Ухвала
від 19.06.2017 по справі 826/10083/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

19 червня 2017 року м. Київ№ 826/10083/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Арсірія Р.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомПублічного акціонерного товариства Акціонерний комерційний банк Київ до треті особиУправління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві, Державного реєстратора Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві Авраменко Сніжани Сергіївни Товариство з обмеженою відповідальністю НВБК Відродження , Товариство з обмеженою відповідальністю Пайнері Парк провизнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, В С Т А Н О В И В:

Публічне акціонерне товариство Акціонерний комерційний банк Київ звернулось з позовом до Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві та Державного реєстратора Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві Авраменко Сніжани Сергіївни, за участі третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору - ТОВ НВБК Відродження та ТОВ Пайнері Парк про:

- скасування рішення відповідача - 2 про реєстрацію права власності на об'єкт незавершеного будівництва, індексний номер 27092052 від 15.12.2015р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що господарським судом міста Києва розглядається справа №46/553-б про банкрутство ТОВ НВБК Відродження , в якій позивач є найбільшим кредитором на суму вимоги понад 96 млн.грн. В ході процедури банкрутства майно ТОВ НВБК Відродження , а саме - об'єкт незавершеного будівництва, що розташований на земельній ділянці за кадастровим номером 8000000000:63:245:0107 у 4-му мікрорайоні Позняки в Дарницькому районі м. Києва 05.02.2016р. було реалізовано з відкритих торгів за 3,6 млн.грн. Кошти від реалізації майна ліквідатор повинен направити кредиторам в рахунок погашення кредитної заборгованості.

Однак, як зазначає представник позивача, ПАТ Акціонерний комерційний банк Київ не може прийняти кошти від ліквідатора ТОВ НВБК Відродження , оскільки відповідачем - 2 було прийнято оскаржуване рішення.

Представник позивача зазначає, що відповідачем - 2 при прийнятті оскаржуваного рішення не було перевірено законності поданих на реєстрацію права власності документів, що призвело на його думку, до прийняття незаконного рішення, а саме: договір оренди земельної ділянки, на якій розташований об'єкт незавершеного будівництва було укладено не 30.10.2005р., а 13.10.2005р.; згідно договору оренди земельної ділянки, орендарем виступала Дарницька районна у м. Києві рада, а не ТОВ НВБК Відродження ; на день прийняття оскаржуваного рішення, договір оренди земельної ділянки не був дійсним. Сторона договору Дарницька районна у м. Києві рада не існує як суб'єкт владних повноважень; згідно угоди про спільну діяльність №28/06 від 31.03.2006р. замовником будівництва виступає Дарницька районна у м. Києві рада, як ліквідована, а тому цей дозвіл на думку позивача є недійсним; ТОВ НВБК Відродження на реєстрацію права власності не було подано технічного паспорту об'єкту нерухомого майна.

Розглянувши в письмовому провадженні матеріали справи, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Як встановлено ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно ч. 2 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку зі здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

Згідно п.п. 1, 7 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень; суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Отже, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), відповідно, прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій.

Таким чином, оскільки зазначені спірні правовідносини пов'язані з реалізацією умов господарсько - правових угод, даний спір не є публічно - правовим, а випливає з договірних відносин і має вирішуватись судами за правилами Господарського процесуального кодексу.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 14.06.2016 №826/4858/15 (21-41а16).

Частиною першою статті 244-2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що висновок щодо застосування норм права, викладений у постанові Верховного Суду України, має враховуватися іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права. Суд має право відступити від правової позиції, викладеної у висновках Верховного Суду України, з одночасним наведенням відповідних мотивів.

З огляду на зазначене суд дійшов висновку про те, що даний позов не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись пунктом 1 частини першої статті 157, статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

Закрити провадження у справі №826/10083/16 за позовом Публічного акціонерного товариства Акціонерний комерційний банк Київ до Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві та Державного реєстратора Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві Авраменко Сніжани Сергіївни, за участі третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору - ТОВ НВБК Відродження та ТОВ Пайнері Парк про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії.

Ухвалу направити сторонам у справі.

Ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена за правилами, встановленими в ст.ст. 185 - 187 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.

Суддя Р.О. Арсірій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.06.2017
Оприлюднено21.06.2017
Номер документу67205074
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/10083/16

Ухвала від 28.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 25.09.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Ухвала від 19.06.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 07.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 07.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні