ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м.Харків, пр. Науки, 5
УХВАЛА
ПРО ПОРУШЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ
03.05.2017р. Справа № 910/6237/17
Суддя господарського суду Донецької області Ніколаєва Л.В., розглянувши матеріали позовної заяви за вх. № 12525/17 від 27.04.2017р.
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю «Електралайн Юкрейн»
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Укрспецторг»
про стягнення 713 354,87 грн.,
В С Т А Н О В И В:
ТОВ «Електралайн Юкрейн» звернулось до господарського суду м. Києва з позовом, в якому просить суд стягнути з ТОВ «ТД «Укрспецторг» 713 354,87 грн. заборгованості за договором купівлі-продажу №061211 від 17.05.2010р.
Ухвалою господарського суд міста Києва від 18.04.2017р. на підставі вимог ст. ст. 15, 17 Господарського процесуального кодексу України позовну заяву ТОВ «Електралайн Юкрейн» і додані до неї документи передано за підсудністю до господарського суду Донецької області.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 27.04.2017р. для розгляду даної справи визначено суддю Ніколаєву Л.В.
Позов подано з додержанням вимог, викладених в статтях 54-57 ГПК України і додані до нього матеріали є достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду.
Керуючись ст.ст. 61, 64, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі 910/6237/17. Судове засідання призначити на 07.06.2017 року о 12:15 год., яке відбудеться у приміщенні суду, за адресою: м. Харків, пр. Науки, 5, каб. № 307 (3-ій поверх).
2. Зобов'язати:
позивача надати до суду:
- належним чином засвідчену копію довіреності представника від позивача, а також для огляду оригінал цієї довіреності та документ, що підтверджує його особу;
- оригінали документів, доданих до позовної заяви для огляду;
- докази знаходження відповідача в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на момент розгляду справи;
- письмові пояснення щодо посилання позивача на договір №061211 від 17.05.2010р., а також укладену до нього додаткову угоду №2 від 20.03.2015р., з огляду на укладений між ТОВ «Електралайн Юкрейн» та ТОВ «Практікер Україна» договір №0612/01BD2010 від 17.05.2010р.;
- докази всіх здійснених відповідачем оплат, згідно умов додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р. (платіжні доручення, банківські виписки тощо);
- належним чином засвідчену копію специфікації/прайс-листа, в якій наведено перелік товарів, що поставляються та їх ціна (додаток №1 додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р.);
- належним чином засвідчені копії всіх замовлень відповідача на поставку товару та податкових накладних за спірний період;
- письмові пояснення щодо виникнення обов'язку відповідача з оплати поставленого товару з огляду на умови п. 5.2. додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р.;
- письмові пояснення щодо дії додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р.;
- письмові пояснення щодо зазначення у видатковій накладній №528 від 15.08.2016р. вартості товару - 8537,22 грн., з огляду на відповідну вартість товару у товарно-транспортній накладній №Р528 від 15.08.2016р. - 8700,29 грн.;
- докази, що підтверджують одержання відповідачем товару за видатковою накладною №143 від 27.04.2015р.;
- належним чином засвідчені копії товарно-транспортних накладних за спірний період, крім вже наданих;
- письмово пояснити, яким саме видатковим накладним відповідають складені товарно-транспортні накладні від 22.04.2015р., 28.04.2015р., 14.05.2015р., 18.05.2015р., 19.05.2015р., 27.05.2015р., 28.05.2015р., 19.06.2015р., 31.07.2015р., 03.08.2015р., 03.09.2015р., 04.09.2015р., 21.09.2015р., 04.11.2015р., 02.12.2015р., 03.12.2015р., 09.12.2015р.;
- розгорнуту інформацію щодо суми заборгованості відповідача (окремо по кожній видатковій накладній за спірний період, з відображенням всіх здійснених відповідачем оплат, а також залишку заборгованості);
- докази, що підтверджують поставку відповідачу товару на суму 931 490,79 грн., з огляду на те, що позивачем надані видаткові накладні на суму 928 252,93 грн.;
- письмові пояснення щодо повернення відповідачем товару у спірному періоді;
- акт звірки взаємних розрахунків за підписами повноважних представників обох сторін та скріплений печатками підприємств на момент розгляду справи.
відповідача надати до суду:
- належним чином засвідчену копію довіреності представника від відповідача, а також для огляду оригінал цієї довіреності та документ, що підтверджує його особу;
- належним чином засвідчені копії правоустановчих документів відповідача та оригінали цих документів для огляду;
- докази зміни найменування відповідача з ТОВ «Практікер Україна» на ТОВ «Торговий дім «Укрспецторг»;
- докази всіх здійснених відповідачем оплат, згідно умов додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р. (платіжні доручення, банківські виписки тощо);
- належним чином засвідчену копію специфікації/прайс-листа, в якій наведено перелік товарів, що поставляються та їх ціна (додаток №1 додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р.);
- належним чином засвідчені копії всіх замовлень відповідача на поставку товару та податкових накладних за спірний період;
- письмові пояснення щодо реалізації поставленого позивачем товару у спірному періоді;
- письмові пояснення щодо дії додаткової угоди №2 від 20.03.2015р. до договору №061211 від 17.05.2010р.;
- письмові пояснення щодо зазначення у видатковій накладній №528 від 15.08.2016р. вартості товару - 8537,22 грн., з огляду на відповідну вартість товару у товарно-транспортній накладній №Р528 від 15.08.2016р. - 8700,29 грн.;
- докази, що підтверджують одержання відповідачем товару за видатковою накладною №143 від 27.04.2015р.;
- належним чином засвідчені копії товарно-транспортних накладних за спірний період;
- письмово пояснити, яким саме видатковим накладним відповідають складені товарно-транспортні накладні від 22.04.2015р., 28.04.2015р., 14.05.2015р., 18.05.2015р., 19.05.2015р., 27.05.2015р., 28.05.2015р., 19.06.2015р., 31.07.2015р., 03.08.2015р., 03.09.2015р., 04.09.2015р., 21.09.2015р., 04.11.2015р., 02.12.2015р., 03.12.2015р., 09.12.2015р.;
- письмові пояснення щодо повернення відповідачем товару у спірному періоді;
- акт звірки взаємних розрахунків за підписами повноважних представників обох сторін та скріплений печатками підприємств на момент розгляду справи.
- відзив на позов і всі документи, що підтверджують заперечення проти позову.
3. Визнати явку представників сторін у судове засідання обов'язковою.
Всі витребувані документи надати до суду відповідно оформленим супровідним листом з посиланням на номер справи.
Суддя Л.В. Ніколаєва
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 03.05.2017 |
Оприлюднено | 06.06.2017 |
Номер документу | 66829659 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Л.В. Ніколаєва
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні