Постанова
від 27.06.2017 по справі 826/5580/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

місто Київ

27 червня 2017 року №826/5580/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Літвінової А.В., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомприватного акціонерного товариства Суднопідйом додержавної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві провизнання протиправними та скасування рішень, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Приватне акціонерне товариство Суднопідйом звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправними та скасування (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог):

- рішення від 19.12.2014 №0051841705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 250 210,84 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051851705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 96 297,71 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051861705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 20 547,50 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051921705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 5 054,07 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051901705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 4 293,98 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051911705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 3 464,76 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051891705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 2 637,45 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051871705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 766,11 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051991705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 016,26 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0052011705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 777,03 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051881705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 2 626,75 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051951705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 532,07 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051941705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 526,69 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051931705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 2 111,31 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051961705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 519,69 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0052001705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 989,74 грн.;

- рішення від 19.12.2014 №0051971705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 060,71 грн.

Позовні вимоги мотивовано тим, що нарахування штрафних санкцій та пені здійснено без проведення будь-якої перевірки, документів чи матеріалів контролюючим органом; до загальної суми нарахованих штрафних санкцій у рішеннях безпідставно та необґрунтовано включено суми, які було стягнено з товариства раніше згідно виконавчого листа Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.11.2012 у справі №2а-13069/12/2670 (30 117, 04 грн.), постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 07.05.2013 у справі №826/2456/13-а (166 853, 72 грн.), постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.04.2014 у справі №826/4044/14 (26 088, 64 грн.); до загальної суми штрафних санкцій та пені у рішеннях безпідставно та необґрунтовано включено суми, які було сплачено товариством згідно постанов ВДВС Подільського району м. Києва за попередніми вимогами УПФ у Подільському районі м. Києва; на суми недоїмки із єдиного внеску, які погашені товариством згідно судових рішень, було безпідставно та необґрунтовано нараховано штрафні санкції та пені, хоча нарахування штрафних санкцій припиняється з моменту звернення особи до суду із позовом; повне погашення заборгованості товариства зі сплати єдиного внеску підтверджується актом звіряння розрахунків від 26.11.2014 №10075-20.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, вказавши, що ним, як контролюючим органом, в автоматичному режимі на підставі картки особового рахунку товариства (платіж 71010000) та відповідно до ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування було винесено рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску. При цьому, розрахунок штрафних санкцій здійснюється на підставі даних карток особових рахунків платників бази даних АІС Податковий блок , і перевірка, документи чи матеріали контролюючому органу не потрібні. Розрахунок пені також проводиться в автоматичному режимі.

Розгляд справи здійснено у порядку письмового провадження на підставі частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

На підставі звітів за період з 02.10.2013 по 20.11.2014 у приватного акціонерного товариства Суднопідйом виникла недоїмка зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, у зв'язку з чим останньому нараховано штрафні санкції та пеня.

Заборгованість була стягнута постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19.11.2012 у справі №2а-13069/12/2670, якою присуджено до стягнення з товариства 30 117,04 грн. по штрафних санкціях та пені, постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 07.05.2013 у справі №826/2456/13-а, якою присуджено до стягнення з товариства 166 853,72 грн. єдиного внеску, постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.04.2014 у справі №826/4044/14, якою присуджено до стягнення з товариства 26 088,64 грн.

Державною податковою інспекцією у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві прийнято рішення щодо позивача від 29.05.2014 №0009231705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 123 432,81 грн. (21 009,65 грн. штрафу та 102 423,16 грн. пені) за період з 21.06.2012 по 23.05.2014.

Надалі, державною податковою інспекцією у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві прийнято 17 рішень від 19.12.2014 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 21.06.2012 по 15.12.2014

Вважаючи вказані рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся з позовом до суду.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд бере до уваги наступне.

Нормативно-правовим актом, який визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, є Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (тут і надалі у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин).

У розумінні пунктів 2 та 6 частини першої статті 1 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок (частина третя статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ).

Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця (частина восьма статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ).

Згідно з частинами першою-третьою статтею 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , рішення, прийняті органами доходів і зборів та органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами. Положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Згідно з частинами десятою-одинадцятою статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: 1) у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців , накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум; 3) за донарахування органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску; 4) пункт 4 частини одинадцятої статті 25 виключено; 5) за неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується єдиний внесок, накладається штраф у розмірі від восьми до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 6) за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум.

Нарахування пені, передбаченої цим Законом, починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно (частина тринадцята статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ).

Про нарахування пені та застосування штрафів, передбачених цим Законом, посадова особа органу доходів і зборів у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом, приймає рішення, яке протягом трьох робочих днів надсилається платнику єдиного внеску (частина чотирнадцята статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ).

Аналогічні положення передбачено Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 №455 (у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин).

У даному випадку факт наявності у позивача недоїмок зі сплати єдиного внеску протягом 2012-2014 років, а також наявність підстав для нарахування штрафів і пені щодо недоїмок, згідно з вказаними положеннями Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , позивачем не заперечується, проте, він стверджує про повне погашення всієї суми недоїмки та нарахованих штрафів і пені станом на 26.11.2014, про що сторонами підписано акт №10075-20.

Питання наявності у позивача заборгованості з єдиного внеску станом на 25.11.2014, із врахуванням пені та штрафів, визначених в рішенні державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Міністерства доходів і зборів у місті Києві від 29.05.2014 №0009231405, було предметом судової експертизи, висновок якої суд враховує в якості належного доказу згідно зі статтею 82 Кодексу адміністративного судочинства України.

Зокрема, згідно з висновком експерта Київського науково-дослідного інституту судових експертиз від 21.01.2016 №18235/15-45, позивач станом на 25.11.2014 не мав заборгованості зі сплати єдиного внеску.

Так, у висновку експерта зазначено, що згідно роздрукованих таблиць щодо обліку єдиного соціального внеску у 2013-2014 станом на 30.09.2013 у позивача існувала недоїмка зі сплати єдиного внеску та штрафів в загальній сумі 434 170, 09 грн., зі сплати пені в сумі 11 864, 5 грн., що становить 446 034, 59 грн.

Згідно з долученими до матеріалів справи (та наданих для проведення судової експертизи) копій платіжних доручень та банківських виписок, за період з 01.06.2012 по 31.12.2014 позивачем перераховано єдиного внеску в загальній сумі 805 377, 87 грн., в тому числі, за період з жовтня по грудень 2013 року в сумі 200 000 грн., за період з січня по грудень 2014 року в сумі 512 253, 82 грн.

У той же час, контролюючим органом прийнято рішення від 29.05.2014 №0009231705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 123 432, 81 грн. (21 009, 65 грн. штрафу та 102 423, 16 грн. пені) за період з 21.06.2012 по 23.05.2014.

Аналіз відомостей щодо нарахування та сплати позивачем єдиного внеску, штрафів та пені дає підстави для висновку, що станом на 25.11.2014 позивач повністю розрахувався за нарахований єдиний внесок згідно поданих звітів та рішення від 29.05.2014 №00092311705. Враховуючи платежі від 25.11.2014 в загальній сумі 37 686, 71 грн., станом на 25.11.2014 у позивача існувала переплата по єдиному внеску в сумі 4 733, 24 грн.

Відповідач після ознайомлення з результатами судової експертизи не надав пояснення щодо підстав нарахування позивачу недоїмки, за наявності якої прийнято оскаржувані рішення від 19.12.2014 про застосування штрафу та нарахування пені, а також не надав доказів на спростування висновку судової експертизи.

За таких обставин суд, приймаючи рішення у даній справі, вважає встановленим факт відсутності у позивача заборгованості зі сплати єдиного внеску станом на 25.11.2014, включаючи як недоїмку, так і штрафи та пеню, нараховані рішенням від 29.05.2014 №0009231705.

Крім того, відсутність у позивача вказаної заборгованості підтверджується актом від 26.11.2014 №10075-20, підписаним представниками сторін.

Відповідачем не надано пояснення, яким чином відомості вказаного акту співвідносяться з винесенням оскаржуваних рішень від 19.12.2014.

Натомість, оскаржуваними рішеннями про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 19.12.2014 позивачу нараховано штрафи та пеню за недоїмку, що виникла за період з 21.06.2012 по 17.11.2014, 21.06.2012 по 15.12.2014, 02.08.2012 по 14.11.2014, 21.03.2014 по 17.11.2014, 21.01.2014 по 17.11.2014, 21.02.2014 по 17.11.2014, 21.12.2013 по 17.11.2014, 22.10.2013 по 17.11.2014, 23.09.2014 по 25.11.2014, 21.11.2014 по 25.11.2014, 21.11.2013 по 17.11.2014, 21.06.2014 по 17.11.2014, 21.05.2014 по 17.11.2014, 23.04.2014 по 17.11.2014, 22.07.2014 по 25.11.2014, 21.10.2014 по 25.11.2014, 21.08.2014 по 25.11.2014, тобто, за період з 21.06.2012 по 15.12.2014 (пеня у загальному розмірі 344 811, 93 грн. та штраф у загальному розмірі 51 620, 74 грн.), що передбачає наявність у вказаний період недоїмки у розмірі 516 207, 4 грн.

На підтвердження наявності заборгованості відповідач посилається на той факт, що штраф та пеня нараховуються контролюючим органом в автоматичному режимі на підставі картки особового рахунку товариства (платіж 71010000) та відповідно до положень статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

Проте, зафіксована в автоматичному режимі недоїмка, а також нараховані штрафи та пені, мають відповідати інформації з первинних документів, а саме: звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерським та іншим документам, що підтверджують суми нарахованого єдиного внеску, його сплату, а у випадку порушення термінів розрахунків або невірний розрахунок - суми недоїмки, на яку нараховуються штрафні санкції та пеня.

За відсутності вказаних доказів дані автоматизованої системи не можуть бути єдиною підставою для висновку про наявність заборгованості, оскільки ці дані є лише обліком, а не підставою виникнення заборгованості, з урахуванням не підтвердження відповідачем, як суб'єктом владних повноважень, її наявності належними та допустимими доказами.

Крім того, згідно з висновком експерта та додатку №4 Дослідження розрахунків штрафних санкцій згідно рішень від 29.05.2014 №00092311705, від 19.12.2014 №0051841705, 0051851705, 0051861705 , виявлено дублювання нарахованих фінансових санкцій у вказаних рішеннях на загальну суму 318 450,71 грн., з яких пеня складає 279 627,89 грн., а штрафи - 38 822,82 грн., що є додатковою підставою для визнання протиправними та скасування вказаних рішень, а також додатково свідчить про необхідність підтвердження даних особової картки платника первинними документами.

Згідно з частиною другою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З урахуванням викладеного, у суду відсутні підстави для висновку про обґрунтованість оскаржуваних рішень, тоді як відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не довів правомірність оскаржуваних рішень, що є підставою для задоволення позовних вимог.

Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявного у матеріалах справи платіжного доручення від 26.03.2015 №18, приватним акціонерним товариством Суднопідйом в якості судового збору сплачено 3654,00 грн.

Отже, сума судового збору, що підлягає поверненню позивачу, становить 3654,00 грн.

Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051841705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 250 210,84 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051851705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 96 297,71 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051861705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 20 547,50 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051921705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 5 054,07 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051901705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 4 293,98 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051911705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 3 464,76 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051891705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 2 637,45 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051871705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 766,11 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051991705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 016,26 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0052011705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 777,03 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051881705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 2 626,75 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051951705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 532,07 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051941705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 526,69 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051931705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 2 111,31 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051961705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 519,69 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0052001705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 989,74 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.12.2014 №0051971705 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 060,71 грн.

Присудити здійснені приватним акціонерним товариством Суднопідйом (код ЄДРПОУ 13681898, адреса: 04070, місто Київ, вулиця Борисоглібська, 14) документально підтверджені платіжним дорученням від 26.03.2015 №18 судові витрати у розмірі 3654,00 грн. (трьох тисяч шестисот п'ятдесяти чотирьох грн. 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань державної податкової інспекції у Подільському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (код ЄДРПОУ 39467012, адреса: 04080, місто Київ, вулиця Турівська, 12).

Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Літвінова А.В.

Дата ухвалення рішення27.06.2017
Оприлюднено05.07.2017
Номер документу67551766
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5580/15

Ухвала від 13.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 12.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 07.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Постанова від 07.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 07.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 11.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Т.Р.

Ухвала від 06.09.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Т.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні