Постанова
від 06.06.2017 по справі 914/51/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"06" червня 2017 р. Справа № 914/51/17

Львівський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді М.І. Хабіб

суддів О.В. Зварич

ОСОБА_1

за участю секретаря судового засідання Карнидал Л.Ю.

та представників сторін:

позивача - ОСОБА_2 (довіреність б/н від 01.12.2016);

відповідача- Пащука А.І. (доручення №01-266 від 01.06.2016),

розглянувши апеляційну скаргу Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Караджича 29А , б/н від 27.03.2017(вх.№01-05/1623/17 від 04.04.2017)

на рішення Господарського суду Львівської області від 17.03.2017

у справі № 914/51/17

за позовом: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Караджича 29А , м. Львів

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Добрий двір , м. Мостиська Мостиського району Львівської області

про: зобов'язання передати технічну та іншу документацію на будинок

ВСТАНОВИВ:

У січні 2017 року ОСББ Караджича 29А звернулось до Господарського суду Львівської області з позовом до ТОВ Добрий двір про зобов'язання передати технічну та іншу документацію на будинок та земельну ділянку (прибудинкову територію), що розташовані за адресою:79054, м. Львів, вул. Караджича, 29А (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог б/н від 18.01.2017), а саме: примірник технічної документації на земельну ділянку; примірник технічного паспорту на будинок; примірник схем інженерних мереж будинку; примірники технічних паспортів на прилади обліку (водо-тепло-електропостачання); інформацію про співвласників багатоквартирного будинку (№ квартири, П.І.Б., площу);примірники актів підготовки будинку до сезонної експлуатації та прочистки вентиляційних каналів; примірник протоколу огляду систем вентиляції будинку; примірник проекту будівництва будинку; примірник кошторису та описи робіт з поточного та капітального ремонту; примірник проекту водомірного вузла будинку; примірники технічних умов на під'єднання до постачання теплоенергії та газу; примірники довідки про ввід в експлуатацію мереж водопостачання та водовідведення, іншу наявну документацію.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що 27.12.2014 у багатоквартирному будинку №29А на вул. Караджича у м. Львові було створено та зареєстровано ОСББ Караджича 29А , а 29.09.2015 на підставі ст. ст. 4, 13 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку загальними зборами об'єднання було прийнято рішення про самостійне обслуговування будинку та прибудинкової території шляхом самозабезпечення, а також про передачу управителю частини функції з управління багатоквартирним будинком. Позивач посилається на ст. 6 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку , якою встановлено обов'язок колишнього балансоутримувача або особи, яка здійснювала управління будинком, у тримісячний строк з дня реєстрації об'єднання передати йому примірник технічної та іншої передбаченої законом документації, та зазначає, що неодноразово звертався до відповідача з претензіями №01/10 від 25.10.2016, №01/12 від 14.12.2016 щодо передачі документації на будинок, однак відповідач документації не передав. Позивач зазначає, що вказаний ним перелік технічної документації відповідно до п. 1.2 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, які затверджені наказом Держжитлокомунгоспу України № 76 від 17.05.2005, відноситься до складу технічної документації постійного зберігання, і повинен бути наявним у відповідача.

Рішенням Господарського суду Львівської області від 17.03.2017 у справі № 914/51/17 (суддя Крупник Р.В.) у задоволенні позову відмовлено.

Рішення суду мотивоване положеннями ст. ст. 1, 6 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку , Правилами управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, які затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №13 від 02.02.2009.

При відмові в задоволенні позову суд виходив з того, що передача технічної та іншої документації на будинок проводиться лише при передачі самого будинку в управління (на баланс). Без передачі будинку на баланс ( в управління) ОСББ ТОВ Добрий двір (відповідач) являється діючим балансоутримувачем будинку на вул. Караджича, 29А, а не колишнім. Станом на день подання позову та розгляду справи не створювалася комісія для передачі будинку та не складався акт приймання-передачі будинку в управління , відтак суд дійшов висновку про безпідставність позовних вимог.

Позивач не погодився з рішенням суду першої інстанції, оскаржив його в апеляційному поряду. Вважає, що при прийнятті рішення суд невірно застосував норми матеріального права та зазначає, що статтею 9 ЗУ Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку визначено такі форми управління багатоквартирним будинком: безпосередньо співвласниками; ОСББ або асоціацією ОСББ; управителем. Відповідно до ст.12 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку об'єднання самостійно визначає порядок управління багатоквартирним будинком. Поряд з тим, вказує, що згідно із ст. 6 цього Закону обов'язок передачі документів у колишнього балансоутримувача чи особи, яка здійснювала управління будинком до створення об'єднання, виникає з дня державної реєстрації об'єднання, а не внаслідок здійснення процесу прийому-передачі будинку в управління чи на баланс. Крім того, скаржник зазначив, що суд не врахував, що відповідач визнав факт здійснення ОСББ Караджича 29А управління та утримання будинку і прибудинкової території, та частково передав технічну документацію на будинок, що підтверджується актами від 24.11.2015 та від 03.12.2015.

У письмових поясненнях на апеляційну скаргу відповідач заперечує доводи скаржника, просить відмовити у задоволенні апеляційної скарги. Посилаючись на ст. ст. 358, 369 ЦК України, ст.ст. 1,19,24 ЗУ Про житлово-комунальні послуги , відповідач зазначає, що для законного балансоутримання багатоквартирного житлового будинку необхідним є згода власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку про передачу спільного майна на баланс юридичній особі та укладені договори про балансоутримання. Вважає, що у даному випадку мав бути протокол-рішення співвласників багатоквартирного будинку про передачу будинку, який фактично відсутній. Зазначає, що листом Мінрегіонбуду Щодо передачі будинку в управління ОСББ №8/9-356-16 від 08.02.2016 визначено процедуру передачі будинку разом із примірниками технічної документації, до якої входить технічний паспорт на будинок, плани поверхів, схеми інженерного обладнання (холодного та гарячого водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання, газопостачання, домові книги), відтак вважає, що позивач заявив набагато ширші позовні вимоги, ніж передбачені законом щодо витребування документів. Крім того, вказує на відсутність рішення ОСББ про передачу будинку в управління. Зазначає, що ОСББ не зверталось до відповідача із пропозицією утворити комісію з метою передачі будинку в управління.

06.06.2017 відповідач подав додаткові письмові пояснення, в яких вказує на безпідставність позовних вимог, зокрема, заперечує вимоги позивача щодо передачі йому технічної документації на земельну ділянку, оскільки відповідно до ст. 32 ЗУ Про землеустрій документація із землеустрою є державною власністю і не може передаватися у приватну власність, і у даному випадку технічна документація на земельну ділянку знаходиться у відділі Держгеокадастру у м. Львові. Щодо вимоги про передачу технічного паспорту на будинок відповідач зазначає, що такий знаходиться у матеріалах інвентаризаційної справи в БТІ, і позивач не позбавлений права звернутись з вимогою надати копію технічного паспорта на будинок, оскільки після прийняття будинку до експлуатації було здійснено реєстрацію права власності на будинок, квартири та нежитлові приміщення. Щодо вимоги передати схеми інженерних мереж будинку відповідач вказує, що позивач сам визнав, що йому було передано по актах схеми водопостачання і водовідведення, електропостачання, ліфту та теплопостачання. Вважає вимогу позивача про надання примірника технічних паспортів на прилади обліку не конкретизованою, оскільки по приладах обліку води, теплопостачання та електропостачання було передано документи. Щодо надання інформації про співвласників будинку зазначає, що така інформація наявна у позивача, оскільки при створенні ОСББ така інформація надавалась його членами. Вважає безпідставними вимоги позивача про передачу актів підготовки будинку до сезонної експлуатації та прочистки вентиляційних каналів, кошторисів та описів поточного та капітального ремонту, а також примірників технічних умов на під'єднання до постачання теплоенергії та газу, оскільки передача такої документації не передбачена ст. 6 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку ; щодо вимоги про надання проекту будівництва вказує, що такий проект вже передано позивачу.

В судовому засіданні 06.06.2017 представник скаржника підтримав доводи, викладені в апеляційній скарзі, надав усні пояснення, просив оскаржуване рішення суду першої інстанції скасувати, прийняти нове рішення, яким позов задоволити.

Представник відповідача заперечив проти доводів апеляційної скарги, підтримав доводи, викладені у письмових поясненнях, просив залишити рішення місцевого господарського суду без змін, апеляційну скаргу без задоволення.

Розглянувши матеріали справи, апеляційну скаргу, Львівський апеляційний господарський суд встановив наступне.

Згідно з актом приймання-передачі від 01.02.2010 житловий будинок по вул. Караджича №29 «А» у м. Львові був переданий з балансу ТОВ «Мостнафта» в обслуговування ТОВ «Добрий двір» (а.с. 109-110).

Разом із житловим будинком ТОВ Добрий двір були передані: акт готовності об'єкта до експлуатації; копія технічного паспорта на будинок; РП ТОВ Арка-Моріс Загальна пояснювальна записка (ЗПЗ), РП Генеральний план і транспорт (ГП); РП Архітектурні рішення (АР); РП Констуркції будівель (КБ); РП Опалення та вентиляція (ОВ) ; РП Водопровід та каналізація (ВК) ; РП Зовнішні мережі водопроводу та каналізації (ЗВК); РП Теплові мережі, ІТП (ТМ); РП Електроосвітлення. Електрообладнання (ЕО) ; РП Електропостачання та облік електроенергії ПП О.Л.М. Електро ; РП Системи зв'язку (СЗ) ; РП Зовнішній електрозв'язок (ЗЕЗ) ; РП Проект організації будівництва; РП Мережі газопостачання; виконавче знімання водопроводу, каналізації; зведений план інженерних мереж з погодженням (оригінал+копія); технічні висновки по інженерно-геологічних умовах.

06.04.2015 було зареєстроване об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Караджича 29А , що підтверджено випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців від 08.04.2015 (а.с. 15).

29.09.2015 загальними зборами ОСББ Караджича 29А прийнято рішення, яке оформлене протоколом №4 від 29.09.2015, про припинення правовідносин ОСББ «Караджича 29А» з ТОВ «Добрий двір» по наданню послуг з утримання будинку та прибудинкової території та перехід на здійснення самостійного утримання (самозабезпечення) ОСББ «Караджича 29А» житлового комплексу та прибудинкової території з 01.10.2015. Разом з тим, у протоколі вказано, що з метою налагодження ефективної роботи ОСББ по утриманню будинку та прибуткової території запропоновано залучити для надання послуг з управління житловою нерухомістю (на період з 1 жовтня по 31 грудня) професійного управителя ФОП ОСОБА_3 (а.с. 28).

По актах передачі технічної документації на будинок №29 по вул. Караджича у м. Львові №01-01 від 24.11.2015 (а.с. 86) та №01-01 від 03.12.2015 (а.с. 87) ТОВ Добрий двір передав ОСББ Караджича 29А наступні документи:

- робочий проект том №3 книга 2 Водопровід та каналізація 17 арк. (оригінал) внутрішні мережі;

-паспорт ліфта заводський номер D2NA 7902 (оригінал);

-акт готовності будівельної частини ліфта від 13.04.2009, заводський номер D2NA 7902 (оригінал);

-акт приймання ліфта від 13.04.2009 (оригінал);

-паспорт ліфта № D2NA 7903 (оригінал);

-акт готовності будівельної частини ліфта №D2NA 7903 (оригінал);

-технічний паспорт на тепловий лічильник заводський номер №66011025 (оригінал);

-технічний паспорт на водомірний лічильник заводський №09214058 (оригінал);

-робочий проект Зовнішні мережі водопроводу та каналізації №29 вул. будинку Караджича, 10 аркушів (оригінал);

-робочий проект Електропостачання та облік електроенергії багатоквартирного житлового будинку з офісними приміщеннями на 46 аркушах;

-технічні умови приєднання до електричних мереж №131-2249/2 від 25.07.2007 на 2 аркушах;

-договір про приєднання до електричних мереж №131-2249/2 від 25.07.2007 на 1 аркуші.

Поряд з тим, на підставі ст. 6 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку позивач звертався до відповідача з претензіями № 01/10 від 25.10.2016 та № 01/12 від 14.12.2016 про передачу йому технічної та іншої документації на будинок, які, за твердженнями позивача, залишені без задоволення (а.с.30-34).

Дослідивши обставини справи, доводи сторін, заслухавши пояснення представників сторін, Львівський апеляційний господарський суд дійшов висновку, що апеляційна скарга підлягає до задоволення частково з таких підстав.

Відповідно до ст.385 ЦК України власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку для забезпечення експлуатації такого будинку (будинків), користування квартирами та нежитловими приміщеннями та управління, утримання і використання спільного майна багатоквартирного будинку (будинків) можуть створювати об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (будинків). Таке об'єднання є юридичною особою, що створюється та діє відповідно до закону та статуту.

За приписами ст. 1 ЗУ "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 29.11 2001 N2866-III (далі - Закон N2866-III) об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - об'єднання) - юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.

Статтею 4 Закону N2866-III встановлено що основна діяльність об'єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обгрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання. Господарче забезпечення діяльності об'єднання може здійснюватися власними силами об'єднання (шляхом самозабезпечення) або шляхом залучення на договірних засадах суб'єктів господарювання.

Частинами 18,19 ст. 6 Закону N2866-III встановлено, що у тримісячний строк з дня державної реєстрації ОСББ колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічного паспорта і планів інженерних мереж. У разі відсутності документації на багатоквартирний будинок колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об'єднання відновлює її за власний рахунок.

Матеріалами справи підтверджено, що 06.04.2015 проведено державну реєстрацію ОСББ Караджича 29А . 29.09.2015 загальні збори ОСББ Караджича 29А прийняли рішення про припинення правовідносин з ТОВ «Добрий двір» (відповідачем) щодо надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території та перейти на здійснення самостійного утримання( самозабезпечення) будинку та прибудинкової території.

Частинами 18,19 ст. 6 ЗУ "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" встановлено, що у тримісячний строк з дня державної реєстрації ОСББ колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічного паспорта і планів інженерних мереж. У разі відсутності документації на багатоквартирний будинок колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об'єднання відновлює її за власний рахунок.

Відтак апеляційний суд погоджується з доводами скаржника та вважає, що в силу закону відповідач зобов'язаний був у тримісячний строк з дня державної реєстрації ОСББ передати йому технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок, а також документ, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічний паспорт, плани інженерних мереж.

Апеляційний суд відхиляє доводи відповідача та вважає помилковими висновки суду першої інстанції з огляду на наступне.

Згідно з п.8 ст. 1 ЗУ Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку від 14.05.2015 N417-VIII ( далі - Закон N417-VIII) управління багатоквартирним будинком - це вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов'язків співвласників, пов'язаних з володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 цього Закону управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками. За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об'єднань співвласників багатоквартирного будинку).

Статтею 12 ЗУ "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" встановлено, що управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління.

За рішенням загальних зборів функції з управління багатоквартирним будинком можуть бути передані (всі або частково) управителю або асоціації.

Об'єднання самостійно визначає порядок управління багатоквартирним будинком та може змінити його у порядку, встановленому цим Законом та статутом об'єднання.

При прийнятті рішення про відмову у задоволенні позову суд першої інстанції керувався положеннями п.п. 2.1, 2.2, 2.3 Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, які затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №13 від 02.02.2009 (далі-Правила управління).

Однак, відповідно до п.1.1 Правил управління ці Правила встановлюють порядок здійснення управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі - управління будинком), порядок передачі будинку в управління у разі укладення договору.

Тобто, ці Правила управління застосовуються у разі укладення договору про передачу функцій з управління будинком управителю чи іншій особі, в той час як предметом даного спору є вимога ОСББ про передачу йому технічної та іншої документації на будинок, яка не пов'язана з укладенням договору про передачу функцій з управління будинком, та яка грунтується на вимогах ст. 6 ЗУ "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку".

При цьому ст. 6 ЗУ "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" не пов'язує виникнення обов'язку у колишнього балансоутримувача багатоквартирного будинку чи особи, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення ОСББ, щодо передачі ОСББ технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок з передачею будинку на баланс чи передачею будинку в управління та складанням відповідних актів.

Таким чином, апеляційний суд вважає помилковими висновки суду першої інстанції про відмову у задоволенні позову з тих підстав, що не створювалася комісія для передачі будинку та не складався акт приймання-передачі будинку в управління.

Поряд з тим, в обгрунтування своїх позовних вимог щодо передачі документації на будинок, яка є предметом спору, позивач посилається на перелік документів, визначений п. 1.2 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, які затверджені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства №76 від 17.05.2005 та зареєстровані в Мін' юсті 25.08.2005 за № 927/11207(далі - Правила утримання).

Відповідно до п. 1.2 Правил утримання до складу технічної документації постійного зберігання включаються:

- технічний паспорт на квартирний (багатоповерховий) житловий будинок;

- проектно-кошторисна документація зі схемами влаштування внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, центрального опалення,тепло-, газо-, електропостачання тощо;

- акти державної комісії про приймання жилого будинку в експлуатацію;

- паспорти котельного господарства, котлові книги, у разі наявності вбудованих та прибудованих котелень;

- паспорти ліфтового господарства;

- акти приймання-передачі жилого будинку у разі зміни його власника чи балансоутримувача.

Технічна документація коректується в міру зміни технічного стану будинку, переоцінки основних фондів, проведення його капітального ремонту або реконструкції, переобладнання, перепланування та зміни цільового призначення будинку, квартири (кімнати) (п.1.2.1 Правил утримання).

Згідно з п.1.2.2 Правил утримання до складу документації, яка ведеться виконавцями послуг, входять:

- кошториси, описи робіт на поточний і капітальний ремонт;

- акти технічних оглядів;

- журнали заявок жителів;

- протоколи вимірювань опору електромереж (за наявності);

- протоколи вимірювань вентиляції.

Водночас, матеріалами справи підтверджено, що частина документації передана позивачу в листопаді, грудні 2015року. Крім того, Правилами утримання не передбачено передачі технічної документації на земельну ділянку, а вимога передати іншу наявну документацію на будинок не є конкретною, тому не може бути задоволена.

Таким чином, з урахуванням вже переданої документації та з урахуванням позовних вимог апеляційний суд дійшов висновку, що обгрунтованими є вимоги позивача щодо передачі такої документації:

-примірника технічного паспорта на будинок;

-примірника схем інженерних мереж будинку;

-примірників технічних паспортів на прилади обліку електропостачання;

-примірника протоколу огляду системи вентиляції.

В силу ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини справи, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до ст. 34 ГПК України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Згідно з ч.2 ст.101 ГПК України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.104 ГПК України підставами для скасування або зміни рішення місцевого господарського суду є: неповне з'ясування обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які місцевий господарський суд визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні місцевого господарського суду, обставинам справи; порушення або неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

На підставі викладеного колегія суддів вважає, що внаслідок неповного з'ясування обставин, що мають значення для справи та неправильного застосування норм матеріального права суд першої інстанції дійшов помилкового висновку про відмову у задоволенні позову в повному обсязі. Отже, рішення суду першої інстанції належить скасувати, прийняти нове рішення, яким позов задоволити частково.

Судовий збір покласти на сторони порівно.

Керуючись ст.ст. 43, 49, 91, 99, 101, 103, 104, 105 ГПК України, Львівський апеляційний господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу задоволити частково.

Рішення суду Господарського суду Львівської області від 17.03.2017 у справі № 914/51/17 скасувати, прийняти нове рішення, яким позов задоволити частково.

Товариству з обмеженою відповідальністю Добрий двір , ідент. код 36944164, місцезнаходження: 81300, Львівська обл., Мостиський район, м. Мостиська, вулиця Галицька, будинок 64, передати Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку Караджича 29А , ідент. код 39732088, місцезнаходження: 79054, Львівська обл., м. Львів, вулиця Караджича, будинок 29 А :

-примірник технічного паспорту на будинок за адресою: 79054, м. Львів, вул. Караджича, 29А;

-примірник схем інженерних мереж будинку за адресою: 79054, м. Львів, вул. Караджича, 29А;

-примірники технічних паспортів на прилади обліку електропостачання, встановлені у будинку за адресою: 79054, м. Львів, вул. Караджича, 29А;

-примірник протоколу огляду системи вентиляції будинку за адресою: 79054, м. Львів, вул. Караджича, 29А.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Добрий двір , ідент. код 36944164, місцезнаходження: 81300, Львівська обл., Мостиський район, м. Мостиська, вулиця Галицька, будинок 64 на користь Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Караджича 29А , ідент. код 39732088, місцезнаходження: 79054, Львівська обл., м. Львів, вулиця Караджича, будинок 29 А, - 800,00 грн на відшкодування сплаченого судового збору при поданні позову.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Добрий двір , ідент. код 36944164, місцезнаходження: 81300, Львівська обл., Мостиський район, м. Мостиська, вулиця Галицька, будинок 64, на користь Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Караджича 29А , ідент. код 39732088, місцезнаходження: 79054, Львівська обл., м. Львів, вулиця Караджича, будинок 29 А, - 880,00 грн на відшкодування сплаченого судового збору при поданні апеляційної скарги.

3. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку.

4. Справу повернути до місцевого господарського суду.

Постанова підписана 12.06.2017

Головуючий суддя М.І. Хабіб

Суддя О.В. Зварич

Суддя Я.О. Юрченко

Дата ухвалення рішення06.06.2017
Оприлюднено16.06.2017
Номер документу67098207
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/51/17

Ухвала від 13.09.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Ковтонюк Л.В.

Постанова від 06.06.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 07.04.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Рішення від 17.03.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 27.02.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 23.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

Ухвала від 06.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Крупник Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні