Постанова
від 24.04.2017 по справі 814/179/17
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 квітня 2017 р. Справа № 814/179/17

м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Біоносенка В.В., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомОСОБА_1, доЮжноукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області, провизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 26.07.2016 №4-13, В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до адміністративного суду з позовом до Южноукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області з вимогою про скасування податкового повідомлення-рішення №4-13 від 26.07.16 про визначення податкового зобов'язання з транспортного податку з фізичних осіб в сумі 25000 гривень.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтував тим, що відповідно до інформації з сайту Мінекономіки середньоринкова вартість його автомобіля складає менше 1033500 гривень, а тому відповідачем необґрунтовано нараховано йому податок.

Відповідач позов не визнав, просив в задоволенні позову відмовити.

Від позивача надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутністю в порядку письмового провадження.

Тому, враховуючи неприбуття у судове засідання представника відповідача, та керуючись ч. 6 ст. 128 КАС України, суд розглянув справу в порядку письмового провадження.

Дослідив матеріали справи, суд встановив наступне.

ОСОБА_1 володіє на праві власності автомобілем легковим седан-в Toyota Camry, об'ємом двигуна 3456 см 3 , 2012 року випуску.

27.07.16 уповноваженою особою Южноукраїнської ОДПІ винесено податкове повідомлення-рішення №4-13-13 про визначення ОСОБА_1 податкового зобов'язання з транспортного податку з фізичних осіб в сумі 25000 гривень (арк.спр.5 ).

Відповідно до ст.267 ПК (в редакції Закону від 24.12.15 № 909-VIII) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі.

Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об'єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль.

Судом на сайті http://www.me.gov.ua/Vehicles/CalculatePrice?lang=uk-UA здійснено розрахунок середньоринкової вартості автомобіля Toyota Camry, об'ємом двигуна 3456 см3, 2012 року випуску.

Відповідно до Методики визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України №66 від 18.02.16, середньоринкова вартість зазначеного автомобіля з пробігом 1 км дорівнює 492069,53 гривень (арк.спр.15 ) , що менше ніж 750 розмірів мінімальної заробітної плати (1378*750)=1033500 гривень.

З метою з'ясування фактичних обставин справи, ухвалою суду від 22.02.17 було витребувано у відповідача докази того, що середньоринкова вартість автомобіля Toyota Camry, об'ємом двигуна 3456 см3, 2012 р.в., визначена за Методикою, затвердженою постановою КМУ №66 від 18.02.16, більше ніж 1033500 гривень (арк.спр.17 ).

Відповідач жодних доказів того, що середньоринкова вартість автомобіля Toyota Camry, об'ємом двигуна 3456 см3, 2012 р.в., визначена за Методикою, більше ніж 750 розмірів мінімальної заробітної плати (1378*750)=1033500 гривень, не надав (арк.спр.24 ).

За відсутністю будь-яких доказів з боку відповідача, що на час ухвалення спірного податкового повідомлення-рішення були відомості про середньоринкову вартість автомобіля ОСОБА_1 більше ніж 1033500 гривень, а також за наявністю розрахунків з офіційного сайту Минекономіки, що середньоринкова вартість цього автомобіля менше ніж 1033500 гривень (арк.спр.15 ), необхідно погодитися з позивачем що цей автомобіль не відповідає критеріям ст.267 ПК України щодо визначення об'єкту оподаткування.

Відповідач жодним чином не довів, що середньоринкова вартість зазначеного автомобіля перевищує 1033500 гривень.

Враховуючи, що відповідно до офіційного сайту Мінекономрозвитку, середньоринкова вартість автомобіля позивача 492069,53 гривень, що менше 750 розмірів мінімальної заробітної плати (1378*750)=1033500 гривень, він не може бути об'єктом оподаткування в розумінні п. 267.2.1. ст.267 Податкового кодексу України.

Позов належить задовольнити у повному обсязі, а податкове повідомлення-рішення №4-13 від 26.07.16 скасувати.

Судові витрати покласти на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 158-163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Южноукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області № 4-13 від 26.07.2016 року.

3. Присудити на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1) за рахунок бюджетних асигнувань Южноукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області судовий збір в сумі 640,00 гривень (шістсот сорок грн.).

4. Апеляційна скарга на цю постанову може бути подана до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання у повному обсязі.

Суддя В. В. Біоносенко

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2017
Оприлюднено15.05.2017
Номер документу66425754
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/179/17

Постанова від 25.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 24.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 25.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 27.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 05.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 05.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 24.04.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні