Ухвала
від 12.04.2017 по справі 913/72/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

12 квітня 2017 року Справа № 913/72/17

Провадження №33/913/72/17

Господарський суд Луганської області у складі колегії суддів:

головуючий суддя Драгнєвіч О.В.,

судді : Василенко Т.А.,

ОСОБА_1,

при секретарі Білоус С.Г.,

у засіданні брали участь:

від позивача: ОСОБА_2, представник за довіреністю б/н від 19.01.2017;

від відповідача: представник не прибув;

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 913/72/17

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» , м. Сватово, Луганська область ,

до Публічного акціонерного товариства «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» , м.Рубіжне, Луганська область

про стягнення 689 011 грн 93 коп.

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» звернулося до господарського суду Луганської області з позовом до Публічного акціонерного товариства «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» про стягнення коштів за договором №419 від 12.06.2015 (з урахуванням заяви про про зміну позовних вимог від 22.02.2017) в розмірі 689011 грн 93 коп., з яких:

- 512193 грн 46 коп. - сума основного боргу за надані послуги з організації доставки вантажів замовника протягом грудня 2015 року;

- 94276 грн 66 коп. - нарахованої пені у зв'язку із допущеним простроченням у проведенні розрахунків;

- 65871 грн 81 коп. - інфляційні втрати;

- 16670 грн 00 коп. - сума нарахованих 3% річних.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 12.01.2017 порушено провадження, розгляд справи здійснювався одноособово суддею Драгнєвіч О.В.

У зв'язку зі складністю справи та не надання сторонами витребуваних судом додаткових пояснень та документів, необхідних для встановлення фактичних обставин справи та правильного вирішення спору, закінченням процесуального строку, у відповідності до протоколу автоматичного визначення складу колегії суддів від 23.03.2017 для розгляду справи визначено колегію: головуючий суддя - Драгнєвіч О.В, судді - Василенко Т.А , ОСОБА_1

Ухвалою господарського суду Луганської області від 24.03.2017 розгляд справи відкладено на 12.04.2017 у зв'язку з неявкою представників сторін.

В судове засідання від 12.04.2017 прибув лише представник позивача.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, вимог ухвали суду не виконав, письмових пояснень та документів, необхідних для встановлення фактичних обставин справи не надав. Був належним чином повідомлений про час та місце судового засідання.

Пунктом 3 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про судове рішення" від 23.03.2012 року №6 встановлено, що в разі необхідності заміни судді в процесі розгляду справи або додаткового введення судді (суддів) до складу суду розгляд справи з огляду на встановлений пунктом 3 частини четвертої статті 47 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" принцип незмінності судді слід починати спочатку. При цьому заново розпочинається й перебіг передбачених статтею 69 ГПК строків вирішення спору, а його подальше продовження новим (зміненим) складом суду здійснюється у випадках і в порядку, передбачених частиною третьою цієї статті.

Враховуючи викладене, суд у новому складі розпочав розгляд справи з початку, суд перейшов до розгляду справи по суті.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив позов задовольнити, посилаючись на неналежне виконання відповідачем як замовником договору №419 від 12.06.2015, за яким позивачем було надано послуги з організації доставки вантажів відповідача (транспортної експедиції) на загальну суму 3921249 грн 41 коп., з яких було оплачено відповідачем лише 3400655 грн 95 коп.

Враховуючи виявлену вже після подання позову оплату відповідача на суму 8400 грн від 14.12.2015 (згідно даних акту звірки, складеного сторонами станом на 20.01.2017), якою було погашено заборгованість за рахунком СФ-000355 від 14.12.2015 перевезення Рубіжне-Київ, ТТН №15780-15, не оплаченими залишилися рахунки за грудень 2015 року на загальну суму 512 193 грн 46 коп., що і є предметом спору у даній справі. На підтвердження наданих послуг позивачем долучено копії товаро-транспортних накладних, підписаних між сторонами актів про проведення відповідних робіт, виписані рахунки-фактури.

У зв'язку з допущеним відповідачем простроченням виконання грошового зобов'язання, порушення п.3.5. договору, згідно якого відповідач мав провести розрахунок шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок виконавця (позивача) протягом 30 календарних днів з моменту отримання рахунків-фактур, інших документів та підписання сторонами актів виконаних робіт, на суму основного боргу позивачем була нарахована пеня згідно п.4.3.2. договору в розмірі 94276 грн 66 коп, а також на підставі ст.625 ЦК України інфляційні втрати в розмірі 65871 грн 81 коп., 3% річних в сумі 16670 грн 00 коп.

Також, на виконання вимог ухвали суду, позивачем було надано додаткові документи, зокрема, отриману з відділення банку виписку з рахунку про здійснені відповідачем оплати за договором.

Станом на час проведення судового засідання вимоги ухвали суду з невідомих причин були залишені без виконання ГУ Національної поліції в Луганській області в частині надання для огляду в судовому засіданні оригіналів документів, що були вилучені у Публічного акціонерного товариства «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» під час проведеного обшуку 17.02.2016, а також Державною податковою інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві та Сватівською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області щодо надання запитуваної судом інформації з приводу декларування податкового зобов'язання ТОВ «ВВ ТРАНС» (м. Сватово, вул. Державна, 49, ідентифікаційний код 34720698) за вказаними в резолютивній частині ухвали податковими накладними.

Натомість з наданої на виконання ухвали суду інформації Харківським управлінням офісу великих платників податків державної фіскальної служби від 04.04.2017 за вих.№2810/10/28-10-50-13-13, вбачється наявність розбіжностей в декларуванні відповідачем податкового кредиту (зареєстровано податкові зобов'язання у зазначені дати податкових накладних із вказаними сумами, однак більшість за іншими номерами накладних).

На запитання суду представник позивача не зміг пояснити наявність вказаних розбіжностей, перевірку правильності реєстрації в державній фіскальній службі вихідних даних за відповідними податковими накладними позивач не проводив, просив суд надати додатковий час для зясування обставин та перевірки здійснення можливого коригування данх.

Враховуючи вищевикладене, в матеріалах справи відсутні всі необхідні документи для встановлення фактичних обставин справи, що унеможливлює вирішення спору в даному судовому засіданні.

Статтею 65 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що суддя господарського суду в порядку підготовки справи до розгляду в необхідних випадках з метою забезпечення правильного і своєчасного вирішення господарського спору, зокрема: зобов'язує сторони, інші підприємства, установи, організації, державні та інші органи, їх посадових осіб виконати певні дії та витребує від них документи, відомості, висновки, необхідні для вирішення спору (п.4), вчиняє інші дії, спрямовані на забезпечення правильного і своєчасного розгляду справи (п.11).

Дослідивши зміст заявлених позовних вимог, з метою повного та всебічного розгляду спору, а також виявлені невідповідності у податковій звітності, суд вважає за необхідне повторно зобов'язати Харківське управління офісу великих платників податків державної фіскальної служби та Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Сватівську ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області, невідкладно надати письмово інформацію з приводу декларування Публічним акціонерним товариством «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» (м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 67, ідентифікаційний код 01882551) податкового кредиту згідно договору №419 від 12.06.2015, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» , та з приводу декларування податкового зобов'язання Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» (м. Сватово, вул. Державна, 49, ідентифікаційний код 34720698) за вказаними в резолютивній частині ухвали податковими накладними.

Відповідно до п. п. 1, 2 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст. 69 Господарського процесуального кодексу України, розгляд справи у разі нез'явлення в засідання представників сторін та неподання витребуваних доказів.

У зв'язку з неявкою представника відповідача, не надання всіх документів необхідних для повного та всебічного розгляду спору, на підставі ст.77 Господарського процесуального кодексу України суд відкладає розгляд справи.

Керуючись ст.ст. 4-3, 65, 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

У Х В А Л И В:

1. Розгляд справи відкласти на 15.05.2017 о 14 год. 10 хв.

3. Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду за адресою: м.Харків, проспект Науки, 5, в залі судових засідань №109.

4. Зобов'язати позивача надати:

- докази погодження сторонами тарифів та цін, що підлягають застосуванню за надані послуги (провізної плати згідно п.3.1. договору) ; в письмових поясненнях вказати підстави зазначення сторонами в актах сум у відповідному розмірі (складові для формування вартості послуги);

- надати додатки до договору №1, №3, інші не додані до позову (у разі їх укладення сторонами);

- належним чином оформлені копії (розбірливі для читання) ТТН №189 від 16.12.2015, №б/н від 22.12.2015 (Полтава-Рубіжне), №02094 від 22.12.2015, №17126-15, 726628 від 30.12.2015 (Рубіжне-Орджонікідзе), №16610-15 (Рубіжне-Харків), №17190-15, №02132 (Рубіжне-Тростянець-Харків-Рубіжне) - для долучення до матеріалів справи, оригінали вказаних ТТН - для огляду в судовому засіданні;

- письмові пояснення з приводу: 1) дотримання форми (повноти реквізитів), зазначених в рахунках та актах, вимогам п.2.6.8, п.3.5. договору та додатків до договору №№6,7; 2) погодження та підписання сторонами додатків до договору, копії яких долучено до позову; 3) підстав надання податкової інформації з приводу декларування податкових зобов'язань зі Сватівської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області, з огляду на те, що підприємство поставлено на облік в Державній податковій інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві (згідно даних наявних в ЄДР);

- надати у вигляді таблиці дані щодо формування сальдо заборгованості за надані послуги (із зазначенням повних реквізитів рахунків/актів/ТТН (номерів/дат), суми боргу, та здійснені відповідачем платежі, їх зарахування позивачем (зазначити номери/дати платіжних доручень, призначення платежів) суми платежів (зазначити в рахунок яких рахунків/актів/ТТН здійснені відповідачем оплати були зараховані позивачем);

- перевірити правильність реєстрації податкових зобов'язань за спірними податковими накладними (рахунками, ТТН); надати відповідні письмові пояснення з приводу виявлених розбіжностях у №/датах/сумах накладних. У разі здійснення відповідного коригування - надати відповідні докази;

- перевірити правильність розрахунку інфляційних нарахувань та 3% річних з урахуванням роз'яснень Вищого господарського суду України наданих в постанові Пленуму № 14 від 17.12.2013 «Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань» та пені згідно ст.232 Господарського процесуального кодексу України.

Правильно визначити дати, з яких виникає прострочення, враховуючи ст.253 ЦК України, окремо по кожному рахунку; надати правильний детальний розрахунок нарахування 3% річних, пені - із зазначенням реквізитів рахунків (номер/дата), суми боргу, дати виникнення прострочення, періоду нарахування (дат з - по), кількості днів прострочення, застосованої облікової ставки НБУ у розрахунку, нарахована сума пені/3% річних окремо за кожним рахунком ; для інфляційних в розрахунку також вказати окремо по кожному рахунку період нарахування та зазначити коефіцієнти яких місяців застосовуються в розрахунку, тощо.

Направити копію детального розрахунку іншій стороні (надати суду докази). У разі зміни заявлених до стягнення сум в розрахунку (збільшення/зменшення) - дотримати вимоги ст.22 ГПК України;

- у разі часткової/повної оплати заявленої до стягнення заборгованості, 3% річних, інфляційних, пені - надати оригінали відповідних платіжних документів для огляду, та належним чином засвідчені копії (для долучення до матеріалів справи);

- докази направлення/вручення відповідачу рахунків, інших передбачених умовами договору документів (на виконання п.3.5 договору);

- оригінали документів доданих до позовної заяви (для огляду в судовому засіданні); зокрема оригінал укладеного між сторонами договору з додатками;

- письмові пояснення на відзив відповідача, документальне підтвердження пояснень.

5. Зобов'язати відповідача надати:

- на підтвердження здійснених відповідачем платежів за надані за договором №419 від 12.06.2015 послуги в листопаді/грудні 2015 року (згідно перерахованих в позові товарно-транспортних накладних та виставлених для оплати рахунків) - повну, детальну виписку з банківського рахунку відповідача за період з грудня 2015 року - станом на час розгляду спору (в оригіналі);

Долучити відповідну розшифровку здійснених платежів та їх зарахування, враховуючи вказані призначення платежів, в письмових поясненнях вказати коли, які рахунки, та на які суми за вказаним договором, транспортними накладними, були оплачені відповідачем (або підтвердити, що протягом зазначеного періоду оплата вказаних рахунків відповідачем, зазначивши реквізити, суми, тощо - не здійснювалася);

- у разі часткової/повної оплати заявленої до стягнення заборгованості, 3% річних, інфляційних, пені - надати оригінали відповідних платіжних документів для огляду, та належним чином засвідчені копії (для долучення до матеріалів справи);

- надати оригінали транспортних накладних, заявок, рахунків та актів, які не були вилучені під час обшуку, та відповідні письмові пояснення, з огляду на те, що згідно даних протоколу обшуку від 17.02.2016 у відповідача були вилучені оригінали вказаних документів останньою датою від 23.12.2015 року , тоді як предметом розгляду у даній справі є послуги, що надавалися позивачем до 31.12.2015 року включно ;

- докази погодження сторонами тарифів та цін, що підлягають застосуванню за надані послуги (провізної плати згідно п.3.1. договору) ; в письмових поясненнях вказати підстави зазначення сторонами в актах сум у відповідному розмірі (складові для формування вартості послуги);

- перевірити та надати податкові накладні, податкові декларації, інші документи на підтвердження реєстрації податкового кредиту у відповідному органі Державної фіскальної служби згідно наявних в матеріалах справи податкових накладних, товаро-транспортних накладних, на підтвердження послуг, наданих за договором №419 від 12.06.2015, зокрема в листопаді-грудені 2015 року на відповідні суми, вказані в актах, рахунках та накладних (у разі необхідності - ознайомитися з матеріалами справи).

У разі не проведення реєстрації відповідачем податкового кредиту за вказаними податковими накладними - надати відповідні докази з відповідного органу Державної фіскальної служби, в поясненнях зазначити підстави не проведення реєстрації;

- перевірити реєстрацію позивачем наданих податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на виконання п.3.5. договору (у разі необхідності - ознайомитися з матеріалами справи) ;

- надати письмові пояснення, в яких окремо вказати :

1) посаду ОСОБА_3, яка від імені відповідача підписала акт звірки розрахунків, проведений станом на 20.01.2017, долучити докази перебування її на відповідній посаді, підтвердити наявність повноважень;

2) ким від імені відповідача підписувалися акти виконаних робіт за грудень 2015 року, копії яких долучені позивачем до матеріалів справи (у разі необхідності - ознайомитися з матеріалами справи );

3) зазначити, які саме документи, перелічені в протоколі обшуку від 17.02.2016, що стосуються даної справи, були вилучені в оригіналах, а які в копіях;

4) перевірити за наявними даними бухгалтерського обліку/податкової звітності підприємства яким чином на підприємстві обліковується заявлена до стягнення позивачем заборгованість за надані послуги перевезення в грудні 2015 року, частково в листопаді 2015 року, враховуючи товарно-транспортні накладні, рахунки, акти та податкові накладні, долучені позивачем до матеріалів справи (надати на підтвердження - відповідні документи, з детальною розшифровкою формування сальдо заборгованості, здійснених оплат);

- провести за власною ініціативою детальну звірку розрахунків з позивачем станом на день розгляду справи, за результатами звірки скласти детальний акт, підписаний повноважними представниками сторін (керівником та бухгалтером);

- перевірити правильність розрахунку інфляційних нарахувань, 3% річних та пені з урахуванням роз'яснень Вищого господарського суду України наданих в постанові Пленуму № 14 від 17.12.2013 «Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань» ;

- оригінали (для огляду) та належним чином засвідчені копії документів (для долучення до матеріалів справи) на підтвердження правового статусу .

6. Повторно обов'язати Харківське управління офісу великих платників податків державної фіскальної служби невідкладно, в строк до 28.04.2017, надати письмово інформацію з приводу декларування Публічним акціонерним товариством «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» (м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 67, ідентифікаційний код 01882551) податкового кредиту згідно договору №419 від 12.06.2015, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» (м. Сватово, вул. Державна, 49, /м.Київ, вул. Мельникова, 12, ідентифікаційний код 34720698) за вказаними нижче податковими накладними.

Повідомити чи здійснювалися сторонами відповідні коригування в податкових накладних/деклараціях (зміна номерів/дат/сум). У разі наявності на підтвердження надати відповідні документи.

Також, за наявності надати інформацію щодо декларування Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» (м. Сватово, вул. Державна, 49, /м.Київ, вул. Мельникова, 12, ідентифікаційний код 34720698) податкового зобовязання за вказаними нижче податковими накладними.

Повторно обов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, невідкладно, в строк до 28.04.2017, надати письмово інформацію з приводу декларування податкового зобов'язання Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» (м. Сватово, вул. Державна, 49, /м.Київ, вул. Мельникова, 12, ідентифікаційний код 34720698) згідно договору №419 від 12.06.2015, укладеного з Публічним акціонерним товариством «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» (м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 67, ідентифікаційний код 01882551) за вказаними нижче податковими накладними.

Повідомити чи здійснювалися сторонами відповідні коригування в податкових накладних/деклараціях (зміна номерів/дат/сум). У разі наявності на підтвердження надати відповідні документи.

Також, за наявності надати інформацію щодо декларування Публічним акціонерним товариством «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» (м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 67, ідентифікаційний код 01882551) податкового кредиту за вказаними нижче податковими накладними.

Повторно обов'язати Сватівську ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області, невідкладно, в строк до 28.04.2017, надати письмово інформацію з приводу декларування податкового зобов'язання Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ ТРАНС» (м. Сватово, вул. Державна, 49, /м.Київ, вул. Мельникова, 12, ідентифікаційний код 34720698) згідно договору №419 від 12.06.2015, укладеного з Публічним акціонерним товариством «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» (м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 67, ідентифікаційний код 01882551) за вказаними нижче податковими накладними.

Повідомити чи здійснювалися сторонами відповідні коригування в податкових накладних/деклараціях (зміна номерів/дат/сум). У разі наявності на підтвердження надати відповідні документи.

Також, за наявності надати інформацію щодо декларування Публічним акціонерним товариством «Рубіжанський картонно-тарний комбінат» (м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 67, ідентифікаційний код 01882551) податкового кредиту за вказаними нижче податковими накладними:

1) від 09.12.2015 №22 на суму 6789 грн 2) від 09.12.2015 №23 на суму 8860 грн 3) від 10.12.2015 №26 на суму 9525 грн 4) від 10.12.2015 №27 на суму 6600 грн 5) від 10.12.2015 №28 на суму 6600 грн 6) від 11.12.2015 №32 на суму 21160 грн 7) від 11.12.2015 №33 на суму 8725 грн 8) від 14.12.2015 №67 на суму 8400 грн 9) від 14.12.2015 №68 на суму 11790 грн 10) від 16.12.2015 №70 на суму 13100 грн 11) від 16.12.2015 №71 на суму 9525 грн 12) від 16.12.2015 №72 на суму 6600 грн 13) від 16.12.2015 №74 на суму 13140 грн 14) від 17.12.2015 №75 на суму 10350 грн 15) від 17.12.2015 №76 на суму 6191,10 грн 16) від 18.12.2015 №77 на суму 18630 грн 17) від 21.12.2015 №78 на суму 1728 грн 18) від 21.12.2015 №79 на суму 10692 грн 19) від 21.12.2015 №80 на суму 11250 грн 20) від 21.12.2015 №81 на суму 11400 грн 21) від 21.12.2015 №82 на суму 9720 грн 22) від 21.12.2015 №83 на суму 8200 грн 23) від 22.12.2015 №84 на суму 11250 грн 24) від 23.12.2015 №85 на суму 6065, 10 грн 25) від 23.12.2015 №86 на суму 13600 грн 26) від 23.12.2015 №87 на суму 2557,66 грн 27) від 23.12.2015 №88 на суму 6191, 10 грн 28) від 24.12.2015 №89 на суму 6494 грн 29) від 24.12.2015 №90 на суму 6191,10 грн 30) від 24.12.2015 №91 на суму 5397,30 грн 31) від 24.12.2015 №92 на суму 7860 грн 32) від 24.12.2015 №93 на суму 14900 грн 33) від 28.12.2015 №94 на суму 13200 грн 34) від 28.12.2015 №95 на суму 7760 грн 35) від 28.12.2015 №96 на суму 10350 грн 36) від 28.12.2015 №97 на суму 11200 грн 37) від 28.12.2015 №98 на суму 8480 грн 38) від 29.12.2015 №99 на суму 5420 грн 39) від 29.12.2015 №100 на суму 6065,10 грн 40) від 29.12.2015 №101 на суму 6494 грн 41) від 30.12.2015 №102 на суму 12600 грн 42) від 30.12.2015 №103 на суму 4300 грн 43) від 30.12.2015 №104 на суму 11250 грн 44) від 31.12.2015 №105 на суму 10044 грн 45) від 31.12.2015 №106 на суму 12500 грн 46) від 31.12.2015 №107 на суму 11250 грн 47) від 31.12.2015 №108 на суму 7596 грн 48) від 31.12.2015 №109 на суму 11500 грн 49) від 31.12.2015 №110 на суму 9125 грн 50) від 31.12.2015 №111 на суму 11900 грн 51) від 31.12.2015 №112 на суму 6879 грн 52) від 31.12.2015 №113 на суму 6879грн 53) від 31.12.2015 №114 на суму 10600 грн 54) від 31.12.2015 №115 на суму 11200 грн 55) від 31.12.2015 №116 на суму 8640 грн 56) від 31.12.2015 №117 на суму 5880 грн

Зобов'язати сторін надати витребувані судом матеріали до канцелярії суду за три дні до дати судового засідання.

У разі ненадання витребуваних судом документів, зобов'язати сторін надати обґрунтовані письмові пояснення із зазначенням поважних причин їх ненадання.

Визнати явку повноважних представників сторін у судове засідання обов'язковою.

Попередити сторони , що за не надіслання витребуваних судом документів і за ухилення від вчинення дій, покладених судом на сторони, на підставі п.5 ст.83 Господарського процесуального кодексу України з них може бути стягнутий штраф у сумі до 1700 грн.; за умисне невиконання рішення, ухвали, постанови суду, що набрали законної сили, або перешкоджання їх виконанню наступає кримінальна відповідальність за ст.382 Кримінального кодексу України.

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення.

Головуючий суддя О.В. Драгнєвіч

Суддя Т.А. Василенко

Суддя Л.В. Іноземцева

Дата ухвалення рішення12.04.2017
Оприлюднено19.04.2017
Номер документу66003797
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 689 011 грн 93 коп

Судовий реєстр по справі —913/72/17

Рішення від 23.05.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 15.05.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 12.04.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 24.03.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 09.03.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 22.02.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 12.01.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні