Постанова
від 19.05.2017 по справі 760/6759/17
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-3209/17 (760/6759/17)

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 травня 2017 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Кізюн Л.І., при секретарі Рахімовій Н.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Глущенко Н.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, станом на 19.07.2016 - керівник ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804, Україна, 69006, м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Північне шосе, буд. 20-Е), ідентифікаційний номер НОМЕР_1, за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України , -

в с т а н о в и в:

До Солом'янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0139/10000/17 від 02.03.2017 року, складений відносно громадянина ОСОБА_3, за ч. 1 ст. 483 МК України.

З зазначеного протоколу вбачається, що 19.07.2016 року в зоні діяльності Львівської митниці ДФС (п/п Шегині-Медика ) через митний кордон України автомобілем р.н.з. НОМЕР_2 на підставі книжки МДП № НОМЕР_3 на адресу ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804) переміщено три партії товарів, загальною вагою брутто 16 846,30 кг, нетто - 15 774,01 кг.

Так, на підставі товаросупровідних документів: інвойс від 15.07.2016 року № PL8150716, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 18.07.2016 року № 0001679 та книжка МДП № НОМЕР_3, за попередньою митною декларацією від 18.07.2016 року № 100000000/2016/841113 на адресу ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804) переміщено товари вироби зі штучного каменю до топки камінів, модульні блоки для камінів, скло до топки камінів, камінні топки, частини до камінних топок: насадки до акумуляційного кільця, термозатверджуюче порошкове захисне покриття для металевих поверхонь, ручні розпилювачі та їх частини у кількості 13 місць, загальною вагою брутто 3 461,00 кг, нетто - 2 973,17 кг, вартістю 5 960,00 доларів США, згідно вищезазначеного інвойсу.

Відповідно до товаросупровідних документів, поставка товарів здійснювалась з території Республіки Польща від компанії DHL Global Forwarding Sp. Z o. o. (Osmanska 2, 02-823 Warszawa, Польща) на адресу ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804) на виконання умов контракту № 03/06-US від 01.06.2016 року та специфікації № GR10 від 12.07.2016 року, укладених між ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804), в особі керівника - гр. ОСОБА_3, та компанією MINI SYNERGY LP (39/5 Granton Crescent, Edinburgh, EH51BN, Scotland, Великобританія), в особі керівника - ОСОБА_5 (ОСОБА_5).

20.07.2016 року зазначені вище товари доставлено до митниці призначення, та 22.07.2016 заявлені до митного контролю та оформлення в Київській міській митниці ДФС (ВМО № 4 м/п Столичний (СТЗ та МС ДП ІІ Авіакур'єр , м. Київ, пр. Повітрофлотський, 92б) за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № 100270005/2016/323281, оформлені та випущені у вільний обіг.

18.08.2016 року відповідно до законодавства України з питань митної справи, зокрема ст. 567 Митного кодексу України, у Порядку, затвердженому наказом Державної митної служби від 06.07.2005 року № 639 Про затвердження Порядку направлення запитів Державної митної служби України до митних служб іноземних держав або їх інформування , з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів, одержувачем яких виступало ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804), Київською міською митницею ДФС підготовлено та направлено запит до митних органів Республіки Польща за № 3234/8/26-70-20-01 від 18.08.2016 року.

30.01.2017 року на адресу Київської міської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України від 24.01.2017 року № 1536/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Республіки Польща на вказаний вище запит.

Митні органи Республіки Польща своєю відповіддю інформували, що товари щодо яких проводиться перевірка оформлені останніми в транзитній митній процедурі на підставі експортних декларацій країн членів ЄС та надали, серед інших, роздруківку транзитної ноти до книжки МДП № НОМЕР_3, в якій наявні посилання на експортні декларації Республіки Польща, Королівства Нідерланди, Республіки Фінляндія та Республіки Естонія, а саме експортні декларації: 16NL11392A2FA8E8A4, 16PL402010E0259188, 16PL301010E0267041, 16PL445010E0261940, 16PL393010E0051203, 16NL1138FE2CCB6ED3, 16EE1310EE71713394, 16FI000000501953E5.

Крім того, митними органами Республіки Польща до роздруківки транзитної ноти до книжки МДП № НОМЕР_3 додано копії експортних декларацій № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203, на підставі яких, серед інших, товари були оформлені в транзитній митній процедурі.

Відповідно до експортних декларацій № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203, відправниками товарів порошкове покриття на основі епоксидної смоли, розпилювачі та їх частини, вироби зі штучного каменю, модульні системи, скло, топка камінна та з'єднуючі насадки , загальною вагою брутто 3 461,00 кг вартістю 14 978,40 євро, виступали компанії CONSUS SP.Z O.O. (Польща), KWAZAR-CORP (Польща), AUSTROFLAMM POLSKA (Польща), одержувачами - Sp z o.o. SK INTEK (вул. Якутська, 10, 03680, м. Київ), MAGIK UKRAINA TOW (бульв. Петра Сагайдачного, 04070, м. Київ) та LTD IMPACT TECHNOLOGY (49044, м. Дніпропетровськ, вул. Карла Маркса, 31/5).

За результатом співставлення відомостей, наявних у зазначених вище документах, із заявленими до митного контролю та оформлення за митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323281 встановлено, що надіслані митними органами Республіки Польща експортні декларації № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203 стосується товарів, оформлених за митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323281, а саме співпадають відомості щодо найменування, вагових показників та класифікаційних ознак товарів.

Відмінність полягає у відомостях щодо валюти розрахунку, вартості товарів, умов їх поставки, згідно Інкотермс, а також у відомостях щодо відправників та одержувачів товарів.

З наданих митними органами Республіки Польща експортних декларацій № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203 слідує, що поставка товарів здійснювалась на умовах поставки EXW, згідно Інкотермс, їх загальна вартість на момент експорту становила 14 978,40 євро, відправниками товарів виступали компанія CONSUS SP.Z O.O. (Польща), KWAZAR-CORP (Польща), AUSTROFLAMM POLSKA (Польща), одержувачами - Sp z o.o. SK INTEK (вул. Якутська, 10, 03680, м. Київ), MAGIK UKRAINA TOW (бульв. Петра Сагайдачного, 04070, м. Київ) та LTD IMPACT TECHNOLOGY (49044, м. Дніпропетровськ, вул. Карла Маркса, 31/5), а згідно з відомостями, що наявні в документах, на підставі яких зазначені вище товари переміщені через митний кордон України, а в подальшому подані до митного контролю та оформлення разом з митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323281, поставка товарів здійснювалась на умовах поставки CPT Київ, згідно Інкотермс, їх вартість, відповідно, становила 5 960,00 доларів США, відправником виступала компанія DHL Global Forwarding Sp. Z o. o. (Польща), одержувачем - ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804).

Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що 19.07.2016 року товари, переміщення через митний кордон України яких здійснювалось транспортним засобом з р.н.з. НОМЕР_2 за попередньою митною декларацією від 18.07.2016 року №100000000/2016/841113 на підставі книжки МДП № НОМЕР_3, інвойсу від 15.07.2016 року № PL8150716 та міжнародної автомобільної накладної (CMR) від 18.07.2016 року № 0001679, а в подальшому заявлених до митного контролю та оформлення в Київській міській митниці ДФС за митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323821, вартістю 14 978,40 євро, що складає 411 516,31 гривень (згідно курсу на дату переміщення товару через митний кордон України - 1 євро = 27.47398300 грн.) переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника та одержувача товарів, а також містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України - суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до інформації, наявної в податкових базах даних, на дату переміщення товарів через митний кордон України на посаді керівника підприємства ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804) перебував громадянин України ОСОБА_3.

Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_3 відповідав за фінансово-господарську діяльність підприємства і був зобов'язаний надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

В зв'язку з чим 02 березня 2017 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил №0139/10000/17, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети правопорушення, не вилучались, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг.

Вартість предметів становить 411 516,31 гривень.

В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - гр. ОСОБА_3 не з'явився, будучи повідомленим про дату та час судового засідання. Крім того, оголошення про день, час та місце розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом'янського районного суду м. Києва.

Представник Київської міської митниці ДФС України Глущенко Н.В. вважала обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0139/10000/17 від 02 березня 2017 року доведеними та просила притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Заслухавши пояснення представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, суд приходить до наступного висновку.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Порушення митних правил передбачене диспозицією ч. 1 ст. 483 МК, полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Судом встановлено, що 19.07.2016 року в зоні діяльності Львівської митниці ДФС (п/п Шегині-Медика ) через митний кордон України автомобілем р.н.з. НОМЕР_2 на підставі книжки МДП № НОМЕР_3 на адресу ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804) переміщено три партії товарів, загальною вагою брутто 16 846,30 кг, нетто - 15 774,01 кг.

Товар через митний кордон України був переміщений на підставі наступних документів: інвойс від 15.07.2016 року № PL8150716, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 18.07.2016 року № 0001679 та книжка МДП № НОМЕР_3, за попередньою митною декларацією від 18.07.2016 року № 100000000/2016/841113 на адресу ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804).

Відповідно до зазначених документів продавцем товару виступала компанія MINI SYNERGY LP (39/5 Granton Crescent, Edinburgh, EH51BN, Scotland, Великобританія), покупцем товару було українське підприємство ТОВ ГАРЕКС 2000 .

Поставка товару здійснювалась на виконання умов контракту №03/06-US поставки товару від 01 червня 2016 року укладеного між компанією MINI SYNERGY LP та ТОВ ГАРЕКС 2000 . Даний контракт підписаний - з боку ТОВ ГАРЕКС 2000 директором гр. ОСОБА_3

Відправку товару здійснило польське підприємство DHL Global Forwarding Sp. Z o. o. (Osmanska 2, 02-823 Warszawa, Польща).

Загальна вартість товару, зазначена в інвойс від 15.07.2016 року № PL7150716 року складає 5 960,00 доларів США.

Даний вантаж 22.07.2016 року на ВМО № 4 м/п Столичний (СТЗ та МС ДП ІІ Авіакур'єр , м. Київ, пр. Повітрофлотський, 92-б) заявлений за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № 100270005/2016/323281, та оформлений і випущений у вільний обіг.

З метою здійснення перевірки законності ввезення на митну територію України даного вантажу був направлений запит до митних органів Республіки Польща (№ 3234/8/26-70-20-01 від 18.08.2016 року).

Митними органами Республіки Польща (лист ДФС України від 24.01.2017 № 1536/7/99-99-20-02-01-17) надано роздруківки транзитної ноти до книжки МДП № НОМЕР_3, в якій наявні посилання на експортні декларації Республіки Польща, Королівства Нідерланди, Республіки Фінляндія та Республіки Естонія, та додано копії експортних декларацій № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203, на підставі яких, серед інших, товари були оформлені в транзитній митній процедурі.

Відповідно до експортних декларацій № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203, відправниками товарів порошкове покриття на основі епоксидної смоли, розпилювачі та їх частини, вироби зі штучного каменю, модульні системи, скло, топка камінна та з'єднуючі насадки , загальною вагою брутто 3 461,00 кг вартістю 14 978,40 євро, виступали компанії CONSUS SP.Z O.O. (Польща), KWAZAR-CORP (Польща), AUSTROFLAMM POLSKA (Польща), одержувачами - Sp z o.o. SK INTEK (вул. Якутська, 10, 03680, м. Київ), MAGIK UKRAINA TOW (бульв. Петра Сагайдачного, 04070, м. Київ) та LTD IMPACT TECHNOLOGY (49044, м. Дніпропетровськ, вул. Карла Маркса, 31/5).

За результатом співставлення відомостей, наявних у зазначених вище документах, із заявленими до митного контролю та оформлення за митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323281 встановлено, що надіслані митними органами Республіки Польща експортні декларації № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203 стосуються товарів, оформлених за митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323281, а саме співпадають відомості щодо найменування, вагових показників та класифікаційних ознак товарів.

Відмінність полягає у відомостях щодо валюти розрахунку, вартості товарів, умов їх поставки, згідно Інкотермс, а також у відомостях щодо відправників та одержувачів товарів.

При цьому, з наданих митними органами Республіки Польща експортних декларацій № 16PL402010E0259188, № 16PL445010E0261940 та № 16PL393010E0051203 слідує, що поставка товарів здійснювалась на умовах поставки EXW, згідно Інкотермс, їх загальна вартість на момент експорту становила 14 978,40 євро, відправниками товарів виступали компанія CONSUS SP.Z O.O. (Польща), KWAZAR-CORP (Польща), AUSTROFLAMM POLSKA (Польща), одержувачами - Sp z o.o. SK INTEK (вул. Якутська, 10, 03680, м. Київ), MAGIK UKRAINA TOW (бульв. Петра Сагайдачного, 04070, м. Київ) та LTD IMPACT TECHNOLOGY (49044, м. Дніпропетровськ, вул. Карла Маркса, 31/5), а згідно з відомостями, що наявні в документах, на підставі яких зазначені вище товари переміщені через митний кордон України, а в подальшому подані до митного контролю та оформлення разом з митною декларацією від 22.07.2016 року № 100270005/2016/323281, поставка товарів здійснювалась на умовах поставки CPT Київ, згідно Інкотермс, їх вартість, відповідно, становила 5 960,00 доларів США, відправником виступала компанія DHL Global Forwarding Sp. Z o. o. (Польща), одержувачем - ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804).

Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що товари були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника та одержувача товарів, а також містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв'язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

У відповідності до ст. 459 МК України, суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

В силу ст. 65 ГК України, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Як встановлено судом, відповідно до інформації з податкових баз даних та згідно контракту №03/06-US поставки товару від 01 червня 2016 року та специфікації №GR10 від 12.07.2016 року до контракту, на дату переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, на посаді керівника підприємства ТОВ ГАРЕКС 2000 (ЄДРПОУ 40311804) перебував ОСОБА_3.

Таким чином, ОСОБА_3 є посадовою особою ТОВ ГАРЕКС 2000 , який в силу своїх службових обов'язків несе відповідальність за порушення митних правил цим підприємством.

З урахуванням викладеного суд вважає, що за фактичних обставин справи наведених вище саме ОСОБА_3 є суб'єктом правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв'язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.

Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Як встановлено вище вартість безпосередніх предметів порушення митних правил складає 411 516,31 грн.

Згідно п. 14 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, якщо особу визнано винною у вчиненні правопорушення, але зазначені товари чи транспортні засоби відсутні, суддя вправі вирішити у постанові питання про стягнення їхньої вартості.

З матеріалів справи вбачається, що безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались та були випущені у вільний обіг.

Таким чином, з урахуванням обставин справи, суд приходить до висновку про накладення на ОСОБА_3 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 411 516,31 грн. та стягненню з нього на користь держави вартості безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 411 516,31 грн.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

На підставі ч. 1 ст. 483 та керуючись ст.ст. 467, 486, 489, 495, 522, 527 МК України, ст.ст. 40-1, 251, 252, 280, 283, 287, 294 КУпАП України, суддя, -

п о с т а н о в и в:

ОСОБА_3 визнати винним у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 411 516 (чотириста одинадцять тисяч п'ятсот шістнадцять) грн. 31 коп., який підлягає сплаті за наступними реквізитами: отримувач: УДКСУ у Солом'янському районі; Код ЄДРПОУ: 38050812; МФО: 820019; Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м.Києві, р/р №31113106705010. Призначення платежу: *;121; 38716451;21081100;01;с.106;код 095 від (ПІП платника), згідно ст. 483 МКУ та постанови суду від ___.___.20__№___.

Стягнути з ОСОБА_3 на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 411 516 (чотириста одинадцять тисяч п'ятсот шістнадцять) грн. 31 коп.

Стягнути з ОСОБА_3 на користь держави судовий збір у розмірі 320 (триста двадцять) грн., які підлягають сплаті на наступні реквізити: УДК СУ Солом'янського району м. Києва, код отримувача /код за ЄДРПОУ/: 38050812, рахунок отримувача: 31212206700010, банк отримувача: ГУ ДКУ у м. Києві, код банку отримувача /МФО/: 820019, код класифікації доходів бюджету: 220301 01.

Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Постанова пред'являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя Л.І.Кізюн

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.05.2017
Оприлюднено12.06.2017
Номер документу66976215
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/6759/17

Постанова від 01.04.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Свінціцька Олена Петрівна

Постанова від 22.03.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Мосьондз Іван Анатолійович

Постанова від 18.02.2021

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Свінціцька Олена Петрівна

Постанова від 19.05.2017

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 19.05.2017

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні