ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
22 червня 2017 року м. Київ К/800/20713/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Черпак Ю.К., розглянувши матеріали касаційної скарги ОСОБА_1,
встановив:
17 червня 2017 року ОСОБА_1 надіслав до Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу, яка не відповідає вимогам статті 213 КАС України.
За приписами статті 213 КАС України у касаційній скарзі зазначаються, зокрема, судові рішення, що оскаржуються та додаються їх копії, вимоги особи, що подає касаційну скаргу, до суду касаційної інстанції із зазначенням того, у чому полягає порушення норм матеріального чи процесуального права.
У касаційній скарзі ОСОБА_1 не ставить питання про скасування конкретних судових рішень, а лише додає до касаційної скарги копію судового наказу Оболонського районного суду м. Києва від 31 травня 2017 року (Ун. №756/1836/17, Пр.№2-с/756/15/17).
З огляду на викладене, ОСОБА_1 необхідно уточнити вимоги до суду касаційної інстанції щодо того, які саме судові рішення ним оскаржуються, в якому спорі, і між якими сторонами, вказати які норми матеріального чи процесуального права порушено при їх ухваленні та надати їх копії.
Крім того, у суду касаційної інстанції відсутня можливість перевірити строк подачі касаційної скарги (статті 212, 214 КАС України).
Разом з тим, частиною третьою статті 20 КАС України визначено інстанційну підсудність адміністративних справ, відповідно до якої Вищий адміністративний суд України переглядає судові рішення місцевих та апеляційних адміністративних судів у касаційному порядку як суд касаційної інстанції.
Згідно із статтею 210 КАС України Вищий адміністративний суд України є судом касаційної інстанції в адміністративних справах.
Пунктом 1 частини п'ятої статті 214 КАС України встановлено, що суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у випадку, якщо справа не підлягає касаційному розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Необхідно зазначити, що із доданої до касаційної скарги копії судового наказу Оболонського районного суду м. Києва від 31 травня 2017 року (Ун. №756/1836/17, Пр.№2-с/756/15/17) вбачається, що його видано на підставі статті 105-1 Цивільно-процесуального кодексу України, чи оскаржувався такий наказ в апеляційному порядку не зрозуміло, проте за умови перегляду судом апеляційної інстанції та у випадку оскарження цього наказу ОСОБА_1 в касаційному порядку, його перегляд не належить до компетенції судів адміністративної юрисдикції (пункт 3 частини третьої статті 17 КАС України), оскільки компетенція Вищого адміністративного суду не поширюється на перегляд у касаційному порядку судових рішень, постановлених не за правилами КАС України місцевими та/ або апеляційними судами інших юрисдикцій.
Таким чином, касаційна скарга не відповідає вимогам статті 213 КАС України, тому вона підлягає залишенню без руху з наданням особі, яка її подала, достатнього терміну для усунення вказаних недоліків.
Керуючись статтями 108, 213, 214 КАС України,
ухвалив:
1. Касаційну скаргу ОСОБА_1- залишити без руху.
2. Надати ОСОБА_1 строк до 17 липня 2017 року для уточнення вимог касаційної скарги із зазначенням того, які судові рішення ним оскаржуються, в якому спорі, і між якими сторонами, вказати які норми матеріального чи процесуального права порушено при їх ухваленні та надати їх копії.
3. Роз'яснити, що у разі неусунення зазначених недоліків, касаційна скарга повертається особі, яка її подала.
4. Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Ю.К. Черпак
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2017 |
Оприлюднено | 29.06.2017 |
Номер документу | 67403695 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Черпак Ю.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні