Ухвала
від 12.04.2017 по справі 826/1051/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1  У Х В А Л А про відкриття провадження в адміністративній справі 12 квітня 2017 року м. Київ№ 826/1051/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Огурцова О.П., розглянувши адміністративний позов та додані до нього матеріали                                 Громадської організації "Театр пластичної драми" до                    Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) третя особа          Київська міська рада про                    визнання незаконним та скасування розпорядження,       В С Т А Н О В И В: Громадська організація "Театр пластичної драми" звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), третя особа – Київська міська рада про визнання незаконним та скасування розпорядження. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.01.2017 позовну заяву було залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви. До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшло клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору, у зв'язку з тим, що позивач є неприбутковою громадською організацією, яка не має ані розрахункового рахунку, ані коштів та ліквідного майна, за рахунок якого можна було б сплатити судовий збір. До вказаного клопотання позивачем надано довідку від 27.02.2017 № 2-2, рішення ДФС України від 10.06.2015 № 154/26-59-15-51про внесення позивача до реєстру неприбуткових установ та організацій на підтвердження незадовільного стана майна позивача. Відповідно до частини першої статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору. Позовна заява подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність, відповідає вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України,  позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства і вона підсудна даному адміністративному суду. Також, немає інших підстав для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України. На підставі викладеного, керуючись частиною першою статті 88, статтями 104-107 Кодексу адміністративного судочинства України, суд - УХВАЛИВ: 1.Звільнити позивача від сплати судового збору. 2.Відкрити провадження в адміністративній справі. 3.Зобов'язати відповідача надати до 28.09.2017 письмові заперечення проти позову та всі матеріали, що були або мали бути  взяті до уваги при прийнятті рішення, вчиненні дії, допущенні бездіяльності з приводу яких подано позов. 4.Справа розглядатиметься суддею одноособово. 5.Копію ухвали надіслати позивачу, відповідачу та третій особі разом з інформацією про їхні процесуальні права і обов'язки. 6.Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                                    О.П. Огурцов Додаток на адресу відповідача та третьої особи: позовна заява разом з додатками Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати  в  суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити  підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право  визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

Дата ухвалення рішення12.04.2017
Оприлюднено19.04.2017
Номер документу65965797
СудочинствоАдміністративне
Суть                    визнання незаконним та скасування розпорядження

Судовий реєстр по справі —826/1051/17

Рішення від 20.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 09.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 12.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 12.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні