Постанова
від 11.04.2017 по справі 820/7209/16
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

11 квітня 2017 р. № 820/7209/16

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Тітова О.М.,

за участю секретаря судового засідання - Костіної А.В.,

представника позивача - Онопрієнка Л.М.,

представника відповідача - Юсупової М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс" до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просив суд:

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.09.2016 р. №0001621403 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 2070140,0 грн. ( в т.ч. за податковим зобов'язанням - 1656112,00 грн., штрафні санкції - 414028,00 грн.);

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.09.2016р. №0001601403 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 935816,75 грн. ( в т.ч. за податковим зобов'язанням - 895320,0 грн., штрафні санкції - 40496,75 грн.);

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.09.2016р. №0001611403 про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 7195,0 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Головним управлінням ДФС у Харківській області проведена документальна планова виїзна перевірка ТОВ Торгсервіс плюс з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 06.06.2014р. по 31.12.2015р., за наслідками якої складений акт перевірки від 21.07.2016р. №392/20-40-14-03-08/39245000. За результатами проведення перевірки були встановлені порушення та винесені податкові повідомлення - рішення від 06.09.2016р.: №0001621403 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 2070140,0 грн. ( в т.ч. за податковим зобов'язанням - 1656112,0 грн., штрафні санкції-414028,0 грн.); №0001601403 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 935816,75 грн. ( в т.ч. за податковим зобов'язанням - 895320,0 грн., штрафні санкції - 40496,75 грн.); №0001611403 про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 7195,00 грн. ТОВ Торгсервіс плюс не погоджується з винесеними податковими повідомленнями - рішеннями, вважає їх такими, що прийняті з перевищенням службових повноважень та у порушення приписів діючого законодавства України, а саме: норм Податкового Кодексу України, Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, Конституції України.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечувала, зазначила, що порушення, встановлені в ході перевірки позивача, зафіксовані належним чином в акті перевірки, а оскаржувані податкові повідомлення-рішення прийняті на цілком законних підставах та відповідають чинному законодавству, у зв'язку із чим просила в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Суд, вислухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс" пройшло передбачену чинним законодавством процедуру державної реєстрації, набуло правового статусу суб'єкта господарювання - юридичної особи, включений до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ЄДРПОУ 39245000 та перебуває на обліку як платник податків, зборів (обов'язкових платежів) в Головному управлінні Державної фіскальної служби України у Харківській області.

Як свідчать матеріали справи, на підставі наказів про проведення документальної планової виїзної перевірки від 08.06.2016 №1549, від 07.07.2016 № 1812 виданих Головним управлінням ДФС у Харківської області, згідно із п. 77.1 ст. 77, п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ та відповідно до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання, проведена виїзна планова документальна перевірка Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс", податковий номер 39245000, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 06.06.2014 - 31.12.2015, валютного та іншого законодавства за період з 06.06.2014 - 31.12.2015, відповідно до затвердженого плану перевірки.

За результатами зазначеної перевірки складено Акт Про результати документальної планової виїзної перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс", податковий номер 39245000, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 06.06.2014 - 31.12.2015, валютного та іншого законодавства за період з 06.06.2014 - 31.12.2015 ( т.4 а.с.77-114).

Зазначеним актом перевірки були встановлені наступні порушення:

- ст.44, п. 138.2 ст.138 Податкового кодексу України з урахуванням ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та наказу Міністерства фінансів України зід 24.05.1995р. №88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку , що призвело до заниження податку на прибуток у розмірі 1649421,0 грн. за 2014 рік;

- ст.44, п.п.134.1.1 п. 134.1 ст .134 Податкового кодексу України з урахуванням ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку , що призвело до заниження податку на прибуток у розмірі 8302339,0 грн. за 2015 рік;

- п.198.5 ст.198, п.189.1 ст.189 Податкового кодексу України, які виникли внаслідок порушень, що викладені в п.3.2.1 акту перевірки, ПрАТ Харківський автогенний завод занижено суму ПДВ яка підлягає сплаті в бюджет, всього на 444365,00 грн., у тому числі: сумі 16561 2,0 грн. за період з вересня 2014 року по грудень 2015 року.

ТОВ Торгсервіс плюс , не погодившись з висновками акту перевірки від 21.07.2016р. №392/20-40-14-03-08/39245000, направило до Головним управлінням ДФС у Харківської області письмові заперечення (т. 4, а.с. 115- 119)

За результатом розгляду заперечень, ГУ ДФС у Харківській області було прийняте рішення про доцільність проведення позапланової документальної перевірки з питань, що стали предметом оскарження (т. 4, а.с. 120,121).

За результатом проведення документальної позапланової виїзної перевірки ГУ ДФС у Харківській області був складений акт від 01.09.2016р. №513/20-40-14-03-08/39245000, яким встановлені наступні порушення:

- ст.44, п. 138.2 ст.138 Податкового кодексу України з урахуванням ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку , що призвело до заниження податку на прибуток у розмірі 161987,0 грн. за 2014 рік;

- ст.44, п.п.134.1.1 п. 134.1 ст.134 Податкового кодексу України з урахуванням ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку , що призвело до заниження податку на прибуток у розмірі 733333,0 грн. за 2015 рік;

- п.198.5 ст.198, п. 189.1 ст.189 Податкового кодексу України, які виникли внаслідок порушень, що викладені в п.3.2.1 акту перевірки, занижено суму ПДВ, яка підлягає сплаті в бюджет, всього на 1656112,0 грн. за період з вересня 2014 року по грудень 2015 року включно;

- завищення у грудні 2015 року від'ємного значення ПДВ, що підлягає віднесенню до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 7195.0 грн. (т 4, а.с. 122-148).

За результатом встановлених порушень ГУ ДФС у Харківській області винесені податкові повідомлення - рішення від 06.09.2016:

- № 0001621403 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 2070140,0 грн. (в т.ч. за податковим зобов'язанням - 1656112,0 грн., штрафні санкції-414028,0 грн.);

- № 0001601403 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 935816,75 грн. (в т.ч. за податковим зобов'язанням - 895320,0 грн., штрафні санкції - 40496,75 грн.);

- № 0001611403 про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 7195,00 грн. (т.4, а.с. 176-178).

ТОВ Торгсервіс плюс на зазначені податкові повідомлення - рішення до Державної фіскальної служби України була направлена скарга від 15.09.2016р. та рішенням за результатом розгляду скарги від 16.11.2016р. №24632/6/99-99-11-01-01-25 податкові повідомлення - рішення залишені без змін. (т.4, а.с. 179-190).

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктом владних повноважень в основу спірних рішень, а також суджень, відображених суб'єктом владних повноважень в акті від 01.09.2016р. №513/20-40-14-03-08/39245000, на відповідність вимогам ч.3 ст.2 КАС України, суд встановив наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З положень наведеної норми процесуального закону слідує, що адміністративному суду при вирішенні адміністративного спору належить перевірити, зокрема, обґрунтованість саме тих висновків, стосовно обставин спірних правовідносин, які покладені суб'єктом владних повноважень в основу спірного рішення.

Що стосується не підтвердження валових витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування за період з 06.06.2014р. по 31.12.2014р. у розмірі 899931,0 грн., то перевіряючими в акті перевірки було зазначено про порушення п. 138.2 ст.138 Податкового кодексу України, тобто порушення формування та складу валових витрат, при цьому суть порушення полягає в ненаданні на перевірку видаткових накладних, по яких здійснювалась реалізація ТМЦ, тобто формувався валовий дохід, а не в видаткових накладних при придбанні ТМЦ.

Відповідно до п.138.2 ст.138 Податкового кодексу України ( в редакції, що діяла на момент виникнення господарських взаємовідносин) витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього кодексу.

Тобто, для того щоб порушити вимоги зазначеної статті, перевіряючими повинна бути встановлена саме відсутність первинних документів, що підтверджують витрати платника податку, а не відсутність або порушення в складанні первинних документів, що підтверджують доходи ТОВ Торгсервіс плюс .

В акті перевірки та додатку №2 до нього зазначений перелік видаткових накладних, які нібито не надані до перевірки.

Зазначений висновок зроблений безпідставно, оскільки оригінали видаткових накладних були надані під час проведення перевірки як планової, так і позапланової. До того ж, оригінали видаткових накладних надавались для огляду під час розгляду заперечень на акт документальної планової перевірки від 21.07.2016р.№392/20-40-14-03-08/39245000 на спірній комісії.

Що стосується не підтвердження показників по рядку 2050 собівартість реалізованої продукції ( товарів, робіт, послуг) , що входять до складу витрат та враховуються при визначенні об єкта оподаткування за 2015 рік у розмірі 4074073,0 грн., то перевіряючими в акті перевірки зазначено на порушення ст.44, п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України, тобто порушення порядку формування обліку доходів та витрат відповідно до національних положень ( стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності. При цьому суть порушення полягає в відсутності будь - яких реквізитів про особу, що отримала товар, в відсутності підпису особи, що отримала товар або відсутності печатки саме в видаткових накладних при реалізації ТМЦ, а не в видаткових накладних при придбанні ТМЦ.

Відповідно до п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до п.44.2 ст.44 Податкового кодексу України для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Платники податку, які відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні застосовують міжнародні стандарти фінансової звітності, ведуть облік доходів і витрат та визначають об'єкт оподаткування з податку на прибуток за такими стандартами з урахуванням положень цього Кодексу. Такі платники податку при застосуванні положень цього Кодексу, в яких міститься посилання на положення (стандарти) бухгалтерського обліку, застосовують відповідні міжнародні стандарти фінансової звітності.

Відповідно до п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Тобто, для того щоб порушити вимоги зазначених статей в частині не підтвердження собівартості реалізованої продукції ( товарів, робіт, послуг) рядок 2050, яка входить до складу витрат, перевіряючими повинна бути встановлена саме відсутність або порушення в складанні первинних документів, що підтверджують витрати платника податку, а не відсутність або порушення в складанні первинних документів, що підтверджують доходи ТОВ Торгсервіс плюс .

В акті перевірки зазначено, що в видаткових накладних, які були виписані на адресу покупців відсутні будь-які реквізити про особу, що отримала ТМЦ, відсутній підпис або печатка, а в деяких випадках взагалі відсутні видаткові накладні.

Зазначений висновок зроблений безпідставно, оскільки оригінали видаткових накладних були надані під час проведення перевірки та у всіх видаткових накладних зазначена особа, яка отримувала ТМЦ, мається її підпис та печатка платника податків.

Що стосується посилання в акті перевірки, що директор ОСОБА_3 відмовився надати копії видаткових накладних, що свідчать про порушення, то зазначене не відповідає дійсності, оскільки посадові особи ні письмово ні усно не звертались з вимогою надати копії документів, що свідчать про порушення податкового законодавства, а акт не надання завірених належним чином копій первинних документів від 14.07.2016р. №313/20-40-14-03-08/39245000 складений без відома директора ТОВ Торгсервіс плюс .

Що стосується не підтвердження податкових зобов'язань з податку на додану вартість у розмірі 1663307,0 грн., то в акті перевірки на сторінці 16 (ст.19 в новій редакції акту) зазначено заниження податкових зобов'язань з податку на додану вартість по рядку 1.1 декларації колонка Б сталося внаслідок не визначення податкових зобов'язань від продажу виробів із м'яса птиці із протермінованим строком придатності .

Тобто, на думку посадових осіб згідно вищезазначеної фрази, ТОВ Торгсервіс плюс реалізовувало прострочену продукцію та не нараховувало собі податкові зобов язання з ПДВ, що не відповідає дійсності, оскільки при реалізації м'ясних виробів ТОВ Торгсервіс плюс нараховувало собі податкові зобов'язання з ПДВ, відображало зазначені дані в відповідних деклараціях з податку на додану вартість. Навіть коли в незначних випадках реалізовувалась прострочена продукція, то вона реалізовувалось з націнкою від ціни придбання у виробника.

Також, на сторінці 19 акту перевірки ( ст.23 нової редакції акту перевірки) зазначено, що оскільки реалізація з протермінованим терміном придатності заборонена відповідно до Закону України Про безпечність та якість харчових продуктів , тому такі товари визнаються як такі, що використовувались в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

При цьому на сторінці 19 акту ( ст.23 нової редакції акту перевірки) зазначено на порушення пт) п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України.

Відповідно до п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених V до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Тобто, відповідно до зазначеної статті платники податків зобов'язані нараховувати податкові зобов'язання з ПДВ в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Що стосується зауваження перевіряючих про те, що була здійснена реалізація простроченої продукції, то суд звертає увагу на те, що права податкових органів передбачені в ст.20 Податкового кодексу України і в зазначеній статті не надано право контролюючим органам ставити в залежність сплату податків від того, яка продукція реалізовуються: якісна або ні. До того ж, основним видом діяльності ТОВ Торгсервіс плюс є продаж виробів із м'яса птиці.

Відповідно до ст.42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Відповідно до ст.43 Господарського кодексу України підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.

Відповідно до ст.44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально - технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд.

Позивачем надані всі належні первинні документи, що підтверджують реальність та спрямованість на отримання прибутку від підприємницької діяльності у сфері торгівлі продуктами харчування.

Отже, позивачем було повністю дотримано вимоги ПК України.

Відповідно до вимог частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.

Відповідачем не доведено факт порушення позивачем зазначених вище норм податкового законодавства.

Відповідно до п.п.1, 3 частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення, прийняті податковим органом, є необґрунтованими та такими, що не відповідає вимогам законодавства, через що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 159-163, 167, 186, 254 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс" до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень -задовольнити.

Скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області від 06.09.2016р. №0001621403, №0001601403, №0001611403.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс Плюс" (61058,м. Харків,вул. Ромена Роллана, буд.12, оф.214а, код ЄДРПОУ 39245000) судові витрати в загальному розмірі 45197,28 (сорок п'ять тисяч сто дев'яносто сім ) грн. 28 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська,46, код ЄДРПОУ 39599198).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлено 18.04.2017 р.

Суддя Тітов О.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.04.2017
Оприлюднено20.04.2017
Номер документу66020937
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/7209/16

Постанова від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 21.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 05.05.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Постанова від 11.04.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 03.01.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 03.01.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні