Ухвала
від 04.05.2017 по справі 815/2571/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2571/17

УХВАЛА

04 травня 2017 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Катаєва Е.В., вивчивши адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Завод ПОЛІМЕР до Управління Держгеокадастру у м.Одесі Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Завод ПОЛІМЕР до Управління Держгеокадастру у м.Одесі Одеської області Вольської Надії Сергіївни до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, в якому позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача, викладене в листі №19-1505-0.11-647/2-17 від 23.02.2017, про відмову у внесенні до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул.Просьолочна, 10-А, кадастровий номер: 5110137300:35:032:0003, в частині зміни коду цільового призначення земельної ділянки відповідно до КВЦПЗ, затвердженої наказом Держкомзему від 23.07.2010 №548;

- зобов'язати Управління Держгеокадастру у м. Одесі Одеської області внести до Державного земельного кадастру зміни до відомостей про земельну ділянку, що знаходиться за адресою: м.Одеса, вул.Просьолочна, 10-А, кадастровий номер: 5110137300:35:032:0003, а саме зазначити код цільового призначення земельної ділянки 11.02 - землі промисловості (землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під'їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд) - для розміщення та експлуатаиії основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Статтею 107 КАС України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, крім іншого, подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); відповідає заява вимогам, встановленим ст.106 КАС України, чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до вимог статей 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, у позовній заяві зазначаються: ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог згідно з ч.4,5 ст.105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів. До позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Позивач надав позовну заяву з порушенням вказаних вимог КАС України.

Позивачем не наданий до позову документ про сплату судового збору.

Частиною 3 ст.6 Закону України Про судовий збір визначено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру. Позивачем пред'явлено дві позовні вимоги.

Таким чином, позивачеу необхідно надати до суду документ про сплату судового збору у відповідності до вимог Закону України Про судовий збір .

Відповідно до ст.56 КАС України законними представниками органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом. Згідно п.4 ч.3 ст. 108 КАС України позовна заява повертається позивачу, якщо позовну заяву від імені позивача подано особою, яка не має повноважень на ведення справи.

Позов підписаний представником ТОВ за довіреністю, на підтвердження повноважень представника позивача надана довіреність, яка видана та підписана гендиректором ТОВ Ласковою Н.В. В довіреності зазначено, що вона діє на підставі Статуту. Але до позову не надані документи щодо підтвердження повноважень директора (копія статуту, контракту, протоколу вибрання тощо).

Позивач зазначив, що він є землекористувачем земельної ділянки, щодо якої ставить питання про внесення змін до Державного земельного кадастру в частині зміни коду цільового призначення, на підставі договору оренди землі від 05.02.2008 року, укладеного з Одеською міською радою.

Згідно наданої копії договору оренди землі, згідно з розділом 8 якого встановлені обмеження щодо використання земельної ділянки - заборона на зміну цільового призначення земельної ділянки та будівництва інших об'єктів без погодженої у встановленому порядку проектної документації та розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Оскільки визначення коду КВЦПЗ є елементом цільового призначення землі, що в свою чергу зі змісту позову впливає на коефіцієнт, якій характеризує функціональне використання земельної ділянки, та відповідно впливає на визначення грошової оцінки землі та орендної плати, позивачу не обхідно визначитись з спірними правовідносинами, тобто вони стосуються договірних відносин, або тільки спору з суб'єктом владних повноважень, але в останньому випадку рішення може вплинути на права та обов'язки Одеської міської ради, а тому вона повинна бути зазначена у якості третьої особи з наданням для неї копії позов з додатками.

Згідно ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Суд вважає необхідним залишити позов без руху та надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви та роз'ясняє, що недоліки повинні бути усунути шляхом надання до суду належним чином оформленого позову відповідно до вимог ст.ст.105,106 КАС України, його копій та копій документів відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, надання відповідних доказів по справі.

Інститут залишення позовної заяви без руху - це тимчасовий захід, який застосовується судом з метою усунення позивачем недоліків позовної заяви та дотримання порядку її подання до відкриття провадження по справі. Вимоги до адміністративного позову викладені у ст.106 КАС, згідно якою, крім іншого, саме у позовній заяві повинні бути зазначені ім'я позивача та відповідача, третіх осіб, зміст позовних вимог згідно з ч.4,5 ст.105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, тобто повинні бути зазначені в позові треті особи та надані для них копії позову з додатками. Згідно з ч.2 ст.108 КАС України якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.

Саме належним чином оформлений позов, якій вважається поданим у день первинного, направляється сторонам, тому не може бути уточненим, доповненим, поданим у порядку ст.137 КАС України, тощо, оскільки саме за поданим належним чином оформленим позовом суд вирішує питання про відкриття провадження по справі за вимогами викладеними у позові.

При таких обставинах позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків.

Керуючись ст. 105, 106, 108 КАС України, суддя

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Завод ПОЛІМЕР до Управління Держгеокадастру у м.Одесі Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - залишити без руху.

Повідомити позивача про необхідність в строк до 25 травня 2017 року усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде повернутий позивачу.

Ухвалу може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом п'яти днів з дня отримання ухвали.

Суддя Катаєва Е.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.05.2017
Оприлюднено05.05.2017
Номер документу66318025
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2571/17

Постанова від 06.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Постанова від 01.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 03.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 04.07.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 29.05.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 29.05.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 04.05.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні