ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
про визнання банкрутом
"10" квітня 2017 р. справа № 903/823/16
Господарський суд Волинської області у складі:
головуючого судді - Гарбара Ігоря Олексійовича
секретар судового засідання Сердюкова А.О.
за участю:
від заявника: ОСОБА_1 - представник (дов. від 06.05.2016р. №43)
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні господарського суду Волинської області справу №903/823/16 за заявою ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області про банкрутство приватного підприємства "Саламіна",
ВСТАНОВИВ:
04 листопада 2016 року ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Волинській області звернулась до суду із заявою від 24.10.2016р. №10644/10/03-18-10-07 про порушення справи про банкрутство приватного підприємства "Саламіна".
Ухвалою суду від 08.11.2016р. заяву прийнято до розгляду, підготовче засідання призначено на 11 листопада 2016 року, зобов'язано: кредитора надати суду додаткові документи в обґрунтування заяви; боржника надати суду відзив на заяву про порушення справи про банкрутство, інші матеріали.
Ухвалою суду від 21.11.2016р. порушено провадження у справі про банкрутство боржника - приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника - приватного підприємства "Саламіна", введено процедуру розпорядження майном боржника - приватного підприємства "Саламіна" строком на сто п'ятнадцять календарних днів до 16 березня 2017 року, розпорядником майна приватного підприємства "Саламіна" призначено ОСОБА_3.
Публікація оголошення про порушення справи про банкрутство приватного підприємства "Саламіна" була здійснена 21.11.2016р. на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 37586.
В тридцятиденний термін після публікації оголошення до розпорядника майна та в господарський суд Волинської області інші майнові вимоги крім ініціюючого кредитора не надходили.
За наслідками розгляду справи в попередньому засіданні ухвалою від 16.01.2017р. було:
- затверджено реєстр вимог кредиторів боржника - приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853) згідно котрого вимоги кредиторів визнати в наступному розмірі: ОСОБА_2 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області в сумі 457330,75 грн. (443550,75 грн. - вимоги третьої черги, 13780,00 грн. - вимоги першої черги).
- зобов'язано розпорядника майна приватного підприємства "Саламіна" ОСОБА_3 згідно ухвали суду сформувати остаточний реєстр вимог кредиторів, окремо внести до реєстру вимоги кредиторів відомості про майно боржника, яке є предметом застави згідно з державним реєстром застав, відомості про вимоги щодо виплати заробітної плати працівникам.
- встановлено, що особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами приватного підприємства "Саламіна", а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
- зобов'язано розпорядника майна ОСОБА_3 в десятиденний термін письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів приватного підприємства "Саламіна", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів. Обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації, ліквідації боржника чи укладення мирової угоди. Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів, розгляд інших питань подати суду.
13.03.2017р. від розпорядника майна ОСОБА_3 надішло клопотання про долучення документів до матеріалів справи.
14.03.2017р. від арбітражного керуючого ОСОБА_4 надійшла заява про участь у справі про банкрутство ПП "Саламіна".
29 березня 2017 року розпорядник майна ПП "Саламіна" ОСОБА_3 звернувся до господарського суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Ухвалою суду від 30.03.2017р. клопотання розпорядника майна ПП "Саламіна" ОСОБА_3 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури призначено до розгляду в судовому засіданні.
04.04.2017р. від представника комітету кредиторів ПП "Саламіна" ОСОБА_5 надійшло клопотання про призначення ліквідатором підприємства ОСОБА_6 у зв'язку з відмовою арбітражного керуючого ОСОБА_3 від виконання обов'язків ліквідатора.
05.04.2017р. розпорядником майна ПП "Саламіна" ОСОБА_3 на виконання вимог ухвали суду надано суду клопотання комітету кредиторів про визнання боржника банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором підприємства ОСОБА_6
05.04.2017р. від арбітражного керуючого ОСОБА_6 надійшла заява про участь у справі про банкрутство ПП "Саламіна".
Присутня в судовому засіданні представник кредитора - ОСОБА_2 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області стосовно клопотань розпорядника майна та визнання боржника банкрутом, відкриття його ліквідаційної процедури, призначення арбітражного керуючого ОСОБА_6 ліквідатором ПП "Саламіна" не заперечила.
Судом враховано, що в даному випадку згідно з положеннями ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражним керуючим ОСОБА_3 28.02.2017р. було ініційовано проведення засідання зборів кредиторів ПП "Саламіна" з наступним порядком денним: 1. Обрання комітету кредиторів. Присутнім на засіданні зборів кредиторів ПП "Саламіна" був уповноважений представник ОСОБА_2 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області (кількість голосів 457 - 100%)
Засіданням зборів кредиторів ПП "Саламіна" (протокол від 28.02.2017р.) сформовано комітет кредиторів підприємства в кількісному складі одного кредитора: ОСОБА_2 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.
28.02.2017р. було проведено засіданням комітету кредиторів ПП "Саламіна" (протокол від 28.02.2017р.) з наступним порядком денним: 1.Обрання голови і секретаря зборів комітету кредиторів. 2.Заслуховування звіту розпорядника майна. 3.Вирішення питання щодо застосування до боржника подальших процедур банкрутства.
Засіданням комітету кредиторів ПП "Саламіна" (протокол від 28.02.2017р.) було, обрано секретаря та голову комітет кредиторів боржника, затверджено звіт розпорядника майна арбітражного керуючого ОСОБА_3, прийнято відмову арбітражного керуючого ОСОБА_3 від виконання обов'язків ліквідатора ПП "Саламіна" прийнято рішення щодо звернення до господарського суду із клопотанням про припинення процедури розпорядження майном, визнання підприємства-боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та призначення арбітражного керуючого ОСОБА_6 ліквідатором ПП "Саламіна".
Частиною 8 статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення щодо звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора).
У відповідності до ст. 27 України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень:
схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;
відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації;
подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником;
подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.
У підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень:
ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону;
ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником;
постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;
ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство;
ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
В даному випадку, з врахуванням матеріалів справи, зокрема, наданих суду розпорядником майна протоколів зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів ПП "Саламіна", підтверджуючих їх документів, факту відсутності пропозицій щодо можливої санації боржника або укладення мирової угоди у справі, господарський суд приходить до висновку про необхідність визнання ПП "Саламіна" банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури.
Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи його ліквідаційну процедуру, господарським судом враховуються обставини неплатоспроможності ПП "Саламіна", зокрема, те, що за період з моменту порушення провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном не було встановлено активів, за рахунок яких є можливим погашення в повній мірі вимог кредиторів, а відтак і відновлення платоспроможності боржника.
Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
З метою проведення аналізу фінансової, господарської та інвестиційної діяльності боржника, розпорядником майна були направлені запити до державних установ, звітність до яких є обов'язковою згідно законодавства України, зокрема до Державної фіскальної служби України, до Фонду державного майна України, Відділу державної виконавчої служби Деснянського районного управління юстиції у місті Києві, Головного управління регіональної статистики України.
З метою виявлення майна банкрута, були направлені запити до Головного управління Держпродспоживслужба уу Волинській області, Головного управління статистики у Волинській області, Державної інспекції сільського господарства у Волинській області,ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області, Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, Головного сервісного центру МВС України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Управління держпраці у Волинській області, Державної авіаційної служби, Держархібудінспекції України, Другого відділу державної виконавчої служби міста Луцьк, Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, Державної фіскальної служби України, Управління Пенсійного фонду України в місті Луцьк, Фонду державного майна України у Волинській області, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Луцьк.
На подані запити отримано лист Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 27.02.2017 року №33-3-0.2-1891/2-17 стосовно надання інформації про наявність зареєстрованих земельних ділянок повідомило, що за даними управлінь, відділів Держгеокадастру у районах, містах Волинської області станом на 01.01.2013 року за ПП "Саламіна" земельна ділянка не зареєстровані, другий відділ державної виконавчої служби міста Луцьк у листі №3234 від 22.02.17 повідомив, що згідно бази даних АСВП встановлено, що на виконання до відділу виконавчі документи ПП "Саламіна" не надходили та на виконанні не перебувають, Міністерство внутрішніх справ України Головний сервісний центр у листі від 22.02.2017 №31/1308 повідомило, що станом на 22 лютого 2017 року у базі даних Єдиного державного реєстру МВС зареєстровані за вищевказаним підприємством транспортні засоби не значаться, регіональне відділення фонду державного майна України у Волинській області листом №11-03-421 від 23.02.17 року повідомило, що на балансі ПП "Саламіна" відсутнє державне майно, яке в процесі приватизації не увійшло до статутних капіталів господарських товариств, відділення виконавчої дирекції фонду у м. Луцьку Волинської області листом від 28.02.17 року №227 повідомило, що ПП "Саламіна" заборгованості по сплаті страхових внесків немає, головне управління статистики у Волинській області листом від 24.02.17 №03.3- 04/16 повідомило, що ПП "Саламіна" відсутні дочірні підприємства, філії та представництва, Державна архітектурно-будівельна інспекція України листом від 24.02.17 №40-302- 115 повідомила, що відповідно до даних Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про проведення на доопрацювання, відмов у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, ведення якого розпочато з 20.05.2011, відсутня інформація щодо видачі/реєстрацїї ПП "Саламіна" документів дозвільного характеру та декларативного характеру на будівництво та наявності в переліку замовників будівництва, управління держпраці у Волинській області листом від 27.02.17 №474/01-06 повідомило, що за ПП "Саламіна" великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, підіймальних споруд в Управлінні не зареєстровано. Крім того, інформації щодо реєсірації технологічних транспортних засобів до 01.06.2010 року Управління на даний час надати не може, тому що журнали реєстрації технологічних транспортних засобів вилучені відповідно до ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів від 14.03.2013 року слідчого судді Луцького міського районного суду Борнос А.В., Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом від 15.03.17р. №09/03/4960 повідомило, що за даними ліцензійного реєстру професійних учасників фондового ринку ПП "Саламіна" будь-яких ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку в Комісії не отримувало. За наявними щоквартальними адміністративними даними, наданими депозитарними установами відповідно до Положення про порядок звітування депозитарними установами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.06.2013 року №992, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2013 за №1126/23658, станом на 31,12.2016 року ПП "Саламіна" серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє, Державна фіскальна служба України листом від 15.03.17 №3518/1799-99-07-03-01-14 повідомила, що ПП "Саламіна" відсутня в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами, Державна служба України з безпеки на транспорті листом від 20.03.17 №2263/02/15-17 повідомило, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником, яких є ПП "Саламіна", Державна авіаційна служба України Департамент льотної придатності листом від 21.03.17 № 12.1.2.19-2591 повідомив, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ПП "Саламіна", повітряні судна не зареєстровані.
Заяв фізичних та юридичних осіб з пропозиціями про участь у санації боржника (інвесторів) відповідно до вимог ч. 11 ст. 23 Закону розпоряднику майна не надходило.
Пропозицій боржника щодо підготовки плану санації відповідно до вимог ч. 11 ст. 23 Закону розпоряднику майна не надходило.
Враховуючи відсутність пропозицій від боржника щодо підготовки плану санації, заяв фізичних осіб та/або юридичних особи, які бажають взяти участь у санації боржника з пропозиціями щодо санації боржника (план санації тощо), відсутність пропозицій про укладення мирової угоди, відсутність майна боржника, а також відсутність результатів вжитих заходів щодо отримання документів та інформації від посадових осіб боржника щодо його господарської діяльності та майнового стану, розпорядник майна боржника - арбітражний керуючий ОСОБА_3 вважає, що задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.
Відтак судом засвідчується, що розпорядником майна ПП "Саламіна" вчинялись відповідні дії та заходи на належному рівні та в межах наданих йому Законом повноважень у зв'язку з чим звіт арбітражного керуючого слід прийняти до уваги та погодити.
У відповідності до ст.ст. 37, 38, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
В даному випадку, ліквідатором ПП "Саламіна" комітет кредиторів пропонує призначити арбітражного керуючого ОСОБА_6Т.(протокол від 28.02.2017р.).
На день проведення підсумкового засідання до господарського суду від арбітражного керуючого ОСОБА_4 поступила заява №3726/17 від 09.03.2017р. про його згоду стати ліквідатором в цій справі та від арбітражного керуючого ОСОБА_6 поступила заява №1 від 05.04.2017р. про його згоду стати ліквідатором в цій справі.
Оскільки комітетом кредиторів подано клопотання про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_6, у присутньої в судовому засіданні представника кредитора ОСОБА_2 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області заперечень щодо його призначення ліквідатором по даній справі немає, суд не вбачає підстав, які б свідчили про неможливість виконання арбітражним керуючим ОСОБА_6 повноважень ліквідатора у справі про банкрутство приватного підприємства "Саламіна".
В задоволенні клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4 призначення ліквідатором у даній справі слід відмовити.
Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону про банкрутство з дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство з дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, припиняються повноваження власника майна банкрута.
Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону про банкрутство протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 2, 26, 27, 37-40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Звіт розпорядника майна приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853) арбітражного керуючого ОСОБА_3 погодити.
2. Процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853) повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_3 (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №786 від 27.05.2013р., адреса: АДРЕСА_1, Україна, 09700, ідентифікаційний код НОМЕР_1) припинити.
3. Приватне підприємство "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853) визнати банкрутом.
4. Відкрити ліквідаційну процедуру приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853) строком на дванадцять місяців.
5. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном приватного підприємства "Саламіна" не допускається.
6. Ліквідатором приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853) призначити арбітражного керуючого ОСОБА_6 (м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 8/3, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №309 від 28.02.2013р.).
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута. Протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури приватного підприємства "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В, код ЄДРПОУ 31398853).
8 . Зобов'язати ліквідатора:
- під час проведення ліквідаційної процедури використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника;
- виплати кредиторам з основного рахунку здійснювати у порядку черговості, визначеному ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
- здійснювати реалізацію майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
- відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" подавати господарському суду та комітету кредиторів приватного підприємства "Саламіна" звіти про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника, використання коштів боржника;
- на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.
9. Відповідні строки по даній справі обчислюються з дати прийняття господарським судом постанови, тобто з 10 квітня 2017 року.
10. Ліквідатору приватного підприємства "Саламіна" після завершення всіх розрахунків з кредиторами та здійснення ліквідаційної процедури скласти звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс товариства-банкрута, подати їх до господарського суду для подальшого розгляду і затвердження.
11. Примірник постанови для відома та виконання направити:
- ОСОБА_2 об'єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС у Волинській області (43010, м.Луцьк, Київський майдан, 4,);
- Приватному підприємству "Саламіна" (43000, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, офіс 13В);
- сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Волинській області (м. Луцьк, вул. Володимирська, 1);
- відділу Державної виконавчої служби міста ОСОБА_2 (43001, м.Луцьк, вуд.Винниченка, 27а);
- державному реєстратору відділу реєстрації бізнесу та дозвільних процедур Департаменту "Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку" ОСОБА_2 міської ради (м.Луцьк, вул. Лесі Українки, 35);
- Головному управлінню статистики у Волинській області (43000, м. Луцьк, вул. Шопена,12);
- арбітражному керуючому ОСОБА_3 (АДРЕСА_2);
- ліквідатору ОСОБА_6 (м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 8/3).
Суддя І. О. Гарбар
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2017 |
Оприлюднено | 13.04.2017 |
Номер документу | 65880263 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Кравчук Антоніна Михайлівна
Господарське
Господарський суд Волинської області
Гарбар Ігор Олексійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні