Ухвала
від 07.04.2017 по справі 826/17574/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа 826/17574/16                                                                   У Х В А Л А 07 квітня 2017 року                                                                                       м. Київ      Київський апеляційний адміністративний суд у складі судді Степанюка А.Г., розглянувши заяву Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20 січня 2017 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Віста-комфорт» до Головного управління ДФС у м. Києві про визнання скасування податкового повідомлення-рішення, - В С Т А Н О В И В: У листопаді 2016 року товариство з обмеженою відповідальністю «Віста-комфорт» (далі – Позивач, ТОВ «Віста-комфорт») звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Головного управління ДФС в м. Києві (далі – Відповідач, ГУ ДФС в м. Києві) про скасування податкового повідомлення-рішення від 26.07.2016 року №0003561401. Постановою Київського окружного адміністративного суду від 20.01.2017 року позов задоволено повністю. Не погоджуючись із вказаною постановою суду першої інстанції, Відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю. Перевіривши апеляційну скаргу, суд ухвалою від 10.03.2017 року залишив її без руху, оскільки вона не відповідала вимогам ст. 187 КАС України. При цьому невідповідність наведеним положенням КАС України виявилася, зокрема, в тому, що Апелянтом до апеляційної скарги не було додано документ про сплату судового збору. ГУ ДФС у м. Києві було надано строк для усунення недоліків – двадцять днів з моменту отримання копії ухвали від 10.03.2017 року, яку було отримано Апелянтом 15.03.2017 року, про що свідчить наявне у матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення. На виконання вимог ухвали від 10.03.2017 року Апелянтом на адресу суду 03.04.2017 року направлено заяву про відстрочення сплати судового збору, в обґрунтування якої зазначено, що Відповідачем вжиті заходи з якнайшвидшого забезпечення сплати судового збору, що підтверджується копією службової записки від 20.03.2017 року №924/26-15-10-04-34, однак у встановлений судом строк забезпечити сплату судового збору неможливо. Розглянувши подану заяву, суд приходить до висновку про наявність підстав для її задоволення з огляду на таке. Приписами ч. 6 ст. 187 КАС України визначено, що до апеляційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору. Як вже було зазначено в ухвалі від 10.03.2017 року, з урахуванням вимог Закону України «Про судовий збір», а також враховуючи те, що відповідно до положень ст. 5 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи, розмір судового збору за подання ГУ ДФС у м. Києві апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва становить 13   083,35 грн. Відповідно до ч. 1 ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. З наведеного випливає, що звільнення від сплати судового збору, його відстрочення чи розстрочення є дискреційним правом, а не обов'язком суду, можливість реалізації якого пов'язується з майновим станом особи. Судом враховується, що Європейський суд з прав людини від 19.06.2001 року у справі «Креуз проти Польщі» зазначив, що вимога сплати зборів судами у зв'язку з поданням позовів, які вони мають розглянути, не може вважатися обмеженням права доступу до суду, яке є саме по собі таким, що суперечить пункту 1 статті 6 Конвенції. Водночас, у цій же справі суд вказав, що зважаючи на визначне місце, яке займає право на суд у демократичному суспільстві, органи судової влади повинні забезпечити належний баланс між інтересами держави у стягненні судових зборів за розгляд позовів, з одного боку, та інтересом позивача у відстоюванні свого позову в суді, з другого боку. З огляду на викладене суд приходить до висновку про необхідність задоволення поданої заяви та відстрочення Апелянту сплати судового збору до ухвалення судового рішення у даній справі судом апеляційної інстанції. Керуючись ст.ст. 88, 206 КАС України, суд, - У Х В А Л И В: Заяву Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20 січня 2017 року – задовольнити. Відстрочити Головному управлінню ДФС у м. Києві сплату судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20 січня 2017 року у розмірі 13   083,35 грн. до ухвалення судом апеляційної інстанції рішення у даній справі. Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена в касаційному порядку у відповідності до ст.ст. 211, 212 КАС України. Суддя                                                                                          А.Г. Степанюк  

Дата ухвалення рішення07.04.2017
Оприлюднено11.04.2017
Номер документу65857075
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —826/17574/16

Постанова від 11.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 27.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 07.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 07.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні