Ухвала
від 18.04.2017 по справі 813/4215/15
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

УХВАЛА

18 квітня 2017 року м. Київ К/800/3497/17

Суддя Вищого адміністративного суду України Веденяпін О.А., перевіривши касаційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2015 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2017 року у справі № 813/4215/15 (876/6586/16) за позовом Приватного підприємства "Агролеон-Захід" до Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

Личаківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2015 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2017 року у справі № 813/4215/15 (876/6586/16) (касаційне провадження К/800/3497/17).

Ухвалою судді Вищого адміністративного суду України Островича С.Е. від 14 лютого 2017 року касаційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області залишено без руху та встановлено скаржнику строк до 23 лютого 2017 року для усунення недоліків касаційної скарги, оскільки скаржником до касаційної скарги не додано документа про сплату судового збору.

Протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями справу № 813/4215/15 (876/6586/16) (касаційне провадження К/800/3497/17) визначено суддю-доповідача ОСОБА_1

На адресу Вищого адміністративного суду України надійшло клопотання скаржника, в якому він просив відстрочити йому сплату судового збору до вирішення справи по суті, посилаючись на відсутність бюджетних асигнувань для сплати судового збору.

Підстав для задоволення клопотання скаржника не вбачається, виходячи з наступного.

Відповідно до частини 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідно із частиною 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Пунктом 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір", чинного на час вчинення процесуальної дії, передбачено, що за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до касаційної скарги на рішення суду справляється судовий збір у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

Відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22 травня 2015 року №484-VІІІ зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" від 23 січня 2015 року №2 судам роз'яснено, що якщо бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

З огляду на викладене, недоліки касаційної скарги скаржником не усунено.

Відповідно до частини третьої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

Згідно з частиною третьою статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.

Враховуючи викладене, касаційну скаргу слід повернути особі, яка її подала.

Керуючись статтями 15-1, 88, 108, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України,

у х в а л и в :

Прийняти адміністративну справу № 813/4215/15 (876/6586/16) (касаційне провадження К/800/3497/17) за позовом Приватного підприємства "Агролеон-Захід" до Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення до свого провадження.

У задоволенні клопотання Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про відстрочення сплати судового збору відмовити.

Касаційну скаргу Личаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2015 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2017 року у справі № 813/4215/15 (876/6586/16) за позовом Приватного підприємства "Агролеон-Захід" до Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення повернути скаржнику.

Копію ухвали про повернення касаційної скарги разом з доданими до касаційної скарги матеріалами направити особі, яка подавала касаційну скаргу, а касаційну скаргу залишити у суді касаційної інстанції.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строк та порядку, визначеними статтями 237, 238, 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.А. Веденяпін

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення18.04.2017
Оприлюднено24.04.2017
Номер документу66113241
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4215/15

Постанова від 22.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 14.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 27.10.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 07.09.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 24.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський Іван Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні