Провадження № 1-кс/734/662/17 Справа № 734/782/17
У х в а л а
іменем України
04 липня 2017 року смт. Козелець
Слідчий суддя Козелецького районного суду Чернігівської області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянув винесене в кримінальному провадженні №12016270130000158 від 24.02.2016 року слідчим СВ Козелецького ВП Ніжинського ВП ГУНП в Чернігівський області ОСОБА_3 клопотання про проведення документальної позапланової перевірки дотримання податкового законодавства,-
ВСТАНОВИВ:
До Козелецького районного суду Чернігівської області звернувся слідчий СВ Козелецького ВП Ніжинського ВП ГУНП в Чернігівський області ОСОБА_3 із клопотанням про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки дотримання податкового законодавства Короп`ївською сільською радою Козелецького району Чернігівської області.
Клопотання обґрунтоване тим, що На протязі 2015 року секретар Короп"ївської сільської ради та головний бухгалтер цієї ж сільради привласнили частину сплачених мешканцями села грошових коштів, які надходили у вигляді самооподаткування та податку на землю.
Відомості про вчинене кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016270130000158 від 24.02.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_4 показав, що з 2010 року по жовтень 2015 року працював Короп"ївським сільським головою. Всі ці роки працював з секретарем - ОСОБА_5 та головним бухгалтером - ОСОБА_6 . Відповідно посадових обов`язків матеріально-відповідальними особами в Короп"ївській сільській раді є секретар - ОСОБА_5 та головний бухгалтер - ОСОБА_6 . На протязі 2015 року жителі с. Короп`є сплачували самооподаткування та податок на землю. Але секретар та головний бухгалтер деяким людям не видавали квитанцію про сплату податків, деяких взагалі не вносили до звітності, квитанції про сплату за землю взагалі відсутні в звітності, а їхні гроші привласнювали собі і витрачали на власні потреби. У мешканців с. Короп"є він зібрав оригінали квитанцій про сплату земельного податку та самооподаткування.
Вищенаведені факти можуть свідчить про факт привласнення коштів посадовими особами Короп`ївської сільської ради.
Відповідно до територіальної реформи в 2016 році Короп`ївська сільська рада об`єдналась в Деснянську територіальну громаду.
Під час досудового розслідування до матеріалів провадження долучено оригінали квитанцій до прибуткового касового ордеру про сплату земельного податку ОСОБА_7 № 19 від 28.04.2015 року в сумі 44,85 грн., ОСОБА_8 № 16 від 27.04.2015 року в сумі 182,50 грн., ОСОБА_9 № 17 від 27.04.2015 року в сумі 31,50 грн., ОСОБА_10 № 03 від 03.03.2015 року в сумі 101,25 грн., ОСОБА_11 № 18 від 27.04.2015 року в сумі 61,00 грн., ОСОБА_12 № 21 від 02.07.2015 року в сумі 13,65 грн., ОСОБА_13 № 27 від 13.07.2015 року в сумі 36,70 грн., ОСОБА_14 № 26 від 09.07.2015 в сумі 17,10 грн., ОСОБА_15 №25 від 09.07.2015 в сумі 11,88 грн., ОСОБА_16 №18 від 07.07.2015 в сумі 15,00 грн., ОСОБА_17 № 27 від 23.07.2015 в сумі 30,50 грн., оригінали квитанцій по самооподаткуванню по сплаті ОСОБА_12 № 74 від 02.07.2015 року в сумі 50 грн., ОСОБА_18 № 202 від 28.08.2014 року в сумі 30 грн., ОСОБА_13 № 84 від 13.07.2015 року в сумі 50 грн., ОСОБА_17 № 83 від 23.07.2015 року в сумі 30 грн., ОСОБА_15 № 80 від 09.07.2015 року в сумі 50 грн., ОСОБА_16 № 78 від 07.07.2015 року в сумі 30 грн., ОСОБА_14 № 68 від 19.05.2015 року в сумі 50 грн., ОСОБА_19 № 133 від 29.10.2015 в сумі 50 грн., ОСОБА_20 № 132 від 29.10.2015 сумі 20,10 грн; та інші бухгалтерські документи.
Заслухавши слідчого та дослідивши матеріали клопотання, суд вважає, що клопотання слідчого СВ Козелецького ВП Ніжинського ВП ГУНП в Чернігівський області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення ревізії підлягає задоволенню із наступних підстав:
Згідно п.75.1ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
За правилами пп.78.1.11п.78.1ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, в тому числі, рішення суду про призначення перевірки, винесену ними відповідно до закону.
Відповідно до п. 82.2 ст.82 ПК України тривалість перевірок, визначених устатті 78цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів.
Акт перевірки в контексті ст. 99 КПК України являтиметься документом, в якому зафіксовані відомості, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
З метою здійснення всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, та прийняття по ньому об`єктивного та законного рішення, отримання доказів фактів і обставин вчиненого злочину, встановлення виду і розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушеннямта висвітлення питань, що мають суттєве значення у провадженні, виникає необхідність у проведенні позапланової документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства, а саме в частині сплати і обліку податків від фізичних осіб по Короп`ївській сільській раді за період з 01.01.2015 по 31.12.2015, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити.
Термін для проведення перевірки слід визначити у 10 робочих днів, що буде достатнім періодом для виконання її завдань.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 91, 93, 99 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Надати дозвіл на проведення в межах кримінального провадження № 12016270130000158 від 24.02.2016 документальної позапланової перевірки дотримання вимог податкового законодавства, а саме в частині сплати і обліку податків від фізичних осіб ( ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , в частині сплати самооподаткування ОСОБА_12 , ОСОБА_18 , ОСОБА_13 , ОСОБА_17 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_14 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 по Короп`ївській сільській раді - код ЄДРПОУ 04413377 ; КОАТУУ 7422083600 адреса: вул. Центральна, 87 с. Короп`є Козелецький район Чернігівська область, (нині Деснянській селищній раді - код ЄДРПОУ:05389882, КОАТУУ:7422055400, адреса:Чернігівська обл., Козелецький р-н, смт. Десна, вул. Ювілейна, буд. 1 а) за період з 01.01.2015 по 31.12.2015, поставивши наступні запитання:
- який порядок прийняття і облікування сум земельного податку і сум самооподаткування по Короп"ївській сільській раді ( нині Деснянській селищній раді)?
- чи в повному обсязі проведено прийняття, облікування, зарахування сум земельного податку і сум самооподаткування?
- чи вірно, відповідно до законів і нормативних актів проводилось прийняття, облікування, зарахування сум земельного податку і сум самооподаткування по Короп`ївській сільській раді (нині Деснянській селищній раді) за період з 01.01.2015 по 31.12.2015, в розрізі документів бухгалтерського обліку Короп`ївської сільської ради ( нині Деснянської селищної ради) і квитанцій, наданих мешканцями с.Короп`є?
Проведення перевірки доручити спеціалістам Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області.
2. Тривалість проведення вказаної документальної позапланової перевірки дотримання вимог податкового законодавства встановити 10 робочих днів.
Визначити тривалість проведення позапланової виїзної ревізії п`ятнадцять робочих днів з дня отримання ухвали суду.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Козелецький районний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 04.07.2017 |
Оприлюднено | 03.03.2023 |
Номер документу | 67545254 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Козелецький районний суд Чернігівської області
Іванюк Т. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні