Ухвала
від 09.06.2017 по справі 372/1167/17
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/1167/17

У Х В А Л А

іменем України

09 червня 2017 року Слідчий суддя Обухівського районного суду Київської області ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

за участю сторони кримінального провадження старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції в Київській області ОСОБА_3

розглянувши у залі судових засідань Обухівського районного суду Київської області клопотання слідчого СУ ГУ Національної поліції в Київській області ОСОБА_3 , про проведення тимчасового доступу,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СУ ГУ Національної поліції в Київській області звернувся до суду із клопотанням про надання дозволу на проведення огляду у кримінальному провадженні № 42016111200000878 від 24.11.2016 року.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що у провадженні Обухівського відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області перебуває кримінальне провадження № 42016111200000878 від 24.11.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.27, ч.5 ст. 191, ч.1 ст. 205, ч.ч.3,4 ст. 358, ч.2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що протягом 2016 року та по теперішній час посадові особи Ірпінської міської ради Київської області та її виконавчого комітету, зловживаючи службовим становищем всупереч інтересам служби, умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для фізичних або юридичних осіб, укладали договори на капітальний ремонт вулиць в місті Ірпінь та проведення інших робіт з благоустрою міста Ірпеня, з юридичними особами МПП Спортивно-технічнічний клуб (ЄДРПОУ 13719327) ТОВ Б.І.І.А.К (ЄДРПОУ 36088414), ТОВ Глобалдорбуд (ЄДРПОУ 382239698), ВКК Асфальтобетонщик (ЄДРПОУ 19413928), ПП Артембуд (ЄДРПОУ 36856010), ТОВ Буденергосоюз (ЄДРПОУ 38365934) та фізичними особами-підприємцями ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 на суму не більше 1,5 млн. грн. кожний, фактично розділивши предмет закупівлі на частини, щоб не перевищувати поріг для проведення відкритих торгів, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.

При цьому, установлено, що вказані вище зазначені суб`єкти підприємницької діяльності отримували бюджетні кошти в якості авансу для проведення робіт та розрахунку за виконані роботи, якими розпоряджались на власний розсуд, оскільки не мали змоги проводити роботи у зв`язку із відсутністю технічної можливості, трудових та матеріальних ресурсів, досвіду в організації їх проведення.

Відповідно до ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про автомобільні дороги» складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, стоянки таксі, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження, наземні та підземні мережі, майданчики для паркування.

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про автомобільні дороги» вулиця автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів.

Розслідуванням встановлено, що 14.05.2010 зареєстровано ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики», код ЄДРПОУ № 37095763, за адресою: м. Київ, проспект Героїв Сталінграду, буд. 21/38, літера А, директор підприємства ОСОБА_12 .

26.08.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики», укладено договір 447 від 26.08.2016 на придбання спортивного майданчику, за яким здійснено оплату 30.08.2016 у сумі 131000 грн. та 21.11.2016 - договір № 652 на будівництво дитячого майданчику по вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким згідно актів КБ 2В від 21.11.2016, а вже 23.11.206 здійснено оплату у сумі 1150855.44 грн.

Згідно даних електронної системи публічних закупівель «ProZorro» було проведено допорогові торги.

Оглядом Інтернет ресурсів встановлено, що дитячий майданчик по вул. Шевченка збудований до 2015, а його реконструкція здійснена до вересня 2016.

Допитом свідка ОСОБА_13 встановлено, що станом на 13 серпня 2016 року (до укладення договору із ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики» від 21.11.2016 № 652) по вул. Шевченко навпроти центрального входу до ресторану Молоко вже була встановлена нова дитяча площадка.

Крім того, 21.10.2016 здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

14.11.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ФОП ОСОБА_9 укладено договір № 633 на проведення капітального ремонту перехрестя вулиць Центральна, Гагаріна, Щорса, Маяковського в м. Ірпінь та 17.11.2016 здійснено оплату у сумі 434107.30 грн., 14.12.2016 у сумі 443950.31 грн. та 21.12.2016 у сумі 568820.19 грн.

Крім того, між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ФОП ОСОБА_9 укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних ремонтів на загальну суму більш 3 млн. грн., а саме:

- 692 від 05.12.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Найкраща в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 13.12.2016 у сумі 348938.84 грн. та 14.12.2016 у сумі 703102.01 грн.;

- 693 від 05.12.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Найкраща в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 101074.85 грн.;

- 708 від 09.12.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Личака, Соборна-Троїцька в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 13.12.2016 у сумі 982850.38 грн. ;

- 710 від 09.12.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Личака, Озерна-Гагаріна в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 13.12.2016 у сумі 925566.91 грн.;

- 690 від 06.12.2016 капітальний ремонт приміщень по АДРЕСА_1 , за яким здійснено оплату 21.12.2016 у сумі 128509.28 грн.

Згідно відповіді Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (вих. № 6043/10/13-01-44/583 від 27.12.2016) ФОП ОСОБА_9 інформацію про використання найманої праці та податкову звітність не надавав. Тобто, ФОП ОСОБА_9 не мав технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Відповідно до реєстрів дозвільних документів та реєстру виданих ліцензій Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відомості щодо наявності у неї ліцензії на проведення будівельних робіт та надання до підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції України дозвільних документів для проведення таких робіт щодо ФОП ОСОБА_9 , відсутні.

Крім того, 02.03.2016 здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_7 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

07.07.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ФОП ОСОБА_7 укладено договір № 302 на оплату будівництва зали для офіційного делегацій на центральному міському стадіоні, а 11.07.2016 отримано попередню оплату у сумі 112748.35 грн. та 03.08.2016 у сумі 263073.54 грн.;

Крім того, у період з 07.07.2016 по теперішній час між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ФОП ОСОБА_7 укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних, а саме:

-309 від 08.07.2016 на проведення будівництва навісу над трибунами центрального міського стадіону та 12.07.2016 отримано аванс у сумі 434990.96 грн. та 20.10.2016 у сумі 1014978.92 грн.;

-504 від 28.09.2016 будівництво скверу по АДРЕСА_2 та 29.09.2016 отримано аванс у сумі 892660.31грн.

Згідно інформації Управління Пенсійного фонду України у м. Ірпені Київської області ФОП ОСОБА_7 за період 2016 рік не має застрахованих осіб, які перебували з ним у трудових відносинах та згідно відповіді УПФУ у м. Ірпені Київської області ОСОБА_7 у період 2016 має трудові відносини з ТОВ «Буденергосоюз», яке у свою чергу також має фінансові взаємовідносини з Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради.

Крім того, згідно відповіді Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області ФОП ОСОБА_7 інформацію про використання найманої праці не надавав, а надав тільки декларації акцизного податку.

Тобто, ФОП ОСОБА_7 не має технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Відповідно до реєстрів дозвільних документів та реєстру виданих ліцензій Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відомості щодо наявності у нього ліцензії на проведення будівельних робіт та надання до підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції України дозвільних документів для проведення таких робіт щодо ФОП ОСОБА_7 , відсутні.

Крім того, 11.07.2016 здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

19.07.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ФОП ОСОБА_6 укладено договір № 339 на проведення капітального ремонту доріг з тротуарами по АДРЕСА_3 та 20.07.2016 отримано аванс у сумі 348351,53 грн., 09.09.2016 у сумі 204459.71 грн., 08.11.2016 у сумі 607063.54 грн., 08.11.2016 у сумі 447414.36 грн.

Крім того, у період з 19.07.2016 по теперішній час між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ФОП ОСОБА_6 укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних ремонтів на суму більш 8 млн. грн., а саме:

- 403 від 08.08.2016 капітальний ремонт системи водовідведення об`їзної дороги в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 11.08.2016 у сумі 443353.15 грн. та 21.12.2016 у сумі 557033.91 грн.;

-494 від 22.09.2016 капітальний ремонт дороги з тротуарами по вул. Гуцала від вул. Громадська-Підгірної в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 26.09.2016 у сумі 412833.48 грн. та 04.10.2016 у сумі 963278.13 грн.;

-516 від 30.09.2016 капітальний ремонт тротуарів по вул. Личака від вул. Соборна-Гагаріна в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 26.10.2016 у сумі 1018288.29 грн., 04.10.2016 у сумі 436466.01 грн.;

- 554 від 17.10.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Личака від вул. Троїцька-Озерна в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 21.10.2016 у сумі 427150.06 грн., 18.11.2016 у сумі 996409.33 грн.;

-707 вiд 09.12.2016 капітальний ремонт тротуару по вул. Садова ,Соборна-З. Алiєвої, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 99172.98 грн.;

-739 від 14.12.2016 ремонт тротуару на перехресті вул. Центральна, Гагаріна, Щорса, Маяковського, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 368095.75 грн.;

-740 від 14.12.2016 капітальний ремонт перехрестя Соборна-Садова, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 112813.14 грн.;

-742 від 14.12.2016 капітальний ремонт земельного полотна з вул. Підгірна залізничний мост - Піщана, за яким здійснено оплату 19.12.2016 у сумі 1392847.18 грн.

Згідно інформації Управління Пенсійного фонду України у м. Ірпені Київської області ФОП ОСОБА_6 за період 2016 рік не має застрахованих осіб, які перебували з нею у трудових відносинах. Крім того, згідно відповіді Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області ФОП ОСОБА_6 інформацію про використання найманої праці та податкову звітність не надавала.

Тобто, ФОП ОСОБА_6 не мала технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Відповідно до реєстрів дозвільних документів та реєстру виданих ліцензій Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відомості щодо наявності у неї ліцензії на проведення будівельних робіт та надання до підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції України дозвільних документів для проведення таких робіт ФОП ОСОБА_6 , відсутні.

Крім того, Кооператив «Асфальтобетонщик», код ЄДРПОУ № 19413928, зареєстровано за адресою: АДРЕСА_4 , директор підприємства ОСОБА_14 .

29.07.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та Кооператив «Асфальтобетонщик», укладено договір 365 від 29.07.2016 на капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Варшавська від 9 лінії до 10 лінії в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 02.08.2016 у сумі 332879.71 грн., 19.08.2016 у сумі 767330.10 грн.

Крім того, у період з 02.08.2016 по теперішній час між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та Кооператив «Асфальтобетонщик», укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних ремонтів на суму більш 2,5 млн. грн., а саме:

- 524 від 04.10.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Лесі Українки до вул. Северина -Героїв Небесної Сотні в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 10.10.2016 у сумі 704283.91 грн.;

- 520/1 від 04.10.2016 капітальний ремонт тротуару по вул. Лесі Українки до вул. Северина Героїв Небесної Сотні в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 10.10.2016 у сумі 422961.96 грн.;

- 546 від 10.10.2016 на капітальний ремонт тротуару по вул. Варшавська від 9 лінії до 10 лінії в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 11.10.2016 у сумі 450177.41 грн.

Згідно відповіді Ірпінського відділеня Вишгородської об`єднаної ДПІ ГУ ДФС у Київській області № 1245/9/28-01 від 02.12.2016 Кооператив «Асфальтобетонщик», інформацію про використання найманої праці надало у за 2016 тільки за 11 осіб.

Отже, з урахуванням затраченого часу та наявності кількості працівників, посадові особи Кооператив «Асфальтобетонщик», одночасно не мало технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Крім того, ТОВ «Б.І.І.А.К.», код ЄДРПОУ 36088414, зареєстровано 31.07.2008 за адресою: м. Київ, вул. Гарматна, 8, директор підприємства ОСОБА_15 .

04.05.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ТОВ «Б.І.І.А.К.», укладено договір 146 від.05.2016 на капітальний ремонт дороги Північний тупик у м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 05.05.2016 у сумі 203413.34 грн., 31.10.2016 у сумі 262973.15 грн., 04.10.2016 у сумі 133538.42 грн.

Крім того, у період з 04.05.2016 по теперішній час між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ТОВ «Б.І.І.А.К.», укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних ремонтів на суму більш 7 млн. грн., а саме:

- 163 на проведення капітального ремонту виїзду вул. Грибоєдова-Центральна та 16.06.2016 отримано аванс у сумі 518085.42 грн.;

- 164 від 12.05.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Грибоєдова в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 17.06.2016 у сумі 800957.79 грн.;

- 340 від 19.07.2016 капітальний ремонт дороги з тротуарами по вул. Гагаріна від вул. Соборна до вул. Комсомольська в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 20.07.2016 у сумі 1271674.60 грн.;

- 316 від 13.07.2016 будівництво пішохідної алеї від вул. Центральна до вул. Паламарчука в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 14.07.2016 у сумі 268793.48 грн., 19.08.2016 у сумі 353870.18 грн.;

- 318 від 13.07.2016 капітальний ремонт площі біля міськради від вул. Паламарчука до вул. Слов`янська в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.07.2016 у сумі 427525.60 грн., 19.08.2016 у сумі 131498.86 грн., 20.09.2016 у сумі 194232.86 грн., 07.10.2016 у сумі 101029.48 грн.;

- 320 від 13.07.2016 капітальний ремонт дороги з тротуарами та автостоянки по вул. Шевченка від вул. Центральної до вул. Паламарчука в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.07.2016 у сумі 391713.19 грн., 20.09.2016 у сумі 589330.77 грн., 17.11.2016 у сумі 306179.81 грн.;

- 326 від 14.07.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Центральній від № 29 до вул. Шевченка м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 21.07.2016 у сумі 220724.32 грн.;

- 366 від 29.07.2016 капітальний ремонт тротуару по вул. Українська від вул. Матросова до вул. Чехова м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 01.08.2016 у сумі 259357.50 грн., 20.09.2016 у сумі 571082.18 грн.;

- 416 від 12.08.2016 будівництво тротуару по вул. Північній в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 23.08.2016 у сумі 284593.90 грн.;

- 431 від 08.08.2016 реконструкція виїзду з вул. Північної на вул. Соборна в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 10.08.2016 у сумі 171741.80 грн.;

- 433 від 08.08.2016 будівництво тротуару по вул. Північній в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 23.08.2016 у сумі 284593.90 грн.;

- 505 від 28.09.2016 капітальний ремонт тротуару та вело доріжки по вул. Шевченка Соборна в . м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 29.09.2016 у сумі 1036226.95 грн.;

- 506 від 28.09.2016 капітальний ремонт дороги по вул. Шевченка Соборна в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 29.09.2016 у сумі 306740.35 грн., 05.10.2016 у сумі 150716.86 грн.;

- 730 від 13.12.2016 реконструкція площі та вело доріжки перед бібліотекою по вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 1405895.68 грн.;

- 732 від 13.12.2016 ремонт пішохідного тротуару перед буд. № 3-а вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 1214733.61 грн.;

- 733 від 13.12.2016 ремонт пішохідного тротуару вдовж вело доріжки перед буд. № 3-а вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 197777.82 грн.;

- 734 від 13.12.2016 ремонт пішохідної площі перед буд. № 4-г вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 1404517.97 грн.

Згідно відповіді ДПІ у Солом`янському районі Головного управління ДФС у м. Києві № 7979/9/26-58-08-03-21 від 05.12.2016 ТОВ «Б.І.І.А.К.», інформацію про використання найманої праці надало у третьому кварталі 2016 тільки за 19 осіб.

Отже, з урахуванням затраченого часу та наявності кількості працівників, посадові особи ТОВ «Б.І.І.А.К.», одночасно не мало технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Крім того, ПП «Артембуд», код ЄДРПОУ 36856010, зареєстровано 06.07.2010 за адресою: Одеська область, Любашівський район, смт. Любашівка, вул. Леніна, буд. 89, директор підприємства ОСОБА_16 .

16.06.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ПП «Артембуд», укладено договір 259 від 16.06.2016 на капітальний ремонт дороги вулиць Залізнична, Паркова - Пономарьова в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 17.06.2016 у сумі 387816.34 грн. та 19.07.2016 у сумі 216955.57 грн.

Крім того, у період з 16.06.2016 по теперішній час між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ПП «Артембуд», укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних ремонтів на суму 1728 272 млн. грн., а саме:

- № 279 від 22.06.2016 на проведення капітального ремонту доріг з тротуарами по вул. Київська-Лисенка-Лермонтова в м. Ірпінь, за яким 23.06.2016 отримано аванс у сумі 334895.20 грн. та 11.08.2016 отримано оплату у сумі 246764,61 грн.;

- № 436 від 22.08.2016 на проведення капітального ремонту доріг з тротуарами по вул. Київська-Лермонтова-Виговська, за яким 25.08.2016 отримано аванс у сумі 396590.34 грн. та 24.10.2016 отримано оплату у сумі 750022,70 грн.

Згідно відповіді Любашівського відділення Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області № 45/9/15-22-01-08-18 від 04.01.2017 ПП «Артембуд», інформацію про використання найманої праці надало у третьому кварталі 2016 тільки за 21 особу.

Отже, з урахуванням затраченого часу та наявності кількості працівників, посадові особи ПП «Артембуд», не мало технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Крім того, МПП «Спортивно-технічний клуб «Сона», код ЄДРПОУ № 13719327, зареєстровано за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Мечнікова, 71-а, директор підприємства є ОСОБА_15 . Також ОСОБА_15 є директором ТОВ «Б.І.І.А.К.», код ЄДРПОУ 36088414.

04.05.2016 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та МПП «Спортивно-технічний клуб «Сона», укладено договір 147 від 04.05.2016 на капітальний ремонт тротуару з автостоянки по вул. Паризької Комуни в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 01.06.2016 у сумі 301607.62 грн.

Крім того, у період з 04.05.2016 по теперішній час між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та МПП «Спортивно-технічний клуб «Сона», укладено наступні договори на виконання будівництва та капітальних ремонтів на суму більш 4 млн. грн., а саме:

- 317 від 13.07.2016 капітальний ремонт автостоянки по вул. Паламарчука в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.07.2016 у сумі 292284.18 грн., 01.08.2016 у сумі 147934.31 грн.;

- № 319 від 13.07.2016 на проведення капітального ремонту площі біля меморіалу по вул. Шевченка в м. Ірпінь та 15.07.2016 здійснено оплату у сумі 399227.84 грн. 19.08.2016 у сумі 576011.94 грн., 21.09.2016 у сумі 122659.32 грн., 07.10.2016 у сумі 232859.60 грн., 11.10.2016 у сумі 232859.60 грн.;

- 735 від 15.12.2016 реконструкція дороги з тротуарами перед буд. 4-ф по вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 1402401.58 грн.;

- 737 від 13.12.2016 будівництво вело доріжки перед буд. 5 по вул. Шевченка в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 274492.54 грн.;

- 736 від 13.12.2016 будівництво автостоянки з пішохідними тротуарами по вул. Шевченка, 3 в м. Ірпінь, за яким здійснено оплату 15.12.2016 у сумі 268661.96 грн.

Згідно відповіді Ірпінського відділеня Вишгородської об`єднаної ДПІ ГУ ДФС у Київській області № 1244/9/28-01 від 02.12.2016 МПП «Спортивно-технічний клуб «Сона», інформацію про використання найманої праці надало у третьому кварталі 2016 тільки за 15 осіб, з яких 3 в одно час є також працівниками ТОВ «Б.І.І.А.К.».

Отже, з урахуванням затраченого часу та наявності кількості працівників, посадові особи МПП «Спортивно-технічний клуб «Сона», одночасно не мало технічної можливості для виконання зазначених робіт.

Крім того, 02.11.2016 здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_11 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а вже 21.12.2016 укладено договір підряду №745 по виконанню робіт з будівництва вуличних ліхтарів по вул. Т. Шевченка в м. Ірпінь Київської області. Вартість робіт згідно договору склала 1413 385, 43 гривень, оплату здійснено 26.12.2016.

Крім того, між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ФОП ОСОБА_11 у період з 21.12.2016 по теперішній час укладено договір підряду №747 від 21.12. 2016 по виконанню робіт з будівництва вуличних ліхтарів на площі по вул. Т. Шевченка в м. Ірпінь Київської області. Вартість робіт згідно договору склала 1413 155, 06 гривень, оплату здійснено 26.12.2016. Також укладено договір підряду №748 від 21.12.2016 року по виконанню робіт з будівництва вуличних ліхтарів на площі біля меморіалу по вул. Т. Шевченка в м. Ірпінь Київської області. Вартість робіт згідно договору склала 1412 455, 43 гривень, оплату здійснено 26.12.2016.

Згідно інформації Фастівського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області ФОП ОСОБА_11 інформацію про використання найманої праці не надавала.

Крім того, ОСОБА_11 відповідно до реєстрів дозвільних документів та реєстру виданих ліцензій Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відомості щодо наявності у неї ліцензії на проведення будівельних робіт та надання до підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції України дозвільних документів для проведення таких робіт, відсутні.

Досудовим розслідування також встановлено, що у ході аналізу Інтернет ресурсів, встановлено, що вказані вище роботи на момент укладання договорів вже були виконані (роботи виконувались у період липня-жовтня 2016), що підтверджується відео з інтернет ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ): 1. Відео «День ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 2. «Центр Ірпеня робота кипить і вирує - YouTube»; 3. « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 4. «До європейського міста за 60 років - YouTube»; 5. « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та статтею з інтернет-ресурсу «Mistoinform» ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) під назвою « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Таким чином, безпідставно здійснено оплату робіт на суму 4238995, 92 грн.

Крім того, 25.10.2016 здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_5 , з якою Ірпінською міською радою

15.12.2016 укладено договір підряду №746 по виконанню робіт з будівництва вуличних ліхтарів на центральній площі по вул. Т. Шевченка в м. Ірпінь Київської області. Вартість робіт згідно договору склала 1125 332, 36 гривень, оплату здійснено 26.12.2016.

Але в ході аналізу Інтернет ресурсів, встановлено, що вказані вище роботи на момент укладання договору вже були виконані, що підтверджується відео з інтернет ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ): 1. Відео «День ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 2. «Центр Ірпеня робота кипить і вирує - YouTube»; 3. « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 5. « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та статтею з інтернет-ресурсу «Mistoinform» ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) під назвою « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Згідно інформації Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області ФОП ОСОБА_18 інформацію про використання найманої праці не надавала.

Крім того, ФОП ОСОБА_18 відповідно до реєстрів дозвільних документів та реєстру виданих ліцензій Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відомості щодо наявності у неї ліцензії на проведення будівельних робіт та надання до підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції України дозвільних документів для проведення таких робіт, відсутні.

Досудовим розслідування також встановлено, що у ході аналізу Інтернет ресурсів, встановлено, що вказані вище роботи на момент укладання договорів вже були виконані (роботи виконувались у період липня-жовтня 2016), що підтверджується відео з інтернет ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ): 1. Відео «День ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 2. «Центр Ірпеня робота кипить і вирує - YouTube»; 3. «Трансформований Ірпінь - YouTube»; 4. «До європейського міста за 60 років - YouTube»; 5. « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та статтею з інтернет-ресурсу «Mistoinform» ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) під назвою « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Таким чином, з метою привласнення коштів виділених із державного бюджету України посадові особи виконавчого комітету Ірпінської міської ради, за попередньою змовою з ФОП ОСОБА_18 та також з невстановленими на теперішній час посадовими особами підприємства які здійснювали начебто проведення технічного нагляду, шляхом зловживання своїм службовим становищем та внесення недостовірних відомостей в офіційні документи (договори, довідки, акти виконаних будівельних робіт, платіжні документи та інш.), безпідставно здійснили оплату робіт на суму більш 1.1 млн. грн.

Крім того, 25.01.2017 відділом державної реєстрації Ніжинської районної державної адміністрації у Чернігівській області (Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Батюка, 5-А із використанням раніш втраченого громадянського паспорта здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_19 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ІНФОРМАЦІЯ_5 , та вказано місце реєстрації: АДРЕСА_6 , відкрито розрахунковий рахунок № НОМЕР_6 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», ЄДРПОУ 2934904672, МФО 380805, ( інформація взята з Інтернет ресурсу єдиний веб-портал http://prozorro.legl.es/entity/05408846), а вже з березня 2017 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ФОП ОСОБА_19 укладено ряд договорів на виконання будівельних робіт на суму більш 2 млн. грн.

27.03.2017 гр-кою ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_6 на підставі нотаріального доручення у відділі державної реєстрації Виконавчого комітету Ірпінської міської ради здійснила реєстрацію ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884, юридична адреса: Київська область, смт. Коцюбинське, вул. Пономарьова, буд. 30, будівля «Б»), директор та засновник ОСОБА_19 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), за даними паспорту, який із 2015 року рахується як втрачиний (інформація з Інтернет ресурсу єдиний веб-портал http://prozorro.legl.es/entity/05408846).

18.04.2017 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ТОВ «Лігабуд Груп» укладено договір підряду № 101 на виконання робіт «Будівництво саморегульованого перетину вул. Авіаконструктора Антонова та вул. Северінська в м. Ірпінь Київської області» на суму 1362988.21 грн., а у графі «дані генпідрядника» як і у ФОП ОСОБА_19 вказані контактний телефон НОМЕР_7 , який фактично перебуває у користуванні ОСОБА_7 та 25.04.2017 - укладено договір № 114 на капітальний ремонт дороги з тротуарами по вул. Дем`яна Попова від вул. Соборна в м. Ірпінь на суму 1439047.27 грн.

30.11.2016 з метою витребування інформації та копій документів на ім`я голови м. Ірпінь спрямовано запит щодо фінансових взаємовідносин між Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ТОВ «Б.І.І.А.К» (ЄДРПОУ 36088414), ТОВ «Буденергосоюз» (ЄДРПОУ 38365934), ПП «Артембуд» (ЄДРПОУ 36856010), МПП «СТК «Сона» (ЄДРПОУ 13719327), Кооператив «Асфальтобетонщик» (ЄДРПОУ 19413928), КП «Ірпіньводоканал» ( код ЄДРПОУ 03362471), ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики», (ЄДРПОУ № 37095763), ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_11 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_7 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а також щодо використання бюджетних коштів при виконанні будь яких будівельних робіт у протягом 2016 року.

Але згідно відповіді, Виконавчого комітету Ірпінської міської ради про надання копій документів, що стосуються фінансових взаємовідносин з вищевказаними юридичними та фізичними особами виконавчий комітет Ірпінської міської ради відмовилася надати інформацію та завірені належним чином копії документів посилаючись на відсутність ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до документів.

Відповідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Виконавчий комітет Ірпінської міської ради (ЄДРПОУ 05408846) знаходиться за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухому майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкту нерухомо майна, нежилі приміщення за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а зареєстровано на праві власності КП КОР Київська регіональна компанія.

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи Ірпінської міської ради та її виконкому упродовж 2007-2015 років, діючи всупереч інтересам служби, з метою отримання неправомірної вигоди, забезпечили прийняття радою рішень про виділення із порушеннями земельного законодавства земельних ділянок в м. Ірпінь Київської області. Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 12.08.2015 №301 «Про утворення обласної робочої групи з проведення перевірок діяльності райдержадміністрацій, сільських, селищних, міських рад Київської області» членами обласної робочої групи було здійснено перевірку діяльності виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, з питань додержання земельного, водного, природоохоронного законодавства, законодавства у сфері містобудівної діяльності, організації роботи із розгляду звернень громадян. В ході перевірки проведено аналіз прийнятих рішень Ірпінською міською радою в галузі земельних відносин та вивчено стан дотримання вимог земельного законодавства при наданні Ірпінською міською радою земельних ділянок, а також питання дотримання вимог під час видачі містобудівних умов і обмежень на забудову земельних ділянок. Відповідно до акту перевірки діяльності виконавчого комітету Ірпінської міської ради (питання дотримання вимог земельного законодавства, дотримання вимог під час видачі містобудівних умов і обмежень на забудову земельних ділянок, дотримання містобудівного законодавства) та досудовим розслідуванням встановлено ряд порушень при виділенні Ірпінською міською радою земельних ділянок, які відображені у акті перевірки робочої групи КОДА. Відтак, з метою встановлення всіх осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, або яким відомі обставини, які відносяться до розслідуваного провадження, всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, обставин та умов, що сприяли його вчиненню, встановлення осіб, які підписали та видали вказані рішення, якими надані у різні форми власності земельні ділянки з порушенням вимог земельного законодавства, в рамках досудового розслідування на даний час виникла необхідність у вилучення рішень Виконавчого комітету Ірпінської міської ради «Про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки в м. Ірпінь» за період з 01.01.2013 по 01.05.2017 року. В інший спосіб, інакше як отримати обшук на підставі ухвали слідчого судді до відомостей що знаходяться у Ірпінській міській раді та їх вилучення неможливо, а також відомості, що містяться у вказаних документах є джерелом доказів у даному кримінальному провадженні. Документи, які знаходяться у володінні Ірпінської міської ради, яка знаходиться за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-А, містять індивідуальні сліди підписів, рукописного тексту, а також технічну інформацію, тому їх дослідження, огляд, приєднання як доказу, можливі лише в разі надання тимчасового доступу до них та вилучення. Відповідно до Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 26.12.2012 № 1950/5) для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.

В ході досудового розслідування встановлено, відповідно дост. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цьогоЗакону. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

Рішенням Ірпінської міської ради двадцять першої сесії шостого скликання затверджено порядок Ірпінською міською радою №1192-21-VІ від 15 листопада 2011 року „Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно транспортної і соціальної інфраструктури м. Ірпінь(далі порядок №1192-21)

Згідно Порядку №1192-21залучення замовників до пайової участі здійснюється шляхом укладення договорів про пайову учать у розвитку інфраструктури міста Ірпінь між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та замовником. Договір про пайову участь, підготовлений Управлінням капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Ірпінської міської ради, від імені виконавчого комітету Ірпінської міської ради підписує міський голова.

Згідно п. 2.1. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури визначається у договорі, укладеному Ірпінською міською радою із замовником будівництва об`єктів архітектури, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

Згідно п. 2.5. Розмір пайової участі у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Ірпінь складає для: - житлових будинків з вбудовано-прибудованими об`єктами комерційного призначення, розмір коштів пайової участі визначається диференційовано, з урахуванням (загальної кошторисної вартості об`єкта будівництва (для об`єкта комерційного призначення - пайова участь визначається як для нежитлових будівель та споруд (10 %), а для об`єкта житлового фонду - відповідно, як для житлових будинків (4 %); - нежитлових будівель та споруд (за винятком тих, що перелічені у п.1.2., цього Порядку) -10 % загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта; - індивідуальних (садибних) житлових, садових, дачних будинків (за винятком тих, що перелічені у п.1.2. цього Порядку), загальною площею понад 300 м2 і до 400 м2 - 1% загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта; - індивідуальних (садибних) житлових, садових, дачних будинків, загально площею більше 400 м2, а також багатоквартирних житлових будинків (за винятком тих, що перелічені у п.1.2. цього Порядку) - 4% загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта. 2.6. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації виконавчим комітетом Ірпінської міської ради звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів.

Згідно п.2.7. Договір про залучення коштів замовників будівництва об`єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури м. Ірпінь укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.

Положеннями ст.ст. 159-162 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ до документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до вимог п. 4 ч. 3 ст. 132 КПК України без застосування вказаного заходу забезпечення кримінального провадження отримати документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин кримінального провадження, не можливо.

Згідно з ч. 2 ст. 159 КПК України отримання тимчасового доступу до вказаних вище документів може здійснюватися лише на підставі ухвали слідчого судді, а отримати доступ до них в інший спосіб не можливо.

Розгляд клопотання відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України проводився за відсутності особи, у володінні якої знаходяться річ і документи, оскільки слідчим було доведено наявність достатніх підстав вважати, що дана річ має значення для швидкого, повного та неупередженого розслідування, а також наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення інформації.

Заслухавши слідчого, який підтримав клопотання приходжу до наступного.

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріалами клопотання (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань), а також слідчим в судовому засіданні, доведено достатність даних про здійснення слідчим досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення, а також про те, що речі, про тимчасовий доступ до якої просить слідчий, знаходиться у володінні Ірпінської міської ради, вона має суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні, що неможливо встановити а інший спосіб.

Разом з тим вивчивши матеріали клопотання, вважаю клопотання слідчого таким, що підлягає задоволенню частково, оскільки дані, викладені в матеріалах клопотання дають підстави для висновку, що з метою виявлення фіксації відомостей щодо обставин вчинення цього злочину проведення зазначених слідчих дій є необхідним, але відповідних доказів щодо підстав для надання доступу до документів в порядку ст. 40 КПК України співробітнику Департаменту захисту економіки Національної поліції України слідчим не надано. Враховуючи викладене у вказаній частині клопотання є необґрунтованим.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі передбачені ст. 132, ч. ч. 5-7 ст. 163 КПК України, підстави до часткового задоволення внесеного слідчим клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 132, 160, 162, 163-166, 309, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СУ ГУ Національної поліції в Київській області ОСОБА_3 , про проведення тимчасового доступу задовольнити частково.

Надати старшому слідчому СУ ГУ Національної поліції в Київській області ОСОБА_3 , слідчим СУ ГУНП в Київській області, включеним до складу групи слідчих, а саме: начальнику відділу СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_21 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_22 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_23 , старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_24 , старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_25 , старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_26 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_27 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_28 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_29 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_30 , старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_31 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_32 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_33 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_34 , старшому слідчому ОВС СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_35 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_36 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_37 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_38 , старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_39 , старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_40 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_41 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_42 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_43 , слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_44 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_45 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_46 , старшому слідчому Броварського ВП ГУНП в Київській області ОСОБА_47 , старшому слідчому Броварського ВП ГУНП в Київській області ОСОБА_48 ,слідчому Обухівського ВП ГУНП в Київській області ОСОБА_49 , слідчому Фастівського ВП Васильківського ВП ГУНП в Київській області ОСОБА_50 , тимчасовий доступ до оригіналів договорів про пайову учать у розвитку інфраструктури міста Ірпінь, укладених між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та фізичними і юридичними особами у період з 01.01.2013 по 01.05.2017, які перебувають у володінні Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (ЄДРПОУ 05408846) за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, шляхом надання можливості ознайомитись із ними та вилучити (здійснити виїмку), а саме: до всіх проектів договорів про пайову у розвитку інфраструктури міста Ірпінь, які було підготовлено управлінням капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Ірпінської міської ради за період з 01.01.2013 по 01.05.2017; документів, на підставі яких управлянням капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Ірпінської міської ради готувалися проекти договорів про пайову у розвитку інфраструктури міста Ірпінь (заяви, декларації, супровідні листи, службові записки, тощо) за період з 01.01.2013 по 01.05.2017; документів щодо передачі проектів договорів, підготовлених управлінням капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Ірпінської міської ради на адресу відділу контролю за будівництвом та самоврядного контролю за використанням земель управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Ірпінської міської ради чи інших підрозділів виконавчого комітету Ірпінської міської ради за період з 01.01.2013 по 01.05.2017; документів щодо інформування юридичного управління виконавчого комітету Ірпінської міської ради про відмову забудовників від укладання договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Ірпінь за період з 01.01.2013 по 01.05.2017;позовних заяв Ірпінської міської ради до фізичних та юридичних про спонукання укласти договори про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Ірпінь в період з 01.01.2013 по 01.05.2017 та рішень суду за результатами розгляду таких позовів; документів щодо ведення роботи виконавчим комітетом Ірпінської міської ради , направленої на залучення забудовників до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Ірпінь (листи на адресу забудовників, тощо).

В задоволенні інших вимог клопотання відмовити.

Строк дії ухвали визначити до 08 липня 2017 року.

Роз`яснити керівнику Виконавчого комітету Ірпінської міської ради, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення09.06.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу67043610
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення тимчасового доступу

Судовий реєстр по справі —372/1167/17

Ухвала від 27.11.2018

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 07.08.2018

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 20.09.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Орел А. І.

Ухвала від 04.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 04.09.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 21.07.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 26.07.2017

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 05.07.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Авраменко М. Г.

Ухвала від 03.07.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Ященко І. Ю.

Ухвала від 03.07.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Ященко І. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні