Ухвала
від 04.04.2017 по справі 175/4692/16-к
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 175/4692/16-к

Провадження № 1-кс/175/320/17

Справа №175/4692/16-к

Провадження №1-кс/175/320/17

У Х В А Л А

Іменем України

04 квітня 2017 року Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого - слідчого судді Борисова С.А.

за участю секретаря - Єльшиної А.С.,

прокурора - Носань І.О.

розглянувши клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_1 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

До Дніпропетровського районного суду Дніпропетровської області надійшло клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_1 про тимчасовий доступ до речей і документів .

Відповідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді під час судового провадження є обов'язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

В обґрунтування клопотання зазначено, що в провадженні Дніпровського РВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження № 12016040440002773 від 15.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.239 КК України.

Нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням здійснюється прокурором Дніпропетровської місцевої прокуратури №3.

Під час проведення досудового розслідування кримінального провадження вбачається наступне: в результаті бездіяльності посадових осіб Олександрівської селищної ради Дніпропетровської області відбулось забруднення навколишнього природного середовища на своїй території і в межах своєї компетенції, а саме: на землях Олександрівської сільради, Дніпровського району, Дніпропетровської області, стихійно утворено звалище твердих побутових та промислових відходів, яке займає площу близько 2,5 га., на території якого фактично здійснюється безлімітне вивантаження, утворення та розміщення побутових відходів, морфологічний стан яких: 60% тверді побутові відходи (4й. клас небезпеки), 30% будівельні відходи (4й. клас небезпеки), 10% тверді промислові відходи (3й. клас небезпеки), місце розташування: Південно-Західний та Західний напрямок від УЧГОСПу Самарський (близько 1 км від населеного пункту), що призвело до збитків державі, в наслідок забруднення ґрунтів біля 72 тис грн.

Враховуюче викладене, та згідно ст. 15. Закону України Про охорону навколишнього природного середовища (Повноваження місцевих рад у галузі охорони навколишнього природного середовища):

місцеві ради несуть відповідальність за стан навколишнього природного середовища на своїй території і в межах своєї компетенції: … забезпечують реалізацію екологічної політики України, екологічних прав громадян; … організують роботу по ліквідації екологічних наслідків аварій, залучають до цих робіт підприємства, установи та організації, незалежно від їх підпорядкування та форм власності, і громадян; …здійснюють контроль за додержанням законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

За статтею 12 Закону України Про відходи визначення режиму використання безхазяйних відходів покладається на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, якщо інше не передбачено законом.

Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування ведуть облік безхазяйних відходів і несуть відповідальність за комплексне використання таких відходів, додержання умов поводження з ними та запобігання їх негативному впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людей.

Частиною третьою статті 22 Закону України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення визначено, що органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни зобов'язані утримувати надані в користування чи належні їм на праві власності земельні ділянки і території відповідно до вимог санітарних норм.

До обов'язків органів місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами віднесено забезпечення ліквідації несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів (п. и ч. 1 ст. 21 Закону України Про відходи ) аналогічними повноваженнями наділені і місцеві державні адміністрації (п. и , п. м ч. 1 ст. 20 Закону України Про відходи ).

Пунктом а частини 1 статті 42 Закону України Про відходи передбачено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть цивільну відповідальність за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків.

На підставі викладеного, в наслідок бездіяльності посадових осіб Олександрівської сільради допущене забруднення та псування земель речовинами, відходами чи іншими матеріалами, шкідливими для довкілля, внаслідок порушення спеціальних правил, що створило небезпеку для життя, здоров'я людей чи довкілля, та спричинило істотну шкоду охоронюваним інтересам Держави.

Під час проведення досудового розслідування і неодноразового виїзду на місце стихійного звалища встановлено транспортні засоби, які здійснюють безлімітні вивантаження твердих побутових та промислових відходів на вищезазначеному стихійному звалищі, в результаті опитання водія сміттєвозу, останній пояснив, що транспортний засіб, на якому здійснюється транспортування і вивантаження твердих побутових та промислових відходів, належить підприємству КП Мрія Олександрівської сільської ради (код ЄДРПОУ 37976050).

В ході досудового розслідування у даному кримінальному провадженні встановлено, що Олександрівська сільська рада (код ЄДРПОУ 4338782) , в головному управлінні державної казначейської служби України в Дніпропетровській області, який знаходиться за адресою: Дніпропетровська область м. Дніпро, вул. Челюскіна, буд. 1, відкрито рахунки: № 35413033000509 (українська гривня), № 35423034000509 (українська гривня), № 35420026000509 (українська гривня), № 35421014000509 (українська гривня), № 37111032000509 (українська гривня), № 37114051000509 (українська гривня), № 35427202029846 (українська гривня), № 35426203029846 (українська гривня), № 35411003029846 (українська гривня), № 35412002029846 (українська гривня), № 35412002029846 (українська гривня), № 35413001029846 (українська гривня), № 35418006029846 (українська гривня), № 35420102029846 (українська гривня), № 35426106029846 (українська гривня), № 35423109029846 (українська гривня), № 35421101029846 (українська гривня), № 35414022029846 (українська гривня), № 35429102029846 (українська гривня), № 31551203329846 (українська гривня), № 31553201329846 (українська гривня), № 31558202129846 (українська гривня), № 35422177029846 (українська гривня),№ 35418017029846 (українська гривня), № 35422155029846 (українська гривня),по яким перераховувались кошти, про що свідчить витяг з електронної бази податковий блок ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, першочергове значення мають документи Олександрівська сільська рада (код ЄДРПОУ 4338782), а саме документи (роздруківки), що містять відомості про розрахункові банківські операції по руху грошових коштів по рахунках зазначеного підприємства в прибутковій і видатковій частині із вказівкою вхідних і вихідних сум платежів, дат, часу операції, даних банків відправників і одержувачів, номерів їх рахунків, призначення платежу, і документи, що послужили підставою для видачі готівки коштів з рахунків. Зазначені документи в обов'язковому порядку необхідні на паперових та електронних носіях.

Враховуючи викладене, виникла необхідність у доступі до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, та проведенні їх вилучення (виїмки) в банку для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, які полягають у встановленні осіб, які мали доступ до розпорядження рахунками.

Дослідивши матеріали справи, приходжу до наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв'язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать: інформація, що знаходиться у володінні засобу масової інформації або журналіста і надана їм за умови нерозголошення авторства або джерела інформації.

Згідно з ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п'ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно з ч. 5 ст. 132 КПК України під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

На підставі матеріалів клопотання та вищевикладеного, а також враховуючи, що під час досудового слідства вбачається наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи, речі та предмети мають значення для повного, об'єктивного та всебічного дослідження усіх обставин скоєння вказаного кримінального правопорушення вважаю за необхідне задовольнити клопотання та надати тимчасовий доступ до документів та їх вилучення (виїмку).

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходиться інформація, а саме представників ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, на підставі ч.2 ст. 163 КПК України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 31, 32 Конституції України, ст.ст. 40, 131, 132, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_1 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

Розглянути клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходиться інформація, а саме представників - ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, на підставі ч.2 ст. 163 КПК України.

Надати тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення (виїмку), що містять банківську таємницю, які перебувають у володінні головному управлінні державної казначейської служби України в Дніпропетровській області (МФО 805012), який знаходиться за адресою: Дніпропетровська область м. Дніпро, вул. Челюскіна, буд. 1 а саме: документи Олександрівської сільської ради (код ЄДРПОУ 4338782), в ПАТ КБ Приват Банк (МФО 305299), рахунки: № 35413033000509 (українська гривня), № 35423034000509 (українська гривня),№ 35420026000509 (українська гривня), № 35421014000509 (українська гривня), № 37111032000509 (українська гривня), № 37114051000509 (українська гривня), № 35427202029846 (українська гривня), № 35426203029846 (українська гривня), № 35411003029846 (українська гривня), № 35412002029846 (українська гривня), № 35412002029846 (українська гривня), № 35413001029846 (українська гривня), № 35418006029846 (українська гривня), № 35420102029846 (українська гривня), № 35426106029846 (українська гривня), № 35423109029846 (українська гривня), № 35421101029846 (українська гривня), № 35414022029846 (українська гривня), № 35429102029846 (українська гривня), № 31551203329846 (українська гривня), № 31553201329846 (українська гривня), № 31558202129846 (українська гривня), № 35422177029846 (українська гривня), № 35418017029846 (українська гривня), № 35422155029846 (українська гривня), документи (роздруківки), що містять відомості про розрахункові банківські операції по руху грошових коштів по вищевказаному рахунку Олександрівської сільської ради (код ЄДРПОУ 4338782), у прибутковій і видатковій частині із вказівкою вхідних і вихідних сум платежів, дат, часу операції, відправника й одержувача коштів, даних банків відправників і одержувачів, номерів їх рахунків, призначення платежу в електронному вигляді й на паперовому носії за період часу з 01.01.2014 р. по теперішній час. Документи надати як на паперових носіях так і в електронному вигляді.

У випадку об'єктивних причин не видачі оригіналів або нотаріально засвідчених копій вищевказаних документів, зобов'язати банк надати належно засвідчені копії вищевказаних документів.

Право тимчасового доступу до документів та їх вилучення надати прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_1 та співробітнику управління захисту економіки у Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_2 , визначеного прокурором Носань І.О., відповідним дорученням щодо проведення слідчих (розшукових) дій в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України.

Ухвалу виконати до 04 травня 2017 року.

Відповідно до ч.3 ст. 309 КПК України ухвала слідчого судді про задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Відповідно до ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів. У разі якщо дозвіл на проведення обшуку надано за клопотанням сторони захисту, слідчий суддя, суд доручає забезпечення його проведення слідчому, прокурору або органу внутрішніх справ за місцем проведення цих дій. Проведення обшуку здійснюється за участю особи, за клопотанням якої надано дозвіл на його проведення, згідно з положеннями цього Кодексу.

Слідчий суддя С.А.Борисов

СудДніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення04.04.2017
Оприлюднено19.04.2017
Номер документу65978091
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —175/4692/16-к

Ухвала від 19.04.2017

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 04.04.2017

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 04.04.2017

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 04.04.2017

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 04.04.2017

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 13.12.2016

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 13.12.2016

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 13.12.2016

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 13.12.2016

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

Ухвала від 06.12.2016

Кримінальне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Борисов С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні