8.3.13
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
14 червня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/809/17
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Кисельова Є.О., перевіривши матеріали адміністративного позову Головного управління Державної фіскальної служби України у Луганській області в інтересах Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «УНІФАРБ» про стягнення коштів за податковим боргом, -
ВСТАНОВИВ:
12 червня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної фіскальної служби України у Луганській області в інтересах Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «УНІФАРБ» про стягнення коштів за податковим боргом.
Ознайомившись з матеріалами адміністративного позову, суд прийшов до висновку, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у зв'язку з чим вона має бути залишена без руху з таких підстав.
Згідно із пунктом 2 частиною 1 статті 106 КАС України у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є.
У позовій заяві зазначено, що Головне управління ДФС України у Луганській області звертається до суду в інтересах Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області .
Згідно абзацу 1 частини 1 статті 60 КАС України, у випадках, встановлених законом, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи можуть звертатися до адміністративного суду із адміністративними позовами про захист прав, свобод та інтересів інших осіб і брати участь у цих справах. При цьому органи державної влади, органи місцевого самоврядування повинні надати адміністративному суду докази, які підтверджують наявність поважних причин, що унеможливлюють самостійне звернення цих осіб до адміністративного суду для захисту своїх прав, свобод та інтересів.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Рубіжанська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Луганській області не перебуває в процесі припинення, тобто є діючим податковим органом та самостійною юридичною особою.
Тобто на день звернення до суду відповідно до статті 48 КАС України адміністративну процесуальну дієздатність має Рубіжанська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Луганській області.
Враховуючи вищенаведені норми ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Луганській області не є таким органом, який у випадках встановленим законом може звертатися до суду із адміністративним позовом про захист прав, свобод та інтересів інших осіб.
Також Головним управлінням Державної фіскальної служби у Луганській області не обгрунтовано звернення до суду в інтересах Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області та не надано доказів, які підтверджують наявність поважних причин, що унеможливлюють самостійне звернення Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до адміністративного суду для захисту своїх прав, свобод та інтересів
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
З огляду на вищенаведене, адміністративний позов поданий без дотримання вимог статті 106 КАС України та підлягає залишенню без руху.
Відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
Керуючись Законом України Про судовий збір та статтями 60, 106, 107, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області в інтересах Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «УНІФАРБ» про стягнення коштів за податковим боргом залишити без руху.
В строк до 04 липня 2017 року позивачу надати суду докази, які підтверджують право звернення Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області в інтересах Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області або, які підтверджують наявність поважних причин, що унеможливлюють самостійне звернення Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до адміністративного суду для захисту своїх прав, свобод та інтересів або уточненого адміністративного позову, в якому вказати належного позивача, у якого є право звернення до суду з даною позовною заявою.
У разі ненадання вищевказаного документу позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.
Копію даної ухвали невідкладно надіслати позивачу.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяОСОБА_2
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2017 |
Оприлюднено | 20.06.2017 |
Номер документу | 67152450 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Є.О. Кисельова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні