ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 травня 2017 р.Справа №804/1457/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіВерба І.О. при секретарі судового засіданняЧмоні А.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЧТС-Україна до Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
ВСТАНОВИВ :
27 лютого 2017 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЧТС-Україна до Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 24 листопада 2016 року №0008391201.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 2 березня 2017 року позовну заяву залишено без руху із наданням строку для усунення недоліків до 2 квітня 2017 року.
3 квітня 2017 року на виконання ухвали суду позивачем надано платіжне доручення про сплату судового збору в сумі 1600 грн. та виправлену позовну заяву, у зв'язку із чим ухвалою суду від 10 квітня 2017 року відкрито провадження у справі за вказаним позовом.
В обґрунтування позову позивачем зазначено таке:
- висновки відповідача в ході проведення перевірки підприємства є хибними, не відповідають дійсності та зроблені без достатніх правових підстав, у зв'язку із чим спірне рішення суб'єкта владних повноважень підлягає скасуванню;
- позивач скористався процедурою адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення, проте, до 10 січня 2017 року та у подальшому рішення щодо результатів скарги та/або рішення про продовження строків розгляду скарги підприємством не отримано, отже, згідно пункту 56.9 статті 56 Податкового кодексу України скарга платника податків вважається задоволеною, а рішення вважається скасованим.
Представник позивача клопотав про розгляд справи за його відсутності, зазначив, що позовні вимоги підтримує у повному обсязі.
Відповідач надав письмові заперечення на позовну заяву, у яких просив у задоволенні позову відмовити повністю, зазначив, що наведені позивачем доводи не спростовують виявлених перевіркою порушень податкового законодавства, штрафні санкції застосовані правомірно, у зв'язку із чим позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими.
Судом з'ясовано, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року №941 Державну податкову інспекцію у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області перейменовано у Державну податкову інспекцію у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.
Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи із наступного.
З матеріалів справи вбачається, що на підставі пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, у порядку статті 76 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 11.03.2015 року №99, посадовою особою Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області у приміщенні податкової інспекції проведено камеральну перевірку з питання порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в єдиному державному реєстрі податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ЧТС-Україна (код ЄДРПОУ 33971719) за період жовтень-грудень 2015 року, березень 2016 року, за результатами якої складений акт від 31.10.2016 року №2088/1201/33971719.
У ході перевірки встановлено, що підприємством ТОВ ЧТС-Україна в порушення пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України допущена реєстрація податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, що перевищують 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних за період виписки жовтень-грудень 2015 року, березень 2016 року:
- податкова накладна від 02.10.2015 року, граничний термін реєстрації - 17.10.2015 року, фактична дата реєстрації - 22.10.2015 року, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ - 48357,88 грн., розмір штрафу - 10%, сума штрафних санкцій - 4835,79 грн.;
- податкова накладна від 02.11.2015 року, граничний термін реєстрації - 17.11.2015 року, фактична дата реєстрації - 23.10.2015 року, кількість днів затримки - 2, сума ПДВ - 613,49 грн., розмір штрафу - 10%, сума штрафних санкцій - 61,35 грн.;
- податкова накладна від 24.12.2015 року, граничний термін реєстрації - 08.01.2016 року, фактична дата реєстрації - 24.10.2015 року, кількість днів затримки - 20, сума ПДВ - 3087,48 грн., розмір штрафу - 20%, сума штрафних санкцій - 617,50 грн.;
- податкова накладна від 01.03.2016 року, граничний термін реєстрації - 16.03.2016 року, фактична дата реєстрації - 25.10.2015 року, кількість днів затримки - 9, сума ПДВ - 52416 грн., розмір штрафу - 10%, сума штрафних санкцій - 5241,60 грн.
Суд зазначає, що в акті перевірки податковий орган припустився помилок у зазначенні дати фактичної реєстрації накладних, та, як свідчать обставини справи: податкова накладна від 02.11.2015 року зареєстрована 19.11.2015 року, податкова накладна від 24.12.2015 року зареєстрована 28.01.2016 року, податкова накладна від 01.03.2016 року зареєстрована 25.03.2016 року.
На підставі акту перевірки від 31.10.2016 року №2088/1201/33971719 відповідачем прийнято та направлено позивачу податкове повідомлення-рішення від 24.11.2016 року №0008391201, яким застосовано штрафні санкції за платежем податок на додану вартість на загальну суму 10756,24 грн.:
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 101387,37 грн. у розмірі 10% у сумі 10138,74 грн.;
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 3087,48 грн. в розмірі 20% у сумі 617,50 грн.
Позивач скористався процедурою адміністративного оскарження спірного рішення, подавши відповідну первинну скаргу.
Рішенням Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 29.12.2016 року №8731/10/04-36-10-01-09 продовжені терміни розгляду первинної скарги ТОВ ЧТС-Україна . Рішення направлено на адресу підприємства поштою рекомендованим листом з повідомленням, відповідач наданими доказами підтвердив вручення поштового відправлення за штрих кодовим ідентифікатором №4950102198720 адресату 05.01.2017 року.
У подальшому рішенням Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 03.02.2017 року №1400/10/04-36-10-01-09 скаргу залишено без задоволення. Рішення направлено на адресу підприємства поштою рекомендованим листом з повідомленням, відповідач наданими доказами підтвердив вручення поштового відправлення за штрих кодовим ідентифікатором №4950102198720 адресату 13.02.2017 року.
Викладеними обставинами спростовані доводи позивача щодо не розгляду контролюючим органом скарги, поданої на податкове повідомлення-рішення.
Вирішуючи заявлений спір по суті, суд виходить із того, що 01.01.2015 року набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи від 28 грудня 2014 року №71-VIII (далі - Закон №71-VIII), пунктом 25 якого Кодекс доповнено статтею 120-1 такого змісту:
- 120-1.1. Порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі:
- - 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- - 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- - 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- - 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів;
- 120-1.2. Відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/розрахунку коригування.
При цьому, пункт 198.5 статті 198 Податкового кодексу України визначав, що платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, відповідні податкові накладні.
На час вчинення першого виявленого камеральною перевіркою порушення - 22.10.2015 року, пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України було встановлено:
- при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою;
- податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту;
- податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня;
- з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем;
- датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції;
- якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин;
- якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання;
- виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг;
- у разі порушення продавцем/покупцем товарів/послуг порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг;
- надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.
В подальшому, Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість від 16 липня 2015 року №643-VIII, пунктом 3 розділу І, внесені зміни до Податкового кодексу України які набрали чинності з 29.07.2015 року, а саме, у статті 120-1:
1) в абзаці першому пункту 120-1.1 слова податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних замінити словами податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних , а слова тягнуть за собою накладення штрафу - словами і цифрами тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу ;
2) у пункті 120-1.2 слова податкової накладної / розрахунку коригування замінити словами податкової накладної, що підлягає наданню покупцю - платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної , а слова тягне за собою накладення штрафу - словами і цифрами тягне за собою накладення на платників податку, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу ;
3) доповнено пунктом 120-1.3 такого змісту:
120-1.3. Порядок застосування штрафних санкцій, передбачених цією статтею, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику .
Вказаним Законом №643-VIII абзац перший пункту 35 Підрозділу 2 Особливості справляння податку на додану вартість Податкового кодексу України був викладений у редакції, відповідно до якої норми пункту 120-1.1 статті 120-1 цього Кодексу не застосовуються при порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених до 1 жовтня 2015 року (до викладення пункту 35 у наведеній редакції, таким пунктом було встановлено, що норми абзацу другого пункту 120-1.1 статті 120 1 цього Кодексу не застосовуються при порушенні термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунків коригування, складених в період з 1 лютого 2015 року до 1 липня 2015 року).
Таким чином, до 01.01.2016 року Податковим кодексом України була передбачена відповідальність у вигляді штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, застосування яких здійснювалось у встановленому Порядку.
Вказаний Порядок не був затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
З 01.01.2016 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році від 24 грудня 2015 року №909-VIII, внесено зміни Податкового кодексу України, а саме, пунктами 20, 47:
- пункт 120-1.3 виключено;
- у статті 201:
- - у пункті 201.10
- - - абзац одинадцятий викладено в такій редакції: Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом ;
- - - абзац сімнадцятий викладено в такій редакції: У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг ;
- - - абзац вісімнадцятий викладено в такій редакції: Протягом 15 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою контролюючий орган зобов'язаний провести документальну позапланову перевірку зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією .
Таким чином, з 01.01.2016 року в Податковому кодексі України відсутнє правило щодо застосування контролюючим органом штрафних санкцій, передбачених статтею 120-1, у Порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
При цьому, продовжує дію норма статті 120-1.1 Податкового кодексу України, яка встановлює відповідальність за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що застосовується до податкових накладних/розрахунків коригування, складених після 1 жовтня 2015 року.
З наданих суду матеріалів вбачається допущення платником податків порушень своєчасної реєстрації податкових накладних, що не заперечується та не спростовується позивачем.
Вирішуючи питання правомірності винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, суд виходить із того, що контролюючим органом виявлені порушення всупереч встановленого порядку, а саме шляхом проведення камеральної перевірки, коли як такі порушення мали б бути виявлені під час позапланової (або планової) перевірки, крім того, камеральна перевірка проведена поза межами встановлених строків її проведення.
Так, відповідно до абзацу другого пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.
Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Статтею 76 Кодексу визначено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Строк проведення камеральних перевірок податкової звітності з ПДВ встановлений пунктом 200.10 статті 200 Податкового кодексу України (в редакції на дату складення акту), а саме - протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.
У цій справі камеральна перевірка проведена 31.10.2016 року.
При цьому, предметом камеральної перевірки (до 01.01.2017 року) є податкова звітність, зокрема, щодо ПДВ - податкова декларація з ПДВ із перевіркою заявлених у ній даних.
Поряд з цим, податкові накладні не є податковою звітністю, а предметом камеральної перевірки закон не визначав своєчасність реєстрації податкових накладних.
Як зазначено вище, абзацом 16 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (абзац 16 на дату складення акту, на дату розгляду справи абзац 22) прямо встановлено, що виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
Суд дійшов висновку, що контролюючим органом проведено камеральну перевірку як з порушенням абзацу другого пункту 75.1 статті 75, пункту 200.10 статті 200 Податкового кодексу України, так і з порушенням у формі незастосування абзацу 16 пункту 201.10 статті 201, що призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої, що є підставою для задоволення позову у повному обсязі.
Поряд з цим, суд зазначає, що з 01.01.2017 року законодавець усунув прогалини податкового законодавства у розглянутих правовідносинах шляхом прийняття 21 грудня 2016 року Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні № 1797-VIII, а саме:
- підпункт 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України доповнено абзацом другим такого змісту: Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах ;
- статтю 76 доповнено пунктом 76.3 такого змісту: 76.3. Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу ;
- статтю 120-1 виклав в новій редакції, не пом'якшуючи санкції.
Таким чином, суд зазначає, що у разі допущення платником податків порушення у формі несвоєчасної реєстрації податкових накладних, виписаних після 1 жовтня 2015 року, податковий орган має право з 01.01.2017 року провести камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних в межах 1095 днів, та застосувати штрафні (фінансові) санкції у разі виявлення порушень, у тому числі за період з 01.10.2015 року до 31.12.2015 року (час дії підпункту 120-1.3), оскільки застосування контролюючим органом відповідного Порядку було необхідне саме на час застосування штрафної (фінансової санкції) - дату винесення податкового повідомлення-рішення, що не обмежує контролюючий орган у реалізації функції щодо застосування штрафу та не є порушенням принципу дії закону у часі.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З системного аналізу вищенаведених норм права суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позову та присудження на користь позивача понесених судових витрат.
Керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЧТС-Україна до Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 24 листопада 2016 року №0008391201, винесене Державною податковою інспекцією у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.
Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ЧТС-Україна за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області судовий збір у розмірі 1600 грн.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст постанови складений 26 травня 2017 року.
Суддя І.О. Верба
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2017 |
Оприлюднено | 31.05.2017 |
Номер документу | 66742890 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Добродняк І.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Добродняк І.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Добродняк І.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні