Ухвала
від 15.05.2017 по справі 812/453/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про зупинення провадження у справі

15 травня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/453/17

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Шембелян В.С.,

при секретарі: Олійник О.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області про заміну позивача та зупинення провадження у справі за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Термінал» про стягнення заборгованості у розмірі 66816,17 грн,-

ВСТАНОВИВ:

Луганським окружним адміністративним судом відкрито провадження у вказаній адміністративній справі.

Представник Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області надіслав клопотання, в якому просив замінити Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області на Головне управління ДФС у Луганській області, оскільки у ДПІ у м. Лисичанську відсутні функції щодо звернення до суду та виходячи з положень Податкового кодексу України вказаними функціями наділене Головне управління ДФС у Луганській області, у зв'язку з чим зупинити провадження у справі.

Відповідно до ст. 55 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої сторони у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником.

Відповідно до п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755- VI (далі - ПКУ ) контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.

Пунктом 41.3 статті 41 ПКУ визначено, що повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України.

Законом України від 21.12.2016 № 1797-19 Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні було доповнено Податковий кодекс України ст. 19-3, а саме на державні податкові інспекції було покладено лише функції:

19-3.1.1. здійснюють сервісне обслуговування платників податків;

19-3.1.2. здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням;

19-3.1.3. формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи;

19-3.1.4. виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Згідно з п. 19-1.1.45. ч. 19-1 1 ст. 19-1 ПКУ контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу - звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.

Таким чином, суд вважає за необхідне замінити позивача - Державну податкову інспекцію у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області на належного позивача - Головне управління ДФС у Луганській області.

Згідно з частиною 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу (частина 1 статті 71 КАС України).

Згідно п.4 ч.2 ст.156 Кодексу адміністративного судочинства України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.

У зв'язку із заміною первинного позивача, враховуючи неявку відповідача, з метою повного та всебічного встановлення судом обставин справи, задля забезпечення можливості реалізації процесуальних прав осіб, які беруть участь у справі, зважаючи на строки розгляду адміністративної справи, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі.

Враховуючи вище зазначене та керуючись ст.ст. 55, 156, 160, 165 КАС України, суд,-

УХВАЛИВ:

Допустити заміну позивача - Державну податкову інспекцію у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області на належного позивача - Головне управління ДФС у Луганській області.

Зупинити провадження у справі за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Термінал» про стягнення заборгованості у розмірі 66816,17 грн до 13 червня 2017 року.

Наступне судове засідання по справі призначити на 13 червня 2017 року об 11 год. 15 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: м.Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів,18.

Ухвала в частині зупинення провадження може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

СуддяОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2017
Оприлюднено19.05.2017
Номер документу66498556
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/453/17

Постанова від 04.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 04.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 13.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 13.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 10.04.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 24.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні