Ухвала
від 14.04.2017 по справі 308/3416/17
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

308/3416/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.04.2017 року місто Ужгород

Слідчий суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Придачук О.А., за участю слідчого Бернар В.В., розглянувши клопотання старшого слідчого слідчого відділу Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області капітана поліції Бернар В.В., погоджене прокурором, про надання дозволу на тимчасовий доступ, з можливістю вилучення оригіналів документів, що перебувають у володінні головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, що розташоване за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4, а саме проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за кадастровим номером НОМЕР_1, -

ВСТАНОВИВ:

З клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається, що Ужгородською місцевою прокуратурою розпочато досудове розслідування в кримінальному провадженні за №42017071030000012 від 08.02.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.

Згідно клопотання, досудовим розслідування встановлено, що за рішенням 20 сесії 6 скликання Ужгородської міської ради від 19.12.2013 за №1172 Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок ОСОБА_2 затверджено проект землеустрою на земельну ділянку площею 0,1121 га, кадастровий НОМЕР_1 для будівництва багатоквартирного житлового будинку по вул. Гленца в м. Ужгороді зі зміною цільового призначення. Дане рішення набрало законної сили та опубліковано на офіційному сайті Ужгородської міської ради. Одночасно згідно отриманої інформації від Ужгородської міської ради 07.02.2017 за №363/03-18, підписаної міським головою ОСОБА_3, вказана земельна ділянка відповідно до генерального плану міста Ужгорода, затвердженого рішенням Ужгородської міської ради за №313 від 04.06.2004 розташована в зоні функціонального використання земель садибної житлової забудови. Таким чином, невстановленими особами Ужгородської міської ради внесено у проект із землеустрою щодо земельної ділянки за кадастровим номером НОМЕР_1 неправдиві відомості про відповідність мети отримання земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні. Положенням чинного законодавства передбачено, що проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом. Згідно ст. 50 Закону України Про землеустрій проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок. Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок також включають: завдання на розроблення проекту землеустрою; матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки), відомості про обчислення площі земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки); акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності (у разі формування земельної ділянки); перелік обмежень у використанні земельних ділянок; викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); кадастровий план земельної ділянки; матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість) (у разі формування земельної ділянки) та інші. Законодавство України встановлює, що деякі види користування земельними ділянками здійснюються тільки за проектами землеустрою та будь-яке відхилення від них може призвести до значних санкцій з боку контролюючих державних органів та цивільної, адміністративної або навіть кримінальної відповідальності. Також без проекту землеустрою земельна ділянка не може бути зареєстрована у Державному земельному кадастрі та державна реєстрація прав на таку ділянку не може бути проведена. При цьому, відповідно до вимог ч.2 ст. 186-1 Земельного кодексу України, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта (крім проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обов'язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи), подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури. Частиною 5 ст. 20 цього Кодексу передбачено, що види використання земельної ділянки визначаються з урахуванням містобудівної документації. Згідно ст. 39 Земельного кодексу України, використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм. Даний принцип використання земельної ділянки визначено також і статтею 25 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності якою встановлено, що режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій. При цьому, вказаний режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, що встановлений у генеральних планах населених пунктів, є обов'язковий для врахування під час розроблення землевпорядної документації (ч. 2 ст. 25 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності . Враховуючи вищевикладене з метою подальшого досудового розслідування, у зв'язку із необхідністю проведення почеркознавчої експертизи підпису службової особи управління архітектури та містобудування Ужгородської міської ради щодо внесення недостовірних відомостей у погодження документації із землеустрою при відведенні вказаної земельної ділянки, виникла необхідність у вилученні примірника оригіналу проекту землеустрою, що перебуває у володінні головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, що розташоване за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4. Приймаючи до уваги зазначене та беручи до уваги, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які на підставі п. 6 Положення про Державний фонд документації із землеустрою, затвердженого постановою КМУ від 17.11.2004 за №1553, знаходяться у володінні головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, м. Ужгород, пл. Народна, 4, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та у зв'язку із тим, що іншими способами встановити обставини, які необхідні для повного, об'єктивного та всебічного досудового розслідування вказаного кримінального провадження не має можливості, необхідно отримати тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні даної установи, а тому слідчий просить клопотання задовольнити.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив суд задовольнити клопотання з підстав викладених у ньому.

Представник головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області на розгляд клопотання не з явився, хоча про час та місце розгляду такого був повідомлений.

Клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів мотивоване тим, що з метою подальшого досудового розслідування, у зв'язку із необхідністю проведення почеркознавчої експертизи підпису службової особи управління архітектури та містобудування Ужгородської міської ради щодо внесення недостовірних відомостей у погодження документації із землеустрою при відведенні вказаної земельної ділянки, виникла необхідність у вилученні примірника оригіналу проекту землеустрою, що перебуває у володінні головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, що розташоване за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Заслухавши пояснення слідчого, беручи до уваги, що слідчим доведено, що в ході досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналу проекту землеустрою, що перебуває у володінні головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, що розташоване за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4, у зв язку з необхідністю проведення почеркознавчої експертизи підпису службової особи управління архітектури та містобудування Ужгородської міської ради щодо внесення недостовірних відомостей у погодження документації із землеустрою при відведенні вказаної земельної ділянки, в іншими способами встановити обставини, які необхідні для повного, об'єктивного та всебічного досудового розслідування вказаного кримінального провадження не має можливості, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слід задовольнити.

Керуючись ст. ст. 93, 131, 132, 159-164, 309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати стороні кримінального провадження - старшому слідчому СВ Ужгородського ВП ГУНП в Закарпатській області капітану поліції Бернар В.В. - дозвіл на тимчасовий доступ, з можливістю вилучення оригіналів документів, що перебувають у володінні головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, що розташоване за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4, а саме проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за кадастровим номером НОМЕР_1, тобто можливість вилучити його для проведення необхідних слідчих дій.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Слідчий суддя О.А. Придачук

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення14.04.2017
Оприлюднено21.04.2017
Номер документу66024799
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —308/3416/17

Ухвала від 14.04.2017

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Придачук О. А.

Ухвала від 14.04.2017

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Придачук О. А.

Ухвала від 14.04.2017

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Придачук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні