ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" червня 2017 р.Справа № 924/413/17
Господарський суд Хмельницької області у складі судді Субботіної Л.О., розглянувши матеріали справи
за позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Хмельницькій області м.Хмельницький
до 1. Старокостянтинівської міської ради м. Старокостянтинів Хмельницької області
2. Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради м. Старокостянтинів Хмельницької області
про зобов'язання вчинити певні дії
Представники сторін:
позивача: ОСОБА_1 - представник згідно довіреності № 1996 від 29.01.2016р.
відповідача 1: не з'явився
відповідача 2: не з'явився
В судовому засіданні відповідно до ч. 2 ст. 85 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Суть спору: позивач звернувся до суду з позовом про зобов'язання відповідачів вчинити певні дії, а саме: вжити заходи по включенню до порядку денного чергової сесії питання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування об'єкта незавершеного будівництва - 32-квартирного житлового будинку, що знаходиться у державній власності. В обґрунтування позовних вимог вказує, що під час приватизації державної частки до статутного капіталу ВАТ "Металіст" не ввійшов об'єкт незавершеного будівництва 32-квартирний житловий будинок (вул. І.Франка, 43, м.Старокостянтинів), який обліковувався на балансі ВАТ як об'єкт державної власності. Наказом Фонду державного майна України від 04.07.2007 року №1849 вказаний об'єкт незавершеного будівництва разом із земельною ділянкою включений до переліку об'єктів незавершеного будівництва, що підлягають приватизації. Регіональне відділення Фонду державного майна України по Хмельницькій області звернулось до Старокостянтинівської міської ради про надання дозволу на виготовлення проекту відведення земельної ділянки під вказаний об'єкт. Рішенням 16 сесії міської ради від 25.05.2007 року №24 такий дозвіл було надано. На замовлення позивача був виготовлений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування 32-квартирного житлового будинку, який отримав позитивний висновок державної експертизи. В подальшому, вказаний проект був направлений до Старокостянтинівської міської ради з пропозицією про його затвердження. Однак, листом від 16.09.2016р. позивача повідомлено про відмову у наданні земельної ділянки в постійне користування згідно рішення 8-ї сесії від 12.08.2016р. Позивач вказує, що він не звертався до міської ради з приводу надання земельної ділянки в постійне користування, а відповідачами не в повному обсязі вивчено дане питання і поспішно прийнято незаконне рішення. Регіональним відділенням витрачені кошти з державного бюджету на виготовлення проекту землеустрою та технічного паспорту, однак, міська рада ухиляється від вчинення необхідних дій відповідно до норм чинного законодавства, у зв'язку із чим позивач звернувся із даним позовом до суду.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримує у повному обсязі, вважаючи їх правомірними та обґрунтованими.
Представник відповідача 1 в судове засідання не з'явився, у поданому 23.05.2017р. відзиві на позовну заяву вказує, що вимоги позивача ним не визнаються, оскільки за вказаною адресою будь-яких об'єктів незавершеного будівництва немає та відповідно позивачем не надано правовстановлюючих документів на об'єкт незавершеного будівництва, якого не існує.
Представник відповідача 2 в судове засідання не з'явився, причин неявки суду не повідомив, відзиву на позовну заяву не подав, хоча був належним чином повідомлений про дату судового засідання.
Суд під час розгляду матеріалів справи встановив наступне:
Наказом Фонду державного майна України №1849 від 04.07.2005 року вирішено включити до переліку об'єктів незавершеного будівництва, які перебувають у державній власності та підлягають приватизації, об'єкти незавершеного будівництва згідно з додатком 1, в тому числі 32-квартирний житловий будинок ВАТ "Металіст" Хмельницька обл., м.Старокостянтинів, вул.І.Франка, 41 (п. 25 додатку № 1)
В зв'язку з впорядкуванням адресного господарства по вул. Івана Франка у м.Старокостянтинові, 30.11.2006 року наказом Фонду державного майна України №1809 внесено зміни до п.25 додатку № 1 до наказу Фонду держмайна від 04.07.2005р., виклавши його в такій редакції "32-квартирний житловий будинок ВАТ "Металіст" Хмельницька обл., м.Старокостянтинів, вул. І.Франка, 43.
В подальшому наказом Фонду державного майна України №25 від 15.01.2007 року визначено Фонду держмайна АРК та регіональним відділенням ФДМУ з 01.01.2007 року здійснювати приватизацію об'єктів незавершеного будівництва разом із земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт незавершеного будівництва згідно з порядком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
24.04.2007р. позивач звернувся до Старокостянтинівської міської ради із заявою про надання дозволу на виготовлення проекту відведення земельної ділянки під об'єкт незавершеного будівництва державної власності "32-квартирний житловий будинок", м.Старокостянтинів, вул.І.Франка, 43, який не ввійшов до статутного фонду ВАТ "Металіст", у зв'язку з приватизацією об'єкта разом із земельною ділянкою.
Рішенням 16 сесії Старокостянтинівської міської ради №24 п.13 від 25.05.2007 року вирішено надати регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул. І.Франка, 43 для будівництва багатоквартирного житлового будинку.
На виконання вищевказаного рішення Старокостянтинівським районним виробничим підрозділом Хмельницької регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру" виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, яка розташована у м.Старокостянтинів, вул.І.Франка,43.
У відповідності до висновку державної експертизи землевпорядної документації від 11.12.2013р. №1516, проведеної Головним управлінням Держземагенства у Хмельницькій області, вищевказаний проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам і повертається на доопрацювання.
Враховуючи викладене, позивач 02.02.2016р. звернувся з листом до Хмельницької регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру", в якому просив доопрацювати проект землеустрою, у зв'язку із розбіжностями, які містяться у ньому.
Супровідним листом від 14.04.2016р. позивачу повернуто доопрацьований проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки об'єкта незавершеного будівництва "32-квартирний житловий будинок", що знаходиться за адресою: м.Старокостянтинів, вул.І.Франка,43.
19.04.2016р. позивач звернувся до відповідача 1 із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, кадастровий номер 6810800000:01:006:0026 з метою приватизації об'єкта державної власності незавершеного будівництва 32-квартирного житлового будинку разом із земельною ділянкою, що знаходиться по вул. І.Франка, 43 у м.Старокостянтинів.
В подальшому листами від 14.06.2016р. та 15.08.2016р. позивач просив відповідача 1 повідомити про результати розгляду проекту землеустрою та направити йому відповідне рішення.
На засіданні постійної комісії Старокостянтинівської міської ради 7 скликання з питань будівництва, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, яке відбулось 01.08.2016р. (протокол № 5), розглядалось питання про надання земельних ділянок у постійне користування, в тому числі щодо надання в постійне користування позивачу. На засіданні комісією прийнято рішення відмовити у наданні в постійне користування Регіональному відділенню ФДМУ земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул. І.Франка,43.
Згідно витягу з протоколу пленарного засідання 8 сесії Старокостянтинівської міської ради 7 скликання від 12.08.2016р. за результатами голосування вирішено відмовити у наданні в постійне користування регіональному відділенню ФДМУ земельної ділянки по вул. Франка,43.
Рішенням 8 сесії Старокостянтинівської міської ради №20 п.5 від 12.08.2016р. вирішено відмовити регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області у наданні в постійне користування земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул. Франка,43 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, в зв'язку з відсутністю правовстановлюючого документа на об'єкт нерухомого майна, про що позивач був повідомлений листом від 16.09.2016р.
06.10.2016р. позивач звернувся до відповідача 1 з листом № 05-04-02756, в якому просив терміново повернути проект землеустрою, висновок державної експертизи та витяг із Державного земельного кадастру, у зв'язку із чим листом від 19.01.2016р. позивачу повернуто вищевказані документи.
Крім того, матеріали справи містять технічний паспорт на житловий будинок в стадії будівництва за адресою: м.Старокостянтинів, вул. І.Франка, 43, виготовлений 14.10.2010р., у відомостях про власника будинку вказано, що право власності не зареєстровано, а також витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-6800917062014 від 20.01.2014р., у якому вказано, що земельна ділянка з кадастровим номером 6810800000:01:006:0026, що знаходиться у м. Старокостянтинів по вул. І.Франка,43, площею 0,3500га віднесена до категорії земель житлової та громадської забудови, вид використання земельної ділянки - для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, інформація щодо форми власності відсутня.
Також до матеріалів справи долучений регламент Старокостянтинівської міської ради 7 скликання, затверджений рішенням 2 сесії Старокостянтинівської міської ради №3 від 04.12.2015р.
У відповідності до ч.1 ст.4 Регламенту для встановлення і закріплення порядку скликання і проведення сесій ОСОБА_2, принципів формування органів ОСОБА_2, визначення процедури окремих видів діяльності ОСОБА_2, її органів, посадових осіб відповідно до їх повноважень, ОСОБА_2 приймає Регламент.
Статтею 20 Регламенту передбачено, що рада проводить свою роботу сесійно. ОСОБА_2 - це форма роботи ОСОБА_2 як представницького органу, яка складається з пленарних засідань, а також засідань постійних комісій ОСОБА_2.
Чергові сесії скликаються, як правило, раз на місяць, відповідно до плану роботи ОСОБА_2. Крім чергових сесій ОСОБА_2, визначених планом роботи ОСОБА_2, ініціатори в порядку визначеному законом можуть скликати позачергові сесії ОСОБА_2, якщо до першого пленарного засідання найближчої чергової сесії ОСОБА_2 слід очікувати чотири та більше робочих днів (ч.ч. 1,2 ст. 23 Регламенту).
У відповідності до ст. 24 Регламенту порядок денний сесії ОСОБА_2 формує міський голова після проведення консультацій з Погоджувальною радою та відповідно до:
1.1. затвердженого ОСОБА_2 плану роботи ОСОБА_2;
1.2.пропозицій міського голови (секретаря Ради);
1.3. пропозицій депутатських фракцій (груп), постійних комісій, депутатів:
1.4. пропозицій виконавчого комітету;
1.5. пропозицій, внесених у порядку місцевих ініціатив, громадських слухань, петицій.
Пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії, подається з проектом рішення, яке пропонується прийняти за цією пропозицією, підготовленим згідно з вимогами цього Регламенту. Проекти рішень проходять попереднє обговорення депутатами, постійними комісіями, іншими зацікавленими сторонами на Інтернет ресурсах ОСОБА_2 (ч.4 ст. 24 Регламенту).
У відповідності до ст. 25 Регламенту пропозиції щодо питань на розгляді раді можуть вносити суб'єкти владних повноважень, визначених законодавством, а також громадяни України - члени територіальної громади в порядку, визначеному законодавством, статутом громади та рішеннями ради. Ініціатор внесення є автором проекту рішення. Ініціатор внесення має право на визначення (заміну) доповідача. Підставою для розгляду питання в раді, залежно від того, хто із суб'єктів є ініціатором, можуть бути: розпорядження міського голови; звернення постійної комісії до міського голови з наданням витягу з протоколу її засідання, на якому прийнято рішення щодо внесення питання на розгляд ради; письмове звернення депутата, голови місцевої державної адміністрації, голови районної ради, голови обласної ради до міського голови; письмове звернення депутатської фракції до міського голови, підписане її керівниками; рішення виконавчого комітету ради про внесення питання на розгляд ради; протокол проведення відповідно до вимог Статуту територіальної громади загальних зборів громадян, на яких прийнято рішення про місцеву ініціативу; рішення громадських слухань.
Згідно ч.2 ст. 41 Регламенту рішення ОСОБА_2 приймається на її пленарному засіданні. Рішення вважається прийнятим, якщо за таке рішення проголосувало не менш як 18 депутатів або 17 депутатів і міський голова. Депутат, що був відсутній під час голосування, не може подати свій голос після завершення голосування. Також депутат не має права відкликати свій голос після голосування.
Аналізуючи надані по справі докази, оцінюючи їх в сукупності, суд до уваги приймає наступне:
За приписами статті 2 Земельного кодексу України земельними відносинами є суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею, суб'єктами в яких виступають громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади, а об'єктами - землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні паї (частки).
Відповідно до частини 1 статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Статтею 26 вищевказаного Закону встановлено, що виключною компетенцією міських рад є вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Відповідно до ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Згідно ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Положення аналогічного змісту стосовно повноважень по наданню земельних ділянок у постійне користування були закріплені ч. 1 ст. 122 вказаного кодексу в редакції, чинній на момент надання позивачу дозволу на розробку проекту відведення.
Статтею 123 Земельного кодексу України у вищевказаній редакції був визначений порядок надання земельних ділянок у постійне користування юридичним особам. Так, надання земельних ділянок юридичним особам у постійне користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за проектами відведення цих ділянок. Юридична особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у постійне користування із земель державної або комунальної власності, звертається з відповідним клопотанням до районної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або сільської, селищної, міської ради. До клопотання про відведення земельної ділянки додаються матеріали, передбачені частиною п'ятнадцятою статті 151 цього Кодексу, документи, що обґрунтовують її розмір, призначення та місце розташування. Відповідна районна державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає згоду на розроблення проекту відведення земельної ділянки. Проект відведення земельної ділянки погоджується із землекористувачем, органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури та охорони культурної спадщини і після одержання висновку державної землевпорядної експертизи по об'єктах, які їй підлягають, подається до відповідної державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради, які розглядають його у місячний строк і, в межах своїх повноважень, визначених цим Кодексом, приймають рішення про надання земельної ділянки. Відмову органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади у наданні земельної ділянки в користування або залишення клопотання без розгляду в установлений строк може бути оскаржено в судовому порядку. Рішення про відмову у наданні земельної ділянки в користування має містити мотивовані пояснення з посиланням на відповідні положення нормативно-правових актів, затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою.
Стаття 123 Земельного кодексу України у чинній редакції також передбачає, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування. Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
Предметом спору у даній справі є вимога позивача про зобов'язання відповідачів вжити заходи по включенню до порядку денного чергової сесії питання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування об'єкта незавершеного будівництва - 32-квартирного житлового будинку, що знаходиться у державній власності.
Як вбачається з матеріалів справи, рішенням 16 сесії Старокостянтинівської міської ради №24 п.13 від 25.05.2007 року вирішено надати регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул.І.Франка, 43 для будівництва багатоквартирного житлового будинку.
На виконання вищевказаного рішення Старокостянтинівським районним виробничим підрозділом Хмельницької регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру" було виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, яка розташована у м.Старокостянтинів, вул.І.Франка,43, який разом із заявою від 19.04.2016р. наданий Старокостянтинівській міській раді на затвердження.
Порядок скликання і проведення сесій Старокостянтинівської міської ради, принципів формування органів ради, визначення процедури окремих видів діяльності ради, її органів, посадових осіб відповідно до їх повноважень, визначений Регламентом Старокостянтинівської міської ради 7 скликання, затвердженим рішенням 2 сесії Старокостянтинівської міської ради №3 від 04.12.2015р.
Так, у відповідності до ст. 24 Регламенту порядок денний сесії ОСОБА_2 формує міський голова після проведення консультацій з Погоджувальною радою та відповідно до:
1.1. затвердженого ОСОБА_2 плану роботи ОСОБА_2;
1.2. пропозицій міського голови (секретаря Ради);
1.3. пропозицій депутатських фракцій (груп), постійних комісій, депутатів:
1.4. пропозицій виконавчого комітету;
1.5. пропозицій, внесених у порядку місцевих ініціатив, громадських слухань, петицій
Пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії, подається з проектом рішення, яке пропонується прийняти за цією пропозицією, підготовленим згідно з вимогами цього Регламенту. Проекти рішень проходять попереднє обговорення депутатами, постійними комісіями, іншими зацікавленими сторонами на Інтернет ресурсах ОСОБА_2 (ч.4 ст. 24 Регламенту).
У відповідності до ст. 25 Регламенту пропозиції щодо питань на розгляді раді можуть вносити суб'єкти владних повноважень, визначених законодавством, а також громадяни України - члени територіальної громади в порядку, визначеному законодавством, статутом громади та рішеннями ради. Ініціатор внесення є автором проекту рішення. Ініціатор внесення має право на визначення (заміну) доповідача. Підставою для розгляду питання в раді, залежно від того, хто із суб'єктів є ініціатором, можуть бути: розпорядження міського голови; звернення постійної комісії до міського голови з наданням витягу з протоколу її засідання, на якому прийнято рішення щодо внесення питання на розгляд ради; письмове звернення депутата, голови місцевої державної адміністрації, голови районної ради, голови обласної ради до міського голови; письмове звернення депутатської фракції до міського голови, підписане її керівниками; рішення виконавчого комітету ради про внесення питання на розгляд ради; протокол проведення відповідно до вимог Статуту територіальної громади загальних зборів громадян, на яких прийнято рішення про місцеву ініціативу; рішення громадських слухань.
Згідно ч.2 ст. 41 Регламенту рішення ОСОБА_2 приймається на її пленарному засіданні. Рішення вважається прийнятим, якщо за таке рішення проголосувало не менш як 18 депутатів або 17 депутатів і міський голова.
Суд встановив, що питання про надання земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул.І.Франка,43. у постійне користування позивачу розглядалось на засіданні постійної комісії Старокостянтинівської міської ради 7 скликання з питань будівництва, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, яке відбулось 01.08.2016р. (протокол № 5). За результатами розгляду комісією прийнято рішення відмовити у наданні в постійне користування Регіональному відділенню ФДМУ вказаної земельної ділянки.
В подальшому рішенням 8 сесії Старокостянтинівської міської ради №20 п.5 від 12.08.2016р., що було прийнято за результатами розгляду звернення позивача від 19.04.2016р., вирішено відмовити регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області у наданні в постійне користування земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул. І.Франка,43 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, в зв'язку з відсутністю правовстановлюючого документа на об'єкт нерухомого майна.
Таким чином, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Регіональному відділенню ФДМУ по Хмельницькій області для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, яка розташована у м.Старокостянтинів, вул.І.Франка,43, вже був розглянутий на сесії Старокостянтинівської міської ради, і за результатами такого розгляду прийнято рішення про відмову у наданні земельної ділянки. Вказане рішення є чинним та в судовому прядку не оскаржувалось.
Доводи позивача з приводу того, що він не звертався до Старокостянтинівської міської ради з приводу надання земельної ділянки в постійне користування, тому позивач вважає, що міська рада ухиляється від вчинення необхідних дій, суд до уваги не приймає з огляду на наступне.
Як вбачається із змісту долучених до матеріалів справи заяв позивача від 24.04.2007р. та від 19.04.2016р., з якими останній звертався до Старокостянтинівської міської ради з метою отримання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки площею 3500 м.кв. по вул.І.Франка, 43 для будівництва багатоквартирного житлового будинку, а в подальшому з метою його затвердження, позивач не вказував на яких умовах він просить надати земельну ділянку (у власність, постійне користування чи в оренду). Відсутні вказані відомості і у рішенні Старокостянтинівської міської ради №24 п.13 від 25.05.2007 року про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки, а також у проекті відведення.
Також суд приймає до уваги, що з будь-якими іншими заявами про надання земельної ділянки під об'єкт незавершеного будівництва державної власності "32-квартирний житловий будинок", м.Старокостянтинів, вул.І.Франка, 43 позивач до Старокостянтинівської міської ради не звертався.
За таких обставин у суду відсутні підстави стверджувати, що на сесії Старокостянтинівської міської ради, яка відбулась 12.08.2016р., було розглянуто якесь інше питання, ніж те, що просить включити до порядку денного позивач.
Саме лише незазначення у рішенні Старокостянтинівської міської ради №20 п.5 від 12.08.2016р. про відмову у затвердженні проекту відведення земельної ділянки жодним чином не свідчить про те, що вказаний проект радою не розглядався, оскільки наслідком відмови у затвердженні проекту відведення є відмова у наданні земельної ділянки в постійне користування, про що і вказано у рішенні.
Зважаючи на усе вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими, спростовуються вищевикладеними обставинами, тому у позові слід відмовити.
У відповідності до ст. 49 ГПК України, витрати по сплаті судового збору покладаються на позивача, в зв'язку з відмовою у позові.
Керуючись ст.ст. 1, 12, 33, 34, 44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
В И Р І Ш И В:
У позові Регіонального відділення Фонду державного майна України по Хмельницькій області м.Хмельницький до 1. Старокостянтинівської міської ради м. Старокостянтинів Хмельницької області, 2. Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради м. Старокостянтинів Хмельницької області про зобов'язання вчинити певні дії відмовити.
Повне рішення складено 26.06.2017р.
Суддя Л.О. Субботіна
Віддрук. 4 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу (м.Хмельницький, вул.Соборна, 75)
3 - відповідачу 1 (Хмельницька обл., м.Старокостянтинів, вул. К.Острозького,41) надіслати рекоменд. листом,
4- відповідачу 2 (Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул. К. Острозького,41) надіслати рекоменд. листом.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2017 |
Оприлюднено | 27.06.2017 |
Номер документу | 67365698 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Субботіна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні