ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
10 квітня 2017 рокум. Ужгород№ 807/517/17
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Калинич Я.М., розглянувши матеріали позовної заяви Державної екологічної інспекції у Закарпатській області до приватного підприємства Комунал про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -
ВСТАНОВИВ:
Державна екологічна інспекція у Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до приватного підприємства Комунал , в якому просить підтвердити обґрунтованість вжиття заходів реагування на виявлені Держекоінспекцією під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) порушення, а саме: тимчасово заборонити (зупинити) проведення будівельних робіт Капітальний ремонт утримуючої стіни по вул. Духновича у с. Поляна, Свалявського району на р. Пиня, у період весняно-літнього нересту риби з 25.03.2017 року по 15.05.2017 року, яке здійснюється ПП Комунал .
Вивчивши матеріали позову, суд дійшов переконання, що позовна заява не відповідає вимогам, встановленим статтею 106 КАС України, тому підлягає залишенню без руху.
За правилами ч.3 ст.106 КАС України встановлено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України Про судовий збір .
Розмір ставок судового збору визначається відповідно до ст. 4 Закону України Про судовий збір , відповідно до якої судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно абзацу 4 статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік з 1 січня 2017 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1600 гривень.
За подання до адміністративного суду адміністративного позову юридичною особою майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 1600,00 грн., а за подання до суду адміністративного позову юридичною особою немайнового характеру встановлюється ставка судового збору - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 1600,00 грн.
Таким чином, враховуючи наведене, позивачеві слід сплатити судовий збір за вимогу немайнового характеру, відповідно до вимог Закону України Про судовий збір , у сумі 1600,00 грн.
Для сплати судового збору для звернення до Закарпатського окружного адміністративного суду встановлені наступні реквізити: отримувач коштів - УК у м. Ужгороді, 22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38015610; банк отримувача - ГУ ДКСУ у Закарпатській області; код банку отримувача (МФО) - 812016; рахунок отримувача - 31210206784002; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *; 101; _____(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом ____(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Закарпатський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 106 КАС України, у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги.
Так, позивач в прохальній частині позовної заяви просить підтвердити обґрунтованість вжиття заходів реагування на виявлені Держекоінспекцією під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) порушення, однак порядок такого підтвердження було визначено ст.183-6 Кодексу адміністративного судочинства України, котра була виключена Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства у сфері державного нагляду (контролю) від 03 листопада 2016 року за №1727-VІІ. Даний закон набрав чинності з 30 листопада 2016 року.
У зв'язку з вищенаведеним, суд зазначає, що позивачеві необхідно привести у відповідність до норм Кодексу адміністративного судочинства України позовні вимоги, оскільки така редакція останніх не підпадає під розгляд судом адміністративної справи за статтею 183-2 КАС України.
Згідно до ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
За таких обставин адміністративний позов належить залишити без руху. Вищезазначені недоліки позовної заяви повинні бути усунені позивачем у строк до 19 квітня 2017 року.
На підставі наведеного та керуючись ст.106, ч.1 ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Державної екологічної інспекції у Закарпатській області до приватного підприємства Комунал про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - залишити без руху .
Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 19 квітня 2017 року .
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та підлягає поверненню заявнику.
Копію даної ухвали направити особі, яка звернулася з адміністративним позовом.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд шляхом подачі в п'ятиденний строк з дня отримання її копії.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2017 |
Оприлюднено | 14.04.2017 |
Номер документу | 65903349 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Калинич Я. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні