КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа 826/14063/16
Суддя-доповідач Мацедонська В.Е.
У Х В А Л А
06 квітня 2017 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Мацедонська В.Е., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 10 лютого 2017 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Хай-Тек" до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 10 лютого 2017 року позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Хай-Тек" до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задоволені повністю. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві № 00032615130101 від 12.01.2016 року.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції від 10 лютого 2017 року та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Хай-Тек" в повному обсязі.
Ухвалою судді Київського апеляційного адміністративного суду від 10 березня 2017 року апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві залишено без руху для усунення недоліків, зазначених в даній ухвалі, шляхом надання документу про сплату судового збору у розмірі 18439,39 грн. Зазначена ухвала отримана апелянтом 14 березня 2017 року, що підтверджується зворотнім повідомленням про вручення поштового відправлення.
29 березня 2017 року від Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві надійшло клопотання, в якому апелянт просить задовольнити клопотання про відстрочення сплати судового збору враховуючи майновий стан сторони по справі, згідно ч.1 ст. 88 КАС України, в обгрунтування заявленного клопотання, апелянтом надано повідомлення про визначення кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, економічної класифікації видатків бюджету та рахунків боржника від 13.03.2017 року.
В силу ч.1 ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Разом з тим, клопотання про відстрочення сплати судового збору не містить жодних обґрунтувань щодо неможливості сплати апелянтом судового збору та не підтверджено жодними доказами щодо майнового стану апелянта, які б надавали суду можливість застосувати ст.88 КАС України.
У відповідності до п.2 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору Кабінет Міністрів України має забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Таким чином, законодавцем передбачено можливість сплати судового збору суб єктами владних повноважень після прийняття відповідного розпорядження Кабінетом Міністрів України. Натомість обмеження фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору або відстрочення сплати.
При цьому, звільнення окремих суб єктів владних повноважень від сплати судового збору у зв язку з внесенням змін до Закону України Про судовий збір згідно з Законом України № 484-VIII від 22 травня 2015 року, що набрав чинності з 01 вересня 2015 року, не відповідає п.1 ч.2 ст.129 Конституції України та п.3 ч.1 ст.7 КАС України, згідно яких основними засадами судочинства є рівність всіх учасників процесу перед законом і судом, оскільки таке звільнення від сплати судового збору може розцінюватись, як надання окремим учасникам судового процесу процесуальних переваг перед іншими, тому на законодавчому рівні суб єкти владних повноважень виключені з переліку осіб, які звільнені від сплати судового збору.
Згідно ч.3 ст.189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог встановлених ст.187 цього кодексу, застосовуються правила ст.108 КАС України, а тому апеляційна скарга повертається апелянту, оскільки апелянт не усунув недоліки апеляційної скарги, яка залишена без руху.
Враховуючи, що апелянтом не усунуто недоліки апеляційної скарги, зазначені в ухвалі від 10 березня 2017 року, до суду апеляційної інстанції не надано документу про сплату судового збору у розмірі 18439,39грн., а тому апеляційна скарга, у відповідності до ч.3.ст.189 КАС України - повертається апелянту. При цьому, повернення апеляційної скарги не позбавляє повторного звернення до суду в порядку, встановленому законом.
Керуючись ст. ст. 189, 206, 254 КАС України,
У Х В А Л И В:
Відмовити Головному управлінню Державної фіскальної служби у м. Києві у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору.
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 10 лютого 2017 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Хай-Тек" до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - повернути апелянту.
Касаційну скаргу на ухвалу може бути подано безпосередньо до Вищого адміністративного суду України за правилами адміністративного судочинства відповідно до ст.212 КАС України.
Суддя Мацедонська В.Е.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.04.2017 |
Оприлюднено | 11.04.2017 |
Номер документу | 65818869 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Мацедонська В.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні