Ухвала
від 09.06.2017 по справі 766/9771/16-к
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/9771/16-к

н/п 1-кс/766/6028/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей і документів

09.06.2017 року Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Херсонського ВП ГУ НП в Херсонській області ОСОБА_2 , погоджене з прокурором Херсонської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл слідчому слідчого відділення Херсонського ВП ГУ НП в Херсонській області лейтенанту поліції ОСОБА_2 на тимчасовий доступ до документів та вилучення їх оригіналів, а саме: проектної, робочої та кошторисної документації щодо будівництва шляхопроводу від просп. Адмірала Сенявіна вул. Залаегерег у м. Херсоні (у тому числі томи 1-12 проектної документації та додатки (уточнення), до них, позитивний експертний звіт, робоча документація 02/03-13к-ШС1-КБ6 Підпірна стінка, 02/03-13к-ШС1-КБ1 Прогонова будова, 02/03-13к-ШС1-КБ2 Крайня опора №1, 02/03-13к-ШС1-КБ3 Проміжна опора №2, 02/03-13к-ШС1-КБ4 Крайня опора №3, 02/03-13к-ШС1-СДС Складні допоміжні споруди та облаштування, 02/03-13к-ШС1-КБ5 Конструкція проти-деформаційних заходів, 02/03-13к-ШС1-ПР Пояснювальний розділ, 02/03-13к-АД-Д8 Ділянка 8, 02/03-13к-АД-Д6 Ділянка 6, 02/03-13к-АД-Д5 Ділянка 5, 02/03-13к-АД-Д3 Ділянка 3, 02/03-13к-АД-Д1 Ділянка 1, 369/06-Р-ТР-ШС.3-КБ (патерна), 369/06-Р-ТР-ШС.2-КБ (патерна) тощо, кошторисна документація 02/03-13к-ШСІ-КД Кошторисна документація, шляхопровід з підходами через залізницю, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-2, №5-3, №5-6, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-5 продовження АДРЕСА_1 к-ШСІ-КД Кошторисна документація, шляхопровід з підходами через залізницю, об`єктний кошторис №1-1, №8-1, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-4 на реконструкцію Бериславського шосе (ПКО-))-ГІК12+00) з влаштуванням кругового руху, локальні кошториси), документів, що опосередковують укладення, виконання та розрахунок за договорами (додатковими угодами), пов`язаними з проведенням будівництва шляхопроводу від АДРЕСА_2 (договори та додаткові угоди до них, акти приймання-передачі виконаних робіт, акти виконаних прихованих робіт, розрахункові документи, чеки, платіжні доручення (у тому числі з відміткою органів ІНФОРМАЦІЯ_1 ), банківські документи, листування з підрядними та супідрядними суб`єктами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами та фізичними особами), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_3 .

Клопотання вмотивоване тим, що в провадженні СВ Херсонського відділу поліції ГУ НП в Херсонській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42014230000000089 від 11.04.2014, за підозрою ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, ОСОБА_4 , відповідно до розпорядження Херсонського міського голови №118-к від 09.02.2007 перебуваючи на посаді начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі ІНФОРМАЦІЯ_5 ), неналежним чином виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, спричинив тяжкі наслідки у вигляді матеріальних збитків ІНФОРМАЦІЯ_6 за наступних обставин.

Так, діяльність очолюваного ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_5 , згідно з розділом 1 Положенням про ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі-Положення), погодженого Першим заступником Херсонського міського голови та затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_7 №24 від 28.12.2010, спрямована на виконання функцій замовника будівництва, реконструкції, реставрації і капітального ремонту об`єктів житлово-комунального і соціально-культурного призначення міста.

У зв`язку з цим, основними завданнями ІНФОРМАЦІЯ_5 у розділі 3 вищевказаного документу визначено: забезпечення реалізації повноважень в галузі будівництва; виконання завдань щодо введення в дію у визначені терміни виробничих потужностей та об`єктів будівництва, замовником яких виступає управління.

При виконанні покладених завдань ІНФОРМАЦІЯ_5 уповноважене відповідно до розділу 4 Положення: укладати з проектними організаціями договори про розроблення проектно-кошторисної документації та здійсненнями ними авторського нагляду за будівництвом; приймати та перевіряти комплектність одержаної від проектних організацій проектно-кошторисної та іншої документації; забезпечувати в установленому порядку проведення державної експертизи цієї документації, її погодження і затвердження та передачі документації будівельним організаціям; укладати з будівельно-монтажними та іншими організаціями відповідні договори, разом з підрядними організаціями визначати і погоджувати договірні ціни на будівництво об`єктів; здійснювати і контролювати витрати кошторисного ліміту за відповідною структурою капітальних вкладень; здійснювати технічний нагляд під час будівництва об`єктів.

Відповідно до розділу 1 посадової інструкції начальника ІНФОРМАЦІЯ_5 (далі-Інструкція), затвердженої Херсонським міським головою 02.03.2011, ОСОБА_4 , як начальник управління, уповноважений здійснювати керівництво його діяльністю та організовувати роботу, забезпечувати виконання покладених на управління завдань в галузі будівництва.

Його завданнями та обов`язками, які передбачені розділом 2 Інструкції, визначено: здійснення керівництва діяльністю управління, очолювання та контролювання робіт працівників, видача наказів та контроль їх виконання; забезпечення виконання покладених на управління завдань в галузі будівництва об`єктів житлово-цивільного і комунального призначення, а також капітального ремонту і реконструкції об`єктів, які відносяться до відання виконавчих органів міської ради; затвердження завдання на розробку проектно-кошторисної документації, контроль перевірки комплектності та якості проектно-кошторисної документації, отриманої від проектних організацій, проведення її експертизи, погодження і затвердження зазначеної документації в установленому порядку; погодження з підрядними організаціями умов договорів підряду та виконання робіт; контроль оформлення та передачі проектним і будівельним організаціям дозвільних документів відповідних органів на проектування і будівництво об`єктів.

У зв`язку з покладеними на нього завданнями та обов`язками, ОСОБА_4 , як начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 , відповідно до розділу 3 Інструкції, уповноважений: без довіреності діяти від імені УКБ та представляти його в інших структурах з питань, що входять до його компетенції; знайомитись з усіма документами та матеріалами які стосуються безпосередньо роботи управління та виконання своїх обов`язків; вносити свої пропозиції щодо фінансової роботи, що проводиться в управлінні; розпоряджатись коштами на фінансування капітальних вкладень управління, укладати угоди, видавати довіреності.

Крім цього, Інструкцією передбачено персональну відповідальність ОСОБА_4 за якість і своєчасність виконання покладених на нього обов`язків та виконання планів і завдань у межах визначених повноваженнями.

Тобто, ОСОБА_4 , постійно здійснюючи функції представника влади, пов`язаного з виконанням організаційно-розпорядчих обов`язків, наділеного правом у межах своєї компетенції ставити вимоги, а також приймати рішення, обов`язкові для виконання його підлеглим, відповідно до Примітки 1 ст.364 КК України, є службовою особою.

Згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 03.06.2013 №404 «Деякі питання здійснення головними розпорядниками бюджетних коштів капітальних видатків понад обсяги встановлених державних призначень», Херсонською облдержадміністрацією, відповідно до розпорядження її Голови №382 від 05.07.2013, до ІНФОРМАЦІЯ_5 передано функції замовника будівництва шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні, що затверджено сесією міськради від 24.07.2013, а також передано проектно-кошторисну та виконавчо-технічну документації, та акти виконаних робіт по цьому об`єкту у 2012 році.

ОСОБА_4 , достовірно знаючи про те, що подальше будівництво шляхопроводу в повному об`ємі не можливе без переносу інженерних комунікацій, які перебувають на місці його будівництва, відсутності проекту переносу інженерних комунікацій та не вирішення питання про виділення коштів для цих робіт, будучи спеціалістом в галузі будівництва, маючи відповідні знання та повноваження, визначені посадовою інструкцією та Положенням про ІНФОРМАЦІЯ_4 , прийняв рішення про продовження будівництва цього об`єкту, розраховуючи на позитивне вирішення цих питань в процесі підготовки та укладення угод на будівництво, а також безпосереднього будівництва.

Так, 02.08.2013 у м. Херсон між ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі ОСОБА_4 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в особі директора підприємства ОСОБА_5 укладено угоду на будівництво шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні за розробленим та затвердженим проектом в сумі 184 628 433 грн., в якій передбачено аванс у розмірі 30% від обсягу кошторису, тобто 55 388 530 грн. Також, згідно з умовами цього договору, підрядник протягом 3-х місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно з актом виконаних робіт про використання коштів за призначенням.

В подальшому, 05.08.2013 у м. Херсон між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в особі директора підприємства ОСОБА_5 та ПП « ОСОБА_6 » в особі директора підприємства ОСОБА_7 укладено договір на будівництво шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні в сумі 184 628 433 грн., в якому передбачено аванс для придбання матеріалів у розмірі 30% від обсягу кошторису, тобто 55 388 530 грн. Також, згідно з умовами цього договору, підрядник протягом 3-х місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно з актом виконаних робіт про використання коштів за призначенням.

Надалі, 02.01.2014 у м. Херсон між ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі ОСОБА_4 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в особі директора підприємства ОСОБА_5 укладено додаткову угоду до договору від 02.08.2013 на будівництво шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні, відповідно до якої, останнє зобов`язується виконати роботи з будівництва шляхопроводу за розрахунками договірної ціни. Склад та обсяги робіт, що доручаються, визначені кошторисною документацією, а також передбачено аванс для будівництва шляхопроводу, який становить 30% від вартості будівництва - 55 388 530 грн.

Крім цього, затверджено календарний графік на будівництво шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні, відповідно до якого вказане будівництво мало завершитись у вересні 2014 року.

03.01.2014 у м. Херсон між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в особі директора підприємства ОСОБА_5 та ПП « ОСОБА_6 » в особі директора підприємства ОСОБА_7 укладено додаткову угоду до договору від 05.08.2013 на будівництво шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні, відповідно до якої, останнє зобов`язується виконати роботи з будівництва шляхопроводу за розрахунками договірної ціни. Склад та обсяги робіт, що доручаються, визначені кошторисною документацією, а також передбачено аванс для будівництва шляхопроводу, який становить 30% від вартості будівництва - 55 388 530 грн.

14.01.2014 на підставі договору між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від 02.08.2013, а також додаткової угоди від 02.01.2014, останнє отримало на розрахунковий рахунок 55 388 530 грн. авансових коштів, які цього ж дня на підставі договору між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ПП « ОСОБА_6 » від 05.08.2013, а також додаткової угоди від 03.01.2014, перераховані останнім.

Всупереч умовам вищевказаних договорів, після продовження в січні 2014 року будівництва шляхопроводу, роботи на які були виділені авансовані кошти протягом 3 місяців виконані не були, з огляду на необхідність переносу інженерних мереж та неможливості проведення подальших робіт, про що, зокрема, свідчить листування між ПП « ОСОБА_6 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », а також з ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Зокрема, згідно з відповіддю ІНФОРМАЦІЯ_5 від 21.04.2014 за підписом її керівника ОСОБА_4 встановлено, що розроблено кошторисну документацію переносу інженерних мереж, вартість якої в цінах 2013 року становила 28 млн. грн., однак вона експертизу не пройшла, відповідно затверджена не була.

Також, відповідно до протоколу №136 від 18.11.2014 постійної комісії з питань комунальної власності, регуляторної політики, інвестицій, енергозбереження та охорони навколишнього середовища ІНФОРМАЦІЯ_7 , вирішено за недоцільне виділення в 2014 році коштів із міського бюджету на виконання робіт по перенесенню інженерних мереж в районі будівництва мостового переходу та проектування переходу через теплотрасу.

Крім цього, безперешкодне виконання передбачених проектною документацією на будівництво об`єкту «шляхопровід по просп. Адмірала Сенявіна вул. Залаегерсег у м. Херсоні» будівельно-монтажних робіт неможливе через наявність у зоні проведення земляних робіт інженерних мереж. Для усунення перешкод необхідно провести комплекс будівельних робіт по переносу інженерних мереж, що потрапляють в зону будівництва.

Перенос інженерних мереж, які потрапляють в зону будівництва, є необхідною умовою підготовки будівельного майданчика для проведення подальших робіт. У вихідних даних на проектування об`єкту містяться вимоги по переносу цих інженерних мереж, виконання будівельних робіт по зведенню шляхопроводу з проспекту Сенявіна на вулицю Залаегерсег у м. Херсоні. Без переносу інженерних мереж відповідно до попередньо розробленого проекту є неможливим.

Крім цього кошторисом не передбачено роботи по переносу інженерних мереж, що потрапляють в зону будівництва та, відповідно до вихідних даних на проектування, потребують винесення їх поза межі будівельного майданчика.

З огляду на вищевикладені обставини, внаслідок відсутності можливості подальшого будівництва шляхопроводу та невирішення питання про не проходження експертизи проекту переносу інженерних комунікацій, а також невирішення питання про виділення коштів для цих робіт, воно було зупинено.

Разом з цим, під час будівництва були підписані акти виконаних робіт між підрядником та замовником на загальну суму 13 445 666 грн., а також рішенням суду господарського суду Херсонської області від 28.07.2016 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за позовом до ІНФОРМАЦІЯ_5 визнано такими, що виконані роботи по не підписаним актам виконаних робіт при будівництві шляхопроводу на загальну суму 7 181 125 грн.

Загальна сума використаних авансованих коштів, згідно з довідкою ІНФОРМАЦІЯ_10 від 19.08.2014 року №21-05-17-17/4864, становить 17 421 838,82 грн., проте не проведені за підтверджуючими документами, а саме: актами виконаних робіт форми КБ-2в. Разом з цим, фактичне використання коштів в сумі 34 761 739 грн. на потреби при будівництві шляхопроводу не підтверджено, контроль за їх використанням з боку ІНФОРМАЦІЯ_5 не здійснено, місце знаходження будівельних матеріалів, на придбання яких посилається ПП « ОСОБА_6 », невідоме.

Таким чином, внаслідок неналежного виконання ОСОБА_4 своїх службових обов`язків, які виразились у організації подальшого проведення будівництва шляхопроводу з АДРЕСА_2 у 2014 році без повної технічної можливості та перерахуванню у зв`язку з цим коштів, ІНФОРМАЦІЯ_6 спричинено збитки на загальну суму 34 761 739 грн., які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян, що є тяжкими наслідками.

Таким чином, своїми діями ОСОБА_4 вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.367 КК України службова недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки.

02.03.2017 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.

У вчиненні вказаного кримінального правопорушення підозрюється ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , уродженець м. Асіно Томської області Російської Федерації, громадянин України, який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_4 .

Для проведення повного та неупередженого досудового слідства по кримінальному провадженню виникла потреба у тимчасовому доступі до документів та вилученні їх оригіналів, а саме:проектної, робочої та кошторисної документації щодо будівництва шляхопроводу від просп. Адмірала Сенявіна вул. Залаегерег у м. Херсоні (у тому числі томи 1-12 проектної документації та додатки (уточнення), до них, позитивний експертний звіт, робоча документація 02/03-13к-ШС1-КБ6 Підпірна стінка, 02/03-13к-ШС1-КБ1 Прогонова будова, 02/03-13к-ШС1-КБ2 Крайня опора №1, 02/03-13к-ШС1-КБ3 Проміжна опора №2, 02/03-13к-ШС1-КБ4 Крайня опора №3, 02/03-13к-ШС1-СДС Складні допоміжні споруди та облаштування, 02/03-13к-ШС1-КБ5 Конструкція проти-деформаційних заходів, 02/03-13к-ШС1-ПР Пояснювальний розділ, 02/03-13к-АД-Д8 Ділянка 8, 02/03-13к-АД-Д6 Ділянка 6, 02/03-13к-АД-Д5 Ділянка 5, 02/03-13к-АД-Д3 Ділянка 3, 02/03-13к-АД-Д1 Ділянка 1, 369/06-Р-ТР-ШС.3-КБ (патерна), 369/06-Р-ТР-ШС.2-КБ (патерна) тощо, кошторисна документація 02/03-13к-ШСІ-КД Кошторисна документація, шляхопровід з підходами через залізницю, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-2, №5-3, №5-6, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-5 продовження АДРЕСА_1 к-ШСІ-КД Кошторисна документація, шляхопровід з підходами через залізницю, об`єктний кошторис №1-1, №8-1, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-4 на реконструкцію Бериславського шосе (ПКО-))-ГІК12+00) з влаштуванням кругового руху, локальні кошториси), документів, що опосередковують укладення, виконання та розрахунок за договорами (додатковими угодами), пов`язаними з проведенням будівництва шляхопроводу від АДРЕСА_2 (договори та додаткові угоди до них, акти приймання-передачі виконаних робіт, акти виконаних прихованих робіт, розрахункові документи, чеки, платіжні доручення (у тому числі з відміткою органів ІНФОРМАЦІЯ_1 ), банківські документи, листування з підрядними та супідрядними суб`єктами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами та фізичними особами), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_3 .

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_2 в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з огляду на таке.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч.6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом.

Слідчим суддею встановлено, що зазначені в клопотанні обставини та надані до нього докази дають достатньо підстав вважати, що неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів, які вказані слідчим та нададуть можливість використати як докази відомості, що містяться в цих документах, тому необхідно надати до них доступ.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, п.7 ч.1 ст. 162, п.2 та п.3 ч.5, ч.6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому слідчого відділення Херсонського ВП ГУ НП в Херсонській області лейтенанту поліції ОСОБА_2 на тимчасовий доступ до документів та вилучення їх оригіналів, а саме: проектної, робочої та кошторисної документації щодо будівництва шляхопроводу від просп. Адмірала Сенявіна вул. Залаегерег у м. Херсоні (у тому числі томи 1-12 проектної документації та додатки (уточнення), до них, позитивний експертний звіт, робоча документація 02/03-13к-ШС1-КБ6 Підпірна стінка, 02/03-13к-ШС1-КБ1 Прогонова будова, 02/03-13к-ШС1-КБ2 Крайня опора №1, 02/03-13к-ШС1-КБ3 Проміжна опора №2, 02/03-13к-ШС1-КБ4 Крайня опора №3, 02/03-13к-ШС1-СДС Складні допоміжні споруди та облаштування, 02/03-13к-ШС1-КБ5 Конструкція проти-деформаційних заходів, 02/03-13к-ШС1-ПР Пояснювальний розділ, 02/03-13к-АД-Д8 Ділянка 8, 02/03-13к-АД-Д6 Ділянка 6, 02/03-13к-АД-Д5 Ділянка 5, 02/03-13к-АД-Д3 Ділянка 3, 02/03-13к-АД-Д1 Ділянка 1, 369/06-Р-ТР-ШС.3-КБ (патерна), 369/06-Р-ТР-ШС.2-КБ (патерна) тощо, кошторисна документація 02/03-13к-ШСІ-КД Кошторисна документація, шляхопровід з підходами через залізницю, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-2, №5-3, №5-6, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-5 продовження АДРЕСА_1 к-ШСІ-КД Кошторисна документація, шляхопровід з підходами через залізницю, об`єктний кошторис №1-1, №8-1, 02/03-13к-АД-КД Кошторисна документація, об`єктний кошторис №5-4 на реконструкцію Бериславського шосе (ПКО-))-ГІК12+00) з влаштуванням кругового руху, локальні кошториси), документів, що опосередковують укладення, виконання та розрахунок за договорами (додатковими угодами), пов`язаними з проведенням будівництва шляхопроводу від АДРЕСА_2 (договори та додаткові угоди до них, акти приймання-передачі виконаних робіт, акти виконаних прихованих робіт, розрахункові документи, чеки, платіжні доручення (у тому числі з відміткою органів ІНФОРМАЦІЯ_1 ), банківські документи, листування з підрядними та супідрядними суб`єктами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами та фізичними особами), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_3 .

Встановити строк дії ухвали до 09.07.2017 року.

Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

СуддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення09.06.2017
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу67057304
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —766/9771/16-к

Ухвала від 09.06.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 09.06.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 01.09.2016

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 01.09.2016

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні