ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
26 квітня 2017 року м. Київ
Суддя Вищого адміністративного суду України Донець О.Є., перевіривши касаційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на постанову окружного адміністративного суду міста Києва від 19 вересня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 05 квітня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЗБІ" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма "АГРОСВІТ", про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу, скасування приписів, -
в с т а н о в и в:
Касаційна скарга Державної архітектурно-будівельної інспекції України на постанову окружного адміністративного суду міста Києва від 19 вересня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 05 квітня 2017 року у справі № 826/26865/15 не відповідає вимогам статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: до скарги не додано документ про сплату судового збору.
Відповідно до статті 4 Закону України Про судовий збір , за подання касаційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
У касаційній скарзі скаржник просить відстрочити або розстрочити сплату судового збору.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначається Законом України Про судовий збір .
Відповідно до статті 8 вказаного Закону, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.
Отже, підставою для відстрочення сплати судового збору є незадовільний майновий стан сторони. При цьому, відстрочення сплати судового збору є правом, а не обов'язком суду.
Вивчивши доводи клопотання Державної архітектурно-будівельної інспекції України про відстрочення або розстрочення сплати судового збору, суд не знаходить підстав для його задоволення, оскільки скаржник ніяким чином не підтверджує та не обґрунтовує можливість сплатити суми судового збору в майбутньому, зокрема, до ухвалення рішення у справі.
Керуючись статтями 108, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України,
у х в а л и в:
Відмовити у задоволенні клопотання Державної архітектурно-будівельної інспекції України про відстрочення або розсрочення сплати судового збору.
Касаційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на постанову окружного адміністративного суду міста Києва від 19 вересня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 05 квітня 2017 року у справі № 826/26865/15 - залишити без руху та надати строк для усунення недоліків касаційної скарги до 17 травня 2017 року.
Роз'яснити Державній архітектурно-будівельній інспекції України, що у разі неусунення зазначених недоліків касаційної скарги, відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України скарга буде повернута скаржнику та вважатиметься неподаною.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя О.Є. Донець
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2017 |
Оприлюднено | 05.05.2017 |
Номер документу | 66319418 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Донець О.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні