Постанова
від 20.04.2017 по справі 816/412/17
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 квітня 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/412/17

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Єресько Л.О.,

за участю:

секретаря судового засідання - Шевченко О.С.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області про визнання протиправною та скасування відмови, зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

20 березня 2017 року позивач ОСОБА_3 (надалі - позивач) звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (надалі - відповідач), де просив:

- визнати протиправною та скасувати відмову в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства площею 16,9700 га на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008, оформлену листом від 06.03.2017 № 2160/6-17;

- зобов'язати винести наказ про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства площею 16,9700 грн га на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008.

В обґрунтування своїх вимог зазначив, що відповідачем не надано обґрунтованої відмови у затвердженні проекту землеустрою у формі, передбаченій чинним законодавством, а також не зазначено підстав для такої відмови. Зауважував, що Головним управлінням Держгеокадастру не розглянуто клопотання позивача про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства по суті та за результатами його розгляду не прийнято вмотиваного рішення.

В судовому засідання представник позивача позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечувала. Зазначала, що земельна ділянка площею 16,9700 грн га, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008 відноситься до земель природоохоронного значення, про що двічі було повідомлено позивача. Вказувала, що у відповідача відсутні повноваження щодо розпорядження землями природно - заповідного фонду.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

Наказом ГУ Держгеокадастру у Полтавській області від 24.03.2015 № 1204-СГ громадянину ОСОБА_3 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 16,97 га для ведення фермерського господарства в оренду на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області.

Судом встановлено, що ТОВ «Агроземінформ» на замовлення ОСОБА_3 розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду площею16,9700 га, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008 /а.с. 10-59/.

Підставою для розроблення проекту землеустрою є наказ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області від 24.03.2015 № 1204-СГ /а.с. 18/.

У грудні 2016 року ОСОБА_3 звернувся до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області із клопотаннями про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства площею 16,9700 га на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008.

За результатами розгляду клопотання ГУ Держгеокадастру у Полтавській області надано відповідь, оформлену листом від 23.12.2016 № 11253/6-16 /а.с. 10/.

У зазначеному листі вказано, що за інформацією наданою відділом Держгеокадастру у Карлівському районі Полтавської області, земельна ділянка площею 16,97 га пасовищ з кадастровим номером 5321685600:00:008:0008, згідно Проекту роздержавлення і приватизації земель КСП «Вакулиха» Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області визначена як землі природоохоронного значення /а.с. 6/.

Далі судом встановлено, що ТОВ «Агроземінформ» (розробник проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) з метою перевірки належності запитуваної земельної ділянки до земель природоохоронного призначення звернулося із запитом до Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації, на який отримав відповідь від 07.02.2017 № 666/03-03-06 /а.с. 9/.

У наданій відповіді зазначено, що у межах земельної ділянки площею 16,97 га, яка розташовується на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області і планується до відведення гр. ОСОБА_3 для ведення фермерського господарства, станом на 07.02.2017, природні об'єкти, що мають особливу наукову цінність і перебувають на обліку в Департаменті відсутні. В межах існуючих та перспективних до заповідання територій та об'єктів природно - заповідного фонду зазначена земельна ділянка не входить. Зазначили, що норми у статті 19 Земельного кодексу України не визначають окремо такої категорії земель як землі природоохоронного значення, а тому, зважаючи на вищезазначене та проаналізувавши інформацію щодо кадастру територій та об'єктів природно - заповідного фонду, Департамент вважає, що запитувана земельна ділянка не може відноситься до такої категорії як землі природоохоронного значення.

20.02.2017 ОСОБА_3 повторно звернувся до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області із клопотанням про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в оренду із цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, розташованої в адміністративних межах Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, площею 16,97 га, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008, де також просив визначити строк дії договору терміном на 7 років та орендної плати у розмірі 12% з урахуванням індексації /а.с. 7/.

В додатках до клопотання позивачем зокрема надано лист (відповідь), підписаний заступником директора Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації ОСОБА_4, від 07.02.2017 № 666/03-03-06 /а.с. 9/.

Листом від 06.03.2017 ГУ Держгеокадастру у Полтавській області за результатом розгляду означеного клопотання повідомлено ОСОБА_3, що у поданому клопотанні не зазначено істотних умов передачі земельної ділянки в оренду, що встановлюються за згодою сторін відповідно до статей 19, 21 Закону України «Про оренду землі» . А також знову зазначено, що за інформацією, наданою відділом Держгеокадастру у Карлівському районі Полтавської області, земельна ділянка площею 16,97 га пасовищ з кадастровим номером 5321685600:00:008:0008, згідно Проекту роздержавлення і приватизації земель КСП «Вакулиха» Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області визначена як землі природоохоронного значення /а.с. 8/.

Позивач не погодився із цією повторною фактичною відмовою у затвердженні проекту землеустрою та оскаржив її до суду.

Відповідно до статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення вказаних органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об'єднання).

Відповідно до частини четвертої статті 123 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Матеріалами справи підтверджується, що ОСОБА_3 неодноразово звертався до ГУ Держгеокадастру у Полтавській області із клопотаннями про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства площею 16,9700 га на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008.

Згідно висновку від 20.05.2016 № 10/41-16 відділом Держгеокадастру у Карлівському районі Полтавської області погоджено проект землеустрою щодо відведення означеної земельної ділянки в оренду ОСОБА_3

Відповідність вищевказаного проекту землеустрою нормам чинного законодавства підтверджено і висновком державної експертизи землевпорядної документації від 28.10.2016 № 985-16, складеного Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру /а.с. 51-52/.

Частиною шостою статті 123 Земельного кодексу України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Відповідно до частини десятої статті 123 Земельного кодексу України рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються, зокрема, затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Частиною 13 статті 123 Земельного кодексу України визначено, що підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

В оскаржуваній відповіді Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області від 06.03.2017 № 2160/6-17 вказано, що в клопотанні від 20.02.2017 не зазначено істотних умов передачі земельної ділянки в оренду, що встановлюються за згодою сторін відповідно до статей 19,21 Закону України «Про оренду землі» . Крім того, за інформацією, наданою відділом Держгеокадастру у Карлівському районі Полтавської області, земельна ділянка площею 16,97 га пасовищ з кадастровим номером 5321685600:00:008:0008, згідно Проекту роздержавлення і приватизації земель КСП «Вакулиха» Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області визначена як землі природоохоронного значення.

Оцінюючи підстави, наведені відповідачем у цьому листі, суд зауважує, що твердження останнього про відсутність у клопотанні від 20.02.2017 істотних умов передачі земельної ділянки в оренду, що встановлюються за згодою сторін відповідно до статей 19,21 Закону України «Про оренду землі» , не відповідають дійсності, оскільки подане клопотання містить і предмет договору, і строк, на який пропонується укласти угоду, а також розмір орендної плати.

Крім того, оцінці ГУ Держгеокадастром у Полтавській області підлягав поданий позивачем проект землеустрою, а не його клопотання.

Стосовно тверджень відповідача про належність спірної земельної ділянки до земель природоохоронного значення суд також погоджується із доводами позивача про невідповідність таких висновків дійсним обставинам справи.

Так в судовому засіданні представник відповідача пояснювала, що вищевикладені висновки зроблені останнім виходячи із експлікації сільськогосподарських угідь, що входила до складу проекту роздержавлення і приватизації земель КСП Вакулиха , розробленого Полтавським філіалом інституту землеустрою. Даний проект був схвалений та затверджений відповідно рішенням 17 сесії 23 скликання Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області від 14.11.2000 та рішенням 14 сесії 23 скликання Карлівської районної ради від 25.12.2000 /а.с. 102-107/.

Вказувала, що на даній експлікації запитувана позивачем земельна ділянка позначена як землі природоохоронного призначення.

В проекті землеустрою, наданого позивачем, міститься копія довідки Відділу Держгеокадастру у Карлівському районі від 01.04.2016 № 34-2/-0.41908/15-16 з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями на території Халтуринської сільської ради (за даними форми 6-зем станом на 01.01.2016), де зазначено, що земельна ділянка орієнтованою площею 16,9700 га сільськогосподарського призначення (пасовища) на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області , що планується до відведення для надання в оренду гр. ОСОБА_3 для ведення фермерського господарства згідно статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддя по формі 6-зем віднесена до земель запасу.

У цьому ж проекті міститься висновок державної експертизи землевпорядної документації від 28.10.2016 № 985-16 Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, в якому зазначено, що земельна ділянка частково включає в себе агровиробничу групу ґрунтів 54е, яка віднесена до особливо цінних ґрунтів відповідно до переліку, затвердженого наказом Держкомзему України від 06.10.2003 № 245.

Так згідно Переліку особливо цінних груп ґрунтів до групи ґрунтів 54е відносяться чорноземи типові важкосуглинкові середньо гумусні.

Відповідно до частини 1 статті 150 Земельного кодексу України до особливо цінних земель відносяться: а) у складі земель сільськогосподарського призначення: чорноземи нееродовані несолонцюваті на лесових породах; лучно-чорноземні незасолені несолонцюваті суглинкові ґрунти; темно-сірі опідзолені ґрунти та чорноземи опідзолені на лесах і глеюваті; бурі гірсько-лісові та дерново-буроземні глибокі і середньо глибокі ґрунти; дерново-підзолисті суглинкові ґрунти; коричневі ґрунти Південного узбережжя Криму, дернові глибокі ґрунти Закарпаття; б) торфовища з глибиною залягання торфу більше одного метра і осушені незалежно від глибини; в) землі, надані в постійне користування НВАО "Масандра" та підприємствам, що входять до його складу; землі дослідних полів науково-дослідних установ і навчальних закладів; г) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, землі історико-культурного призначення.

Представником представника позивача надано до суду світлокопія матеріалів обстеження сільськогосподарських угідь спірної земельної ділянки, згідно якого грунти відносяться до коду 56е - чорноземи типові і чорноземи сильнореградовані середньорозмиті, важкосуглинкові і легкоглинисті, тобто не відносяться до категорії особливо цінних земель, передбачених п. а частини 1 статті 150 Земельного кодексу України.

Тож за визначенням норм статті 150 Земельного кодексу України та наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 06.10.2003 № 245 «Про затвердження переліку особливо цінних ґрунтів» дані ґрунти не відносяться до особливо цінних земель.

Як вже було зазначено в листі, підписаному заступником директора Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації ОСОБА_4, від 07.02.2017 № 666/03-03-06, визначено, що земельна ділянка площею 16,97 га, яка розташовується на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області і планується до відведення гр. ОСОБА_3 для ведення фермерського господарства, станом на 07.02.2017 в межах існуючих та перспективних до заповідання територій та об'єктів природно - заповідного фонду зазначена земельна ділянка не входить.

А оскільки норми у статті 19 Земельного кодексу України не визначають окремо такої категорії земель як землі природоохоронного значення, а тому, зважаючи на вищезазначене та проаналізувавши інформацію щодо кадастру територій та об'єктів природно - заповідного фонду, то Департамент вважає, що запитувана земельна ділянка не може відноситься до такої категорії як землі природоохоронного значення.

Допитаний в судовому засіданні в якості свідка начальник відділу земельних ресурсів та екомережі управління природокористування Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської ОДА ОСОБА_5, який безпосередньо приймав участь у розгляді звернення ТОВ "Агроземінформ" із запитом щодо віднесення земельної ділянки площею 16,97 га, яка планується до відведення гр. ОСОБА_3 і розташовується на території Халтуринської сільської ради Карлівському району до земель природоохоронного призначення, пояснював, що на Департамент покладено обов'язок введення кадастру об'єктів природо - охоронного фонду області, у зв'язку із чим в розпорядженні знаходяться всі документи, картографічний матеріал щодо даних об'єктів. Зазначав, що віднесення об'єктів до природно - охоронного фонду місцевого значення здійснюється на підставі рішення, прийнятого на сесії обласної ради із одночасним погодженням з власникам або землекористувачами, але щодо зазначеної ділянки рішень не приймалося. На підставі аналізу норм законодавства, інформації щодо кадастру територій та об'єктів природно - заповідного фонду, Департамент прийшов до висновку, що запитувана земельна ділянка не може відноситься до земель природоохоронного призначення.

На підставі наведеного суд погоджується із доводами позивача, що спірна земельна ділянка не відносилася до земель природоохоронного призначення рішенням уповноваженого органу, а експлікація із вищезгаданого проекту роздержавлення землі не відносить її до названої категорії в силу законодавчих установ.

Таким чином мотиви, за яких відповідач прийняв оскаржуване рішення не узгоджуються з приписами частини 13 статті 123 Земельного кодексу України, тобто відповідачем не визначено невідповідність проекту вимогам законів як підставу для відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Оцінюючи оскаржувані відповідь ГУ Держгеокадастру від 06.03.2017 № 2160/6-17 суд приходить до висновку, що останні не містять вирішення заявленого клопотання по суті його звернення, як не містить і законних підстав для відмови у задоволенні із посиланням на норми законодавства.

Тобто дане клопотання фактично не є вирішеним, оскільки не містить відповіді по суті поставлених питань.

Тож за висновком суду відповідачем порушено права позивачів у сфері публічно-правових відносин.

А відтак рішення Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, оформлене листом про фактичну відмову в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства площею 16,9700 га на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008, оформлене листом від 06.03.2017 № 2160/6-17 є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

За приписами частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Позивачем в прохальній частині позову обрано такий спосіб захисту свого порушеного права як зобов'язання ГУ Держгеокадастру у Полтавській області винести наказ про затвердження проекту землеустрою щодо відведення вищезазначеної земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства позивачем.

Вирішуючи питання про обрання способу захисту порушених прав позивачів суд виходить із такого.

Як видно із змісту оскаржуваної відповіді, вона не містять вирішення заявленого клопотання по суті звернення, як не містить і законних підстав для відмови у його задоволенні.

Відповідно до норм чинного законодавства повноваження відповідача щодо вирішення клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов'язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.

Отже, дискреційне право органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування обумовлене певною свободою (тобто вільним, або адміністративним, розсудом) в оцінюванні та діях, у виборі одного з варіантів рішень та правових наслідків.

Наділивши державні органи та осіб, уповноважених на виконання функцій держави дискреційними повноваженнями, законодавець надав відповідному органу держави та особам уповноважених на виконання функцій держави певну свободу розсуду при прийнятті управлінського рішення.

При цьому, ГУ Держгеокадастру у Полтавській області як суб'єкт владних повноважень повинен діяти виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а його дискреційні повноваження обмежені вимогами цих законів. Контроль за тим, щоб суб'єкти владних повноважень не порушували межі цих дискреційних повноважень, не виходили за межі своїх владних повноважень, що може розцінюватися як свавілля, покладено на адміністративне судочинство.

Питання надання оцінки проекту землеустрою безпосередньо відносяться до повноважень відповідача, і суд не може перебирати на себе ці функції.

Вищеописане клопотання позивача потребує вирішення у відповідності до вимог Земельного кодексу України із наведенням законних обґрунтувань з посиланням на норми законодавства, а не на оціночні судження відповідача, що виходить за межі його повноважень.

Враховуючи те, що клопотання позивача не вирішувалося по суті уповноваженим органом, адміністративний суд не може підміняти інший орган державної влади та перебирати на себе повноваження щодо вирішення питань по суті, які законодавством віднесені до компетенції цього органу державної влади.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога позивача в частині зобов'язання ГУ Держгеокадастру у Полтавській області винести наказ про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства у не підлягає.

Тож, обираючи спосіб захисту порушеного права, суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача повторно розглянути з урахуванням висновків суду клопотання ОСОБА_3 від 20.02.2017.

При повторному розгляді клопотання позивача від 20.02.2017 ГУ Держгеокадастру мають бути враховані висновки суду, що викладені вище. В протилежному випадку це може бути розцінено як невиконання рішення суду.

Отже, позов підлягає частковому задоволенню.

Частиною першою статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_3 до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області про визнання протиправною та скасування відмови, зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати відмову Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, оформлену листом від 06.03.2017 № 2160/6-17, в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із цільовим призначенням для ведення фермерського господарства площею 16,9700 га, розташованої на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008.

Зобовязати Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області повторно розглянути з урахуванням висновків суду клопотання ОСОБА_3 від 20.02.2017 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із цільовим призначенням для ведення фермерського господарства площею 16,9700 га, розташованої на території Халтуринської сільської ради Карлівського району Полтавської області, кадастровий номер 5321685600:00:008:0008.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (код ЄДРПОУ 39767930) витрати зі сплати судового збору на користь ОСОБА_3 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) в загальному розмірі 640,0 грн (шістсот сорок гривень нуль копійок).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови в повному обсязі.

Повний текст постанови складено 25 квітня 2017 року.

Суддя Л.О. Єресько

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.04.2017
Оприлюднено04.05.2017
Номер документу66261963
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/412/17

Ухвала від 27.09.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 28.09.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 14.08.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 14.08.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 07.07.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 20.04.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.О. Єресько

Ухвала від 21.03.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.О. Єресько

Ухвала від 21.03.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Л.О. Єресько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні