ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
(про зупинення провадження)
27 квітня 2017 року м.Житомир Справа № 806/2734/16
Категорія 9.2.1
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Попова О. Г.,
секретар судового засідання Мазур О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання позивача по адміністративній справі за позовом Приватного підприємства "Легіон-С" до Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області про визнання нечинним та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.09.2016 р. №0001044001,
встановив:
Приватне підприємство "Легіон-С" звернулось до суду з даним позовом, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області від 22.09.2016 № НОМЕР_1.
Представник позивача у судовому засіданні заявив клопотання про зупинення провадження у даній адміністративній справі та призначення судової економічної експертизи.
Представник відповідача щодо проведення судової економічної експертизи заперечив, надав суду перелік питань, на які необхідна відповідь експерта в разі її призначення.
Розглянувши подане клопотання, заслухавши думку осіб, які беруть участь у справі, суд дійшов висновку, що для повного, всебічного та об'єктивного вирішення спору по суті слід призначити в справі судову економічну експертизу.
Згідно частини 1 статті 81 Кодексу адміністративного судочинства України для з'ясування обставин, що мають значення для справи і потребують спеціальних знань у галузі науки, мистецтва, техніки, ремесла тощо, суд може призначити експертизу.
Відповідно до п.п.3.3 п.3 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 8 жовтня 1998 року №53/5, у постанові (ухвалі) про призначення експертизи вказуються питання, які виносяться на вирішення експертові, які мають значення для проведення експертизи.
Надані представником відповідача пропозиції щодо питань, які необхідно поставити перед експертом, фактично відповідають обставинам, встановлення яких вимагає спеціальних знань.
Зокрема, однією із обставин, які досліджуються у даній справі є встановлення або спростування факту ведення посадовими особами ПП "Легіон-С" обліку товарних запасів у порядку, встановленому законодавством, на дату проведення фактичної перевірки 08.09.2016, за місцем їх реалізації на АЗС за адресою Коростенській проїзд 1, смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області.
Пунктом 3 частини 2 статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд має право зупинити провадження у справі в разі призначення судом експертизи - до одержання її результатів.
За таких обставин, суд вважає, що провадження у даній справі слід зупинити до одержання результатів судової економічної експертизи.
Керуючись статтями 81, 156, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України,
ухвалив:
Клопотання Приватного підприємства "Легіон-С" про призначення судової експертизи - задовольнити.
Призначити у справі № 806/2734/16 судово-економічну експертизу.
На вирішення експерта поставити наступні питання:
1. Який розмір залишків товарно-матеріальних цінностей - газу скрапленого, за даними бухгалтерського обліку ПП "Легіон-С" станом на дату проведення фактичної перевірки 08.09.2016 року?
2. Чи можливо визначити розмір залишків товарно-матеріальних цінностей - газу скрапленого ПП "Легіон-С" станом на дату проведення фактичної перевірки 08.09.2016 року за відсутності змінних звітів форми 14-ГС, актів приймання за кількістю СВГ за формою №3-ГС, товарної книги кількісного руху СВГ за формою №15-ГС?
Проведення експертизи доручити Житомирському відділенню Київського НДІСЕ, що знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Театральна, 17/20, офіс 512.
Попередити експерта про кримінальну відповідальність, передбачену статтями 383, 385 КК України.
Витрати по проведенню експертизи покласти на позивача.
Зупинити провадження у даній справі до одержання результатів судової будівельно-технічної експертизи.
Ухвала в частині зупинення провадження у справі набирає законної сили та може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду у порядку та строки передбачені ст.ст. 186, 254 КАС України, в іншій частині - набирає законної сили негайно після постановляння та оскарженню не підлягає.
Суддя О.Г. Попова
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2017 |
Оприлюднено | 05.05.2017 |
Номер документу | 66317289 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні