Постанова
від 12.05.2017 по справі 809/361/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" травня 2017 р. Справа № 809/361/17

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів :

Головуючий суддя Остап'юк С.В., судді Григорук О.Б., Лучко О.О.,

за участю секретаря Котик Д.М.,

представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідачів ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області, Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

01.03.2017 Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» (надалі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області, Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач протиправно, в порушення норм Податкового кодексу України, Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість не забезпечив автоматичне збільшення суми на яку позивач має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853 гривні у системі електронного адміністрування податку на додану вартість у визначений законом термін. Вважає такі дії відповідачів протиправними. Просить зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму на як позивач має право реєструвати податкові накладні у єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853 гривень та відобразити відповідне збільшення у витягу з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги позивача підтримав в повному обсязі, з мотивів викладених в позовній заяві та в додаткових письмових поясненнях, просив позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідачів в судовому засіданні проти позову заперечив, з підстав вказаних в письмовому запереченні.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідачів, дослідивши докази, суд встановив наступне.

21.06.2017 здійснено державну реєстрацію юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» , що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідач перебуває на податковому обліку в Коломийській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області. З 01.01.2013 відповідач зареєстрований платником податку на додану вартість, що підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість за №200090981.

20.07.2015 позивачем подано контролюючому органу податкову в електронному вигляді декларацію з податку на додану вартість за червень 2015 року, згідно якої сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду становить 39 015 853 гривні.

12.05.2016 позивач звернувся із листом за №28 до Державної фіскальної служби України та Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про забезпечення автоматичного збільшення реєстраційної суми, на яка позивач має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно вимог пункту 200-1.3 статті 200 Податкового кодексу України.

Головне управління ДФС в Івано-Франківській області за дорученням Держаної фіскальної служби листом за №10/09-19-12-01-18 повідомило позивача про те, що Головне управління ДФС в Івано-Франківській області вживає всі заходи щодо збільшення реєстраційного ліміту в системі електронного адміністрування.

08.02.2017 позивач звернувся із листом за №3 до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області та Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про забезпечення автоматичного збільшення реєстраційної суми, на яка позивач має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно вимог пункту 200-1.3 статті 200 Податкового кодексу України.

На момент звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом Державна фіскальна служба України не забезпечила автоматичне збільшення суми, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853 гривень у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

З 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року №71-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи , яким запроваджено нові правила функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стаття 200-1 Податкового кодексу України визначає електронне адміністрування податку на додану вартість.

Згідно пункту 200-1.1 статті 200-1 Податкового кодексу України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно пункту 200-1.2 статті 200-1 Податковго кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Платникам - сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, додатково відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно пункту 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (SНакл).

Показники формули, визначеної цим пунктом, обраховуються з 1 липня 2015 року. Під час обрахунку показників SНаклОтр та SНаклВид також використовуються розрахунки коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року, що підлягали наданню покупцям - платникам податку. Для обрахунку показників SНаклОтр, SНаклВид та SМитн використовуються документи (податкові накладні, розрахунки коригування, митні декларації, аркуші коригування та додаткові декларації), складені починаючи з 1 липня 2015 року.

Під час обрахунку суми SНакл також використовуються показники, визначені пунктом 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу.

Відповідно пункту 200-1.7 статті 200-1 даного Кодексу кошти, зараховані на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, є коштами, які використовуються виключно у цілях, визначених пунктом 200-1.5 статті 200-1 цього Кодексу, та погашення податкового боргу з податку на додану вартість.

Відповідно пункту 34 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України встановлено, що станом на третій робочий день після дати набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість зареєстрованим платникам податку значення суми податку (позитивне або від'ємне), на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначене пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, та значення усіх її складових, визначених цим Кодексом, дорівнюють нулю, крім значень її складових SНаклОтр, SНаклВид та SМитн, що були сформовані починаючи з 1 липня 2015 року. Зареєстрованим платникам податку таке значення автоматично збільшується контролюючим органом до 31 липня 2015 року для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період місяць, без проведення перевірок, передбачених статтею 200 цього Кодексу, на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, та суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду, що зазначено в податковій звітності з податку на додану вартість, у якій відображаються розрахунки з бюджетом та/або відображаються операції, що стосуються спеціального режиму оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, за червень 2015 року. На таку суму платником податку збільшується розмір суми податкового кредиту за звітний (податковий) період (липень 2015 року).

Відповідно пункту 35 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України починаючи з четвертого робочого дня після дати набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/розрахунків коригування, складених до 1 липня 2015 року, здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість за №569 від 16.10.2014, відповідно до пунктів 200-1.1 і 200-1.2 статті 200-1 Податкового кодексу України, затверджено Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість. Установлено, що рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість відкриваються у Державній казначейській службі. Державній фіскальній службі та Державній казначейській службі забезпечити здійснення заходів, необхідних для запровадження з 1 січня 2015 р. системи електронного адміністрування податку на додану вартість, зокрема відкриття до 25 грудня 2014 р. Державною казначейською службою у зазначеній системі рахунків платникам податку на додану вартість, що зареєстровані платниками такого податку згідно із поданим до 15 грудня 2014 р. Державною фіскальною службою реєстром таких платників (надалі - Порядок).

Цей Порядок визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.

Система електронного адміністрування податку запроваджується поетапно: на перехідний період (до 1 липня 2015 р. або іншої дати, визначеної окремим рішенням Верховної ОСОБА_2 України про скорочення такого періоду) - у тестовому режимі; із зазначеної дати - на постійній основі.

Згідно пункту 2 Порядку рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань. Кошти з такого рахунка підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.

Періодичність, структура та формат обміну інформацією і реєстрами платників податку, необхідними для функціонування системи електронного адміністрування податку, визначаються ДФС та Казначейством (пункту 3).

Електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі (пункту 4).

Казначейство відповідно до вимог статті 69 Податкового кодексу України надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка (пункту 6).

Пунктом 9 Порядку встановлено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку (СумаНакл), обчислену за такою формулою: СумаНакл = СумаНаклОтр + СумаМитн + СумаПопРах - СумаНаклВид - СумаВідшкод - СумаПеревищ, де СумаНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими в Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних, складених за операціями, дата виникнення податкових зобов'язань за якими припадає на податковий період починаючи з 1 лютого 2015 р., а також розрахунків коригування до них;

СумаМитн - загальна сума податку, сплаченого платником податку безпосередньо або через уповноважену особу під час ввезення товарів на митну територію України, що визначається на підставі даних митних декларацій з урахуванням змін, внесених відповідно до аркушів коригування та додаткових декларацій, оформлених згідно із статтею 261 Митного кодексу України, виходячи із сум податку, сплачених починаючи з 1 лютого 2015 р. під час ввезення товарів на митну територію України;

СумаПопРах - загальна сума поповнення електронного рахунка з поточного рахунка платника податку, що визначається на підставі даних, які надійшли до ДФС від Казначейства, щодо сум коштів, перерахованих платником податку з власного поточного рахунка на електронний рахунок починаючи з 1 лютого 2015 р.;

СумаНаклВид - загальна сума податку за виданими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими у Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних за операціями, дата виникнення податкових зобов'язань за якими припадає на податковий період починаючи з 1 лютого 2015 р., а також розрахунків коригування до них;

СумаВідшкод - загальна сума податку, заявлена платником податку до бюджетного відшкодування, що визначається на підставі задекларованих до відшкодування на поточний рахунок платника податку сум від'ємного значення податку, розрахованих за операціями, здійсненими після 1 лютого 2015 р., згідно з податковими деклараціями з податку та уточнюючими розрахунками до них, поданими контролюючому органу, починаючи з податкової звітності за: лютий 2015 р. - для платників податку, що застосовують місячний звітний період; I квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період;

СумаПеревищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у Реєстрі, яка визначається як різниця між:

сумами податкових зобов'язань за операціями з постачання товарів (послуг) та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, здійсненими після 1 лютого 2015 р., та їх подальшого коригування згідно із статтею 192 Податкового кодексу України, задекларованими платником у податкових деклараціях з податку (поданих контролюючому органу починаючи з податкової звітності за лютий 2015 р. для платників податку, що застосовують місячний звітний період, за I квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період) з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них;

сумами податку, зазначеними платником податку в податкових накладних, що складені за такими операціями (в тому числі податкових накладних, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), здійсненими після 1 лютого 2015 р., та розрахунків коригування до них, зареєстрованих в Реєстрі.

Протягом перехідного періоду, зазначеного у пункті 1 цього Порядку, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, що наведена у цьому пункті.

На підставі інформації про проведення розрахунків, отриманої від Казначейства, ДФС формує та не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації надсилає Казначейству коригуючі реєстри у межах залишку узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, але не більше суми проведених розрахунків.

ДФС на підставі інформації про зменшення залишку узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації збільшує суму поповнення електронного рахунка такого платника податку на суму такого зменшення.

Відповідно пункту 9-1 сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, визначена відповідно до пункту 9 цього Порядку, за рішенням платника податку може бути збільшена на суму непогашених залишків сум податку, заявлених ним до бюджетного відшкодування за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 р., задекларованих до бюджетного відшкодування за такі періоди в рахунок зменшення податкових зобов'язань з податку наступних звітних (податкових) періодів, від'ємного значення суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 статті 200 Податкового кодексу України, та залишку від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів після бюджетного відшкодування, задекларованих платником податку за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 року.

Таке рішення платник податку відображає у заяві, що подається у складі податкової декларації за звітний (податковий) період після 1 лютого 2015 р., в якому воно прийняте.

ДФС після проведення камеральної перевірки зазначеної податкової декларації автоматично збільшує суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, на відповідну суму та на запит платника податку інформує його про суму збільшення шляхом надсилання електронного повідомлення.

Сума такого збільшення відображається платником податку у складі податкового кредиту податкової декларації за звітний (податковий) період, в якому воно здійснене.

Згідно пункту 9-2 Порядку після закінчення перехідного періоду, зазначеного у пункті 1 цього Порядку ДФС автоматично збільшує розмір суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, визначеної відповідно до пункту 9 цього Порядку, на суму середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців/ чотири квартали, та на запит платника податку інформує його про суму збільшення шляхом надсилання електронного повідомлення.

Сума такого збільшення щокварталу підлягає автоматичному перерахунку ДФС шляхом віднімання суми попереднього збільшення та додавання суми збільшення згідно з поточним перерахунком з урахуванням середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців/чотири квартали, станом на дату перерахунку.

Відповідно до пункту 10 даного Порядку ДФС обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Таким чином, забезпечення автоматичного електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюється на централізованому рівні, тобто Державною фіскальною службою України.

Право позивача на формування від'ємного значення податку на додану вартість за червень 2015 року на суму 39 015 853 гривень відповідачами не заперечується.

Враховуючи аналіз вказаних норм права, суд встановив, що Державна фіскальна служба України не забезпечила автоматичне збільшення суми, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, тому такі дії є протиправними і, як наслідок суд вважає за необхідне зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень, з подальшим відображенням відповідного збільшення у витягу з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Оскільки, електронне адміністрування податку на додану вартість здійснюється на централізованому рівні Державною фіскальною службою України, то в задоволенні позову до Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області, Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області необхідно відмовити.

За таких обставин, позовні вимоги суд вважає обґрунтованими, а адміністративний позов таким, що підлягає задоволенню частково.

Частиною 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа, визначеного статтею 181 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, враховуючи, що заявлені позовні вимоги підлягають до задоволення, позивач платіжними дорученнями за №45 від 01.03.2017 на суму 1 600 гривень, за №49 від 06.03.2017 на суму 1 600 гривень підтвердив сплату судового збору за подання даного адміністративного позову, суд робить висновок про стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України сплачений судовий збір в розмірі 3 200 гривень.

На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України щодо незабезпечення автоматичного збільшення суми, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» (код ЄДРПОУ 37704768) має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення згідно податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року в розмірі 39 015 853, 00 гривень, з подальшим відображенням відповідного збільшення у витягу з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

В задоволенні решти позовних вимог та до інших відповідачів відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінагротех» (код ЄДРПОУ 37704768) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) сплачений судовий збір в сумі 3 200 (три тисячі двісті) гривень.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Головуючий суддя Остап'юк С.В.

Суддя Григорук О.Б.

Суддя Лучко О.О.

Постанова складена в повному обсязі 17.05.2017.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.05.2017
Оприлюднено23.05.2017
Номер документу66594726
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/361/17

Ухвала від 12.05.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Постанова від 09.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 08.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Пасічник С.С.

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 27.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Ухвала від 09.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні