ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Шуляк Л.А.
Суддя-доповідач:Іваненко Т.В.
УХВАЛА
іменем України
"11" квітня 2017 р. Справа № 806/2612/16
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Іваненко Т.В.
суддів: Кузьменко Л.В.
Франовської К.С.,
за участю секретаря судового засідання Лібеги С.О.,
прокурора,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Валки-Ільменіт" на постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "15" лютого 2017 р. у справі за позовом Керівника Коростенської місцевої прокуратури в інтересах держави до Товариства з обмеженою відповідальністю "Валки-Ільменіт", Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання незаконним та скасування розпорядження №105 від 24.04.2015 р. ,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор в інтересах держави звернувся до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом про визнання незаконним та скасування розпорядження голови Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №105 від 24.04.2015 "Про затвердження детального плану території земельних ділянок, розташованих поза межами населених пунктів Меленівської, Хотинівської, Стремигородської, Новаківської сільських рад Коростенського району Житомирської області", яким затверджено детальний план території земельних ділянок під розміщення гірничо-збагачувального комплексу Стермигородського апатит-ільменітового родовища.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що затвердження детального плану відбулось без проведення громадських слухань в усіх населених пунктах, територію яких він охоплює; розроблення детального плану відбулось без врахування план-схеми розвитку та забудови території Коростенського району від 1982 року та за відсутності актуалізованої картографічної основи цієї схеми в цифровій формі та графічних матеріалів, без врахування державних інтересів; в межі Стремигородського родовища увійшли землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, на зміну цільового призначення яких накладено мораторій.
Постановою Житомирського окружного адміністративного позов задоволено.
Визнано незаконним та скасовано розпорядження голови Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №105 від 24.04.2015 "Про затвердження детального плану території земельних ділянок, розташованих поза межами населених пунктів Меленівської, Хотинівської, Стремигородської, Новаківської сільських рад Коростенського району Житомирської області".
Не погоджуючись з вищезазначеною постановою, відповідач ТОВ "Валки-Ільменіт" подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права та ухвалити нову постанову, якою відмовити в задоволені позову. В апеляційній скарзі зазначив, що при прийнятті оскаржуваного рішення було дотримано процедуру проведення громадських слухань, зокрема ними, як замовником, був оприлюднений проект містобудівної документації та доступ до цієї інформації громадськості шляхом публікації "Інформації для громадського обговорення щодо розміщення об'єкта нового будівництва" в регіональній газеті "Древлянський край" від 03.05.2014, інформація про розроблений проект була розміщена на дошках оголошень сільських рад, копії детального плану території надані для ознайомлення громадськості кожній сільській раді. Зазначив, що Коростенська РДА не повинна була проводити громадські слухання, забезпечити їх проведення повинні були відповідні сільські ради. За інформацією Меленівської, Хотинівської, Новаківської сільських рад пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні в оголошені терміни не надходило, а тому проект погоджено у порядку, передбаченому ст.21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Вказав також, що прокурор звернувся до суду понад строки встановлені для звернення з зазначеним позовом.
В судовому засіданні прокурор просив відмовити в задоволенні апеляційної скарги, вважає судове рішення законним.
Представники відповідачів не з'явилися. Про час, дату та місце судового засідання повідомлені вчасно та належним чином. Від представника ТОВ "Валки-Ільменіт" надійшло клопотання про відкладення розгляду, у зв'язку з перебуванням представника у відрядженні.
Проте колегія суддів прийшла до висновку, що клопотання про відкладення задоволенню не підлягає, оскільки ТОВ "Валки - Ільменіт" мало можливість уповноважити іншого представника на участь у справі.
Переглянувши судове рішення, доводи апеляційної скарги, розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення прокурора, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не належить до задоволення.
Суд встановив, що у відповідності до розпорядження Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №261 від 10.10.2013 ТОВ "Валки-Ільменіт" надано дозвіл на розробку детального плану території земельних ділянок під розміщення гірничо-збагачувального комплексу Стремигородського апатит-ільменітового родовища за межами населених пунктів Меленівської, Хотинівської, Стремигородської, Новаківської сільських рад Коростенського району Житомирської області, відповідно до договору ТОВ"Валки-Ільменіт" з організацією, яка має в своєму складі особу з відповідним кваліфікаційним сертифікатом на виконання робіт з розроблення містобудівної документації. Замовником на виконання детального плану території визначено ТОВ "Валки-Ільменіт". Крім того, Коростенська РДА згідно п.5 цього розпорядження мала забезпечити проведення процедури громадських слухань проекту детального плану території у відповідності до чинного законодавства (а.с.22).
03.05.2014 ТОВ "Валки-Ільменіт" в регіональній газеті "Древлянський край" розмістило повідомлення про розробку детального плану території (а.с.91).
Розпорядженням Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №287 від 04.09.2014 внесені зміни до п.2 розпорядження Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №261 від 10.10.2013, зокрема зазначено, що замовником на виконання детального плану території визначено Коростенську РДА (а.с.80).
Розпорядженням голови Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №105 від 24.04.2015 "Про затвердження детального плану території земельних ділянок, розташованих поза межами населених пунктів Меленівської, Хотинівської, Стремигородської, Новаківської сільських рад Коростенського району Житомирської області" затверджено детальний план території земельних ділянок під розміщення гірничо-збагачувального комплексу Стремигородського апатит-ільменітового родовища (а.с.21).
Не погоджуючись із зазначеним розпорядженням, прокурор в інтересах держави звернувся з позовом до суду.
Суд першої інстанції дійшов висновку про задоволення позову з тих підстав, що затвердження детального плану відбулось без проведення громадських слухань в усіх населених пунктах, територію яких він охоплює. Суд вважав, що при затвердженні детального плану території земельних ділянок під розміщення гірничо-збагачувального комплексу Стермигородського апатит-ільменітового родовища, Коростенська РДА, як орган який приймає рішення про затвердження цього плану, обов'язково мала провести громадські слухання із повідомленням громадськості про дату та місце їх проведення або доручити їх проведення відповідним органам місцевого самоврядування, території яких увійшли до детального плану території.
Колегія погоджується з таким висновком, виходячи з наступного.
Згідно із ст.5 Закону України "Про основи містобудування" від 16.11.1992 № 2780-XII при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені, зокрема урахування державних та громадських інтересів при плануванні та забудові території; урахування законних інтересів та вимог власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва; інформування через засоби масової інформації громадян про плани перспективного розвитку територій і населених пунктів, розміщення важливих містобудівних об'єктів; участь громадян, об'єднань громадян в обговоренні містобудівної документації, проектів окремих об'єктів і внесення відповідних пропозицій до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій; захист прав громадян та громадських організацій згідно із законодавством.
У відповідності до ст.19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VI (далі - Закон №3038), детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та або області з урахуванням державних та регіональних інтересів. Розроблення детального плану території за межами населених пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі розпорядження відповідної районної державної адміністрації. Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів. Матеріали детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується шляхом його розміщення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у місцевих друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу.
Згідно із ст.21 Закону №3038 громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проектні містобудівні документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій. Затвердження на місцевому рівні вищевказаної містобудівної документації без проведення громадських слухань забороняється. Сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі комітети зобов'язані забезпечити оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічним та екологічними наслідками; оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості; реєстрацію та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні; узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні комісію, оприлюднення результатів розгляду громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні. Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування, які в свою чергу повинні бути надані у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 року №290 затверджений Порядок розроблення містобудівної документації (далі - Постанова №290), розділ IV якого регламентує порядок розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні.
Замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є при розробленні детального плану території, яка розташована за межами населеного пункту, - районна державна адміністрація, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації (п.4.3 Постанови №290).
Відповідно до п.4.9 Постанови №290 крім функцій, визначених у пункті 1.4 розділу I цього Порядку, замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні забезпечує проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації на місцевому рівні в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (далі - Постанова №555).
За змістом п.5 Постанови № 555 повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити: інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі; основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення; інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).
Судом встановлено, що у повідомленні про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації, яке було розміщено у регіональній газеті "Древлянський край" від 03.05.2014 невірно вказано замовника детального плану, не зазначено основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).
Інформація щодо проведення проектних робіт по виконанню детального плану також розміщувалась 29.04.2014 у регіональній газеті "Древлянський край", проте дане повідомлення також не відповідає вимогам п.5 Постанови № 555, зокрема у ньому не було вказано відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації; інформацію про строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).
Окрім того. встановлено, що зазначені повідомлення були оприлюднені ТОВ "Валки-Ільменіт", а не органами місцевого самоврядування, території яких охоплює детальний план території, як передбачено ст.21 Закону №3038 чи замовником розроблення детального плану території (Коростенською РДА), який мав забезпечити проведення громадських слухань.
Коростенська РДА, як замовник розроблення детального плану території, оголошення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації на своєму веб-сайті, враховуючи, що у сільських рад відсутні власні веб-сайти, не розміщувала.
Також встановлено, що ТОВ "Валки-Ільменіт" на підставі розробленого детального плану території мало здійснювати видобуток корисних копалин загальнодержавного значення, а тому проведення громадських слухань було обов'язковим.
Слід зазначити, що чинне законодавство передбачає цілу низку заходів, які мають на меті широку участь громадськості у прийнятті рішень з питань що стосуються впливу на навколишнє середовище, забезпечення участі громадськості вже на ранньому етапі процедури прийняття таких рішень, коли є всі можливості для розгляду різних варіантів і коли участь громадськості може бути найефективнішою.
Відповідно до Порядку залучення громадськості до обговорення питань щодо прийняття рішень, які можуть впливати на стан довкілля, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.06.2011 №771 (далі - Постанова №771) визначено процедуру залучення громадськості, її представників (представника) до обговорення питань щодо прийняття рішень у сфері охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів, виконання яких може спричинити негативний вплив на стан довкілля, в тому числі проектів містобудівної документації на місцевому рівні (генеральні плани населених пунктів, плани зонування та детальні плани територій).
Пункт 4 Постанови №771 вказує, що громадське обговорення передбачає:
інформування громадськості про початок розгляду проекту рішення та можливість узяти в ньому участь;
забезпечення доступу громадськості до проекту рішення, документів, на підставі яких приймається таке рішення, та іншої необхідної інформації;
надання можливості громадськості подавати пропозиції (зауваження) для врахування під час прийняття рішення (далі - пропозиції (зауваження), брати участь у громадських слуханнях та інших формах громадського обговорення;
розгляд поданих пропозицій (зауважень);
інформування громадськості про врахування чи відхилення поданих пропозицій (зауважень) із зазначенням підстави;
забезпечення ознайомлення громадськості з прийнятим рішенням.
Організатором громадського обговорення може бути орган виконавчої влади, який приймає рішення, орган місцевого самоврядування або замовник проекту такого рішення. Врахування пропозицій (зауважень) громадськості забезпечує орган, який приймає рішення (п.5 Постанови №771).
Основними формами громадського обговорення є підготовка та подання пропозицій (зауважень), громадські слухання (п.7 Постанови №771).
Відповідно до п.9 Постанови №771 повідомлення про громадське обговорення розміщується періодично до його завершення в засобах масової інформації або оприлюднюється у спосіб, що забезпечує його доведення до жителів відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Проведення громадських слухань є обов'язковим у разі прийняття рішень щодо об'єктів та видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, а також в інших установлених законом випадках (п.12 Постанови №771).
Відповідно до п.6 Переліку видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 808 до таких видів діяльності віднесено видобування корисних копалин, за винятком корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками і землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок для господарських і побутових потреб.
Постановою №771 чітко визначено процедуру проведення громадських слухань, зокрема організатор громадського обговорення визначає дату та місце проведення громадських слухань і забезпечує відповідне інформування громадськості про:
замовника проекту рішення та зміст його заяви;
короткий зміст проекту рішення;
найменування органу, який приймає рішення, із зазначенням адреси, за якою можна ознайомитися з документами, на підставі яких приймається рішення, та додатковою інформацією, надіслати запит, пропозиції (зауваження);
строки подання пропозицій (зауважень) (п.13 Постанови №771).
Громадські слухання проводяться під головуванням уповноваженого представника організатора громадського обговорення, який:
забезпечує реєстрацію їх учасників;
оголошує порядок денний і пропозиції щодо регламенту їх проведення;
інформує учасників про порядок ведення протоколу, подання пропозицій (зауважень) у письмовій чи усній формі, зміст пропозицій (зауважень), що надійшли, та процедуру їх врахування;
оголошує проблемні питання, до яких необхідно привернути увагу громадськості; забезпечує проведення обговорення поданих пропозицій (зауважень) (п.14 Постанови №771).
Із повідомлень, розміщених у регіональній газеті "Древлянський край" 29.04.2014 та 03.05.2014, вбачається, що жодного разу не було визначено дату та місце проведення громадських слухань.
Такі слухання із залученням громадськості не було проведено ні органом виконавчої влади, а саме Коростенською РДА, яка мала забезпечити проведення громадських слухань, ні органами місцевого самоврядування (а.с.37-39, 92-94). Громадські слухання було проведено лише на території Стремигородської сільської ради, про що складено протокол від 20.05.2014 (а.с.40-41).
Відповідачами не була надано суду доказів проведення інших інформаційних заходів щодо обговорення детального плану території.
Коростенською РДА не надано доказів оприлюднення детального плану території відповідно до ч.7 ст. Закону №3038 та п.4.12 Постанови №290 після його затвердження.
Колегія суддів з огляду на вищенаведене погоджується з висновком суду першої інстанції, що затвердження детального плану відбулось без проведення громадських слухань в усіх населених пунктах, територію яких він охоплює.
Суд першої інстанції також правомірно застосував практику Європейського суду з прав людини, яка є джерелом права в Україні, зокрема рішення по справі "Гримковська проти України" від 21 липня 2011 року. Зокрема у даному рішенні міститься посилання на Орхуську Конвенцію, яка стосується доступу до інформації, участі громадськості в процесі прийняття рішень, яка була прийнята 25 червня 1998 року Європейською економічною комісією ООН і набрала чинності 30 жовтня 2001 року. Україна ратифікувала Конвенцію 06 липня 1999 року. Орхуська Конвенція застосовується у сфері розвитку доступу громадськості до інформації, якою володіють державні органи, зокрема шляхом забезпечення прозорого та доступного розповсюдження важливої інформації, сприяння участі громадськості у прийнятті рішень з питань, що стосуються впливу на навколишнє середовище, забезпечення участі громадськості вже на ранньому етапі процедури таких рішень, "коли є всі можливості для розгляду різних варіантів і коли участь громадськості може бути найефективнішою", створення умов для доступу до судів з приводу законодавства щодо охорони навколишнього середовища та доступу до інформації. Результати участі громадськості мають бути враховані при прийнятті остаточного рішення, яке також має бути оприлюднене.
Таким чином, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що Коростенською РДА не було забезпечено прозорого та доступного розповсюдження важливої інформації щодо розробки детального плану території земельних ділянок, розташованих поза межами населених пунктів Меленівської, Хотинівської, Стремигородської, Новаківської сільських рад Коростенського району Житомирської області для розміщення гірничо-збагачувального комплексу Стермигородського апатит-ільменітового родовища та не забезпечено дотримання процедури проведення громадських слухань, що є порушенням процедури розроблення та затвердження детального плану території, а відтак підстави для скасування розпорядження голови Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області №105 від 24.04.2015.
В ході перегляду справи встановлено, що суд відхилив доводи прокурора стосовно того, що в межі Стремигородського родовища увійшли землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, на зміну цільового призначення яких накладено мораторій.
Колегія суддів не погоджується з таким висновком суду з огляду на таке.
Згідно інформації Управління Держгеокадастру у Коростенському районі вбачається, що детальний план території земельних ділянок, розташованих поза межами населених пунктів Меленівської, Хотинівської, Стремигородської, Новаківської сільських рад Коростенського району Житомирської області, включає також земельні ділянки, які розпайовані та належать громадянам на праві власності.
Встановлено також, що ТОВ "Валки-Ільменіт" на підставі спеціального дозволу на користування надрами №3590 від 29.12.2004 та акту про надання гірничого відводу №2737 від 30.12.2013 має намір здійснювати розробку Стремигородського родовища апатит-ільменітових руд, для чого і розробляється детальний план території.
Згідно із ч.4 ст.24 Закону №3038 зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється (відповідно до Прикінцевих положень вказаного Закону, дія даної норми до 1 січня 2015 року не поширюється на території, де відповідно до цього Закону не затверджені плани зонування або детальні плани територій).
Відповідно до статті 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.
Частиною 5 даної статті визначено, що Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33 - 37 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 23 Земельного кодексу України, землі, придатні для потреб сільського господарства, повинні надаватися насамперед для сільськогосподарського використання.
Для будівництва промислових підприємств, об'єктів житлово-комунального господарства, залізниць і автомобільних шляхів, ліній електропередачі та зв'язку, магістральних трубопроводів, а також для інших потреб, не пов'язаних з веденням сільськогосподарського виробництва, надаються переважно несільськогосподарські угіддя або сільськогосподарські угіддя гіршої якості.
Відповідно до п.15 Перехідних положень Земельного кодексу України до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення, але не раніше 1 січня 2018 року, не допускається:
а) купівля-продаж земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, крім вилучення (викупу) їх для суспільних потреб;
б) купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок і зміна цільового призначення (використання) земельних ділянок, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, земельних ділянок, виділених в натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) для ведення особистого селянського господарства, а також земельних часток (паїв), крім передачі їх у спадщину, обміну земельної ділянки на іншу земельну ділянку відповідно до закону та вилучення (викупу) земельних ділянок для суспільних потреб, а також крім зміни цільового призначення (використання) земельних ділянок з метою їх надання інвесторам - учасникам угод про розподіл продукції для здійснення діяльності за такими угодами.
Тобто зміна цільового призначення ділянок, отриманих у процесі паювання колективних земель, заборонена.
Згідно ж детального плану, всупереч вимогам п.15 Перехідних положень Земельного кодексу України, дані земельні ділянки заплановані для використання у промислових цілях.
Відтак доводи прокурора в даному випадку є обґрунтованими.
Разом із тим колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відсутність правових підстав для залишення позовної заяви прокурора в інтересах держави без розгляду з підстав пропуску передбаченого ст. 99 КАС України строку на звернення до суду.
З урахуванням викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення про визнання незаконним та скасування оскаржуваного розпорядження з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанова суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Доводи апеляційної скарги не спростовують законність та обґрунтованість постанови суду першої інстанції.
За таких підстав, апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Валки-Ільменіт" залишити без задоволення, постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "15" лютого 2017 р. без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя Т.В. Іваненко
судді: Л.В. Кузьменко
К.С. Франовська
Повний текст cудового рішення виготовлено "13" квітня 2017 р.
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
2 - позивачу/позивачам: Керівник Коростенської місцевої прокуратури в інтересах держави вул. Героїв Чорнобиля, 10, м.Коростень,Коростенський район, Житомирська область,11500
3- відповідачу/відповідачам: Товариство з обмеженою відповідальністю "Валки-Ільменіт" вул. Шевченка, 1-А, смт. Іршанськ, Хорошівський район, Житомирська область,12110
4 - Коростенська районна державна адміністрація Житомирської області вул. Грушевського, 60/2, м. Коростень, Житомирська область,11500
5 - Прокуратура Житомирської області - вул. С. Ріхтера, 11, м.Житомир
6 - представник відповідача Хомчук М.С. АДРЕСА_1
,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2017 |
Оприлюднено | 19.04.2017 |
Номер документу | 65967220 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Коваленко Н.В.
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Іваненко Т.В.
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Шуляк Любов Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні