Постанова
від 10.05.2017 по справі 815/4122/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4122/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2017 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого по справі судді Бжассо Н.В.

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Одеса справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальність "А-ТРЕЙДІНГ" до Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області про визнання протиправними дії та скасування припису та постанови

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов зазначений адміністративний позов, за результатом розгляду якого, відповідно до заяви про уточнення позовних вимог від 19.08.2016 року, позивач просить суд:

Визнати протиправними дії Департаменту архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області щодо складання протоколу про порушення у сфері містобудівної діяльності від 26.07.2016 року та Акту перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 26.07.2016 року, на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

Визнати протиправними дії Департаменту архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області щодо винесення припису від 26.07.2016 року про зупинення будівельних робіт, які проводяться ТОВ А-Трейдінг на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

Визнати протиправними дії Департаменту архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області щодо винесення постанови № 192 від 05.08.2016 року про накладення штрафу за порушення у сфері містобудування, передбаченого п. 5 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності у сумі 536 500,00 грн. на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

Скасувати постанову винесену Департаментом архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області № 192 від 05.08.2016 року про накладення штрафу за порушення у сфері містобудування, передбаченого п. 5 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності у сумі 536 500,00 грн. на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

Скасувати припис винесений Департаментом архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області від 26.07.2016 року про зупинення будівельних робіт, які проводяться ТОВ А-Трейдінг на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначив наступне.

Постановою № 192 від 05.08.2016 року, складеною головним інспектором будівельного нагляду відділу контролю та нагляду архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області Каменським Сергієм Івановичем, накладено на TOB А-Трейдінг штрафу за порушення у сфері містобудування, передбаченого п. 5 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності у сумі 536 500,00 грн.

Також, головним інспектором будівельного нагляду відділу контролю та нагляду архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області Каменським Сергієм Івановичем, складено припис від 26.07.2016 року яким зупиненні будівельні роботи, які проводяться TOB А-Трейдінг на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

Зазначені постанова та припис складено відповідачем за результатами позапланової перевірки, проведеної 26.07.2016 року про що свідчить Акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 26.07.2016 року. Також, за результатами перевірки складено Протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 26.07.2016 року.

TOB А-Трейдінг вважає вищезазначену постанову та припис противоправним та такими що підлягає скасуванню.

Представник позивача до судового засідання не з'явився, належним чином та своєчасно повідомлявся про дату, час і місце судового розгляду. Від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представник відповідача до судового засідання не з'явився, належним чином та своєчасно повідомлявся про дату, час і місце судового розгляду, причини неявки суду не повідомив.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження на підставі ч.6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Дослідивши матеріали справи з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що 17.08.2015 року Департаментом ДАБІ в Одеській області зареєстровано за № ОД 30152260252 декларацію про початок виконання підготовчих робіт будівництва багатосекційних житлових будинків 9-16 поверхів, торгівельного центру, за адресою: м. Одеса, вул. М. Грушевського ріг вул. Ак. Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

29.06.2016 року головний інспектор будівельного нагляду відділу контролю та нагляду за проведенням перевірок Департаменту ДАБІ в Одеській області, Каменський С.І., звернувся із службовою запискою до директора Департаменту ДАБІ в Одеській області, в якій пропонував з метою недопущення порушення вимог законодавства відповідно до п.7 постанови КМУ № 553 від 23.05.2011 року Про затвердження порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю дозволити йому провести позапланову перевірку дотримання вимог містобудівного законодавства за адресами: М. Грушевського ріг вул. Ак. Воробйова у м. Одеса, у зв'язку із виявленням факту виконання будівельних робіт за вказаною адресою під час проведення моніторингу самочинного будівництва на території Суворовського району.

Відповідно до направлення № 1262 від 29.06.2016 року головним інспектором будівельного нагляду відділу контролю та нагляду за проведенням перевірок Департаменту ДАБІ в Одеській області, Каменським С.І., проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, замовник - ТОВ А-ТРЕЙДІНГ .

За результатами перевірки складено акт від 26.07.2016 року перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, в якому зазначено: відповідно до даних Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів встановлено, що Департаментом за даною адресою зареєстровано декларацію про початок виконання підготовчих робіт з будівництва багатосекційних житлових будинків 9-16 поверхів, торгівельного центру від 17.08.2015 за №ОД30152260252, замовник - ТОВ А-ТРЕНДІНГ .

В даній декларації зазначено:

- проект виконання підготовчих робіт розроблений ПКФ ВЕСТТ , ЄДРПОУ 20975376 та затверджений замовником - директор TOB А-ТРЕНДІНГ Ойберман Олександр Юрійович, наказ №12 від 23.07.2015 року;

- технічний нагляд здійснює - ОСОБА_5, НОМЕР_1

- земельна ділянка використовується для будівництва на підставі Державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯЕ №111919 від 23.05.2007 року, кадастровий номер - 5110137600:72:001:0034.

Відповідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 підготовчі роботи - роботи з підготовки земельної ділянки, влаштування огородження будівельного майданчика та знесення будівель і споруд, порушення елементів благоустрою в межах відведеної земельної ділянки, вишукувальні роботи, роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд, необхідних для організації і обслуговування будівництва, улаштування під'їзних шляхів, складування будівельних матеріалів, підведення тимчасових інженерних мереж, а також з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень.

Виконання підготовчих робіт, у тому числі з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, може здійснюватися на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт (далі - дозвіл).

Будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту

Також в ході перевірки з виїздом на місце встановлено, що за даною адресою на будівельному майданчику, який огороджений парканом виконуються будівельні роботи, а саме :

- проведено земельні роботи та влаштовано котлован;

- виконуються роботи з улаштування свайного поля;

- улаштовано одноповерхову капітальну будівлю для охорони;

- на території складується будівельні матеріали;

- працює будівельна техніка.

Керуючись національними стандартами України по визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва ДСТУ-Н Б В. 1.2-16:2013 даний об'єкт відноситься до IV категорії складності.

Оскільки дозвільного документу на виконання будівельних робіт органами Державної архітектурно-будівельної Інспекції України за даною адресою не зареєстровано, будівельні роботи замовником будівництва TOB А-ТРЕНДІНГ виконуються самочинно (без отримання права на їх виконання), що є порушенням ч.1 ст. 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Примірник акту перевірки отримала представник позивача, ОСОБА_6, про що свідчить її власноручний підпис із зазначенням дати отримання 26.07.2016 року.

26.07.2016 року відповідачем складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та припис, яким зазначено ТОВ А-ТРЕЙДІНГ зупинити виконання будівельних робіт на об'єкті з 27.06.2016 року та усунути порушення вимог містобудівного законодавства в термін до 26.08.2016 року.

05.08.2016 року Департаментом ДАБІ в Одеській області прийнято постанову № 192, згідно якої розглянувши акт перевірки від 26.07.2016 року, припис від 26.07.2016 року та протокол правопорушення у сфері містобудівної діяльності інспектором Каменським С.І. визнано винним ТОВ А-ТРЕЙДІНГ у вчиненні правопорушення передбаченого п.5ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у сумі 536500 грн.

Згідно приписів ч. 1 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності ( далі - Закон), державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою від 23.05.2011 року № 553 (далі - Порядок), позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підставами для проведення позапланової перевірки є: подання суб'єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об'єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням; необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні та декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні та декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об'єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів; виявлення факту самочинного будівництва об'єкта; перевірка виконання суб'єктом містобудівної діяльності вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; вимога Держархбудінспекції про проведення перевірки; звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати п'яти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язана пред'явити службове посвідчення та направлення для проведення позапланової перевірки.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

У разі виявлення факту самочинного будівництва об'єкта, щодо якого неможливо встановити суб'єкта містобудування, який будує чи збудував такий об'єкт, перевірка проводиться із залученням представників органів місцевого самоврядування та органів внутрішніх справ. Документи, оформлені за результатами такої перевірки, надсилаються до відповідного органу внутрішніх справ для встановлення особи суб'єкта містобудування.

Відповідно до п.13 Порядку, суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, має право: вимагати від посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю дотримання вимог законодавства; перевіряти наявність у посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю службових посвідчень; бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; за результатами перевірки отримувати та ознайомлюватись з актом перевірки, складеним органом державного архітектурно-будівельного контролю; подавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки, складеного органом державного архітектурно-будівельного контролю за результатами перевірки.

Приписами ст. 32 Закону передбачено, що усі об'єкти будівництва поділяються на I, II, III, IV і V категорії складності.

Категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до будівельних норм та державних стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва.

Віднесення об'єкта будівництва до тієї чи іншої категорії складності здійснюється проектною організацією і замовником будівництва.

Порядок віднесення об'єктів до IV і V категорій складності визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно ст. 35 Закону, після набуття права на земельну ділянку замовник може виконувати підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, державними стандартами і правилами, крім винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, з повідомленням органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підготовчі роботи з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень замовник здійснює на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт.

Виконання підготовчих робіт, у тому числі з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, може здійснюватися на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт.

Виконання підготовчих робіт з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень без реєстрації зазначеної декларації або отримання дозволу на виконання будівельних робіт забороняється.

Зареєстрована декларація про початок виконання підготовчих робіт не дає права на виконання будівельних робіт.

Згідно п. 2 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466, підготовчі роботи - роботи з підготовки земельної ділянки, влаштування огородження будівельного майданчика та знесення будівель і споруд, порушення елементів благоустрою в межах відведеної земельної ділянки, вишукувальні роботи, роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд, необхідних для організації і обслуговування будівництва, улаштування під'їзних шляхів, складування будівельних матеріалів, підведення тимчасових інженерних мереж, а також з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень

Пунктом 4 Порядку передбачено, що підготовчі роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт до органу державного архітектурно-будівельного контролю, крім винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень; реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання підготовчих робіт у разі винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень.

Виконання підготовчих робіт, у тому числі з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, може здійснюватися на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт (далі - дозвіл).

Судом встановлено, що Департаментом ДАБІ в Одеській області зареєстровано декларацію про початок виконання підготовчих робіт, замовником якої є ТОВ А-ТРЕЙДІНГ . Тобто, позивач мав право на проведення підготовчих робіт, за винятком винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень. В акті перевірки відповідачем зазначено, що позивач виконує будівельні роботи. Проте, на думку суду, в акті перевірки не зазначено належного обґрунтування, які саме роботи, за допомогою яких засобів, ким та в який час проводяться, а лише перераховано види таких робіт.

Крім того, суд не приймає до уваги надану представником відповідача в обґрунтування заперечень проти позову фотофіксацію, оскільки з наданих зображень неможливо встановити, ким саме, в який час, на якій місцевості зроблено зазначені фотознімки.

Згідно положень п.п.2,3,4,5,7 Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 р. N 557, віднесення об'єкта будівництва до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником.

Категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до будівельних норм та державних стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва.

Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва визначається згідно з вимогами ДБН В.1.2-14-2009 "Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ" за рівнем

можливих економічних збитків і (або) інших втрат, пов'язаних з припиненням експлуатації або втратою цілісності об'єкта.

До IV категорії складності відносяться об'єкти будівництва, які мають хоча б одну з таких ознак:

1) розраховані на постійне перебування більш як 300 осіб та

(або) періодичне перебування більше 500 осіб;

2) становлять можливу небезпеку для більш як 10000 осіб, які

перебувають поза об'єктом;

3) у разі аварії або неможливості (недоцільності) подальшої

експлуатації: можуть спричинити збитки в обсязі понад 15000 мінімальних

розмірів заробітних плат; можуть призвести до припинення функціонування об'єктів

транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж регіонального

рівня; можуть призвести до втрати об'єктів культурної спадщини

місцевого значення.

Під час проведення державного архітектурно-будівельного контролю на об'єктах самочинного будівництва (у разі відсутності проектної документації) та на об'єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, категорія складності таких об'єктів визначається органами державного архітектурно-будівельного контролю, зазначеними у статті 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ), та/або експертною організацією чи експертом, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

Суд зазначає, що посадовою особою відповідача при визначенні категорії складності об'єкта будівництва для визначення розміру штрафних санкцій за порушення позивачем законодавства у сфері містобудівної діяльності не наведено жодних обставин, на підставі яких визначено категорію складності об'єкта будівництва.

Суд не приймає до уваги доводи позивача, щодо вручення копії акту перевірки, припису протоколу, неналежному представнику позивача, оскільки, на думку суду, оскільки ОСОБА_6 є робітником ТОВ А-ТРЕЙДІНГ , відповідач, вручивши їй зазначені документи, не порушив норм законодавства.

Таким чином суд приходить висновку, що позовні вимоги позивача в частині скасування постанови № 192 від 05.08.2016 року та припису від 26.07.2016 року підлягають задоволенню.

Суд зазначає, що не приймає до уваги у якості доказу по справі дозвіл на виконання будівельних робіт від 01.12.2016 року № ІУ 115163361608, який надано замовнику ТОВ ДАНЛІН , оскільки предметом розгляду справи є правовідносини між ТОВ А-ТРЕЙДІНГ та Департаментом ДАБІ в Одеській області.

Щодо вимог позивача про визнання дій відповідача щодо складання протоколу, акту, винесення припису та постанови протиправними, суд зазначає, що зазначені дії є повноваженнями відповідача, які визначені нормами законодавства. Визнання судом висновків, які зроблені відповідачем за результатами перевірки помилковими, не є підставою для визнання дій щодо оформлення перевірки та прийняття визначених законодавством рішень протиправними.

Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Відповідно до ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Статтею 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, зокрема, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо(неупереджено); добросовісно; розсудливо.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить висновку, що адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю А-ТРЕЙДІНГ підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 14, 70, 71, 128, 86, 159-164 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Задовольнити частково адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальність "А-ТРЕЙДІНГ" до Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області про визнання протиправними дії та скасування припису та постанови.

Скасувати постанову прийняту Департаментом архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області № 192 від 05.08.2016 року про накладення штрафу за порушення у сфері містобудування, передбаченого п. 5 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності у сумі 536 500,00 грн. на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

Скасувати припис винесений Департаментом архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області від 26.07.2016 року про зупинення будівельних робіт, які проводяться ТОВ А-ТРЕЙДІНГ на об'єкті що знаходиться за адресою: м. Одеса вул. Михайло Грушевського ріг вул. Академіка Воробйова, вул. Одеська (в районі колишнього антенного поля ЧМП).

В іншій частині позову - відмовити.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Н.В. Бжассо

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2017
Оприлюднено15.05.2017
Номер документу66425865
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4122/16

Ухвала від 10.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 11.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Постанова від 10.05.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н. В.

Ухвала від 25.10.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н. В.

Ухвала від 28.09.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н. В.

Ухвала від 09.09.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні