Ухвала
від 30.05.2017 по справі 757/28107/17-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/28107/17-к

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 травня 2017 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , представників власників майна адвокатів ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання Начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_6 про накладення арешту на майно в рамках проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32016100060000129 від 28.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,-

В С Т А Н О В И В :

Начальник другого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_6 за погодженням із прокурором Київської місцевої прокуратури № 6 м. Києва ОСОБА_7 звернувся до слідчого судді з клопотанням про арешт майна, вилученого під час проведення обшуків 19.05.2017 р. за адресою офісного приміщення ТОВ "ІНВЕСТ АГРО ТРЕЙД" (код 39651630): м. Київ, вул. Ділова (колишня назва вулиця Димитрова) будинок 5 корп. 10-А; за адресою офісного приміщення ДП "Трансгарант-Україна": м. Київ, вул. Ділова (Димитрова) 5 корп. 2; за адресою місцезнаходження земельної ділянки, кадастровий номер 3222481600:02:007:0194: Київська область Києво-Святошинський район Гатненська сільська рада вул. Гоголя, яка на праві власності належить ОСОБА_8 , посилаючись на наступне.

Слідчим управлінням фінансових розслідувань ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві проводиться досудове розслідування кримінального провадження за № 32016100060000129 від 28.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до аналітичного дослідження від 05.10.2016 та повідомлення про вчинення кримінального правопорушення № 4202 від 06.10.2016 в період 2014-2016рр. службові особи ДП "Трансгарант-Україна" (код 32667198), а саме директор ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , при проведенні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ "ТЕХНОРЕМ СЕРВІС" (код 39513393), ТОВ "ІНВЕСТ АГРО ТРЕЙД" (код 39651630), ТОВ "ТРАНССЕРВІС-ГРУП" (код 39709270), ТОВ "ОБЛПРИЛАД90" (код 40057927), ТОВ "Універсалтранссервіс" (код 35634139) умисно ухилились від сплати податку на додану вартість у сумі 5 479 965, 87 грн., що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах.

В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, ДП «Трансгарант-Україна» ухиляється від сплати податків в період 2014-2016 років, шляхом проведення безтоварних операцій з ТОВ «Промтех состав» код 39157344 («транзитне підприємство») на загальну суму 19 950 666 грн. (ПДВ 3 325 111 грн.), яке в свою чергу перераховує грошові кошти на суб`єкти господарської діяльності, які мають ознаки «фіктивності», в тому числі:

- ТОВ «Будпромтехплюс» (код ЄДРПОУ 39350248, перебуває на обліку Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькі області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Будпромтехплюс» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що Вишгородською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області складено акт

№207/7/10-08-22-01/39350248 від 05.11.2014р. про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Будпромтех Плюс» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків. Керівником ТОВ «Будпромтехплюс» є гр. ОСОБА_10 (і.п.н. НОМЕР_1 ) який зареєстрований: АДРЕСА_1 . Засновником є гр. ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_2 ) яка зареєстрована: АДРЕСА_2 ;

- ТОВ «Білдінгстоун» (код ЄДРПОУ 39350227, перебуває на обліку Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькі області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Білдінгстоун» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що Вишгородською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області складено акт

№ 204/22-00/39350227 від 30.10.2014р. про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Білдінгстоун» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків. Засновником, керівником та головним бухгалтером в одній особі є гр. ОСОБА_12 (і.п.н. НОМЕР_3 ) який зареєстрований: АДРЕСА_3 ;

- ТОВ «Техінтерпостач» (код ЄДРПОУ 39247385, перебуває на обліку ДПІ у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Техінтерпостач» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що Вишгородською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області складено акт

№ 199/22-00/39247385 від 28.10.2014 про нереальність здійснення операцій ТОВ «Техінтерпостач» із платниками податків. Засновником, керівником та головним бухгалтером в одній особі є гр. ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_4 ) який зареєстрований: АДРЕСА_4 ;

- ТОВ «Техтрейдкомпані» (код ЄДРПОУ 39174862, перебуває на обліку Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Техтрейдкомпані» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що Вишгородською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області складено акт

№ 141/7/10-08-22-01/39174862 від 19.09.2014 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Техтрейдкомпані» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків. Засновником, керівником та головним бухгалтером є гр. ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_5 ), який повідомив про не причетність до ведення фінансово-господарської діяльності на даному підприємстві; В той же час, згідно заяви та пояснення директора, засновника ТОВ «Техтрейдкомпані» гр. ОСОБА_14 , встановлено, що останній відношення до реєстрації та фінансово-господарської діяльності товариства не має, зареєстрував дане товариство за грошову винагороду.

- ТОВ «Латустрейд» (код ЄДРПОУ 39150972, перебуває на обліку ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Латустрейд» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві складено акт

від 24.07.2014 №1676/26-59-22-08/39150972 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Латустрейд» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків. Засновником, керівником та головним бухгалтером є гр. ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_6 ), яка зареєстрована: АДРЕСА_5 ;

- ТОВ «Ельмак» (код ЄДРПОУ 38926770, перебуває на обліку Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Ельмак» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що ДПІ у Куйбишевському р-ні м. Донецька ГУ Міндоходів у Донецькій області складено податкову інформацію від №212/7/05-66-15-01 від 09.04.2015 про порушення податкового законодавства ТОВ «Ельмак» та залучення суб`єкта до схеми формування штучного податкового кредиту. Засновником, керівником та головним бухгалтером ТОВ «Ельмак» в одній особі є гр. ОСОБА_16 (і.п.н. НОМЕР_7 ) яка зареєстрована: АДРЕСА_6 ;

- ТОВ «Експо-Пасаж» (код ЄДРПОУ 38865645, перебуває на обліку Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Експо-Пасаж» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві складено акт

від 03.07.2014 р. № 1546/26-59-22-13/38865645 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Експо-Пасаж» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків. Засновником, керівником та головним бухгалтером є гр. ОСОБА_17 (і.п.н. НОМЕР_8 ), який зареєстрований: АДРЕСА_7 ;

- ТОВ «Іл-Пром» (код ЄДРПОУ 24740115, перебуває на обліку Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області). При проведенні аналізу податкової звітності, поданої ТОВ «Іл-Пром» встановлено відсутність будь-якої інформації про наявність складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, трудових ресурсів, сировини, устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснює маніпулювання податковою звітністю. Також встановлено, що ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області складено акт від 11.07.2014 р. №341/22-03/24740115 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Іл-Пром» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків. Засновником та керівником є гр. ОСОБА_18 (і.п.н. НОМЕР_9 ), який зареєстрований: АДРЕСА_8 .

Також, встановлено, що ДП «Трансгарант-Україна» ухиляється від сплати податків в період 2014-2016 років, шляхом проведення фінансових операцій з ТОВ "Універсалтранссервіс" (код 35634139, в розумінні пп. 14.1.159 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 №2755-VІ ТОВ "Універсалтранссервіс" є пов`язаним підприємством з ДП «Трансгарант-Україна»), яке в свою чергу перераховує грошові кошти на ТОВ «Промтех состав» код 39157344 («транзитне підприємство»), яке по ланцюгу постачання перераховує грошові кошти на суб`єкти господарської діяльності, які мають ознаки «фіктивності», в тому числі, ТОВ «Будпромтехплюс» (код ЄДРПОУ 39350248), ТОВ «Білдінгстоун» (код ЄДРПОУ 39350227), ТОВ «Техінтерпостач» (код ЄДРПОУ 39247385), ТОВ «Техтрейдкомпані» (код ЄДРПОУ 39174862), ТОВ «Латустрейд» (код ЄДРПОУ 39150972), ТОВ «Ельмак» (код ЄДРПОУ 38926770), ТОВ «Експо-Пасаж» (код ЄДРПОУ 38865645), ТОВ «Іл-Пром» (код ЄДРПОУ 24740115).

В той же час, встановлено, що ДП «Трансгарант-Україна» ухиляється від сплати податків в період 2014-2016 років, шляхом проведення фінансових транзитних операцій з ТОВ "ТЕХНОРЕМ СЕРВІС" (код 39513393), ТОВ "ІНВЕСТ АГРО ТРЕЙД" (код 39651630), ТОВ "ТРАНССЕРВІС-ГРУП" (код 39709270), ТОВ "ОБЛПРИЛАД90" (код 40057927), так як службові особи вказаних СГД маніпулюють податковою звітністю, купуючи одну групу товарів, а реалізують іншу групу товарів, що свідчить про пересортуванння ТМЦ, а від так ухилення від сплати податків.

Також, встановлено, що ДП "Трансгарант-Україна" здійснювіало експортні операції в період 2014-2017 років до "РФ", Туреччина, Індія, Оман, Індонезія, Єгипет, в тому числі, висівки пшеничні не гранульовані/гранульовані; насіння сої ненасіннєве; борошно пшеничне з м`яких сортів пшениці, українського походження; олія соняшникова нерафінована для харчової промисловості наливом, що є не властивим видом діяльності для вказаного СГД, та були направлено на мінімізацію податкових зобов`язань.

19.05.2017 під час проведення обшуку за адресою м. Київ, вул. Ділова (колишня назва вулиця Димитрова) будинок 5 корп. 10-А - адреса офісного приміщення ТОВ "ІНВЕСТ АГРО ТРЕЙД" (код 39651630), пов`язаного СГД з ДП "Трансгарант-Україна" (ухвала №757/24082/17-к від 27.04.2017), виявлено та вилучено речі, предмети, документи, відповідно до протоколу обшуку від 19.05.2017, в тому числі документи по проведених фінансово-господарських взаємовідносинах ТОВ «Спецвагон Транслізинг» код 36147637, ТОВ "ІНВЕСТ АГРО ТРЕЙД" (код 39651630), які є пов`язаними СГД, чорнові записи, чекові книжки ФОП ОСОБА_19 .

Крім того, 19.05.2017 під час проведення обшуку за адресою м. Київ, вул. Ділова (Димитрова) 5 корп. 2 - адреса офісного приміщення ДП "Трансгарант-Україна" (ухвала №757/24084/17-к від 27.04.2017), виявлено та вилучено речі, предмети, документи, відповідно до протоколу обшуку від 19.05.2017, в тому числі документи по проведених фінансово-господарських взаємовідносинах ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Спецвагон Транслізинг» код 36147637, яке є пов`язаним СГД, чорнові записи, зовнішньо-економічні договори, інші документи, в тому числі з пов`язаними суб`єктами господарювання.

Також, 19.05.2017 під час проведення обшуку за місцем розміщення земельної ділянки, кадастровий номер 3222481600:02:007:0194 за адресою Київська область Київо-Святошинський район Гатненська сільська рада вул. Гоголя, зареєстрованої за гр. ОСОБА_8 (дружина гр ОСОБА_9 , директора ДП "Трансгарант-Україна"), (ухвала №757/24047/17-к від 27.04.2017) виявлено та вилучено речі, предмети, документи, відповідно до протоколу обшуку від 19.05.2017, що мають доказове значення для цілей даного кримінального провадження.

Орган досудового розслідування вказує, що вилучені речі, предмети та документи є знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди, містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а відтак, відповідають критеріям ст.. 98 КПК України, що згідно вимог п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України є підставою для накладення арешту, в зв`язку з чим, просить клопотання задовольнити.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив задовольнити.

Представники власників заперечили проти задоволення клопотання, посилаючись на його безпідставність та необґрунтованість. Подали письмові заперечення, що долучені до матеріалів провадження. Зауважили, що власники майна не є фігурантами даного кримінального провадження; дозволу на вилучення таких речей, предметів та документів ухвали слідчого судді про надання дозволу на проведення обшуків не містять; вилучені речі, предмети та документи не мають доказового значення для даного кримінального провадження, а доводи органу досудового розслідування про їх доказове значення ґрунтується виключно на його припущеннях, належними та допустимими доказами не підтвердженими. Просили відмовити в задоволенні клопотання.

Заслухавши думки учасників судового провадження, дослідивши матеріали клопотання, надходжу до наступного.

Судовим розглядом встановлено, що Слідчим управлінням фінансових розслідувань ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві проводиться досудове розслідування кримінального провадження за № 32016100060000129 від 28.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході здійснення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні органом досудового розслідування на підставі ухвал слідчого судді 19.05.2017 р. за адресою офісного приміщення ТОВ "ІНВЕСТ АГРО ТРЕЙД" (код 39651630): м. Київ, вул. Ділова (колишня назва вулиця Димитрова) будинок 5 корп. 10-А; за адресою офісного приміщення ДП "Трансгарант-Україна": м. Київ, вул. Ділова (Димитрова) 5 корп. 2; за адресою місцезнаходження земельної ділянки, кадастровий номер 3222481600:02:007:0194: Київська область Київо-Святошинський район Гатненська сільська рада вул. Гоголя, яка на праві власності належить ОСОБА_8 (дружині гр ОСОБА_9 , директора ДП "Трансгарант-Україна"), проведено обшуки, в ході яких вилучено речі, предмети та документи, які згідно доводів органу досудового розслідування мають доказове значення для цілей даного кримінального провадження.

Відповідно до ч. 7 ст. 236 КПК України, вилучені речі і документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукування в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Згідно з ч. 5 ст. 171 КПК України, клопотання, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Згідно ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимог КПК України та судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також за умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.

Зокрема, при вирішенні питання про арешт майна у відповідності до ст.ст. 94, 132, 173 КПК України слідчий суддя повинен врахувати: існування обґрунтованої підозри щодо вчинення злочину та достатність доказів, що вказують на вчинення злочину; правову підставу арешту майна; наслідки арешту майна для третіх осіб; розумність і співмірність обмеження права власності завданням кримінального судочинства.

Судовим розглядом встановлено, що постановою начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_6 від 19.05.2017 вилучені під час обшуків 19.05.2017 р. речі, предмети та документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні № 32016100060000129 від 28.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

При цьому, підставою для таких висновків слідчого стало те, що в ході досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні серед іншого з`ясовано, що службові особи ДП «Трансгарант Україна» (код ЄДРПОУ 32667198) в період 2014-2016рр. ухилились від сплати податку на додану вартість у сумі 5 479 965 грн., при проведенні фінансово-господарських взаємовідносин з СПД з ознаками транзитності та фіктивності, зокрема: ТОВ "ТЕХНОРЕМ СЕРВІС" код 39513393; ТОВ "ОБЛПРИЛАД90" код 40057927; ТОВ "ЮС-Юр" код 40162614; TOB "ІСТВЕСТ-ВТК" код 40204203; ТОВ "ПРОМТЕХ СОСТАВ" код 39157344; TOB "ТРАНСІНВЕСТКОМ" код 39935168, у яких згідно баз даних ДФС України встановлено відсутність жодного виробничого обладнання, найманих працівників, транспортних засобів, торгівельного обладнання, складських приміщень, а також устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємств та інших основних фондів у тому числі орендованих.

За результатом огляду податкових накладних та податкової звітності постачальників ТОВ "ТЕХНОРЕМ СЕРВІС», ТОВ "ОБЛПРИЛАД90", ТОВ "ЮС-Юр", TOB "ІСТВЕСТ-ВТК", ТОВ ПРОМТЕХ СОСТАВ", ТОВ "ТРАНСІНВЕСТКОМ" встановлено в ланцюгу постачання «обрив» та відмінність назви товарів (послуг) в номенклатурі придбаної та реалізованої продукції (пересорт товару, послуг).

Також встановлено, що службові особи ДП «Трансгарант Україна» в період 2014-2016рр. проводили фінансово-господарські взаємовідносини з СПД з ознаками транзитності, а саме: ТОВ «Спецвагон Транслізинг» (код ЄДРПОУ 36147637), що за місцем реєстрації (м. Київ, вул. Ділова, 5 корп. 2) не знаходиться та фактично здійснює свою діяльність за адресою: м. Київ, вул. Ділова, 5 корп. 10-А), яке згідно баз даних ТУ ДФС України в ланцюгу постачання використовує реквізити СПД з ознаками фіктивності та транзитності, зокрема: ТОВ "ТЕХНОРЕМ СЕРВІС" код 39513393; ТОВ "ОБЛПРИЛАД90" код 40057927; ТОВ "ЮС-Юр" код 40162614; TOB "ІСТВЕСТ-ВТК" код 40204203; ТОВ "ПРОМТЕХ СОСТАВ" код 39157344; TOB "ТРАНСІНВЕСТКОМ" код 39935168, ТОВ "РЕЙЛ ІНВЕСТМЕНТС" код 39195058, у яких згідно баз даних ДФС України встановлено відсутність жодного виробничого обладнання, найманих працівників, транспортних засобів, торгівельного обладнання, складських приміщень, а також устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємств та інших основних фондів у тому числі орендованих.

Також, за результатом огляду податкових накладних та податкової звітності постачальників ТОВ "ТЕХНОРЕМ СЕРВІС" код 39513393; ТОВ "ОБЛПРИЛАД90" код 40057927; ТОВ "ЮС-Юр" код 40162614; TOB "ІСТВЕСТ-ВТК" код 40204203; ТОВ "ПРОМТЕХ СОСТАВ" код 39157344; TOB "ТРАНСІНВЕСТКОМ" код 39935168, ТОВ "РЕЙЛ ІНВЕСТМЕНТС" код 39195058 встановлено в ланцюгу постачання «обрив» та відмінність назви товарів (послуг) в номенклатурі придбаної та реалізованої продукції (пересорт товару, послуг).

В ході досудового розслідування крімінального провадження з`ясовано, що ТОВ «Спецвагон Транслізинг» (код ЄДРПОУ 36147637), є пов`язаним СГД з ДП «Трансгарант Україна» в розумінні пп. 14.1.159 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, так як директор ДП «Трансгарант Україна» гр. Татьяніч Е Л являється співзасновником ТОВ «Спецвагон Транслізинг».

При цьому, доводи представників власників майна вказані вище обставини, що стали підставою для визнання слідчим вилучених речей, предметів та документів речовими доказами, не спростовують.

Арешт майна з підстав, що воно виступає знаряддям вчинення кримінального правопорушення та було набуте в результаті вчинення кримінального правопорушення є можливим, коли існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що таке майно є доказом злочину, тобто відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України. При цьому, хоча на даній стадії кримінального провадження закон не вимагає, щоб докази були повними та достатніми, проте вони мають бути такими, щоб слідчий суддя був впевнений в тому, що дані докази мають дати підстави для пред`явлення обґрунтованої підозри у вчиненні того чи іншого злочину, а, по-друге, впевненість в тому, що в даному кримінальному провадженні необхідно накласти вид обмеження з метою уникнення негативних наслідків.

При вирішення питання про арешт вищевказаних речей та документів, слідчий суддя враховує, що органом досудового розслідування в судовому засіданні та матеріалами клопотання в сукупності доведено, що вони відповідають критеріям речових доказів, визначених ст. 98 КПК України, можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, і те, що незастосування накладення арешту може призвести до зникнення, втрати, пошкодження відповідного майна або настання інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, та приходить до висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню в цій частині.

З урахуванням вищевикладеного, подане клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 98, 170-175, 236, 309 КПК України, -

У Х В А Л И В :

клопотання Начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_6 про накладення арешту на майно в рамках проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32016100060000129 від 28.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України задовольнити.

Накласти арешт на документи, предмети, речі, які вилучено під час проведення обшуку за адресою: м. Київ, вул. Ділова (колишня назва вулиця Димитрова) будинок 5 корп. 10-А:

- реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт надання послуг №2 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №10 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №29-КВ від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №10-Арк від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №10-АР від 31.10.2016 на 3арк.

- Реєстр від 30.11.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №15/16 від 31.11.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №10 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.08.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №3-АР від 31.08.2014 на 2 арк.

- Реєстр від 17.10.2014 на 1 арк.

- Акт №4 від 17.10.2014 p. Зі звітом до акту № 4 від 17.10.14 на 2 арк.

- Реєстр від 30.11.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №4 від 31.11.2014 на 1 арк.

- Реєстр від 31.12.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №5 від 31.12.2014 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №5-АР від 31.10.2014 на 2 арк.

- Реєстр від 31.11.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №6-АР від 31.11.2014 на 2 арк.

- Реєстр від 31.12.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №7-АР від 31.12.2014 на 2 арк.

- Реєстр від 31.08.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №1 від 31.08.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №3 від 31.10.2014 на 1 арк.

- Реєстр від 30.09.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №2 від 30.09.2014 на 1 арк.

- Реєстр від 30.06.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №1-АР від 30.06.2014 на 1 арк.

- Реєстр від 31.07.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №2-АР від 31.07.2014 на 2арк.

- Реєстр від 30.09.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №4-АР від 30.09.2014 на 1 арк.

- Реєстр від 10.07.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №1 від 10.07.2014 з додатком №1 на 2 арк.

- Реєстр від 29.07.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №2 від 29.07.2014 з додатком №1 на 2 арк.

- Реєстр від 29.07.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №3 від 29.07.2014 з додатком №1 на 2 арк.

- Копія реєстру від 31.07.2014 на 1 арк.

- Копія Акту виконаних робіт №148 від 31.07.2016на 2 арк.

- Копія Акту виконаних робіт №3 від 31.10.2014 на 1 арк.

- Копія реєстру від 28.02.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №7 від 28.02.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.01.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №1 від 31.01.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 28.02.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №10 від 28.02.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.03.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №11 від 31.03.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.04.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №15 від 30.04.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.05.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №19 від 31.05.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.06.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №23 від 30.06.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.07.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №24 від 31.07.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.04.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №16 від 30.04.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.03.2015 на 1 арк.

- Копія Акту наданих послуг №12 від 31.03.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №27 від 31.12.2015 на 5 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №26 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.08.2016 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт наданих послуг №16 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Копія реєстру від 09.09.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №02/15 від 09.09.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №22 від 30.11.2015 на 4 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №24 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №25 від 31.12.2015 на 13 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №03/15 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №07/15 від 31.12.2015 на 1арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №06/15 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №05/15 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №19-Арк від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №19-КВ від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.10.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №17-Арк від 31.10.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.10.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №17-КВ від 31.10.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.10.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №17-АР від 31.10.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.09.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №16-АР від 30.09.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.09.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №16-Арк від 30.09.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.07.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №14-КВ від 31.07.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.08.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №15-КВ від 31.08.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.08.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №15-АР від 31.08.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.09.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №16-КВ від 30.09.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.07.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №14-АР від 31.07.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №18 від 30.11.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №23 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №21 від 30.11.2015 на 3 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №04/15 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №03/15 від 30.11.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №16 від 30.11.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.10.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №15 від 31.10.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.09.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №14 від 30.09.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №17 від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №13від 31.08.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.07.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №12 від 31.07.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №18-АР від 30.11.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №18-Арк від 30.11.2015 на 2 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №18-КВ від 30.11.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №19-АР від 31.12.2015 на 1 арк.

- Копія реєстру від 31.12.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №28 від 31.12.2015 на 3 арк.

- Копія реєстру від 30.11.2015 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт №19 від 30.11.2015 на 7 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №261 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 258 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Додаток № 1 до акту № 258 від 31.10.2016 р. на 1 арк.

- Додаток № 2 до акту № 258 від 31.10.2016 р. на 2-х арк.

- Бухгалтерський звіт від 31.10.2016 на 1-му арк.

- Звіт/акт №259 від 31.10.2016 на 3 арк.

- Бухгалтерський звіт від 31.08.2016 на 1-му арк.

- Звіт/акт №205 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Бухгалтерський звіт від 31.08.2016 на 1-му арк.

- Акт виконаних робіт №203 від 31.08.2016 на 2 арк.

- Розрахунок плати за використання вагонами за період з 01.07.2016 по 31.07.2016 на 1 арк.

- Бухгалтерський звіт від 31.07.2016 на 1-му арк.

- Акт виконаних робіт№ 174 від 31.07.2016 на 1 арк.

- Додаток № 1 до акту № 177 від 31.07.2016 р. на 3 арк.

- Додаток № 2 до акту № 177 від 31.07.2016 р. на 1 арк.

- Додаток № 3 до акту № 177 від 31.07.2016 р. на 1 арк.

- Додаток № 4 до акту № 177 від 31.07.2016 р. на 1 арк.

- Бухгалтерський звіт від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 206 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Додаток № 1 до акту № 206 від 31.08.2016 на 8 арк.

- Додаток № 2 до акту № 206 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Додаток № 3 до акту № 206 від 31.08.2016 на 2 арк.

- Додаток № 4 до акту № 206 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Додаток № 5 до акту № 206 від 31.08.2016 на 2 арк.

- Реєстр від31.08.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №199 від 31.08.2016 на 4 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 16/16 від 31.12.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 30.11.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 9 від 30.11.2016 на 2 арк.

- Реєстр від 31.12.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 13/16 від 31.12.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.12.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 12/16 від 31.12.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 4 від 31.10.2016 на 2 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 3від 30.09.2016 на 2арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 2 від 31.08.2016 на 2арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт наданих послуг№ 08/16 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 7 від 30.09.2016 на 3арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 8 від 31.10.2016 на 2 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 6 від 31.08.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 07/16 від 30.09.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 08/16 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №13/16 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Додаток № 1 до звіту/акту виконаних робіт № 13/16 від 31.10.2016 р. на 11 арк.

- Додаток № 2 до звіту/акту виконаних робіт № 13/16 від 31.10.2016 р. на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №15/16-ПК від 31.10.2016 на 1 арк.

- Додаток № 1 до звіту/акту виконаних робіт № 15/16-ПК від 31.10.2016 р. на 2 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 6 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 7 від 30.09.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 8 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №16/16-ПК від 31.10.2016 з додатком № 1 на 13 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №10/16-ПК від 31.08.2016 з додатком № 1 на 2 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №11/16-ПК від 31.08.2016 з додатком № 1 на 3 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №14/16-ПК від 30.09.2016 з додатком № 1, № 2 на 3 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №13/16-ПК від 30.09.2016 з додатком № 1 на 2 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №12/16 від 30.09.2016 з додатком № 1, № 2 на 4 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт №12/16-ПК від 31.08.2016 з додатком № 1, № 2 на 7 арк.

- Реєстр від 19.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 239 від 19.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 257 від 31.10.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 226 від 30.09.2016 на 8 арк.

- Реєстр від 31.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 150 від 31.07.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 204 від 31.08.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 31.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 165 від 31.07.2016 на 2 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 200 від 31.08.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 224 від 30.09.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 192 від 31.08.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 162 від 31.07.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 35.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 147 від 25.07.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 242 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 182 від 31.07.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 149 від 31.07.2016 на 2 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 250 від 31.10.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 225 від 30.09.2016 на 2 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 201 від 31.08.2016 на 3 арк.

- Реєстр від 01.07.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 136 від 01.07.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 243 від 31.10.2016 на 1 арк.

- Реєстр від 30.09.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 221 від 30.09.2016 на 1 арк.

- Оригінал договору № 2/2016/77 оренди залізничного рухомого складу від 21.07.2016 р. на 6 арк.

- Копія договору про надання послуг №29/02/2016 від 29.02.2016 р. з додатками № 1, № 2, № 3, № 4 на 10 арк.

- Копія договору про надання послуг №2/2016/20/2 від 01.03.2016 р. на 7 арк.

- Копія договору товарно-експедиційного обслуговування №30/12/15 від 30.12.2015 р. на 7 арк.

- Копія договору оренди залізничного рухомого складу №1/2015/43 від 01.09.2015 р. з додатками № 1, № 2, № 3 на 7 арк.

- Копія договору оренди № 1/2015/44 від 01.09.2015 р. та додаткова угода № 1 на 6 арк.

- Копія договору експедирування № 2/2015/62 від 29.10.2015 р. на 5 арк.

- Копія договору транспортно-експедиторського обслуговування № 31/12/15/1 від 31.12.2015 р. з додатками № 01, № 1, № 2, № 3 на 10 арк.

- Копія договору №1/2015/75 від 17.12.2015 на 5 арк.

- Копія договору №1/2015/52 від 30.09.2015 на 6 арк.

- Копія договору №1/2015/57 від 16.10.2015 на 7 арк.

- Копія договору №1/2015/51 від 28.09.2015 з додатком № 1, № 2 на 7 арк.

- Копія договору №1/2016/16 від 15.02.2016 на 5 арк.

- Копія договору купівлі-продажу №2/2016/14 від 15.02.2016 з додатком № 1 на 3 арк.

- Копія договору №2/2016/84ЦВ від 30.08.2016 на 5 арк.

- Копія договору №1/2014/34-2 від 04.08.2014 на 4 арк.

- Копія договору №1/2014/20 від 19.05.2014 на 4 арк.

- Копія договору №2/2014/29 від 03.07.2014 на 5 арк.

- Реєстр від 28.10.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № РН-0000033 від 28.10.2016 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі від 28.10.2016 р. в 2-х екземплярах на 2 арк.

- Реєстр від 28.11.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № РН-0000037 від 28.11.2016 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі від 28.11.2016 р. на 1 арк.

- Реєстр від 16.12.2016 на 2 арк.

- Видаткова накладна № РН-0000046 від 26.12.2016 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі від 26.12.2016 р. на 1 арк.

- Акт приймання-передачі від 16.12.2016 р. на 2 арк.

- Реєстр від 16.12.2016 на 3арк.

- Видаткова накладна № РН-0000047 від 16.12.2016 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі від 16.12.2016 р. на 2 арк.

- Специфікація № 1 до договору поставки № 2/2016/110 від 02.12.2016 в двох екз. на 2 арк.

- Акт № СВП-0000001 приймання-передачі від 02.12.2016 р. в двох екз. на 2 арк.

- Акт звірки від 23.12.2016 р. в двох екз. на 2 арк.

- Реєстр від 12.01.2017 на 1 арк.

- Видаткова накладна № РН-0000001 від12.01.2017 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі від 12.01.2017 р. на 1 арк.

- Реєстр від 26.12.2016 на 1 арк.

- Накладна на повернення № ВН-0000001 від 26.12.2016 р. на 1 арк.

- Податкова накладна від 26.12.2016 р. № 10 на 1 арк.

- Реєстр від 12.04.2016 р. на 1 арк.

- Копія видаткової накладної № В-12/04/16-1 від12.04.2016 на 1 арк.

- Копія акту приймання-передачі давальницьких матеріалів від 25.03.2016 р. на 1 арк.

- Копія листа № 1405 від 11.04.2016 р. на 1 арк.

- ТТН № 12/04/16-1 від 12.04.2016 р. на 1 арк.

- Реєстр від 18.04.2016 р. на 1 арк.

- Видаткова накладна № В-18/04/16-4 від18.04.2016 на 1 арк.

- ТТН № 18/04/16-2 від 18.04.2016 р. на 1 арк.

- Реєстр від 25.03.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № В-25/03/16-1 від 25.03.2016 на 1 арк.

- ТТН № 24/03/16-3 від 24.03.2016 р. на 1 арк.

- Реєстр від 25.01.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № В-25/01/16-2 від 25.01.2016 на 1 арк.

- ТТН № 25/01/16-2 від 25.01.2016 р. на 1 арк.

- Рахунок на оплату № Р-11/01/16-2т від 11.01.2016 р. на 1 арк.

- Копія договору № 1/2014/15-3 від 16.04.2014 р. на 3 арк. з копією додатку №1 від 16.04.2014 на 1 арк

- Копія договору про надання послуг № 1/2014/15-2 від 16.04.2014 р. на 5 арк. з копіями додатків №1, № 2, № 3, № 4 на 4 арк

- Копія договору № 2/2014/54-2 від 01.12.2014 р. на 2 арк. з копією додаткової угоди №1 від 26.12.2014 на 1 арк.

- Копія акту приймання-передачі до договору 2/2014/54-2 від 01.12.2014 на 1 арк.

- Копія акту приймання-передачі до договору 2/2014/54-2 від 31.01.2016 на 1 арк.

- Копія договору № 2/2014/54-1 від 01.12.2014 р. на 1 арк.

- Копія акту приймання-передачі до договору 2/2014/54-1 від 01.12.2014 на 1 арк.

- Копія додаткової угоди № 1 до договору 2/2014/54-1 від 26.12.2014 на 1 арк.

- Акт приймання-передачі до договору 2/2014/54-1 від 31.01.2016 на 1 арк.

- Копія договору про надання послуг № 1/2014/62 від 26.12.2014 р. на 5 арк. з копіями додатків №1, № 2, № 3, № 4 на 5 арк.

- Копія додатку № 4 від 29.12.2014 до договору № 1/2014/62 від 26.12.2014 р на 2 арк.

- Копія договору № 1/2014/63 від 31.12.2014 р. на 2арк. з копією додатку №1 від 31.12.2014 р. на 1арк.

- Копія Додаткової угоди №1 до договору №1/2014/63 від 30.01.2015 р. на 1арк.

- Копія договору № 1/2015/67-1 від 16.11.2015 р. на 5 арк.

- Копія договору №18/11/15 від 18.11.2015 р. на 4арк.

- Акт прийому-передачі №02/17-П від 01.02.2017 до договору оренди №1/2015/75 від 17.12.2015 на 1 арк.

- Акт прийому-передачі №03/17-П від 16.02.2017 до договору оренди №1/2015/75 від 17.12.2015 на 1 арк.

- Акт прийому-передачі №04/17-П від 22.02.2017 до договору оренди №1/2015/75 від 17.12.2015 на 1 арк.

- Копія договору №1/2014/15-1 від 16.04.2014 р. на 3арк.

- Копія додатку № 1 до договору № 1/2014/15-1 від 16.04.2014 р. на 1 арк.

- Копія договору №2/2014/14 від 04.04.2014 р. на 3 арк.

- Копія акту від 04.04.2014 приймання-передачі до договору № 2/2014/14 на 1 арк.

- Копія акту від 30.11.2014 приймання-передачі до договору № 2/2014/14 на 1 арк.

- Копія договору №2/2014/13 від 04.04.2014 р. на 3 арк.

- Копія акту від 04.04.2014 приймання-передачі до договору № 2/2014/13 на 1 арк .

- Копія контракту № РА-07/16 від 20.07.2016 р. на 4 арк.

- Копія контракту № WBSTBC-2 від 26.01.2015 р. на 5арк. та додаткова угода №1 до Контракту WBSTBC-2 від 26.01.2015р

- Копія контракту № WBSTBC-3 від 17.02.2015 р. на 4арк.

- Копія договору №1/2015/43 від 01.09.2015 р. на 4 арк. та копії додатків угод № 1 від 01.09.2015, № 2 від 25.09.2015, №3 від 16.10.2015 на 3 арк.

- Копія договору №2/2015/31-1 від 26.06.2015 р. на 6 арк.

- Копія договору №2/2015/62 від 29.10.2015 р. на 5арк.

- Копія договору №2016/8/2 від 01.08.2016 р. на 3 арк. та оригінали додаткових угод № 1, № 2 на 2арк. та оригінали специфікацій № 16, № 18 на 2 арк.

- Копія договору №2/2016/51 від 18.04.2016 р. на 5 арк.

- Копія договору №1/2016/82-1 від 19.08.2016 р. на 2арк.

- Копія договору №1/2016/118/3 від 01.12.2016 р. на 4 арк. та оригінал акту приймання-передачі від 01.12.2016 на 2 арк.

- Копія договору №1/2016/118/4 від 01.12.2016 р. на 4арк. та додаткова угода№ 1 на 1арк.

- Копія договору №1/2016/118/5 від 01.12.2016 р. на 4 арк. та додаткова угода№ 1 на 1арк.

- Копія договору №1/2016/118/6 від 01.12.2016 р. на 5 арк. та оригінал акту приймання-передачі № 7 на 1 арк.

- Реєстр від 31.10.2014 р. на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 3-АР від 31.10.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 31.12.2014 р. на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 5-АР від 31.12.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 31.12.2014 р. на 1 арк.

- Копія акту виконаних робіт № 5-АР від 31.12.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 30.12.2014 р. на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 4-АР від 30.11.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 30.11.2014 р. на 1 арк.

- Копія акту виконаних робіт № 4-АР від 30.11.2014 р. на 1 арк.

- Копія контракту WBSTSA-1 від 09.09.2014 р. на 4-х арк. та специфікація № 1, № 2 на 2 арк. та додаткові угоди № 1, № 2, № 3 на 3 арк.

- Реєстр від 31.10.2014 на 1 арк.

- Копія акту виконаних робіт № 3-АР від 31.10.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 30.09.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 2-АР від 30.09.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 31.08.2014 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 1-АР від 31.08.2014 р. на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 3-АР від 31.10.2014 р. на 1 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 12/16-ПП від 31.08.2016 р. на 1 арк. та додаток № 1 на 18 арк. та додаток № 2 на 1 арк. та додаток № 3 на 3 арк.

- Реєстр від 31.10.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 20/16 від 31.10.2016 р. на 1 арк. та додаток № 1 на 1 арк.

- Реєстр від 30.11.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт від 31.11.2016 р. на 1 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 11/16-ПП від 31.08.2016 р. на 1 арк. . та додаток № 1 на 3арк. та додаток № 2 на 1 арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 12/16 від 31.08.2016 р. на 1 арк. . та додаток № 1 на 6арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 10/16-ПП від 31.08.2016 р. на 1 арк. . та додаток № 1 на 7арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Акт виконаних робіт № 14/16 від 31.08.2016 р. на 1 арк. . та додаток № 1 на 2арк.

- Реєстр від 31.08.2016 на 1 арк.

- Звіт/акт виконаних робіт № 13/16 від 31.08.2016 р. на 1 арк. . та додаток № 1 на 15арк.

- Реєстр від 17.06.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № 608 від 17.06.2016 р. на 1 арк.

- Митна декларація № 504050000/2016/301742 на 3 арк.

- Рахунок-фактура № 2 від 17.06.2016 на 1 арк.

- Сертифікат 0311164 на 1 арк.

- Реєстр від30.08.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № 955 від 30.08.2016 р. в двох екз. на 2арк.

- Копія митної декларації № 408040001/2016015478 на 2 арк.

- Копії накладних СМГС на 8 арк.

- Реєстр від 06.09.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № 984 від 06.09.2016 р. в двох екз. на 2 арк.

- Митна декларація № 408040001/2016/015931 на 2 арк.

- Рахунок-фактура № 08/2016-1-2 від 06.09.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № 1139 від 24.09.2016 р. в двох екз. на 2 арк.

- Митна декларація № 500040605/2016/005042 на 3арк.

- Реєстр від 02.09.2016 на 1 арк.

- Видаткова накладна № 956 від 02.09.2016 р. в двох екз. на 2 арк.

- Копія митної декларації 408040001/2016/015745 на 2 арк.

- Видаткова накладна № 202 від 05.03.2015 р. на 1арк.

- Митна декларація № 504050003/2015/300563 на 3арк.

- Рахунок-фактура № 2 від 07.03.2015 на 1 арк.

- Видаткова накладна № 700 від 24.08.2015 р. на 1 арк.

- Рахунок-фактура № 4 від 25.08.2015 на 1 арк.

- Рахунок-фактура № 2 від 07.03.2015 на 1 арк.

- Митна декларація № 504050003/2015/301921 на 3 арк.

- Видаткова накладна № 570 від 28.06.2015 р. на 1 арк.

- Рахунок-фактура № 4 від 29.06.2015 на 1 арк.

- Митна декларація № 504050003/2015/301416 на 2арк.

- Видаткова накладна № 408 від 23.04.2015 р. на 1 арк.

- Реєстр від 23.04.2015 р. на 1 арк.

- Митна декларація № 504050003/2015/300998 на 3арк.

- Рахунок фактура № 3 від 23.04.2015 року на 1 арк.;;

- Видаткова накладна № 96 від 06.02.2015 року на 1 арк.;

- Реєстр накладних від 06.02.2015 року на 3 арк.;

- Рахунок фактура № 4 від 05.02.2015 року на 1 арк.;

- Рахунок на оплату № 3 від 30.01.2015 року на 1 арк.;

- Митна декларація №100703 від 06.02.2015 року на 3 арк.;

- видаткова накладна № 289 від 24.03.2015 року на 2 арк.;

- Митна декларація № 001690 від 17.03.2015 року на 3 арк.;

- Копія видаткової накладної № 287 від 09.03.2015 року на 1 арк.;

- Митна декларація 101468 від 11.03.2015 року на 3 арк.;

- Видаткова накладна № 288 від 20.03.2015 року на 2 арк.;

- Митна декларація № 001691 від 17.03.2015 року на 3 арк.;

- Чекова книга ФОП ОСОБА_19 для отримання готівки за №№ від МА 8510751 до МА 8510775 з відірваними чеками МА 1894326, МА 8510763, МА8510767, МА 8510752, МА8510769, МА8510751.

- Чекова книга ФОП ОСОБА_19 для отримання готівки по рахунку № НОМЕР_10 за №№ МА 1894326 до МА 1894375.

Накласти арешт на документи, предмети, речі, які вилучено під час проведення обшуку за адресою: м. Київ, вул. Ділова (колишня назва вулиця Димитрова) будинок 5 корп. 2:

- Бланк формату А 4 з мокрим відтиском печатки та підписом директора ТОВ «Креал і ЮЕЙ» код 40973746 на 1 арк.

- печатка з відтиском ТОВ «Екстес-Транспорт (Україна)» код 32114042 1 штука, в чохлі чорного кольору.

- Оригінал акту прийому передачі вагонів від 11.04.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Спецвагон Транслізинг» код 36147637 на 2 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 19.01.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 2 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 20.01.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 2 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 22.01.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 2 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 22.01.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 4 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 27.01.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 2 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 01.02.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 2 арк.

- Оригінал акту початку наданих послуг від 05.05.2017 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 2 арк.

- Копія договору оренди залізничного рухомого складу № 1-155/08-14 від06.08.2014 між ДП "Трансгарант-Україна" та Компанія «Salvo alliance L.P.» (Шотландія) на 7 арк.

- Копія договору оренди залізничного рухомого складу № 1-134/10-15 від 16.10.2015 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 7 арк.

- Копія договору оренди залізничного рухомого складу № 2-132/10-15 від 01.10.2015 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 з додатками на 9 арк.

- Копія додатку № 21 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 з додатками на 2 арк.

- Копія додатку № 23 між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 з додатками на 2 арк.

- Копія договору № 553/197/2016 цю від 29.12.2016 між ДП "Трансгарант-Україна" та ПАТ «Укрзалізниця» на 12 арк.

- Оригінал договору № 1-247/06-13 від 01.06.2013 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та ЗАТ «ТалТек Транс» код на 12 арк.

- Оригінал договору № 1-192/10-14 від 02.10.2014з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Лега Транс» код на 5 арк.

- Копія договору оренди автомобіля від 31.03.2016 на 4 арк.

- Оригінал контракту № WFTGBC-9 від 10.12.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № WFTGBC-8 від 10.12.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 4 арк.

- Оригінал контракту № SBTGBC-7 від 26.11.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № SBTGBC-6 від 26.11.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № WBTGBC-5 від 28.10.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № WBTGBC-2 від 14.06.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № WBTGBC-4 27.10.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № WBTGBC-3 від 11.08.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Оригінал контракту № WBTGBC-1 від 07.07.2014 з додатками між ДП "Трансгарант-Україна" та «BLACKSEA CAPITAL LLC» USA з додатками на 5 арк.

- Копія договору № 1/2014/20 від 19.05.2014 з додатками між ТОВ "Спецвагон Транслізинг" та ТОВ «Рейл Інвестментз» з додатками на 5 арк.

- Копія договору № 2/2016/11 від 01.02.2016 з додатками між ТОВ "Спецвагон Транслізинг" та ТОВ «Рейл Інвестментз» з додатками на 4 арк.

- Копія договору № 200072016 від 20.07.2016 з додатками між ТОВ "Рейлтранс" та ТОВ «Рейл Інвестментз» з додатками на 5 арк.

- Оригінали рахунків на оплату між ДП "Трансгарант-Україна" та ТОВ «Трансінвестком» код 39935168 на 79 арк.

Накласти арешт на документи, предмети, речі, які вилучено під час проведення обшуку за місцем знаходження земельної ділянки, кадастровий номер 3222481600:02:007:0194 за адресою Київська область Києво-Святошинський район Гатненська сільська рада вул. Гоголя, що на праві власності належить ОСОБА_8 :

- Копія свідоцтва про державну реєстрацію ДП «Транс Гарант України» на 1 арк.;

- Копія довідки HVB Bank на 1 арк.;

- Копія довідки про взяття на облік платника податків на 1 арк.;

- Копія свідоцтва ПДВ ДП «Транс Гарант Україна» на 1 арк.;

- Копія довідки №7701 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на 1 арк.;

- Список вагонних депо УЗ цілеспрямованість яких було б орендувати чи створити спільне з ЗД вагоноремонтне підприємства на 1 арк.;

- Перелік АЗС які приймають смарт карти ТОВ «ТД «НК «Альянс України» на 3 арк.;

- Чорнові записи з написами «Анкети даних для юридичної особи, нерезидента Естонії» з анкетними даними ОСОБА_20 на підприємство «Javvier LMTD» на 3 арк.;

- Лист з відбитками печаток «Javvier Investments Limited», «Leman Imperolp» на 1 арк.;

- Договір №1000240 на 1 арк.;

- Копії документів реєстраційної справи «Javvier Investments Limited» на 4 арк.;

- Копія довіреності підприємства «Javvier Investments Ltd» на уповноваження ОСОБА_21 з додатками на 4 арк.

- Посвідчення серія ОС номер 001622 на ім`я полковника міліції ОСОБА_9 .

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційного суду м. Києва протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення30.05.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу67245669
СудочинствоКримінальне
Сутьнакладення арешту на майно в рамках проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32016100060000129 від 28.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України

Судовий реєстр по справі —757/28107/17-к

Ухвала від 26.07.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Рибак Іван Олексійович

Ухвала від 30.05.2017

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Гладун Х. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні