Ухвала
від 11.05.2017 по справі 911/4366/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"11" травня 2017 р. Справа № 911/4366/13

за заявою Публічного акціонерного товариства Броварський шиноремонтний завод , Київська обл., м. Бровари (код ЄДРПОУ 03112640) - Боржник

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

учасники у справі згідно протоколу судового засідання

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

у провадженні господарського суду Київської області перебувала справа № 911/4366/13 за заявою ПАТ Броварський шиноремонтний завод про банкрутство за загальною процедурою, передбаченою Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі також: Закон про банкрутство ).

Ухвалою господарського суду Київської області від 02.12.2013 порушено провадження у справі про банкрутство Боржника; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном Боржника, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво № 669 від 18.04.2013), вирішено інші процедурні питання у справі.

Постановою господарського суду Київської області від 18.06.2014 припинено процедуру розпорядження майном Боржника та повноваження розпорядника майна Боржника арбітражного керуючого ОСОБА_1; визнано Боржника банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру; ліквідатором Банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2; вирішено інші процедурні питання у справі.

Ухвалою господарського суду Київської області від 13.05.2015 припинено процедуру ліквідації Банкрута в порядку ч. 2 ст. 37 Закону про банкрутство; відновлено господарську діяльність ПАТ Броварський шиноремонтний завод ; відкрито процедуру санації та ухвалено провести санацію Боржника; керуючим санацією Боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2; вирішено інші процедурні питання.

Ухвалою господарського суду Київської області від 05.10.2015 затверджено мирову угоду у справі № 911/4366/13; припинено провадження у справі № 911/4366/13; припинено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введений ухвалою господарського суду Київської області від 02.12.2013 у справі № 911/4366/13; вирішено інші процедурні питання.

Ухвалою господарського суду Київської області від 04.10.2016 ухвалено виправити помилку, допущену при виготовленні тексту ухвали господарського суду Київської області по справі № 911/4366/13 від 05.10.2015; пункт 4 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області по справі № 911/4366/13 від 05.10.2015 викладено в наступній редакції: 4. Вимоги конкурсних кредиторів до Публічного акціонерного товариства Броварський шиноремонтний завод (код ЄДРПОУ 03112640), які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк по справі № 911/4366/13 або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню ; пункти 4 та 5 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області по справі № 911/4366/13 від 05.10.2015 вважати відповідно пунктами 5 та 6.

24.04.2017 до суду надійшла заява ПАТ Броварський шиноремонтний завод від 21.04.2017 № 01/49 (вх. № 8595/17) про роз'яснення ухвали суду від 05.10.2015 з урахуванням доповнень, внесених ухвалою від 04.10.2016.

Ухвалою господарського суду Київської області від 26.04.2017 розгляд зазначеної заяви призначено в судовому засіданні на 11.05.2017.

11.05.2017 в судове засідання з'явились представник ПАТ Броварський шиноремонтний завод та ОСОБА_3, подану заяву про роз'яснення ухвали суду підтримали.

Детально дослідивши подані матеріали та заслухавши пояснення учасників у справі суд зазначає таке.

У своїй заяві ПАТ Броварський шиноремонтний завод просить суд: роз'яснити, чи вважаються вимоги за постановами Центрального територіального департаменту НКЦПФР про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, прийняті до 05.09.2014 - дня внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про визнання ПАТ Броварський шиноремонтний завод банкрутом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню; роз'яснити чи вважаються вимоги за постановами Центрального територіального департаменту НКЦПФР про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 1119-ЦД-1-Е від 18.07.2012, № 1120-ЦД-1-Е від 18.07.2012, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Так, постановою Київського окружного адміністративного суду від 11.04.2013 у справі № 810/1092/13-а задоволено позов Центрального територіального департаменту НКЦПФР і постановлено стягнути з ПАТ Броварський шиноремонтний завод 85000,00 грн. штрафу, накладеного на підставі рішення комісії № 1119-ЦД-1-Е від 18.07.2012.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.09.2013 залишено без змін наведену постанову Київського окружного адміністративного суду від 11.04.2013.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.09.2016 у справі № 810/1092/13-а Центральному територіальному департаменту НКЦПФР поновлено строк для пред'явлення до виконання виконавчого листа, виданого 28.07.2016; також було постановлено обчислювати строк пред'явлення до виконання вказаного виконавчого листа з 01.09.2016.

Дана ухвала місцевого адміністративного суду залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 17.01.2017.

Крім цього, ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 06.10.2016 у справі № 810/1092/13-а відмолено у задоволенні заяви ПАТ Броварський шиноремонтний завод про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, зокрема з посиланням на те, що виконавчий лист видано судом 28.07.2016, отже на думку суду відповідні вимоги Комісії до ПАТ Броварський шиноремонтний завод є не конкурсними, а поточними в розумінні Закону про банкрутство.

В той же час господарський суд Київської області вважає за необхідне зазначити таке.

Згідно ст. 1 Закону про банкрутство, кредитор - юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких забезпечені заставою майна боржника (майнового поручителя).

Провадження у справі № 911/4366/13 про банкрутство ПАТ Броварський шиноремонтний завод порушене відповідно до ухвали господарського суду Київської області від 02.12.2013, якою також введено мораторій за задоволення вимог кредиторів в порядку ст. 19 Закону про банкрутство.

Публікація оголошення про порушення провадження у справі № 911/4366/13 про банкрутство ПАТ Броварський шиноремонтний завод була здійснена в газеті Голос України № 239 (5739) від 17.12.2013.

Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону про банкрутство, конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.

Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.

Ухвалою господарського суду Київської області від 17.04.2014 затверджено реєстр вимог кредиторів ПАТ Броварський шиноремонтний завод , до якого включено вимоги: УПФ України в м. Броварах та Броварському районі Київської області у сумі 415391,17 грн. - 4 черга; ОСОБА_4 у сумі 826811,38 грн. - 4 черга; ОСОБА_3 у сумі 100677,00 грн. - 4 черга; ТОВ Ралекс Буд у сумі 5800877,83 грн. - 4 черга; встановлено, що особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання до боржника або не заявлені взагалі, відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону про банкрутство - не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі, окрім вимог кредиторів щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.

Як вбачається з матеріалів справи № 911/4366/13, відповідний територіальний орган НКЦПФР не звертався до господарського суду Київської області із заявою про визнання конкурсних вимог до боржника - ПАТ Броварський шиноремонтний завод .

Пунктом 5 частини 1 статті 83 Закону про банкрутство встановлено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджена мирова угода в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч. 4 тієї ж статті зазначено, що у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Ухвалою господарського суду Київської області від 05.10.2015 затверджено мирову угоду у справі № 911/4366/13. Згідно п. 4 резолютивної частини ухвали (в ред. ухвали від 04.10.2016 про виправлення помилки) зазначено, що вимоги конкурсних кредиторів до ПАТ Броварський шиноремонтний завод (код ЄДРПОУ 03112640), які не були заявлені в установлений Законом про банкрутство строк по справі № 911/4366/13 або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Крім цього суд зауважує, що вимоги НКЦПФР, про які йдеться в заяві заявника, а саме за постановами Центрального територіального департаменту НКЦПФР про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 1119-ЦД-1-Е від 18.07.2012, № 1120-ЦД-1-Е від 18.07.2012 виникли саме 18.07.2012, а не з дати видачі Київським окружним адміністративним судом виконавчого листа 28.07.2016, оскільки рішення суду, і тим більше виконавчий документ суду, в даному випадку може лише підтвердити наявність або відсутність зобов'язання, а не бути підставою для його виникнення.

Отже вказані вимоги НКЦПФР виникли безпосередньо 18.07.2012, і відповідно могли бути заявлені як конкурсні у справі № 911/4366/13 про банкрутство ПАТ Броварський шиноремонтний завод у встановленому Законом про банкрутство порядку.

Однак, враховуючи, що дані вимоги не були заявлені в межах справи № 911/4366/13 про банкрутство боржника, в силу ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство, вимоги за постановами Центрального територіального департаменту НКЦПФР про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 1119-ЦД-1-Е від 18.07.2012, № 1120-ЦД-1-Е від 18.07.2012, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

В той же час суд зазначає, що заявник у своїй заяві безпідставно пов'язує розмежування понять конкурсний кредитор і поточний кредитор із датою 05.09.2014 - день внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про визнання ПАТ Броварський шиноремонтний завод банкрутом, оскільки відповідно до приписів Закону про банкрутство, конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство (в даному випадку 02.12.2013) і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство.

Згідно ст. 89 ГПК України, суддя за заявою сторони чи державного виконавця, приватного виконавця роз'яснює рішення, ухвалу, не змінюючи при цьому їх змісту, а також за заявою сторони або за своєю ініціативою виправляє допущені в рішенні, ухвалі описки чи арифметичні помилки, не зачіпаючи суті рішення.

Заява про роз'яснення рішення суду розглядається протягом десяти днів. Неявка осіб, які брали участь у справі, і (або) державного виконавця, приватного виконавця не перешкоджає розгляду питання про роз'яснення рішення суду.

Таким чином заява ПАТ Броварський шиноремонтний завод від 21.04.2017 № 01/49 (вх. № 8595/17) про роз'яснення ухвали суду від 05.10.2015 з урахуванням доповнень, внесених ухвалою від 04.10.2016, підлягає задоволенню судом частково, зокрема конкурсними вимогами, які вважаються погашеними у даній справі про банкрутство, є вимоги, які виникли до 02.12.2013, а не до 05.09.2014.

Керуючись ст. 86, 89 ГПК України, Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд, -

УХВАЛИВ:

1. Заяву ПАТ Броварський шиноремонтний завод від 21.04.2017 № 01/49 (вх. № 8595/17) про роз'яснення ухвали суду від 05.10.2015 з урахуванням доповнень, внесених ухвалою від 04.10.2016, задовольнити частково.

2. Роз'яснити ухвалу господарського суду Київської області від 05.10.2015 з урахуванням ухвали від 04.10.2016 про виправлення помилки, а саме: роз'яснити, що вимоги за постановами Центрального територіального департаменту НКЦПФР про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, прийняті до 02.12.2013 - дати порушення провадження у справі № 911/4366/13 про банкрутство ПАТ Броварський шиноремонтний завод , вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

3. Роз'яснити ухвалу господарського суду Київської області від 05.10.2015 з урахуванням ухвали від 04.10.2016 про виправлення помилки, а саме: роз'яснити, що вимоги за постановами Центрального територіального департаменту НКЦПФР про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 1119-ЦД-1-Е від 18.07.2012, № 1120-ЦД-1-Е від 18.07.2012, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

4. В іншій частині заяви від 21.04.2017 № 01/49 (вх. № 8595/17) відмовити.

5. Копію ухвали надіслати учасникам судового процесу.

Суддя С.Ю. Наріжний

Дата ухвалення рішення11.05.2017
Оприлюднено16.05.2017
Номер документу66437180
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —911/4366/13

Ухвала від 11.05.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 26.04.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 03.04.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Христенко О.О.

Ухвала від 17.03.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Христенко О.О.

Ухвала від 22.02.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Христенко О.О.

Ухвала від 04.10.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 05.10.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 25.09.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 14.09.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 19.05.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні