6/223-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 травня 2007 р. Справа № 6/223-07
Суддя господарського суду Говор Н.Д.
при секретарі судового засідання Мовчан Г. , розглянувши матеріали справи
за позовом:Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів,м. Вінниця
до:Малого приватного підприємства "Вілс", м. Вінниця
про стягнення 4650 грн.
Представники :
позивача : Л.Філіпова ( дор. від 28.04.07)
відповідача : не з'явився
Місце розгляду справи : приміщення суду к.1107
ВСТАНОВИВ:
Подано позов про стягнення 4650 грн. штрафних санкцій до Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів за не створення 1 робочого місця для інвалідів у 2005 р.
Відповідач належно повідомлений про час та місце судового засідання, однак відзиву на позов та витребуваних судом документів не надав, представника у судове засідання не направив, тому справа розглядається за наявними у ній документами.
Розглянувши матеріали справи, оцінивши надані докази та заслухавши представника позивача, суд встановив, що згідно звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік, у 2005 році на підприємстві працювали 26 осіб , з них 1 інвалід, який перебував у штаті підприємства у 2005 р. повних 2 місяці. Відповідно до Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві, затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.1995 р. № 171 чисельність працюючих інвалідів штатних працівників обчислюється шляхом підсумовування середньо облікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців за період з початку року. Таким чином позивачем здійснено перерахунок середньоспискової чисельності інвалідів –штатних працівників, які були зайняті на підприємстві у 2005 р. , що становить 0 чол. Відповідно до звіту середньорічна заробітна плата на підприємстві за 2005 р. становила суму 4650 грн.
Статтею 19 Закону України від 21.03.1991 р. “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” (зі змінами , далі –Закон) встановлено, що для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форми власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 15 до 25 чоловік - у кількості одного робочого місця, якщо інше не передбачено законом.
Статтею 20 Закону встановлено, що підприємства (об'єднання), установи і організації незалежно від форми власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим частиною першою статті 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду України соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві (в об'єднанні), в установі, організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом.
Відповідно до п. 10 Положення про робоче місце інваліда і порядок працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою КМ України від 03.05.95 № 314 працевлаштування інвалідів здійснюється державною службою зайнятості, органами Мінсоцзахисту, місцевими Радами народних депутатів, громадськими організаціями інвалідів з урахуванням побажань, стану здоров'я інвалідів, їхніх здібностей і професійних навичок відповідно до висновків МСЕК.
Відповідно до п. 14 Положення про робоче місце інваліда і порядок працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою КМ України від 03.05.95 № 314 підприємства інформують державну службу зайнятості та місцеві органи соціального захисту населення про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів.
Відповідач не надав доказів створення на підприємстві 1 робочого місця для інвалідів, з 1 необхідного за нормативом, визначеним Законом, не надав доказів подання відомостей про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів у державну службу зайнятості та місцеві органи соціального захисту населення .
За таких обставин відповідно до вимог ст. ст.19, 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” відповідач повинен сплатити штрафні санкції у розмірі 4650 грн.
Керуючись ст.ст.49,51,87,94,99,160,161,162,163,186,254 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПОСТАНОВИВ :
Позов задовольнити .
Стягнути з Малого Приватного Підприємства „ВІЛС” ( м. Вінниця, вул. Келецька, 78/13, код ЄДРПОУ 13309213, рах. 26002301959 АКБ „Укрсоцбанк” МФО 302010 ) на користь Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів ( м. Вінниця , вул. Пирогова 135 А, Держбюджет м. Вінниці р/р 31217230600002, код 21727686 в УДК у Вінницькій області , м. Вінниця МФО 802015, призначення платежу 13309213; 50070000; 221, „Платежі до Фонду соціального захисту інвалідів) 4650 грн. штрафних санкцій за 1 нестворене робоче місце для працевлаштування інвалідів.
Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Говор Н.Д.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2007 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 674349 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Говор Н.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні