Постанова
від 28.04.2017 по справі 817/24/17     
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 817/24/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 квітня 2017 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Вовченко O.A., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зобов'язання скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зміну місцезнаходження, суд -

В С Т А Н О В И В:

03 січня 2017 року Державна податкова інспекція у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області звернулась до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Юридичного департаменту Одеської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зобов'язання державного реєстратора Юридичного департаменту Одеської міської ради, скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зміну місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПО 33017215) з м. Одеса, вул. Новікова, буд.5, кв.(офіс) 23 на м. Рівне, вул. Д.Галицького, 1.

В обґрунтування позовних вимог позивач в адміністративному позові зазначає, що ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПОУ 33017215), згідно реєстраційних даних, змінило місцезнаходження з м. Одеса, вул. Новікова, буд.5, кв.(офіс) 23 на м. Рівне, вул. Д.Галицького, 19. В ході відпрацювання щодо фактичного місцезнаходження суб'єктів господарювання, які переходять на облік в ДПІ у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області встановлено, що за адресою: м. Рівне, вул. Д.Галицького, 19 - знаходиться Бізнес центр, в якому офісні та інші приміщення в оренду надає МППФ Промсервіс . З метою підтвердження або спростування фактичного місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС та керуючись ст. 351 ПК України на адресу МППФ Промсервіс було надіслано лист №1849/10/17-00-21-03 від 02.08.2016 року про надання інформації. МППФ Промсервіс повідомило, що серед орендарів приміщень в будівлі МППФ Промсервіс , що знаходиться в м. Рівне по вул. Д.Галицького, 19, відсутній такий орендар, як ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС . Старшим оперуповноваженим з ОВС ОУ ГУ ДФС у Рівненській області майором податкової міліції Новіковим Р.К. було здійснено вихід за юридичною адресою ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (юридична адреса: м. Рівне, вул. Д.Галицького, 19) та встановлено відсутність підприємства за місцезнаходженням, внаслідок чого складено рапорт про незнаходження підприємства за юридичною адресою. Вищевказані обставини вказують на те, що ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС при зміні юридичної адреси, зокрема перереєстрації до м. Рівне, вул. Д.Галицького, 19, подано, державному реєстратору Юридичного департаменту Одеської міської ради недостовірні дані - зокрема відносно зміни своєї юридичної адреси, оскільки за новою адресою підприємство не знаходилося, внаслідок чого до державного реєстру було внесено неправдиві відомості до реєстраційної справи ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС , а тому в порушення статті 7 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , відомості, що містяться в державному реєстрі є недостовірними. Державним реєстратором Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг вчинено запис про підтвердження місцезнаходження справи ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС за адресою: м. Рівне , вул. Д.Галицької 19. Однак, за новою адресою: м. Рівне , вул. Д.Галицького, 19, - підприємство ніколи и перебувало. Отже, державним реєстратором внесено до Державного реєстру запис, який фактично не відповідає дійсності, а тому відповідно до положень статті 10 Закону відомості, що містяться в державному реєстрі, є недостовірними. В результаті внесення недостовірних відомостей про місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС до Єдиного державного реєстру, ДПІ у м. Рівному позбавлена можливості виконувати свої функції стосовно належного обліку зазначеного товариства, контрольно-перевірочної роботи, оскільки достовірних відомостей про фактичну адресу підприємством до контролюючих органів не надавалось. Пунктом 67.2 статті 67 ПК України встановлено, що контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

06 січня 2017 року ухвалою Рівненського окружного адміністративного суду відкрито провадження по адміністративній справі за позовом Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради про зобов'язання вчинення певних дій.

Ухвалою Рівненського окружного адміністративного суд від 13 лютого 2016 року адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зобов'язання вчинення певних дій передано на підставі п.3 ч.1 ст.22 КАС України , на розгляд до Одеського окружного адміністративного суду.

03 квітня 2017 року, суддя Одеського окружного адміністративного суду Вовченко О.А., прийняти до свого провадження адміністративну справу № 817/24/17.

07 квітня 2017 року до суду від представника відповідача Юридичного департаменту Одеської міської ради надійшли заперечення на адміністративний позов (а.с. 47-49), де зазначено, що відповідач не погоджується з вимогами викладеними у адміністративному позові. У зв'язку із запровадженням значних змін законодавства, у відповідності до Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень рішенням Одеської міської ради від 03.02.2016 року №247-УІІ юридичний департамент Одеської міської ради (код ЄДРГТОУ 26302537) визначено суб'єктом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно. Функції з реалізації державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців були передані від територіальних органів юстиції до управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради, нотаріусів та акредитованих суб'єктів. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань була здійснена державним реєстратором Бондаренко О.О. Одеської філії ДП ДІСЕД яке є відокремленим структурним підрозділом Державного інституту судових економіко-правових та технічних експертних досліджень при Міністерстві юстиції України. Зазначена філія є незалежним суб'єктом державної реєстрації та не має жодного відношення до юридичного департаменту Одеської міської ради. Враховуючи проведені зміни фактичного місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС , юридичним департаментом Одеської міської ради було направлено реєстраційну справу до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради. Відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 4 Закону державна реєстрація проводиться незалежно від місця знаходження юридичної чи фізичної особи в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя, крім державної реєстрації на підставі документів, поданих в електронній формі, що проводиться незалежно від місця знаходження юридичної чи фізичної особи в межах України. Враховуючи засади територіальності визначені у Законі, а також те, що на теперішній час реєстраційна справа передана юридичним департаментом Одеської міської ради до управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, саме це управління має бути зобов'язане на вчинення певних дій, про які зазначено у позові.

Представник позивача та представник відповідача у судове засідання не з'явилися, належним чином та завчасно повідомлені про день, час та місце розгляду справи, подали до суду заяви про розгляд справи за відсутності представника позивача та відповідно представника відповідача (а.с. 3, 71).

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС у судові засідання не з'являвся, відповідно до ч.11 ст. 35 КАС України, повідомлений про день час та місце розгляду справи.

Відповідно до приписів ч.6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин, з урахуванням вимог ст. 128 КАС України, суд прийшов до висновку про розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши подані до суду документи та матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 року № 755-IV зі змінами (далі Закон України № 755-IV).

Згідно п.4 ч. 1 ст. 1 Закону України 755-IV, державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Товариство з обмеженою відповідальністю МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПОУ:33017215) зареєстроване за місцезнаходженням: 33027, Рівненська область, місто Рівне, вул. Данила Галицького, 19, та перебуває на податковому обліку в ДПІ у м. Рівне Головного управління ДФС у Рівненській області, що підтверджено записами у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 51-58).

Положеннями пп.16.1.11 п.16.1 ст. 16 ПК України, передбачено, що платник податків зобов'язаний: повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи.

З інформаційної довідки вбачається, що з 11.07.2016 року ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС змінено адресу місцезнаходження, а саме: м. Одеса, вул. Новікова, буд. 5 кв. (офіс) 23, на Рівненська область, м. Рівне, вулиця Данила Галицького 19, про що внесено запис про зміну місцезнаходження (місця проживання), що повязана зі зміною адміністративного району (а.с. 4).

09 серпня 2016 року старшим оперуповноваженим з ОВС О УГУ ДФС у Рівненській області Новіковим Р.К., подано рапорт начальнику оперативного управління ГУДФС у Рівненській області (а.с. 6), де зазначено, що було здійснено виїзд за адресою місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС : м. Рівне, вул. Данила Галицького 19 та встановлено, що за вказаною адресою знаходиться Бізнес центр в якому офісні приміщення здаються в оренду, яку надає МППФ Промсервіс . Відповідно до листа МППФ Промсервіс № 132 від 08.08.2016 року, ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС серед орендарів відсутній.

З листа МППФ Промсервіс № 132 від 08.08.2016 року (а.с. 8), що надавався першому заступнику начальника ГУ ДФС у Рівненській області, вбачається, що серед орендарів приміщень в будівлі малого приватного підприємства-фірми Промсервіс , що знаходиться в м. Рівне по вул. Д.Галицького 19, відсутні такі орендарі як ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПОУ 33017215). МППФ Промсервіс ніколи не перебувало в жодних господарських взаємовідносинах з ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС .

Приписами пп. 19-1.1.45 п. 19-1.1 ст. 19 ПК України, визначено, що контролюючі органи виконують такі функції: звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.

Згідно п. 67.2 ст. 67 ПК України, контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

В зв'язку з наведеним, ДПІ у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області звернулась до суду з позовом до Юридичного департаменту Одеської міської ради яким просить скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів про зміну місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС ,.

Відповідно до Закону України 755-IV, єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру (ч.1 ст. 7). Відомості про юридичну особу, …. вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів (ч.1 ст.9).

В Законі України 755-IV, зазначено перелік відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. Серед інших зазначено і місцезнаходження юридичної особи (п.10 ч.2 ст. 9). Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах(ч.4 ст. 10).

З дослідженого судом Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (а.с. 51-58), встановлено, що 11.07.2016 року, Бондаренко Ольгою Анатоліївною, Одеської філії Державного підприємства Державний інститут судових економіко-правових та технічних експертних досліджень проведено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи: зміна місцезнаходження, зміна складу або інформації про засновника.

Отже, під час розгляду справи судом встановлено, що реєстраційні дії вчиняв не відповідач - юридичний департамент Одеської міської ради, а державний реєстратор самостійної юридичної особи Одеської філії Державного підприємства Державний інститут судових економіко-правових та технічних експертних досліджень , яка не є підпорядкованою Юридичному департаменту Одеської міської ради.

Державна реєстрація змін до установчих документів здійснювалася у відповідності до приписів Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в редакції чинній від 01.01.2016 року.

Приписами Закону України 755-IV (в редакції чинній від 01.01.2016 року), визначено перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (ч. 4 ст. 17). Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об'єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи (ч.2 ст.25). Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки: щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів (п.1 ч.1 ст. 26).

В матеріалах справи відсутні та позивачем до суду не надані докази що свідчать про допущені відповідачем порушення вимог Закону України 755-IV при проведенні реєстраційних дій при внесенні в ЄДР запису зміна місцезнаходження .

У відповідності до п. 67.2 ст. 67 ПК України, ДПІ у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області, наділена повноваженням на звернення до суду з позовом стосовно скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 25 Закону України 755-IV, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України Про виконавче провадження щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов'язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження рішення суду, на підставі якого вчинено реєстраційну дію.

Отже, скасування державної реєстрації змін до установчих документів, внесення запису щодо скасування державної реєстрації може бути здійснене тільки державним реєстратором на підставі: судового рішення, що набрало законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби щодо: скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі.

Однак, ДПІ у Рівному ГУ ДФС у Рівненській області не надано до суду належних доказів надання до юридичного департаменту Одеської міської ради рішення суду що набрало законної сили про скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі від 11.07.2016 року про зміни місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС , та що відповідачем відмовлено у внесенні зазначених відомостей в Єдиний державний реєстр.

Відповідно до п.1 ч. 3 ст. 29 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи - підприємця: щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи - підприємця - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи проведені зміни фактичного місцезнаходження юридичної особи ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС від 11.07.2016 року, юридичним департаментом Одеської міської ради 03.08.2016 року було направлено реєстраційну справу до відповідного суб'єкта державної реєстрації - Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, реєстраційну справу № 1 556 003251 ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС , для постановки на облік. Реєстраційна справа прийнята Управлінням забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради що підтверджено актом прийому передачі реєстраційної справи на зберігання від 06.12.2016 року № 2197 (а.с. 74-76).

Отже, як встановлено судом реєстраційна справа в паперовій формі ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС № 1 556 003251, з 06.12.2016 року зберігається в Управлінні забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.

З витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.04.2017 року (а.с. 51-58), вбачається, що місцезнаходження реєстраційної справи - управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (а.с. 54).

Приписами ч.1 ст. 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Позивачем не заявлялися вимоги в адміністративному позові, щодо захисту прав та інтересів ДПІ у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку юридичного департаменту Одеської міської ради.

Враховуючи вищевикладене, а також приписи ч.1 ст. 52 КАС України, судом не встановлено правових підстав для зобов'язання саме державного реєстратора Юридичного департаменту Одеської міської ради, скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зміну місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПО 33017215) з м. Одеса, вул. Новікова, буд.5, кв.(офіс) 23 на м. Рівне, вул. Д.Галицького, 1.

Проаналізувавши матеріали справи та приписи чинного законодавства, судом встановлено, що позивач скористався правом на звернення до суду і його право не може бути обмежене, а заявлена позивачем вимога розглянута судом по суті, однак з урахуванням вищевикладеного підстави для задоволення позову відсутні.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних справах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення (ч. 1 ст. 71 КАС України), та згідно із ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень і дій та докази, надані позивачем, суд приходить до висновку, що адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради про зобов'язання державного реєстратора Юридичного департаменту Одеської міської ради, скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зміну місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПО 33017215) з м. Одеса, вул. Новікова, буд.5, кв.(офіс) 23 на м. Рівне, вул. Д.Галицького, 1 - не підлягає задоволенню

Керуючись ст.ст. 11, 69-71, 128, 160-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради про зобов'язання державного реєстратора Юридичного департаменту Одеської міської ради, скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС про зміну місцезнаходження ТОВ МЕГАПОЛІС ПЛЮС (код ЄДРПО 33017215) з м. Одеса, вул. Новікова, буд.5, кв.(офіс) 23 на м. Рівне, вул. Д.Галицького, 1 - відмовити.

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Вовченко O.A.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.04.2017
Оприлюднено05.05.2017
Номер документу66293722
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/24/17     

Ухвала від 19.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 11.08.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 11.08.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 19.06.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Постанова від 28.04.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 03.04.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні