Ухвала
від 18.04.2017 по справі 805/649/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про відстрочення виконання судового рішення

18 квітня 2017 року Справа № 805/649/17-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Кравченко Т.О.

за участю секретаря судового засідання Проніна Д.С.

представника позивача – не з'явився

представника відповідача (заявника) – не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань заяву Державного підприємства «Торецьквугілля» про відстрочення виконання постанови Донецького окружного адміністративного суду від 24 лютого 2017 року в адміністративній справі № 805/649/17-а за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Дзержинську Донецької області до Державного підприємства «Торецьквугілля» про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, -

встановив:

24 січня 2017 року до Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в м. Дзержинську Донецької області (далі – позивач або УПФУ) до державного підприємства «Торецьквугілля» (далі – відповідач або ДП «Торецьквугілля»), в якому позивач просив стягнути з відповідача заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених за Списком № 1, за період з 01 листопада 2016 року по 31 грудня 2016 року у сумі 3909695,14 грн.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 24 лютого 2017 року позов задоволений повністю; вирішено стягнути ДП «Торецьквугілля» на користь УПФУ заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених за Списком № 1, за період з 01 листопада 2016 року по 31 грудня 2016 року у сумі 3909695,14 грн.

20 березня 2017 року виданий виконавчий лист у справі.

12 квітня 2017 року через канцелярію суду ДП «Торецьквугілля» надало заяву про встановлення способу і порядку виконання судового рішення у справі № 805/649/17-а шляхом відстрочення його виконання строком на один рік.

В обґрунтування наявності обставин, які ускладнюють виконання судового рішення, ДП «Торецьквугілля» посилалося на наступне.

Згідно з Указом Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 «Про рішення Ради національної безпеки і борони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» на території Донецької та Луганської областей оголошено проведення антитерористичної операції.

Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р «Про перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція» та від 02 грудня 2015 року № 1275-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» місто Дзержинськ (нині місто Торецьк) є населеним пунктом, на території якого здійснювалася антитерористична операція.

ДП «Дзержинськвугілля» (нині ДП «Торецьквугілля»), основною діяльністю якого є видобуток кам'яного вугілля, практично не працює з 05 травня 2014 року через проведення на території Донецької області антитерористичної операції.

Внаслідок бойових дій зупинили виробництво заводи з виготовлення вибухових речовин, що унеможливлює проходження гірничих виробок та видобуток вугілля на шахтах заявника.

Єдиний виробник вибухових матеріалів - державне підприємство «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» листом від 17 жовтня 2014 року № 05/119 повідомило ДП «Дзержинськвугілля», що не має можливості виконати постачання вибухових речовин на виконання договору від 13 жовтня 2014 року № 193114 у зв'язку з проведенням антитерористичної операції.

Листом від 06 жовтня 2014 року № 1655/4-4-15 заступник секретаря Ради національної безпеки і оборони України та листом від 17 жовтня 2014 року № UOP-120-8840 державний концерн «Укроборонпром» повідомили, що з метою мінімізації захоплення екстремістськи налаштованими особами вибухових речовин тимчасово призупиняється та обмежується їх відвантаження до підприємств і організацій Донецької та Луганської областей.

Телеграмою від 11 липня 2014 року № 2/14-3012 у зв'язку з проведенням антитерористичної операції Міністерство енергетики та вугільної промисловості України зобов'язало вугледобувні підприємства створити постійнодіючі штаби оперативного реагування щодо режиму та умов роботи під час антитерористичної операції, передбачаючи можливість повної зупинки як виробничих процесів, так і підприємства в цілому, в разі неможливості або загрози забезпеченню безпечного ведення робіт, що може призвести до загрози життю працівників.

На виконання телеграми Міністерства енергетики та вугільної промисловості України у зв'язку з постійними бойовими діями на території відокремленого підрозділу «Шахта «Південна», які призвели до неможливості роботи підприємства по видобуванню вугілля та проходженню гірничих виробок, штаб оперативного реагування ДП «Дзержинськвугілля», створений на підставі наказу від 11 липня 2014 року № 163, прийняв рішення про припинення виробничої діяльності відокремленого підрозділу «Шахта «Південна» та скорочення штату працівників.

Враховуючи вищевикладені обставини та наслідки, до яких вони можуть призвести, ДП «Дзержинськвугілля» виданий наказ від 01 жовтня 2014 року № 175, яким оголошено простій у роботі підприємства.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28 грудня 2014 року № 80-VII з 01 січня 2015 року вугільна промисловість, у тому числі ДП «Дзержинськвугілля», бюджетні кошти за статтею «Державна підтримка на часткове покриття витрат по собівартості товарної вугільної промисловості» не отримує.

Не було передбачено цих видатків і законами України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» та «Про Державний бюджет України на 2017 рік».

Заявник зазначав, що коштів від реалізації вугільної продукції не вистачає навіть на виплату заробітної плати працівникам.

ДП «Торецьквугілля» перебуває у складному фінансовому становищі, кредиторська заборгованість станом на 01 березня 2017 року становила 2219751 тис. грн.

Все рухоме та нерухоме майно ДП «Торецьквугілля» перебуває у податковій заставі та знаходиться під арештом.

На підставі Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» від 02 вересня 2014 року № 1669-VII 02 грудня 2014 року Торгово-промислова палата України видала сертифікат (висновок) № 1914 про настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), яким засвідчила настання для ДП «Дзержинськвугілля» з 05 травня 2014 року обставин непереборної сили при здійсненні господарської діяльності на території Донецької області та дотриманні законодавчих актів України, які стосуються справляння податків та обов'язкових платежів. На момент видачі сертифікату (висновку) обставини непереборної сили тривали та встановити дату їх закінчення не було можливо.

Доводячи можливість виконання судового рішення після 31 грудня 2017 року, заявник посилався на таке.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1402-р та від 24 лютого 2016 року № 205-р погоджена пропозиція Міністерства енергетики та вугільної промисловості України щодо ліквідації відокремлених підрозділів «Шахта «Північна» та «Шахта «Південна» ДП «Дзержинськвугілля».

Відповідно до цих розпоряджень Кабінету Міністрів України за результатами спільного засіданні ради директорів ДП «Торецьквугілля» та Торецької територіальної організації профспілки працівників вугільної промисловості України 28 вересня 2016 року виданий наказ ДП «Торецьквугілля» від 18 жовтня 2016 року № 22 «Про припинення діяльності ВП «Шахта «Північна» по видобуту вугілля і проведення гірничих виробок».

Заявник стверджував, що на 2017 року запланована передача відокремлених підрозділів «Шахта «Північна» та «Шахта «Південна», які ліквідуються, до державного підприємства «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктуризація», що дозволить забезпечити збільшення об'єму видобутку до 360 тис. тон (+155,6 тис. тон до відповідного показника 2016 року); скоротити витрати на виробництво та виплату заробітної плати; зниження собівартості 1 тони до 1406,80 грн (очікувана вартість 1 тони у 2016 році двох шахт «Шахта «Центральна» та «Шахта «Торецька» - 3410,84 грн); зробить можливим збалансовану роботу двох шахт у 2 півріччі 2017 року при розрахунку витрат з електричної енергії 1 класу вживання та збільшення ціни рядового вугілля марки Ж на 17%.

Посилаючись на наявність обставин, що ускладнюють виконання постанови від 24 лютого 2017 року, ДП «Торецьквугілля» просило відстрочити її виконання строком на один року.

Ухвалою від 13 квітня 2017 року заява ДП «Торецьквугілля» про встановлення способу і порядку виконання судового рішення прийнята до розгляду.

18 квітня 2017 року через канцелярію суду УПФУ надало заперечення проти задоволення заяви ДП «Торецьквугілля» про відстрочення виконання судового рішення, сутність яких полягала у тому, що впродовж тривалого часу заявник не виконує судові рішення, станом на 01 квітня 2017 року заборгованість ДП «Торецьквугілля» з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій становить 166116151,07 грн.

УПФУ відзначало, що заявником не доведена наявність обставин, які ускладнюють виконання судового рішення, а також можливість поліпшення майнового стану у майбутньому.

За висновком УПФУ, відстрочення виконання постанови від 24 лютого 2017 року є безперспективним, а тому просило відмовити у задоволені заяви про відстрочення виконання цього рішення.

З огляду на скорочені строки розгляду заяв про встановлення способу і порядку виконання судового рішення про дату, час і місце розгляду заяви сторони повідомлені належним чином в порядку ст.ст. 33-36, 38 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України), про що свідчать розписка про отримання судової повістки та звіт про надіслання електронної повістки.

Сторони явку своїх представників до судового засідання не забезпечили, надали заяви про розгляд заяви за відсутності їх представників.

На підставі ч. 2 ст. 236 КАС України заява ДП «Торецьквугілля» розглянута за відсутності представників сторін.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені сторонами обставини та надані ними докази, суд встановив наступне.

Державне підприємство «Дзержинськвугілля» (ідентифікаційний код 33839013) зареєстроване як юридична особа 01 листопада 2005 року, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесений запис за номером 1258123 0000 000121. В процесі припинення підприємницької діяльності не перебуває.

На підставі наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 11 серпня 2016 року № 513 «Про перейменування ДП «Дзержинськвугілля» та затвердження Статуту ДП «Торецьквугілля» ДП «Дзержинськвугілля» перейменовано на ДП «Торецьквугілля».

Зареєстроване місцезнаходження ДП «Торецьквугілля»: 85200, Донецька обл., м. Торецьк, вул. Дружби, буд. 19.

Основним видом економічної діяльності заявника є код КВЕД 05.10 Добування кам'яного вугілля.

Вказані обставини підтверджені витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, статутом ДП «Дзержинськвугілля», затвердженим наказом Міністерства палива та енергетики України від 07 вересня 2005 року № 456, довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України № 2-13-13, випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18 серпня 2016 року.

ДП «Дзержинськвугілля» засноване на державній власності згідно з наказом Мінпаливенерго України № 372 «Про реорганізацію ДП «Донецька вугільна коксівна компанія» та належить до сфери управління Міністерства палива та енергетики України. Основними напрямками діяльності підприємства є видобування кам'яного вугілля, реалізація вугільної продукції тощо, що підтверджено Статутом ДП «Дзержинськвугілля», затвердженим наказом Міністра палива та енергетики України від 07 вересня 2005 року № 456 та зареєстрованим в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 01 листопада 2005 року.

Станом на 01 березня 2017 року кредиторська заборгованість становила 2319751 тис. грн.., в тому числі заборгованість з оплати за енергоносії, комунальних послуг, з розрахунків із суб'єктами господарювання, внутрішньогалузева заборгованість, заборгованість з розрахунків з бюджетами та цільовими фондами, а також заборгованість з виплати заробітної плати, про що свідчить Розшифровка кредиторської заборгованості ДП «Торецьквугілля».

Згідно з Балансом (Звітом про фінансовий стан) на 31 грудня 2016 року на початок звітного періоду дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги становила 32 316 тис. грн., на кінець звітного періоду 26 473 тис. грн. (код рядка 1125); дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом на початок звітного періоду становила 11 443 тис. грн., на кінець звітного періоду 10 704 тис. грн. (код рядка 1135); поточна кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги на початок звітного періоду становила 1558 768 тис. грн., на кінець звітного періоду 1985 951 тис. грн. (код рядка 1615), поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з бюджетом на початок звітного періоду становила 33 882 тис. грн., на кінець звітного періоду 56 576 тис. грн. (код рядка 1620), поточна кредиторська заборгованість за розрахунками зі страхування на початок звітного періоду становила 81 323 тис. грн., на кінець звітного періоду 175 307 тис. грн. (код рядка 1625), поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з оплати праці на початок звітного періоду становила 21 342 тис. грн., на кінець звітного періоду 17 380 тис. грн. (код рядка 1630).

Динаміка фінансового стану ДП «Торецьквугілля» впродовж 2016 року відображена у довідках про доходи, витрати та фінансовий результат діяльності за 2016 рік.

Настання для ДП «Дзержинськвугілля» обставин непереборної сили з 05 травня 2014 року при здійсненні господарської діяльності на території Донецької області та дотриманні законодавчих актів України, які стосуються справлення та сплати податків та обов'язкових платежів засвідчено сертифікатом (висновком) Торгово-промислової палати України від 02 грудня 2014 року № 1914. На час видачі сертифікату (висновку) обставини непереборної сили тривали, а дату їх закінчення встановити не було можливо.

11 липня 2014 року Міністерство енергетики та вугільної промисловості України надіслало на адресу керівників вугледобувних підприємств телеграму № 2/14-3012.

У зв'язку з введення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей, де розташовані вугледобувні підприємства, а також інженерно-транспортна інфраструктура, яка підтримує життєдіяльність вугільних підприємств (електростанції, електромережі, мережі водопостачання, залізничні колії, автомобільні під'їдні шляхи тощо), з метою забезпечення сталої роботи підприємств та запобігання загрозі життю працівників шахт, керівників вугледобувних підприємств зобов'язано створити на державних підприємствах та їх структурних (відокремлених) підрозділах постійнодіючі штаби оперативного реагування.

Штабам оперативного реагування доручено оперативно реагувати та приймати рішення щодо режиму та умов роботи підприємств під час проведення антитерористичної операції, передбачаючи можливість повної зупинки як виробничих процесів, так і підприємства в цілому, у разі неможливості або загрози забезпеченню безпечного ведення робіт чи виконанню вимог плану ліквідації аварії, що може призвести до загрози життю працівників.

Наказом ДП «Дзержинськвугілля» від 11 липня 2014 року № 163 «Про забезпечення стабільної роботи підприємств та безпеку працівників» створений постійно діючий штаб оперативного реагування ДП «Дзержинськвугілля», керівникам шахт доручено створити аналогічні штаби.

19 серпня 2014 року постійно діючий штаб оперативного реагування ДП «Дзержинськвугілля» прийняв рішення про роботу шахт «Ім. Ф.Е. Дзержинського», «Північна», «Південна», «Торецька» в режимі водовідливу та підтримання гірничих виробок в безпечному стані; щодо шахти «Південна» прийнято рішення зупинити роботи з видобутку вугілля та проведення гірничих виробок; провести скорочення штату (чисельності) працівників шахти; здійснювати роботи лише щодо забезпечення життєдіяльності шахти.

18 вересня 2014 року по відокремленому підрозділу «Шахта «Південна» ДП «Дзержинськвугілля» виданий наказ за № 235 «Про скорочення штату (чисельності) працівників». Цей наказ мотивовано тим, що для роботи відокремленого підрозділу «Шахта «Північна» ДП «Дзержинськвугілля» в режимі водовідливу та підтримки гірничих виробок задіяні 57 працівників, в той час як в робочому режимі підприємства були задіяні 448.

Наказом ДП «Дзержинськвугілля» від 01 жовтня 2014 року № 175 «Про простій спецапарату державного підприємства» затверджений акт про протій не з вини працівників для спецапарату ДП «Дзержинськвугілля» від 01 жовтня 2014 року № 1; вирішено вважати час 08:00 01 жовтня 2014 року початком простою для працівників спецапарату ДП «Дзержинськвугілля».

Листом від 06 жовтня 2014 року № 1655/4-4-15 заступник голови Ради національної безпеки і оборони України звернувся до Кабінету Міністрів України з пропозицією впровадити тимчасове обмеження постачання вибухових речовин та засобів ініціювання вибухів у Донецькій та Луганській областях, мотивуючи це тим, що протягом травня-липня 2014 року зафіксовані непоодинокі випадки заволодіння злочинними угрупованнями «ДНР» і «ЛНР» вибуховими речовинами та засобами ініціювання вибухів, що постачаються до підприємств, розташованих на території Донецької та Луганської областей, відповідно до договірних зобов'язань.

Листом від 17 жовтня 2014 року № 05/1159 державне підприємство «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» повідомило ДП «Дзержинськвугілля», що не має можливості здійснити постачання вибухових речовин за договором № 193114 від 13 жовтня 2014 року у зв'язку з проведенням антитерористичної операції.

Як свідчить витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію обтяження від 26 травня 2015 року № 38092680 та Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного державного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна від 11 листопада 2016 року № 72893693, все нерухоме майно ДП «Торецьквугілля» перебуває під арештом на підставі постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 26 травня 2015 року ВП № 47421891.

Як свідчать витяги з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 19 червня 2015 року № 47247207 та від 11 листопада 2016 року № 50744660, все рухоме майно ДП «Торецьквугілля» перебуває під публічними та приватними обтяженнями (податкова застава, застава, арешт).

Доводи заявника про ліквідацію двох його відокремлених підрозділів підтверджені розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1402-р «Про ліквідацію відокремленого підрозділу «Шахта «Північна» державного підприємства «Дзержинськвугілля», від 24 лютого 2016 року № 205-р «Про ліквідацію відокремленого підрозділу «Шахта «Південна» державного підприємства «Дзержинськвугілля», протоколом засідання постійно діючого штабу оперативного реагування ДП «Дзержинськвугілля» від 19 серпня 2014 року, наказом відокремленого підрозділу «Шахта «Південна» ДП «Дзержинськвугілля» від 18 вересня 2014 року № 235 «Про скорочення штату (чисельності) трудящих», наказом ДП «Торецьквугілля» від 18 жовтня 2016 року № 22 «Про припинення діяльності ВП «Шахта «Північна по видобутку вугілля і проведення гірничих виробок».

Докази, які б спростовували наведені вище обставини, суду не надані.

Вирішуючи по суті питання відстрочення виконання постанови від 24 лютого 2017 року, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно з ч. 1 ст. 36 Закону України «Про виконавче провадження» за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою чи за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також про встановлення або зміну способу і порядку виконання.

Підставою для застосування ч. 1 ст. 263 КАС України є наявність об'єктивних обставин, що ускладнюють або роблять неможливим застосування загального порядку виконання рішень.

Відстрочення виконання полягає у тому, що на вчинення виконавчих дій встановлюється перерва на точно визначений строк. При цьому для встановлення строку, на який може бути встановлена така перерва, суд повинен виходити з реальної можливості боржника після її закінчення сплатити суму боргу.

Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Отже, вимоги про відстрочення мають бути належним чином обґрунтовані, а судове рішення за наслідками їх розгляду – мотивованими.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відстрочення виконання судового рішення має бути наслідком встановлення судом наявності підстав, які б ускладнювали його виконання, обов'язок доведення факту існування яких за приписами ст. 71 КАС України покладений на заявника.

За висновком суду, ДП «Торецьквугілля» довело належними та допустимим доказами наявність обставин, що об'єктивно ускладнюють виконання судового рішення, а саме: збитковість підприємства; відсутність бюджетного фінансування на погашення заборгованості перед УПФУ; зупинення виробничої діяльності та настання обставин непереборної сили у зв'язку з проведенням антитерористичної операції на території Донецької області.

Суд виходить з того, що з огляду на фінансовий стан ДП «Торецьквугілля» вжиття заходів примусового виконання не забезпечить реального виконання судового рішення та невідкладного погашення заборгованості перед УПФУ, натомість може погіршити існуючий стан цього підприємства.

Таким чином, наявні передбачені ч. 1 ст. 263 КАС України підстави для відстрочення виконання постанови Донецького окружного адміністративного суду від 24 лютого 2017 року.

Задовольняючи заяву про відстрочення виконання судового рішення, суд має виходити з реальної можливості боржника виконати таке рішення після сплину строку або настання події, до якої відстрочене виконання.

Заявник довів належними та допустими доказами наявність передбачених ч. 1 ст. 263 КАС України підстав для відстрочення виконання судового рішення у справі № 805/649/17-а.

З огляду на залежність підприємства від бюджетного фінансування, а також враховуючи, що бюджетний період становить один рік, який розпочинається з 01 січня, суд дійшов висновку про наявність підстав для відстрочення виконання судового рішення до 01 січня 2018 року, тобто до початку наступного бюджетного періоду.

Керуючись ст.ст. 11, 71, 159, 160, 165, 185, 186, 254, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ухвалив:

1. Заяву Державного підприємства «Торецьквугілля» про відстрочення виконання постанови Донецького окружного адміністративного суду від 24 лютого 2017 року в адміністративній справі № 805/649/17-а за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Дзержинську Донецької області до Державного підприємства «Торецьквугілля» про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій – задовольнити частково.

2. Відстрочити виконання постанови Донецького окружного адміністративного суду від 24 лютого 2017 року у справі № 805/649/17-а – до 01 січня 2018 року.

3. В іншій частині – у задоволенні заяви відмовити.

4. Ухвала постановлена у нарадчій кімнаті, її вступна та резолютивна частина проголошені у судовому засіданні.

5. Повний текст ухвали виготовлений 24 квітня 2017 року.

6. Ухвала може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

7. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч.3 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

8. Ухвала набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                             Кравченко Т.О.

                                                                      

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.04.2017
Оприлюднено27.04.2017
Номер документу66152897
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/649/17-а

Ухвала від 30.06.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 03.07.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голубова Л.Б.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Постанова від 24.02.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 15.02.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні