ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24.05.2017Справа №910/4182/17
Суддя Господарського суду міста Києва Князьков В.В.
За участю секретаря судового засідання Коваленко О.М.
Розглянув у відкритому судовому засіданні господарського суду справу
за позовомПершого заступника прокурора Київської області, в інтересах держави в особі Софіївсько-Борщагівської сільської ради, доТовариства з обмеженою відповідальністю "Дистрибуторська компанія "Славутич" провизнання договору укладеним за участю представників сторін:
від прокуратури: від позивача: Галась О.М. (посвідчення №031869 від 27.12.2016р.); Самборук О.С. (посвідчення №038843 від 11.01.2016р.); не з'явився; від відповідача:Осадчий А.М. (договір б/н від 04.04.2017р.); Шумаков Д.В. (договір б/н від 17.05.2017р.);
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Перший заступник прокурора Київської області (надалі - прокурор), в інтересах держави в особі Софіївсько-Борщагівської сільської ради (надалі - позивач) звернувся до господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дистрибуторська компанія "Славутич" (надалі - ТОВ "ДК "Славутич", відповідач) про визнання укладеним договору про пайову участь у розвитку інфраструктури села Софіївська Борщагівка.
Позовні вимоги обгрунтовано невиконанням відповідачем, як замовником будівництва, обов'язку взяти пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Чабани, передбаченого ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури села Софіївська Борщагівка, у зв'язку з чим 10.11.2015р., 01.02.2016р., 26.08.2016р. та 15.02.2017р. Софіївсько-Борщагівська сільська рада зверталась до відповідача з листами про укладання договору пайової участі розвитку інфраструктури села Софіївська Борщагівка та проектами договору пайової участі. Разом з тим, договір між сторонами укладено не було, у зв'язку з чим прокурор в інтересах позивача просить суд визнати укладеним між позивачем та відповідачем договір пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка, в редакції, викладеній у позові.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.
Згідно з частиною четвертою названої статті Закону наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді.
Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва.
У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу.
Так, прокуратура у позовній заяві вказала, що підставою для звернення до суду з даним позовом зумовлена потребою захистити інтереси держави, оскільки не укладення відповідачем договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка зумовлює ненадходження коштів пайової участі до місцевого бюджету на створення та розвиток інфраструктури населеного пункту, чим порушуються економічні інтереси держави та конкретної територіально'' громади. При цьому, протягом тривалого часу Софіївсько-Борщагівською сільською радою, як представницьким органом територіальної громади не вживаються заходи до захисту її майнових інтересів щодо наповнення місцевого бюджету за рахунок коштів пайової участі. Не звернення Софіївсько-Борщагівської сільської ради до суду із відповідним позовом до ТОВ ДК Славутич свідчить про неналежне здійснення радою захисту інтересів громади в сфері залучення коштів пайової участі до бюджету та інтересів держави в сфері регулювання спірних правовідносин. Отже, бездіяльність сільської ради і є підставою для представництва прокурором інтересів громади села Софіївська Борщагівка в суді з метою їх захисту у спорі щодо укладення договору пайової участі.
Отже, прокуратура належним чином підтвердила своє право на звернення до суду з даним позовом.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 20.03.2017р. порушено провадження у справі №910/4182/17, розгляд справи призначено на 05.04.2017р.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 05.04.2017р. у зв'язку із неявкою представника позивача та враховуючи клопотання представника відповідача і прокурора, розгляд справи відкладено на 17.05.2017р.
17.05.2017р. через відділ діловодства (канцелярія) господарського суду від позивача надійшли документи для залучення до матеріалів справи та клопотання про розгляд справи без участі представника позивача. Також у клопотанні зазначено, що Софіївсько-Борщагівська сільська рада позовні вимоги підтримує та просить суд задовольнити позов у повному обсязі.
17.05.2017р. через відділ діловодства (канцелярія) господарського суду представником відповідача подано клопотання про залучення до участі у справі в якості третьої особи - Вишневої міської ради Київської області.
Клопотання мотивовано тим, що на офіційному сайті Вишневої міської ради Києво-Святошинського району виявлено рішення №1-01/ХVIII7-8 від 16.02.2017р., яким затверджено генеральний план міста Вишневе Київської області, розроблений Державним підприємством Науково-дослідний інститут Містобудування . Відповідно до вищевказаного рішення офісно-складський комплекс, що належить відповідачу, розташований в адміністративних межах м. Вишневе, а отже на даний час, належною стороною договору про пайову участь замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури є безпосередньо Вишнева міська рада.
Також 17.05.2017р. через відділ діловодства (канцелярія) господарського суду представником відповідача подано клопотання про витребування у Державного підприємства Науково-дослідний інститут Містобудування інформації щодо розширення територіальних меж міста Вишневе.
У судовому засіданні 17.05.2017р. представником відповідача та прокурором, в порядку ст. 69 ГПК України, заявлено клопотання про продовження строку розгляду справи.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 17.05.2017р. продовжено строк вирішення спору у справі №910/4182/17 на 15 днів.
У судовому засіданні оголошено перерву до 24.05.2017р.
У судове засідання 24.05.2017р. з'явились представники прокуратури та відповідача.
В судовому засіданні 24.05.2017р. продовжено розгляд клопотань відповідача про залучення до участі у справі в якості третьої особи - Вишневу міську раду Київської області та клопотання про витребування у Державного підприємства Науково-дослідний інститут Містобудування інформації щодо розширення територіальних меж міста Вишневе.
Прокурор у судовому засіданні заперечував щодо задоволення даних клопотань.
Представник відповідача у судовому засіданні підтримав заявлені клопотання.
Суд розглянувши клопотання представника відповідача про залучення до участі у справі в якості третьої особи - Вишневу міську раду Київської області та клопотання про витребування у Державного підприємства Науково-дослідний інститут Містобудування інформації щодо розширення територіальних меж міста Вишневе та заслухавши пояснення представників сторін відмовляє у задоволенні зазначених клопотань, з огляду на наступне.
Відповідно до положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначається обов'язок замовника будівництва (відповідача) укласти договір пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту до прийняття об'єкта в експлуатацію. Відповідно до матеріалів справи (декларації про готовність об'єкта до експлуатації) вбачається, що офісно-складський комплекс по вул. Велика Кільцева, 102-з, введено в експлуатацію 31.08.2015р., саме в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сілької ради, а отже відповідно обов'язок відповідача укласти договір та сплати внесок пайової участі настав саме по відношенню до позивача. Тобто, розгляд даної справи ніяким чином не вплине на права та обов'язки Вишневої міської ради.
Представником відповідача у судовому засіданні 24.05.2017р. також заявлено клопотання про виклик Голови Софіївсько-Борщагівської сільської ради до суду для дачі пояснень у судовому засіданні.
Судом відхилено зазначене клопотання, з огляду на те, що позиція Софіївсько-Борщагівської сільської ради по суті спору викладена у клопотанні позивача від 16.05.2017р. наявному в матеріалах справи. Суд також зауважує, що стороною у справі є саме Софіївсько-Борщагівська сільська рада, а не її посадова особа. Окрім того, чинним Господарсько-процесуальним кодексом України не передбачено виклику свідків для дачі пояснень.
Представником відповідача у судовому засіданні 24.05.2017р. подано відзив на позовну заяву. Відповідно до якого позиція відповідача полягає в тому, що договір пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту у визначений законом строк не було укладено саме з вини позивача, а на даний час належною стороною договору про пайову участь замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури є безпосередньо Вишнева міська рада.
Прокурор у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив задовольнити позов у повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні 24.05.2017р. проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав викладених у відзиві.
Клопотань про відкладення розгляду справи в порядку ст. 77 ГПК України до господарського суду міста Києва не надходило.
Представник позивача у судове засідання не з'явився про причини неявки суд не повідомив.
У випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Згідно із п. 3.9.2 постанови N 18 від 26.12.2011р. Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Оцінюючи в сукупності вищевикладені обставини щодо розумності строку розгляду справи та враховуючи те, що неявка представника позивача не перешкоджає всебічному і повному з'ясуванню фактичних обставин, на яких ґрунтується позов, об'єктивному оцінюванню доказів, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами в порядку ст. 75 ГПК України.
За результатами дослідження доказів, наявних в матеріалах справи, суд у нарадчій кімнаті, у відповідності до ст.ст. 82-85 Господарського процесуального кодексу України, ухвалив рішення по справі № 910/4182/17.
Розглянувши матеріали справи Господарський суд міста Києва
ВСТАНОВИВ:
Із матеріалів справи вбачається, що ТОВ "ДК "Славутич" виступило замовником будівництва офісно-складського комплексу по вул. Велика Кільцева, 102-з, в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сільської ради, загальною площею 15144,5 кв.м. та належить до ІІІ категорії складності.
Так, відповідно до декларації про готовність об'єкта до експлуатації, виданої Депатаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області від 31.08.2015р. №КС143152430934, закінчений будівництвом об'єкт - офісно-складський комплекс в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сільської ради, загальною площею 15144,5 кв.м. та належить до ІІІ категорії складності, замовником якого є ТОВ "ДК "Славутич" є готовим до експлуатації (копія декларації долучена до позову).
Відповідно до рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради від 28.09.2012р. за №8 "Про затвердження Порядку залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села" (надалі - Порядок), яким затверджено Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська-Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області (надалі - Положення).
Рішенням Софіївсько-Борщагівської сільської ради від 25.12.2012р. за №68 до цього Положення внесено зміни та його викладено в новій редакції.
08.09.2015р. виконавчим комітетом Софіївсько-Борщагівської сільської ради прийнято рішення №248 "Про встановлення остаточного розміру пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфратстуктури села Софіївська Борщагівка", яким встановлено 10% від загальної вартості будівництва, з можливістю відстрочення протягом 9 місяців з поквартальною оплатою.
Відповідно до п. 4.5.1 Порядку, замовник (інвестор) звертається до Софіївсько-Борщагівської сільської ради із заявою про укладання договору пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка. До заяви додаються: копія містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки (при потребі); виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копії установчого документа та свідоцтва про державну реєстрацію (копія паспорту фізичної особи та ідентифікаційного коду - для громадян); копія документу в якій зазначена вартість будівництва об'єкту; документ, підтверджуючий законність землеволодіння (користування); банківські реквізити замовника будівництва (при наявності); документи, підтверджуючи повноваження замовника будівництва.
Пунктом 4.5.2 Порядку визначено, що не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня реєстрації сільською радою звернення (заяви) замовника (інвестора) виконавчий комітет сільської ради визначає розмір пайової участі, готує та направляє проект договору замовнику для підписання. Істотними умовами договору є: розмір пайової участі; строк (графік) сплати пайової участі; відповідальність сторін.
Протягом 2 робочих днів замовник (інвестор) повертає Софіївсько-Борщагівській сільській раді проект договору. Від Софіївсько-Борщагівської сільської ради договір підписує сільський голова (п. 4.5.3 Порядку).
За умовами п. 4.5.4 Порядку, граничний розмір пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 10 відсотків від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.
Як вбачається із матеріалів справи, відповідач листом від 07.09.2015р. звернувся до позивача із проханням укласти договір на пайову участь по введенню в експлуатацію та реєстрації об'єкта офісно-складського комплексу ТОВ "ДК "Славутич", за адресою: вул. Велика Кільцева, 102-з.
Як зазначає прокурор та не заперечується позивачем, Софіївсько-Борщагівською сільською радою у відповідності до Порядку залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села, підмовлено проект договору та направлено на адресу відповідача.
У зв'язку із невиконанням відповідачем обов'язку взяти пайову участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села, позивач на адресу ТОВ "ДК "Славутич" листами №524 від 10.11.2015р., №69 від 01.02.2016р., №969 від 26.08.2016р., №148 від 15.02.2017р. вимагав укласти та підписати договір пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка та направляв проекти договору.
Оскільки після отримання вказаних листів ТОВ "ДК "Славутич" не звернулось до позивача із пропозицією укласти спірний правочин та не надіслало підписаний зі свого боку примірник договору про пайову участь, прокурор звернувся з даним позовом до суду.
В обґрунтування позовних вимог прокурор зазначає про невиконання відповідачем як замовником будівництва обов'язку взяти пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка, передбаченого ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та відповідно до "Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська-Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області" звернувся до відповідача з листами про укладання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту. Разом з тим, договір між сторонами укладено не було, у зв'язку з чим позивач просить суд визнати укладеним між позивачем та відповідачем договір про пайову участь у розвитку інфраструктури села Софіївська Борщагівка в редакції викладеній позивачем.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до частини першої статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (частина перша статті 638 Цивільного кодексу України). Інші випадки визнання договору укладеним зазначені у статтях 642, 643 Цивільного кодексу України.
Частина перша статті 628 Цивільного кодексу України передбачає, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ст 627 Цивільного кодексу України).
Відповідно до ч. 2 та ч. 3 ст. 181 Господарського кодексу України проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
Із матеріалів справи вбачається та судом встановлено, що рішенням Софіївсько-Борщагівської сільської ради від 28.09.2012р. за №8 "Про затвердження Порядку залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села".
Позивачем було складено та направлено на адресу відповідача листи №524 від 10.11.2015р., №69 від 01.02.2016р., №969 від 26.08.2016р., №148 від 15.02.2017р., якими позивач в порядку досудового врегулювання спору вимагав укласти та підписати договір пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфратстуктури села Софіївська Борщагівка та направляв проекти договору.
Разом з тим, примірник вказаного договору відповідач не підписав та не повернув позивачу.
За змістом ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону. Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва:
1) об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
5) об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;
7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
8) об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів;
9) об'єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об'єктів енергетики, зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу);
10) об'єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.
Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:
1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд;
2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.
Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої цією статтею, а також крім випадків, визначених частиною п'ятою статті 30 цього Закону.
Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.
У разі зміни замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником відповідно до укладеного ним договору про пайову участь.
Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.
Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.
Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури відповідного населеного пункту. Інформація щодо договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту та його виконання зазначається у декларації про готовність об'єкта до експлуатації або в акті готовності об'єкта до експлуатації.
Судом встановлено, що ТОВ "ДК "Славутич" виступило замовником будівництва офісно-складський комплекс в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сільської ради, загальною площею 15144,5 кв.м. та належить до ІІІ категорії складності.
За змістом ст. 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до I - III категорій складності, та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
Так, відповідно до декларації про готовність об'єкта до експлуатації, виданої Депатаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області від 31.08.2015р. №КС143152430934, закінчений будівництвом об'єкт - офісно-складський комплекс в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сільської ради, загальною площею 15144,5 кв.м. та належить до ІІІ категорії складності, замовником якого є ТОВ "ДК "Славутич" є готовим до експлуатації(копія декларації долучена до позову).
Суд зазначає, що аналіз норм ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" дає підстави для висновку, що на замовника забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті покладено зобов'язання взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту шляхом перерахування замовником до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури на підставі договору про пайову участь між замовником та органом місцевого самоврядування, укладення якого є обов'язковим.
Відповідно до ст. 11 Цивільного кодексу України, у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
За змістом положень ч. 1 ст. 173, ч. 1 ст. 174 Господарського кодексу України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, зокрема безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність; з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Згідно з ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом (ст. 187 Господарського кодексу України).
За таких обставин невиконання замовником будівництва обов'язку укласти договір про пайову участь до прийняття в експлуатацію об'єкта будівництва не звільняє його від такого обов'язку.
Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 16.11.2016р. по справі №3-1281гс16.
Аналіз положень частин 2, 3, 9 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" дає підстави для висновку, що обов'язок ініціювати укладення договору про пайову участь покладено саме на замовника будівництва, оскільки цей обов'язок пов'язаний зі зверненням замовника до органу місцевого самоврядування.
Визначений частиною 9 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (15 робочих днів, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію) встановлено для укладення договору про пайову участь після добровільного виконання стороною цього обов'язку і звернення замовника будівництва до органу місцевого самоврядування з метою укладення такого договору.
Ухилення замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта нерухомого майна до експлуатації є порушенням зобов'язання, яке прямо передбачено чинним законодавством.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 30.11.2016р. по справі №3-1323гс16.
Так, за приписами ст. 598 Цивільного кодексу України, зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. При цьому, норми глави 50 Цивільного кодексу України "Припинення зобов'язання" не містять такої підстави припинення зобов'язання як закінчення строку виконання зобов'язання, тобто прострочення виконання зобов'язання не звільняє від обов'язку виконання останнього.
За наведених обставин, невиконання замовником будівництва обов'язку укласти договір про пайову участь до прийняття в експлуатацію об'єкта будівництва не звільняє його від такого обов'язку після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
Отже, враховуючи те, що ТОВ "ДК "Славутич" договір пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка не підписав та не повернув позивачу, а обов'язок укласти відповідний договір визначено ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", існують правові підстави укладання вказаного договору навіть після введення об'єкта в експлуатацію.
Відповідно до частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст;
типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови;
договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.
Згідно з приписами частини третьої статті 184 Господарського кодексу України укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.
При цьому, укладення договору пайової участі замовника будівництва є обов'язком відповідача за умови, якщо запропонований виконавцем послуг договір відповідає типовому договору.
Суд зазначає, що зміст (умови) типового договору пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка, затверджено рішенням Софіївсько-Борщагівської сільської ради від 28.09.2012р. за №8 "Про затвердження Порядку залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села" (надалі - Порядок).
Отже, умови типового договору є обов'язковими для сторін договору, які не мають права відступити від їх положень і врегулювати свої відносини на власний розсуд, окрім випадку, коли такий відступ пов'язаний з конкретизацією умов договору, що кореспондується з положеннями ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України.
Судом встановлено, що запропонований позивачем до укладення договір відповідає умовам Порядку залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка.
Так, проект договору пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка, спір про укладення якого розглядається в межах даної справи, містить наступні розділи: І. Предмет договору; ІІ. Зобов`язання сторін; ІІІ. Особливі умови; ІV. Відповідальність сторін; V. Строк дії договору; VI Інші умови; VII. Адреси та реквізити Сторін.
Щодо визначеного позивачем розміру пайового внеску, суд зазначає, що такий розмір визначено з урахуванням п. 4.5.4 Порядку залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка.
Як встановлено судом, рішенням рішенням Софіївсько-Борщагівської сільської ради від 28.09.2012р. за №8 було затверджено "Порядок залучення коштів замовників на розвиток транспортної та соціальної інфраструктури села".
Даний Порядок розроблений у відповідності до відповідно до статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності , статті 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Закону України Про інвестиційну діяльність ; Порядок встановлює критерії визначення розміру та порядку сплати пайового внеску фізичними та юридичними особами у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка.
Згідно з п. 4.5.6. Порядку, розмір пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка визначається від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж.
Розрахунок розмір пайової участі здійснюється за формулою:
П (розмір пайової участі) = S% (базова ставка) х (З (загальна кошторисна вартість будівництва) - В (втрати на придбання, виділення земельної ділянки) - Б (кількість коштів державного або місцевого бюджету використаних на будівництво об'єкта)) х Кф (коефіцієнт, який характеризує, функціональне використання земельної ділянки) х Кз (зональний коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки відносно центру населеного пункту).
Розрахунок пайової участі: 11 = 8% х (3-В-Б) х Кф х Кз, а саме П - 10% х 65000000 х 0,6 х 0,8 - 3120000,00 де ГІ - розмір пайової участі у грошовому виразі
8 - базова ставка (залежно від виду об'єкту - нежитлові будівлі або житлові будинки), яка остаточно визначається виконавчим комітетом сільської ради, %. (З - загальна кошторисна вартість будівництва (реконструкції) об'єкта згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об'єкта містобудування, яка надається замовником будівництва (грн.); В - витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, у разі врахування цих витрат у загальну вартість будівництва (грн.); Б - кількість коштів державного або місцевого бюджету, використана на будівництво об'єкта, (грн.). Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки; Кз - зональний коефіцієнт, який характеризує м сце розташування земельної ділянки відносно центру населеного пункту).
Згідно з ч. 1 статті 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Відповідно до ч. 1 статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Положеннями статті 34 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Статтею 43 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
З огляду на вищенаведене, оскільки обов'язок замовника будівництва з укладення договору пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту не припиняється у зв'язку з прийняттям об'єкта будівництва в експлуатацію, враховуючи, що договір про пайову участь між позивачем та відповідачем як замовником закінченого будівництвом об'єкта - офісно-складського комплексу за адресою: вул. Велика Кільцева, 102-з, укладено не було позовні вимоги Софіївсько-Борщагівської сілької ради до ТОВ "ДК "Славутич" про визнання договору пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка укладеним підлягають задоволенню та договір визнається судом укладеним на умовах, викладених у долученому позивачем до позовної заяви проекті договору.
Судом не беруться до уваги доводи відповідача, що на даний час належною стороною договору про пайову участь замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури є безпосередньо Вишнева міська рада, з огляду наступне.
Відповідно до частини 9 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
Відповідно до п.п. 2,11,12 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого Постановою КМ України від 13.04.2011р. №461 (із змінами тап доповненнями) прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до І-ІІІ категорії складності, та об'єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, проводиться шляхом реєстрації Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її територіальними органами (далі - Інспекція) поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації (далі - декларація). Датою прийняття в експлуатацію об'єкта є дата реєстрації декларації або видачі сертифіката. Експлуатація об'єктів, не прийнятих в експлуатацію, забороняється.
Згідно з частиною першою статті 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до I-III категорій складності, та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
За приписами частини п`ятої ст. 39 Закону датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта є дата реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката.
При цьому, згідно декларації про готовність об'єкта до експлуатації, виданої Депатаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області №КС143152430934, закінчений будівництвом об'єкт - офісно-складський комплекс в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сільської ради, загальною площею 15144,5 кв.м. та належить до ІІІ категорії складності, закінчено будівництво та об'єкт готовий до експлуатації з 31.08.2015р.
Отже, враховуючи те, що офісно-складський комплекс по вул. Велика Кільцева, 102-з, введено в експлуатацію 31.08.2015р., саме в адміністративних межах Софіївсько-Борщагівської сілької ради, а отже відповідно обов'язок відповідача укласти договір та сплати внесок пайової участі настав саме по відношенню до позивача.
Наведене спростовує висновки відповідача щодо відсутності підстав укладання між ним та позивачем договору пайової участі.
Відповідно до вимог ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 43, 49, 82, 82-1, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити повністю.
2. Визнати договір пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка укладеним в наступній редакції:
Договір
пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка
Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києш-Святошинського району Київської області (далі - Сільська рада), яка не є платником податку па додану вартість, в особі сільського голови ОСОБА_7. який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради VII скликання Києво- Святошинського району Київської області від 28.09.2012 року № 8 зі змінами згідно рішення сільської ради від 25.12.2012 № 68 з однієї сторони та директор ТОВ ДК Славутич ОСОБА_8, (далі - Замовник), з другої сторони, уклали Договір пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка (далі - Договір) про наступне:
I. Предмет Договору
Відповідно до цього Договору Замовник зобов'язується взяти пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка та перерахувати до місцевого бюджету гроі'іові кошти у розмірі 3120000,00 (три мільйони сто двадцять тисяч гривень нуль копійок) на рах>яок з наступними реквізитами: рахунок № 31516921700380, код ЄДРПОУ 38010937, МФО 821018, ККД 241700000 Надходження коштів пайової участі у розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка, одержувач УДКСУ у Києво- Святошинському p-ні, банк одержувача ГУДКСУ у Київській області (далі - Спеціальний рахунок) як пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка. Розмір внеску та порядок його оплати визначається відповідно до закону України Про регулювання містобудівної діяльності , рішення сільської ради від 28.09.2012 року № 8 зі змінами згідно рішення сільської ради еід 25.12.2012 № 68, рішення виконавчого комітету сільської ради № 248 віл 08 вересня 2015 року.
II. Зобов'язання Сторін
2.2 Замовник зобов'язується перерахувати пайовий внесок у грошовій формі в загальній сумі зазначеній у розділі І ць ого Договору, величина якого визначена згідно розрахунку, який наведений у Додатку № 1 до цього Договору протягом дев'яти місяців з дати підписання цього договору з поквартальною оплатою 1040000,00 (один мільйон сорок тисяч гривень нуль колійок).
2.3 За цим Договором з моменту зарахування на спеціальний рахунок, передбачених цим Договором грошових коштів на пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка Замовник передає право володіння, користування та розпорядження вказаними коштами Сільській раді відповідно до їх цільового призначення та в порядку, передбаченому чинним законодавством України. З вказаного моменту вищезазначені кошти стають комунальною власністю територіальної громади с. Софіївська Борщагівка.
2.4 Кошти, отримані як пайова участь замовників об'єктів містобудування, можуть використовуватися виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка.
Ш. Особливі умови
3.1 Об'єкти, майно та інші активи, придбані та/або створені за рахунок коштів, є комунальною власністю територіальної громади с. Софіївська Борщагівка.
IV. Відповідальність Сторін
4.1 У разі не виконання замовником будівництва умов Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури с. Софіївська Борщагівка щодо перерахування в повному обсязі коштів за цим Договором, Софіївсько-Борщагівська сільська рада здійснює необхідні заходи щодо примусового стягнення вказаних коштів у судовому порядку.
4.2 Замовник у випадку несвоєчасної сплата внеску, передбаченого розділом І цього Договору сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за частину несвоєчасно сплачених за Договором коштів, що діє на дату настання пла ежу.
4.3 Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань по цьому Договору, якщо і-е невиконання викликане обставинами форс-мажору.
V. Строк дії договору
5.1 Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами за цим Договором
VI. Інші умови
6.1. Зміни до цього Договору вносяться в установленому законодавством порядку за взаємного згодою Сторін, шляхом укладання відповідних угод, які є невід'ємною частиною цього Договору або у судовому порядку,
6.2. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору неприпустима.
6.3. У випадках, не передбачених даним договором, сторони керуються чинним законодавством У країни.
6.4. У випадку виникнення спору між Сільською радою і Замовником, що стосується виконання зобов'язань згідно з умовами цього договору, сторони вживають заходи до їх врегулювання шляхом переговорів або у судовому порядку.
6.5. Цей Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий - в Софіївсько-Борщагівській сільській раді.
VII. Адреси та реквізити сторін
Софіївсько-Борщагівська сільська радаТОВ ДК Славутич Києво-Святошинського району Київської 01001, м. Київ, вул. Софіївська, 10-а (юридична 08131, село Софіївська Борщагівка, провулокадреса). Шкільний, 5 08133, Київська обл., м. Вишневе, вул. код СДРОПУ 38010937Чорновола. 1, п/р№ 315169217003 80, МФО 821018Код СДРПОУ 33403739 Тел. 044-379-01-36 Тел. ГУДКСУ у Київській області 050-333-75-84 Сільський головаЗамовник ОСОБА_7ОСОБА_8
Додаток до Договору пайової участі замовника будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури с. Софіївська Борщагівка від 201 року
Розрахунок
величини пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструкту ри села Софіївська Борщагівка
Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області (далі - Сільська рада), яка не є платником податку на додану вартість, в особі сільського голови ОСОБА_7, який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради VII скликання Києво-Святошинського району Київської області від 28.09.2012 року № 8 зі змінами згідно рішення сільської ради від 25.12.2012 № 68 з однієї сторони та директор ТОВ ДК Славутич ОСОБА_8, (далі - Замовник) з другої сторони, разом - Сторони, склала цей розрахунок величини пайової участі по об'єкту містобудування - Будівництво офісно-складського комплексу за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 102-3.
Величина пайової участі:
11 = 8% х (3-В-Б) х Кф х Кз, а саме П - 10% х 65000000 х 0,6 х 0,8 - 3120000,00 де ГІ - розмір пайової участі у грошовому виразі;
8 - базова ставка (залежно від виду об'єкту - нежитлові будівлі або житлові будинки), яка остаточно визначається виконавчим комітетом сільської ради, %;
З - загальна кошторисна вартість будівництва (реконструкції) об'єкта згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об'єкта містобудування, яка надається замовником будівництва (грн.);
В - витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, у разі врахування цих витрат у загальну вартість будівництва (грн.);
Б - кількість коштів державного або місцевого бюджету, використана на будівництво об'єкта, (грн.).
Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки;
Кз - зональний коефіцієнт, який характеризує м сце розташування земельної ділянки відносно центру населеного пункту.
Враховуючи виїцевикладене Сторони дійшли взаємної згоди, що величина пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села Софіївська Борщагівка складає 3120000,00 (три мільйони сто двадцять тисяч гривень нуль копійок).
Підписи сторін
Софіївсько-Борщагівська сільська радаТОВ ДК Славутич Києво-Святошииської о району Київської 01001, м. Київ, вул. Софіївська, 10-а (юридична 08131, село Софіївська Борщагівка, провулокадреса). Шкільний, 5 08133, Київська обл., м. Вишневе, вул. код СДРОПУ 38010937Чорновола. 1. п/р№ 315169217003 80, МФО 821018Код СДРПОУ 33403739 Тел. 044-379-01-36 Тел. ГУДКСУ у Київській області 050-333-75-84 Сільський головаЗамовник ОСОБА_7ОСОБА_8
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальність "Дистрибуторська компанія "Славутич" (04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 21, Код ЄДПРОУ 33403739) на користь Прокуратури Київської області (01601, м. Київ, бульвар Лесі Україники, будинок 27/2, р/р 35216008015641 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, Код ЄДРПОУ 02909996), 1600 (одна тисяча шістсот) грн. 00 коп. судового збору.
3. Після набрання рішенням законної сили видати накази.
У судовому засіданні 24.05.2017р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено - 29.05.2017 року.
Суддя В.В. Князьков
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2017 |
Оприлюднено | 02.06.2017 |
Номер документу | 66800505 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Князьков В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні