Постанова
від 05.07.2017 по справі п/811/951/17
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 липня 2017 року Справа № П/811/951/17

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Хилько Л.І., розглянувши у порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області до Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом та просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю), шляхом зупинення роботи (експлуатації) будівлі школи.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що у відповідача проведена планова перевірка з метою перевірки додержання і виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. За наслідками планового заходу складено акт перевірки додержання суб'єктом госпдарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 19.05.2017 р. №41, який 27.05.2017 р. вручено особисто директору Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації. Також, позивач вказує, що відповідно до статті 68 Кодексу цивільного захисту України вказані обставини дають підстави звернення до суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи об'єкта, який здійснює свою діяльність за адресою: Кіровоградська область, Добровеличківський район, с.Липняжка, Цукровий завод, оскільки на думку позивача, подальша його експлуатація із порушеннями правил пожежної безпеки створює загрозу життю та здоров'ю людей.

Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 06 червня 2017 року по справі було відкрито скорочене провадження.

Зазначену ухвалу відповідачеві було направлено 06 червня 2017 (а.с.33), та ним отримано 08 червня 2017 року, що підтверджується повідомленням про вручення (а.с.35). Однак, станом на 05 липня 2017 року заперечення на адміністративний позов відповідачем не подано.

Відповідно до пункту 3 частини п'ятої статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши наявні в справі документи та матеріали, всебічно й повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ст. 1 Закону України №877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі по тексту - Закон №877-V) державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Державний нагляд (контроль) може здійснюватися комплексно кількома органами державного нагляду (контролю), якщо їхні повноваження на здійснення чи участь у комплексних заходах передбачені законом. Такі заходи проводяться за спільним рішенням керівників відповідних органів державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч. 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

Судом встановлено, що 24.03.2017 року начальником Добровеличківського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області прийнято наказ №7 про проведення планових перевірок додержання (виконання) законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, зокрема, Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації (а.с.12).

Про проведення планового заходу відповідач повідомлений завчасно, а саме, 05.05.2017 року, що підтверджується копією повідомлення про проведення планової перевірки (а.с.14).

Так, у період з 15 по 19 травня 2017 року, на підставі відповідного посвідчення (а.с.13), посадовою особою Добровеличківського РВ Управління ДСНС України у Кіровоградській області проведена планова перевірка додержання Липнязькою загальноосвітньою школою І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації щодо додержання законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки за наслідками якої складено акт №41 (а.с.15-22).

В акті зафіксовані порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки України, Державних будівельних норм України, а саме:

- будівлю навчального закладу (навчальний корпус) не обладнано системою протипожежного захисту (системою пожежної сигналізації) (розділ V пункт 1 підпункт 1.2 ППБУ, розділ VI пункт 6 ППБУ для закладів освіти, додаток А таблиця А.1 пункт 7.3 ДБН В.2.5-56:2014);

- навні вогнегасники не розміщено шляхом навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повного відчинення або установлювання в пожежні шафи поруч з пожежними кранами, у спеціальні тумби, підставки або на пожежні щити (стенди) (цідпункт ЗЛО пункту 3 розділу V ППБУ);

- не встановлені вказівні знаки місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння (пункт 3.10, глави 3, розділу V ППБУ);

- наявний пожежний щит не укомплектований засобами пожежогасіння згідно з нормами належності (підпункт 3.11 пункту 3 розділу V ППБУ);

- відповідними категоріями осіб не пройдено функціональне навчання (пункт 8 частини 1 статті 20, стаття 40 КЦЗУ, п. 10. 11 ПКМУ № 819) (а.с.15-19).

Відповідно до пунктів 1, 2 ч.1, ч. 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зокрема, є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами та порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

З огляду на встановлені обставини та зазначені норми, суд дійшов висновку про правомірність та законність проведення перевірки Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам'янського району.

Згідно п.1 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 30.12.2014 р. №1417 зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5 березня 2015 року за №252/26697, дані правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд.

Згідно п.7 ст.7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 5 квітня 2007 року №877-V На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно з ч.1 ст.47 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Згідно з частинами 2, 3 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч.1, 2 ст.64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

На підставі п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16.12.2015 р. №1052 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України. ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до п.7 вказаного Положення ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Пунктом 1 Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 р. №3 встановлено, що Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру (а.с.25-26).

З огляду на зміст п.2 Методичних рекомендацій з оформлення та подачі адміністративного позову органами державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки щодо застосування заходів реагування, які є додатком до окремого доручення ДСНС України №02-6101/263 від 03.07.2013 р. підготовка адміністративних позовів щодо застосування заходів реагування при виявленні порушення вимог законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб здійснюється центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд (контроль) у визначеній сфері, та його територіальними органами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь (а.с.27-28).

При цьому згідно з п.1, 2 ч.1 ст.70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Відповідно до ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно з абз.1 ч.5 ст.4 Закону виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

З аналізу зазначених норм судом встановлено, що підставою для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) з техногенної та пожежної безпеки у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг, є встановлення фактів недотримання (порушення) вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, якщо такі порушення створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

На підставі ч.1 ст.55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.

Згідно з п.1, 2 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 р. №1417 далі за текстом - ППБУ), ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Ці Правила є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Так, відсутність систем пожежної сигналізації призведе до пізнього виявлення пожежі та оповіщення людей, які перебуватимуть на об'єкті, у зв'язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть неефективними, продукти горіння та чадний газ унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей з приміщень та призведуть до отруєння людей.

Неукомплектування пожежного щита засобами пожежогасіння (ящик з піском, лопати, покривала з негорючого теплоізоляційного матеріалу, вогнегасники) не дасть змоги робочому персоналу оперативно вжити заходів щодо локалізації та ліквідації пожежі, що буде створювати загрозу життю та здоров'ю людей.

Відсутність знаків безпеки у приміщеннях, при виникненні надзвичайної ситуації (події) унеможливлює правильні, оперативні та скоординовані дії персоналу при проведенні евакуаційних заходів, використанні первинних засобів пожежогасіння по ліквідації надзвичайних ситуацій, що у свою чергу може призвести до їх загибелі.

Невірне розміщення вогнегасників та/або відсутність вказівних знаків їх місцезнаходження у разі виникнення пожежі ускладнить їх застосування за призначенням, як наслідок загоряння, буде швидко розповсюджуватися і створювати загрозу життю та здоров'ю людей.

Незабезпеченість працюючого персоналу належними засобами індивідуального захисту органів дихання від отруйних речовин, а також промисловими засобами індивідуального захисту органів дихання від небезпечних речовин з непростроченим терміном використання (зберігання) у разі виникнення надзвичайної ситуації призведе до ураження органів дихання працівників та буде загрожувати безпосередньо їх здоров'ю.

Непроходження персоналом школи функціонального навчання унеможливлює дотримання належного стану техногенної безпеки та цивільного захисту на об'єкті, що може призвести до виникнення пожежі або надзвичайноїв ситуації, яка буде створювати загрозу життю і здоров'ю людей. Крім того, після настання надзвичайної ситуації, незнання обов'язків унеможливить злагодженість і правильність дій персоналу, що буде створювати перешкоди під час рятування дітей.

Особлива небезпека від пожежі, що створює реальну загрозу життю та здоров'ю людей, характеризується її небезпечними чинниками. Згідно з визначенням ДСТУ 2272-06 Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять небезпечним чинником пожежі є прояв пожежі, що призводить чи може призвести до опіків, отруєння продуктами згорання або піролізу, травмування чи загибелі людей або заподіяння матеріальних, соціальних, екологічних збитків. До небезпечних факторів пожежі належать: підвищена температура, задимлення, погіршення складу газового середовища.

Усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки попередить виникнення надзвичайної ситуації, а у разі її виникнення обмежить розповсюдження полум'я, забезпечить оперативну її ліквідацію та безпеку для життя і здоров'я людей від небезпечних чинників пожежі.

Таким чином, суд дійшов висновку, що виявлені позивачем порушення вимог пожежної безпеки створюють загрозу життю та здоров'ю людей, які перебувають чи можуть перебувати у будівлі Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Липняжка, Цукровий завод, не може експлуатуватись до повного їх усунення, а тому наявні підстави для застосування відносно відповідача заходів реагування у сфері державного контролю.

Водночас, позивач просить зупинити роботу (експлуатацію) будівель та опечатати (опломбувати) вхідні двері до вказаних будівель до повного усунення порушень.

Відповідно до п.6.2 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затверджена наказом МНС України від 21.10.2004 р. №130 (далі за текстом - Інструкція) постанова про застосування запобіжних заходів підлягає виконанню шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення (якщо це можливо) з дати приведення її в дію.

Відповідно до п.1.2 Інструкції, ця Інструкція про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів передбачає порядок оформлення матеріалів при застосуванні органами держпожнагляду запобіжних заходів, права посадових осіб органів держпожнагляду, обов'язки керівників (власників) об'єктів під час застосування запобіжних заходів, порядок та умови їх застосування, а також здійснення контролю за дотриманням законності в цій сфері діяльності.

Оскільки законодавчо розрізняються запобіжні заходи, які застосовуються органами держпожежнагляду та обґрунтованість вжиття яких підлягає підтвердженню судом, а також заходи реагування, що застосовуються безпосередньо судом, то дія Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів стосується виключно порядку та умов застосування запобіжних заходів органами держпожежнагляду.

Більш того, п.6.6 Інструкції передбачено порядок призупинення дії постанови, якою застосовані запобіжні заходи на період проведення робіт з усунення порушень вимог пожежної безпеки.

Натомість, відповідно до ч.12 ст.183 2 КАС України заходи реагування, які застосовані судом можуть бути скасовані за умови усунення обставин, які стали підставою для вжиття заходів реагування. Разом з тим, призупинення дії постанови суду, якою вжиті такі заходи законодавчо не передбачено, а тому опечатування (опломбування) вхідних дверей до будівлі Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації, що розташовані за адресою: Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Липняжка, Цукровий завод унеможливить подальше усунення порушень вимог пожежної та техногенної безпеки.

З огляду на зміст ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України заходи реагування вживаються судом у вигляді повного чи часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг. При цьому ні повне, ні часткове зупинення робіт або надання послуг не вимагає від власника приміщення чи суб'єкта господарювання вчинення будь-яких дій задля виконання такого рішення, а навпаки зобов'язує їх утриматися від вчинення дій спрямованих на виконання робіт (надання послуг) зупинених відповідним судовим рішенням.

На підставі викладеного суд дійшов висновку, що підлягає задоволенню позовна вимога в частині застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом повного зупинення роботи (експлуатації) будівлі Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації, що розташовані за адресою: Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Липняжка, Цукровий завод, в іншій частині позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Відповідно до п.10 ст.256 КАС України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Водночас суд зауважує, що згідно з ч.12 ст.183 2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 86, 94, 159-163, 167, 183 2 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги - задовольнити частково.

Застосувати до Липнязької загальноосвітньої школи І - ІІ ст. № 2 Добровеличківської районної державної адміністрації (ЄДРПОУ - 33360470) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення роботи (експлуатації) будівлі школи, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Липняжка, Цукровий завод.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Постанова суду підлягає негайному виконанню.

Постанова суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 КАС України.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подання в 10-денний строк з дня її отримання, апеляційної скарги, копія якої одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду ОСОБА_1

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2017
Оприлюднено06.07.2017
Номер документу67579793
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/951/17

Постанова від 13.07.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Постанова від 05.07.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні