Ухвала
від 04.07.2017 по справі 815/7230/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/7230/16

УХВАЛА

04 липня 2017 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Кравченка М.М.,

розглянувши в письмовому провадженні заяву Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 про скасування заходів реагування у справі за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходилась справа за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 про застосування заходів реагування.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 03.02.2017 року адміністративний позов було задоволено, застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду до Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 у вигляді повного зупинення виконання робіт (виробництва) з експлуатації ліфту пасажирського реєстр. № 2352 за адресою м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 28, та ліфту пасажирського реєстр. № 2353 за адресою м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 28, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей, а також допущено негайне виконання постанови.

15.06.2017 року через канцелярію суду від Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 надійшла заява про скасування заходів реагування. В заяві Житлово-будівельний кооператив Центральний-22 просить суд скасувати заходи реагування у сфері державного нагляду, застосовані постановою Одеського окружного адміністративного суду від 03.02.2017 року, у зв'язку з усуненням порушень.

Відповідно до ч.12 ст.183-2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).

Згідно з ч.13 ст.183-2 КАС України заява про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.

Суд, з урахуванням ч.13 ст.183-2 КАС України, вирішив розглянути вказану заяву в письмовому провадженні.

Розглянувши заяву Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 про скасування заходів реагування у зазначеній адміністративній справі, суд прийшов до висновку, що вона належить до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ст.3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно з ст.4 Закону України Про охорону праці державна політика в галузі охорони праці базується на принципах, крім інших пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Відповідно до п.1.4 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11.08.2011 року № 826, загроза життю та здоров'ю працівників - виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об'єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.

Згідно з п.2.26 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11.08.2011 року № 826, право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки: порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників; порушень вимог Кодексу України про надра; відсутності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; непроведення у встановленому порядку та в терміни технічного огляду, випробування або експертного обстеження машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; виникнення нещасного випадку зі смертельним або тяжким наслідком, групового нещасного випадку. У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об'єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об'єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.

Відповідно до пп.16 п.4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Згідно з ч.5 ст.4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

Суд встановив, що співробітник Головного управління Держпраці в Одеській області провів планову перевірку Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 з питань дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

За результатами цієї перевірки 03.11.2016 року Головне управління Держпраці в Одеській області склало акт № 1122, який містить перелік порушень з боку Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Вказані обставини і стали підставою для звернення до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування.

В заяві про скасування заходів реагування Житлово-будівельний кооператив Центральний-22 зазначає, що 14.06.2017 року актом перевірки № 15/14.1/08-617 в частині перевірки стану ліфтів реєстр. № 2352 та реєстр. № 2353 за адресою м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 28, Головним управлінням Держпраці в Одеській області порушень не виявлено.

Так, суд встановив, що 26.05.2017 року Житлово-будівельний кооператив Центральний-22 звернувся до Головного управління Держпраці в Одеській області із заявою, в якій просив призначити проведення перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативних актів з охорони праці та промислової безпеки на організацію експлуатації та стан ліфтового господарства за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Заболотного, 28, у зв'язку з наміром звернутися до Одеського окружного адміністративного суду із заявою про скасування заходів реагування, застосованих постановою від 03.02.2017 року у справі № 815/7230/16 за позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 про застосування заходів реагування.

На підставі наказу від 12.06.2017 року № 720, направлення від 12.06.2017 року № 15/01-29-1383, у період з 13.06.2017 року по 14.06.2017 року Головний державний інспектор Головного управління Держпраці в Одеській області ОСОБА_1 провела перевірку дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 в частині перевірки стану ліфтів реєстр. № 2352 та реєстр. № 2353 за адресою м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 28.

За результатами цієї перевірки 14.06.2017 року Головне управління Держпраці в Одеській області склало акт перевірки № 15/14.1/08-617, в якому не встановлено порушення нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки з боку Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 в частині перевірки стану ліфтів реєстр. № 2352 та реєстр. № 2353 за адресою м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 28, а також констатовано усунення порушень нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, які були зазначені в акті перевірки від 03.11.2016 року № 1122.

Таким чином, суд встановив, що Житлово-будівельний кооператив Центральний-22 усунув порушення вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, які зазначені в акті перевірки від 03.11.2016 року № 1122 та були підставою для застосування заходів реагування.

З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне скасувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 (код ЄДРПОУ 20990878), що були застосовані постановою Одеського окружного адміністративного суду від 03.02.2017 року.

Керуючись ст.ст.160, 165, 183-2 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 про скасування заходів реагування.

2. Скасувати заходи реагування щодо державного нагляду, застосовані до Житлово-будівельного кооперативу Центральний-22 (код ЄДРПОУ 20990878) на підставі постанови Одеського окружного адміністративного суду від 03.02.2017 року у справі № 815/7230/16.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.

Суддя М.М. Кравченко

Дата ухвалення рішення04.07.2017
Оприлюднено04.07.2017
Номер документу67526981
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —815/7230/16

Ухвала від 04.07.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Постанова від 03.02.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Ухвала від 11.01.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Ухвала від 20.12.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні