6/21-07-376А
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
У Х В А Л АІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"29" травня 2007 р. Справа № 6/21-07-376А
м. Одеса
Колегія суддів Одеського апеляційного господарського суду складі:
Суддя-доповідач: Лавренюк О.Т.
Судді: Савицького Я.Ф., Гладишевої Т.Я.
при секретарі судового засідання: Іоффе С.Б.
за участю представників сторін:
від прокуратури: Пасічніченко В.М., посвідчення № 44 від 09.02.2007 р.
від позивача: Чекризова О.Д., дов. № 01-15/816 від 13.04.2007 р.
від інших позивачів: не з'явилися, про час та місце розгляду апеляційної скарги були повідомлений належним чином
від відповідача: не з'явився, про час та місце розгляду апеляційної скарги був повідомлений належним чином
від третьої особи: Афанасьєва М.П., дов. № 178 від 23.03.2007 р.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Комунального дошкільного навчального закладу „Дитячий будинок „Перлинка”
на ухвалу господарського суду Одеської області від 06.04.2007 р.
по справі № 6/21-07-376А
за позовом Прокурора м. Одеси в інтересах держави в особі Міністерства охорони здоров'я, Управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласної державної адміністрації, Управління охорони здоров'я Одеської міської ради , установи комунальної власності „Одеський міський спеціалізований будинок дитини № 1”
до Одеської міської ради
3-тя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору: Комунальний дошкільний навчальний заклад „Дитячий будинок „Перлинка”
про визнання нечинним рішення Одеської міської ради № 9-V від 17.05.2006 р.
В С Т А Н О В И Л А:
18.01.2007 р. прокурор м. Одеси звернувся з адміністративним позовом в інтересах держави в особі Міністерства охорони здоров'я, Управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласної державної адміністрації, Управління охорони здоров'я Одеської міської ради, установи комунальної власності „Одеський міський спеціалізований будинок дитини № 1” до Одеської міської ради про визнання нечинним рішення Одеської міської ради.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 19.03.2007 р. до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог залучено Комунальний дошкільний дитячий заклад „Дитячий будинок „Перлинка”.
06.04.2007 р. у судовому засіданні представником комунального дошкільного дитячого закладу „Дитячий будинок „Перлинка” надано клопотання про передачу справи до Приморського районного суду м. Одеси відповідно до предметної підсудності.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.04.2007 р. по справі № 6/21-07-376А (суддя Демешин О.А.) в задоволені клопотання відмовлено. Ухвала суду обґрунтована тим, що відповідно до п. 6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського-процесуального кодексу України 1991 року вирішуються у першій та апеляційній інстанції відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами кодексу адміністративного судочинства.
Не погоджуючись з даною ухвалою, Комунальний дошкільний навчальний заклад „Дитячий будинок „Перлинка” звернувся до Одеського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить ухвалу місцевого господарського суду скасувати, постановити нову ухвалу якою передати справу за адміністративним позовом прокуратури міста Одеси до Приморського районного суду м. Одеси у відповідності із предметною підсудністю.
В обґрунтування апеляційної скарги ДБ „Перлинка” вказує, що у відповідності із ст. 18 ч. 1 п. 1 КАС України адміністративні справи, у яких однією із сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування , посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.
Законом України „Про судоустрій” передбачено, що місцевими загальними судами є районні, районні в містах, міські та міськрайонні суди, які розглядають цивільні, адміністративні та кримінальні справи.
У відповідності із ч. 1 ст. 19 КАС України адміністративні справи вирішуються адміністративним судом за місцем знаходженням відповідача.
Тобто, з урахуванням вказаного, справа повинна бути розглянута Приморським районним судом м. Одеси і тому, згідно з вимогами ст. 22 ч. 1 п. 2 КАС України, справу необхідно передати до Приморського районного суду м. Одеси.
Представник скаржника в усних поясненнях, наданих апеляційному суду підтримав скаргу і просив її задовольнити на викладених у ній підставах.
Представник прокуратури м. Одеси Позивач з доводами апеляційної скарги не згоден, вважає, що ухвала суду обґрунтована, прийнята відповідно до закону і просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, ухвалу суду без змін.
Представник позивача –Управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласної державної адміністрації –з доводами апеляційної скарги також не згоден, вважає, що ухвала суду обґрунтована, прийнята відповідно до закону і просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, ухвалу суду без змін.
Представники Управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської міської ради, установи комунальної власності „Одеський міський спеціалізований будинок дитини № 1” в судове засідання не з'явилися, про день та час слухання повідомлені належним чином.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день та час слухання справи повідомлений належним чином.
Обговоривши доводи апеляційної скарги та розглянувши наявні матеріали справи і надані докази, заслухавши пояснення представників скаржника та позивача, дослідивши правильність застосування господарським судом першої інстанції норм процесуального права, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Пунктом 1.1 ст. 17 КАС України передбачено, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Пунктом 2 ст. 18 КАС України передбачено, що окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією із сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної республіки Крим, їх посадова та службова особа, крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки.
Відповідно до п. 6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського-процесуального кодексу України 1991 року вирішуються у першій та апеляційній інстанції відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами кодексу адміністративного судочинства.
Враховуючи вищевикладене, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов до вірного висновку, що заявлені по даній справі позовні вимоги підвідомчі господарському суду, як окружному адміністративному суду і підстави для передачі справи до місцевого Приморського районного суду відсутні.
За таких обставин судова колегія вважає необхідним апеляційну скаргу залишити без задоволення, ухвалу суду без змін.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 199,200, 205 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів -
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу залишити без задоволення, ухвалу господарського суду Одеської області від 06.04.2007 р. по справі № 6/21-07-376А без змін.
Право та порядок касаційного оскарження передбачено ст.ст. 13, 210, 211, 212 Кодексу адміністративного судочинства України
Суддя –доповідач: Лавренюк О.Т.
Суддя Савицький Я.Ф.
Суддя Гладишева Т.Я.
Суд | Одеський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2007 |
Оприлюднено | 30.08.2007 |
Номер документу | 675824 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Одеський апеляційний господарський суд
Лавренюк О.Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні