарги шляхом, зазначеним в ухвалі Львівського апеляційного адміністративного суду від 03.02.2017, що має наслідком повернення апеляційної скарги особі, яка її подала.

Керуючись статтею 187, частиною 3 статті 189, частиною 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання Луцької об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на ухвалу Волинського окружного адміністративного суду від 06 січня 2017 року про відстрочення виконання судового рішення у адміністративній справі №803/1551/16 – відмовити.

Апеляційну скаргу Луцької об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області на ухвалу Волинського окружного адміністративного суду від 06 січня 2017 року про відстрочення виконання судового рішення у адміністративній справі №803/1551/16 за позовом Луцької об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Приватного виробничого підприємства "Едгард" про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у грошовій заставі – повернути особі, яка її подала.

Роз`яснити, що Луцька об"єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Волинській області не позбавлена права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Копію ухвали направити усім особам, які беруть участь у справі, а особі, яка подавала апеляційну скаргу, також додані до неї матеріали.

Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення.

На ухвалу протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Суддя І.В. Глушко

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2017
Оприлюднено11.04.2017
Номер документу65816364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/1551/16

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 06.04.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 03.02.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.01.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 20.12.2016

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Постанова від 28.10.2016

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 28.10.2016

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 20.10.2016

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 20.10.2016

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні