Провадження №1-кс/760/15844/16
Справа №760/20227/16-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 листопада 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором відділу Прокуратури Київської області ОСОБА_4 про проведення обшуку в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32015000000000117 від 10.06.2015 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про проведення обшуку території, виробничих, адміністративних, складських, офісних та інших приміщеннях, які знаходяться за адресою: Київська область, Переяслав-Хмельницький р-н, с. Переяславське, вул. Шевченка, буд. 1-А, право власності на які у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано за ТОВ «БРСМ-Нафта» (код ЄДР 32054607), з метою встановлення та вилучення документів, предметів, речей які мають значення для встановлення істини по кримінальному провадженню, а саме:
фінансово-господарських документів ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «Укртрансоіл-2009», ТОВ «Бел Оіл», ТОВ «Нафто Синтез», ТОВ «Торгруп», ТОВ «Парком Транс», ТОВ «Трейдмей», ТОВ «Стейт Оіл» та інших підприємств, які входять до групи БРСМ за період 2014-2016 років: договорів із додатками, контрактів, податкових накладних, видаткових накладних, рахунків-фактур, актів прийому-передачі, актів виконаних робіт з додатками та специфікаціями, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень, банківських документів щодо проведених розрахунків, документів щодо якості та походження сировини, матеріалів, документів щодо проведення митного оформлення товарів, митних декларацій, вантажно-митних декларацій із додатками, міжнародних товарно-транспортних накладних, інвойсів, незаповнених документів із відбитками печаток та штампів, головних книг, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, інструктажів з техніки безпеки та охорони праці, документів складського обліку та інших документів;
обладнання, яке використовується для незаконного виготовлення, зберігання та реалізації незаконно виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива, добавок, присадок, а саме: - резервуари всіх типів і конструкцій; - пересувні (рухомі) ємності зберігання нафтопродуктів; - навісне обладнання резервуарів; - технологічні трубопроводи; - зливна арматура, навісне обладнання резервуарів, паливо-роздавальні колонки, - наливні стояки; - насосне обладнання; - лічильники заміру кількості нафтопродуктів; - засоби вимірювальної техніки; - мірники; - обладнання систем автоматизації наливу нафтопродуктів; - комп`ютерне обладнання управління наливом нафтопродуктів; - обладнання РРО, спеціалізовані контрольно-касові апарати, термінали приймання паливних карток, талонів інших технічних засобів і документів для відпуску нафтопродуктів,
документів (на паперових та електронних носіях), предметів, печаток та штампів, які можуть свідчити про вчинення злочину;
незаповнених документів із відбитками печаток та штампів;
інших документів, які свідчать про вчинення злочину, про осіб якими вчинено злочин та які причетні до вчинення злочину;
незаконно виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива (бензину, дизельного палива, газового продукту, тощо), добавок, присадок;
технологічного устаткування (обладнання, у тому числі насосного, резервуарів, технічної апаратури, допоміжних технічних елементів, трубопроводів, тощо), яке використовується для незаконного виготовлення, зберігання та транспортування по мережі трубопроводів незаконно виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива, добавок, присадок;
не облікованих грошових коштів, речей, цінностей та які здобуті злочинним шляхом;
носіїв електронної інформації та чорнових записів, які містять інформацію про не законно виготовлені та не обліковані нафтопродукти та альтернативні види палива;
матеріалів відеозапису з камер відео спостереження.
Слідчий також просив постановити ухвалу про надання дозволу на обшук без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів.
Слідчий суддя визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представників особи за наведених слідчим підстав.
Згідно ч. 2 ст. 27 КПК України, слідчий суддя, суд може прийняти рішення про здійснення кримінального провадження у закритому судовому засіданні, якщо здійснення провадження у відкритому судовому засіданні може призвести до розголошення таємниці, що охороняється законом.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про доступ до публічної інформації», таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 цього Закону, розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю досудового розслідування та іншу передбачену законом таємницю.
Таким чином, інформація, яка міститься в тексті даного клопотання щодо фабули вчинення кримінальних правопорушень; персональних даних та займаних посад фізичних осіб, причетність яких до вчинення кримінальних правопорушень перевіряється під час здійснення досудового розслідування; найменувань та інформації про ідентифікаційні ознаки суб`єктів господарювання, є таємницею досудового розслідування, розголошення якої, в тому числі шляхом розміщення в відкритому доступі в Єдиному реєстрі судових рішень України може привести до розголошення таємниці, що охороняється законом.
У зв`язку з цим, з метою збереження таємниці досудового розслідування, розгляд даного клопотання слід провести в закритому судовому засіданні.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив його задовольнити з підстав наведених в клопотанні.
Заслухавши слідчого, вивчивши матеріали клопотання і кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
У відповідності до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
З матеріалів клопотання вбачається, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10.06.2015 року, щодо службових осіб ТОВ «Укртрансоіл 2009» (код ЄДР 38274072, юридична адреса: Київська обл., м. Обухів, вул. Миру, 17-А, оф. 4-А), за фактом умисного ухилення у період з жовтня 2014 року по лютий 2015 року від сплати податків в особливо великих розмірах, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
Підставою для внесення до Єдиного реєстру досудових розслідувань є акт №1052/10-16-22-02/38274072 від 18.05.2015 року про результати позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ «Укртрансоіл - 2009» (код ЄДР 38274072) з питань правильності нарахування акцизного податку та інших податків і зборів при виготовлені, придбанні, реалізації нафтопродуктів та палива моторного альтернативного за період 01.10.2014 року по 28.02.2015 року.
Досудовим розслідування встановлено, що ТОВ «Укртрансоіл 2009» у період з 01.10.2014 року по 28.02.2015 року здійснювало реалізацію палива моторного альтернативного, бензину, дизельного палива та скрапленого газу. Так, під час перевірки встановлено, що ТОВ «Укртрансоіл 2009» отримано від вітчизняних постачальників таку продукцію: бензини, дизельне паливо, скраплений газ, газовий конденсат, деетанпропанбутанізований конденсат, компонент палива моторного альтерного універсальний, нафту, газ природний метан, компонент добавки антидетонаційної для бензинів "КДА". Крім цього, ТОВ «Укртрансоіл 2009» сплачено кошти за оформлення сертифікатів відповідності на дизельне пальне та паливо для реактивних двигунів. Однак, ТОВ «Укртрансоіл 2009» не надано для перевірки документи, які підтверджували б обсяги отриманої підакцизної продукції (бензинів, дизельного палива, скрапленого газу), обсяги реалізації такої продукції відповідно до Реєстру видаткових накладних по реалізації, наданих ТОВ «Укртрансоіл 2009» для перевірки, є об`єктом оподаткування акцизним податком як продукція власного виробництва. Отже, перевіркою встановлено, що в періоді, який перевірявся, обсяги з реалізації підакцизної продукції (без врахування обсягів імпорту, з якого акцизний податок сплачений до або в день подання митної декларації, а також обсягів повернутої продукції від контрагентів) підлягають оподаткуванню акцизним податком.
Крім цього, ТОВ «Укртрансоіл ? 2009» у декларації акцизного податку задекларовано акцизного податку 2009,62 тон ПМА та суму акцизного податку, яка підлягає сплаті до бюджету - 3 826 433 грн. Однак, перевіркою встановлено, що у лютому 2015 року відповідно до Реєстру видаткових накладних по реалізації, ТОВ «Укртрансоіл 2009» відвантажено 2022,041 тон ПМА. Таким чином, ТОВ «Укртрансоіл 2009» занижено у лютому 2015 року оподатковані обороти з реалізації палива моторного альтернативного на 12,421 тон, а сума заниженого податкового зобов`язання з акцизного податку за лютий 2015 року складає 23668, 72 гривні.
Враховуючи вищевикладене, службові особи ТОВ «Укртрансоіл-2009» в порушення податкового законодавства не нарахувало та не сплатило акцизного податку, який підлягає сплаті до бюджету в сумі 188017067, 57 грн.
Також, встановлено, що протягом 4 кварталу 2014 року підприємство ТОВ «Укртрансоіл-2009» здійснювало виробництво палива моторного альтернативного, бензини сумішеві, дизельне пальне, зріджений нафтовий газ та мазут, однак в ході перевірки службові особи ТОВ «Укртрансоіл-2009» не надали ТУ на виробництво бензинів сумішевих, дизельного пальне, зріджений нафтовий газ та мазут.
Тобто, ТОВ «Укртрансоіл2009» в порушення податкового законодавства не нараховувало та не сплачувало екологічний податок при здійсненні торгівлі паливом власного виробництва, в результаті чого занижено екологічний податок на загальну суму 4030 500,76 грн.
Згідно із показами свідків та рапорту старшого оперуповноваженого з ОВС ОУ ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_5 встановлено, що групою підприємств БРСМ-Нафта до якої входять наступні СГД: ТОВ «БРСМ-Нафта» (код ЄДР 32054607), ТОВ «БРСМ-Нафта» (код ЄДР 31826526),ТОВ «Укртрансоіл-2009» (код ЄДР 38274072), ТОВ «Бел Оіл» (код ЄДР 37361279), ТОВ «Нафто Синтез» (код ЄДР 38274109), ТОВ «Торгруп» (код ЄДР 38510889), ТОВ «Парком Транс» (код ЄДР 38510873), ТОВ «Трейдмей» (код ЄДР 39926389), ТОВ «Стейт Оіл» (код ЄДР 39436796), за перод діяльності було імпортовано та придбано на митній території України різні продукти первинної нафтопереробки та їх компоненти (органічна сполука визначеного хімічного складу, вуглеводні ациклічні насичені, фракція ізобутанова, фракція пропанова, ефір метил-трет-бутиловий (МТБЕ), багатофункціональна добавка для палив «Октан-Еко» МК-4, фракція ароматичних вуглеводнів та інші).
Присадки та проміжні продукти нафтопереробки використовуються зазначеними СГД, для нелегального виробництва автомобільного палива. Крім того, підміна у складі палива одних компонентів на інші та ризикове ввезення палива для реактивних двигунів дозволяє ухилятися від сплати акцизного податку та ввозити товар поза увагою Енергетичної митниці.
Проведеним аналізом електронного архіву податкових накладних підприємств групи БРСМ-Нафта встановлено, що зазначеними СГД реалізується готове пальне у кількості на 35% більше від його придбання.
Це свідчить про те, що бензин незаконно виготовляється за вказівкою службових осіб вищезазначених СГД шляхом змішування хімічних речовин та добавок, які використовуються для виготовлення бензинів (порушення постанови Кабінету міністрів №1375-2007-П від 05.12.2007р. про затвердження переліків підприємств з усіма стадіями технічного процесу з виготовлення нафтопродуктів, що мають право виробляти бензини моторні, сумішеві).
Зазначене вище підтверджується висновками лабораторних досліджень Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС України №142005701-1153 від 27.10.2016 року, №142005701-1056 від 17.10.2016 року, №142005701-1121 від 26.10.2016 року.
На теперішній час встановити місцезнаходження фінансово господарської документації ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «Укртрансоіл-2009», ТОВ «Бел Оіл», ТОВ «Нафто Синтез», ТОВ «Торгруп», ТОВ «Парком Транс», ТОВ «Трейдмей», ТОВ «Стейт Оіл» та іншими підприємствами, які входять до групи БРСМ не представляється можливим.
Підприємства, які входять до групи БРСМ у своїй незаконній діяльності по незаконному виготовленню, зберіганню з метою збуту, транспортуванню та реалізацією незаконно виготовлених підакцизних товарів, використовують виробничі, адміністративні, складські, офісні та інші нежитлові приміщення за адресою:Київська область, Білоцерківський район, с. Фурси, вул. Леніна, 75.
Згідно матеріалів кримінального провадження встановлено, що за даною адресою здійснюється реалізація незаконно виготовлених підакцизних товарів, а саме паливно мастильних матеріалів (автомобільного бензину, дизельного палива), які не відповідають ДСТУ.
Згідно інформаційної довідки Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 73794926 від 23.11.2016, за адресою: Київська область, Білоцерківський район, с. Фурси, вул. Леніна, 75, об`єкти нерухомого майна, належать на праві приватної власності ТОВ «АЗС-ОЙЛ».
Дані об`єкти використовуються підприємствами групи «БРСМ» для виготовлення, зберігання та реалізації незаконно виготовлених підакцизних товарів.
Іншим шляхом ніж проведення обшуку в нежитлових приміщеннях, розташованих за вищевказаними адресами, виявити та вилучити незаконно виготовлені, не обліковані паливно - мастильні матеріали, фінансово-господарські документи ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «Укртрансоіл-2009», ТОВ «Бел Оіл», ТОВ «Нафто Синтез», ТОВ «Торгруп», ТОВ «Парком Транс», ТОВ «Трейдмей», ТОВ «Стейт Оіл» та інших підприємств, які входять до групи БРСМ за період 2014-2016 років, документи та чорнові записи, в яких міститься інформація щодо незаконного виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива, носії електронної інформації, які використовуватимуться, як докази вчинення кримінального правопорушення під час судового розгляду неможливо, оскільки є ймовірність їх знищення або переміщення в інше місце.
В ході обшуку планується відшукати і вилучити незаконно виготовлені, не обліковані паливно - мастильні матеріали, фінансово-господарські документи ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «Укртрансоіл-2009», ТОВ «Бел Оіл», ТОВ «Нафто Синтез», ТОВ «Торгруп», ТОВ «Парком Транс», ТОВ «Трейдмей», ТОВ «Стейт Оіл» та інших підприємств, які входять до групи БРСМ за період 2014-2016 років, документи та чорнові записи, в яких міститься інформація щодо незаконного виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива, носії електронної інформації, інші документи та предмети, які підтверджують вчинення протиправної діяльності та причетність осіб до його вчинення, тобто мають значення для розслідування вказаного кримінального провадження.
Відшукані документи, предмети та незаконно виготовлені, не обліковані паливно-мастильні матеріали необхідні для проведення експертних досліджень і використання під час проведення документальних та інших перевірок.
Відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах використовуватимуться як докази вчинення кримінальних правопорушень під час судового розгляду.
На підставі наведеного, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, шляхом відшукання предметів та документів, що використовувалися для вчинення злочину та на яких можуть міститися чи зберігатися відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, тобто мають значення для розслідування вказаного кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 108, 234, 235, 309 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи та оперативним співробітникам, що будуть діяти на підставі доручення слідчого, дозвіл на проведення обшуку території, виробничих, адміністративних, складських, офісних та інших приміщеннях, які знаходяться за адресою: Київська область, Білоцерківський район, с. Фурси, вул. Леніна, 75, право власності на які у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано за ТОВ «АЗС-ОЙЛ», з метою встановлення та вилучення документів, предметів, речей які мають значення для встановлення істини по кримінальному провадженню, а саме:
фінансово-господарських документів ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «БРСМ-Нафта», ТОВ «Укртрансоіл-2009», ТОВ «Бел Оіл», ТОВ «Нафто Синтез», ТОВ «Торгруп», ТОВ «Парком Транс», ТОВ «Трейдмей», ТОВ «Стейт Оіл» та інших підприємств, які входять до групи БРСМ за період 2014-2016 років: договорів із додатками, контрактів, податкових накладних, видаткових накладних, рахунків-фактур, актів прийому-передачі, актів виконаних робіт з додатками та специфікаціями, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень, банківських документів щодо проведених розрахунків, документів щодо якості та походження сировини, матеріалів, документів щодо проведення митного оформлення товарів, митних декларацій, вантажно-митних декларацій із додатками, міжнародних товарно-транспортних накладних, інвойсів, незаповнених документів із відбитками печаток та штампів, головних книг, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, інструктажів з техніки безпеки та охорони праці, документів складського обліку та інших документів;
обладнання, яке використовується для незаконного виготовлення, зберігання та реалізації незаконно виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива, добавок, присадок, а саме: - резервуари всіх типів і конструкцій; - пересувні (рухомі) ємності зберігання нафтопродуктів; - навісне обладнання резервуарів; - технологічні трубопроводи; - зливна арматура, навісне обладнання резервуарів, паливо-роздавальні колонки, - наливні стояки; - насосне обладнання; - лічильники заміру кількості нафтопродуктів; - засоби вимірювальної техніки; - мірники; - обладнання систем автоматизації наливу нафтопродуктів; - комп`ютерне обладнання управління наливом нафтопродуктів; - обладнання РРО, спеціалізовані контрольно-касові апарати, термінали приймання паливних карток, талонів інших технічних засобів і документів для відпуску нафтопродуктів,
документів (на паперових та електронних носіях), предметів, печаток та штампів, які можуть свідчити про вчинення злочину;
незаповнених документів із відбитками печаток та штампів;
інших документів, які свідчать про вчинення злочину, про осіб якими вчинено злочин та які причетні до вчинення злочину;
незаконно виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива (бензину, дизельного палива, газового продукту, тощо), добавок, присадок;
технологічного устаткування (обладнання, у тому числі насосного, резервуарів, технічної апаратури, допоміжних технічних елементів, трубопроводів, тощо), яке використовується для незаконного виготовлення, зберігання та транспортування по мережі трубопроводів незаконно виготовлених та не облікованих нафтопродуктів та альтернативних видів палива, добавок, присадок;
не облікованих грошових коштів, речей, цінностей та які здобуті злочинним шляхом;
носіїв електронної інформації та чорнових записів, які містять інформацію про не законно виготовлені та не обліковані нафтопродукти та альтернативні види палива;
матеріалів відеозапису з камер відео спостереження.
Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.
Контроль за виконанням даної ухвали покласти на прокурора відділу Прокуратури Київської області ОСОБА_4 .
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 67229983 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Бобровник О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні