Ухвала
від 27.06.2017 по справі 808/4121/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

27 червня 2017 року справа № 808/4121/16

Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого судді: Лукманової О.М.

суддів: Божко Л.А. Кругового О.О.

при секретарі: Сонник А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 27 лютого 2017 року у справі № 808/4121/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Невіс до Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

в с т а н о в и л а:

У грудні 2016 року ТОВ Невіс (далі по тексту - позивач) звернулось до суду з позовом до Токмацької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (далі по тексту - відповідач), в якому, враховуючи уточнення позовних вимог, просило визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення форми ПС від 12.12.2016 року № 0001251200, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкцій за платежем Акцизний податок з реалізації суб'єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів в розмірі 23752,30 грн.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 27.02.2017 року позовні вимоги ТОВ Невіс задоволено.

З постановою суду першої інстанції не погодилась Токмацька об'єднана ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області та подала апеляційну скаргу, в якій просила скасувати постанову та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 01.06.2017 року відкрито апеляційне провадження.

Встановлено, що 01.03.2016 року ТОВ Невіс складено акт інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року. Акт подано до Токмацької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області.

Токмацькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області проведено камеральну перевірку звітності з акцизного податку за квітень-червень 2016 року ТОВ Невіс , про що складено акт від 24.11.2016 року № 130/12/25223540. Перевіркою встановлено порушення граничних строків реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, відповідальність за яке передбачена п. 120-2.1 ст. 120-2 розділу ІІ Податкового кодексу України.

12.12.2016 року Токмацькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001251200, яким до ТОВ Невіс застосовано штрафні санкції в розмірі 23752,30 грн.

Згідно п. 9 підрозділу 5 розділу ХХ ПК України протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 березня 2016 року, платник податку зобов'язаний подати контролюючому органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 року із зазначенням адрес об'єктів, на яких зберігаються відповідні обсяги залишків пального, перелік резервуарів, в яких зберігаються обсяги залишку пального, їх технічних параметрів (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам), правовстановлюючих документів на відповідні об'єкти та документів, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об'єктів. Зазначені у такому акті інвентаризації обсяги залишку пального контролюючий орган враховує у формулі, визначеній пунктом 232.3 статті 232 цього Кодексу, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального. Форма акта проведення інвентаризації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Дані акта проведення інвентаризації обсягів залишку пального можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дня його подання. При встановленні за результатами перевірки невідповідності обсягів пального, зазначених у акті інвентаризації, фактичним даним та/або даним бухгалтерського обліку підприємства контролюючий орган здійснює відповідні коригування в Єдиному реєстрі електронних акцизних накладних на підставі даних акта перевірки.

Згідно п. 1, п. 27, п. 31 Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №113 від 24.02.2016 року Про деякі питання електронного адміністрування реалізації пального , Система електронного адміністрування реалізації пального (далі - СЕАРП) запроваджується з 1 березня 2016 року. ДФС веде автоматичний облік за допомогою СЕАРП у розрізі платників податку: обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних та/або розрахунках коригування до акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД; обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, виробленого на митній території України або ввезеного на митну територію України, з яких сплачено акцизний податок; обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, на які платники податку зареєстрували заявки в СЕАРП на поповнення обсягів залишку пального за рахунок сплачених через електронні рахунки коштів до бюджету; обсягів залишків пального, на які платники податку мають право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних у розрізі кодів згідно з УКТЗЕД; сум сплаченого акцизного податку, овердрафту та залишків сум акцизного податку, в межах яких платники податку мають право зареєструвати заявки на поповнення обсягів залишків пального. Протягом 20 календарних днів починаючи з 1 березня 2016 р. платник податку зобов'язаний подати до контролюючого органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 р. із зазначенням адрес об'єктів, на яких зберігаються відповідні обсяги залишків пального, перелік резервуарів, у яких зберігаються обсяги залишку пального, з їх технічними параметрами (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам), правовстановлюючі документи на відповідні об'єкти та документи, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об'єктів. Форма акта проведення інвентаризації затверджується наказом Мінфіну. Дані акта проведення інвентаризації обсягів залишку пального можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дати його подання. Зазначені в акті інвентаризації обсяги залишку пального у розрізі кодів згідно з УКТЗЕДодноразово збільшують показник (УАНакл) за відповідними кодами згідно з УКТЗЕД як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Дані акту інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року ТОВ Невіс повинні бути внесені до Системи електронного адміністрування реалізації пального.

Враховуючи вищевикладене, для встановлення обставин, які мають значення при розгляді апеляційної скарги, колегія суддів вважає за необхідне витребувати від Токмацької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області інформацію коли було внесено до Системи електронного адміністрування реалізації пального дані про обсяг пального відповідно до акту інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року ТОВ Невіс та чи інформувалось ТОВ Невіс про дату внесення інформації щодо акту інвентаризації до Системи електронного адміністрування реалізації пального.

Відповідно до ч. 2 ст. 69 КАС України докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.

Колегія суддів вважає за необхідне вказати, що відповідно до ч. 4 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі. Надання вищевказаних письмових доказів необхідне для повного, об'єктивного, всебічного розгляду апеляційної скарги по справі.

Колегія суддів витребовуючи додаткові докази, наголошує, що відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно п. 4 ч. 2 ст. 156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.

Враховуючи необхідність витребування додаткових доказів у справі для належного розгляду апеляційної скарги, колегія суддів вважає за необхідне зупинити провадження у справі до наступної дати судового засідання - 20.07.2017 року.

Керуючись ст.ст. 4, 7, 69-71, 79, 138, 156, 195, 196 КАС України, колегія суддів, -

у х в а л и л а:

Зобов'язати Токмацьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Запорізькій області, надати до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду належним чином завірену інформацію коли було внесено до Системи електронного адміністрування реалізації пального дані про обсяг пального відповідно до акту інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року ТОВ Невіс та чи інформувалось ТОВ Невіс про дату внесення інформації щодо акту інвентаризації до Системи електронного адміністрування реалізації пального.

Зупинити провадження у справі № 808/4121/16 до 20.07.2017 року.

Попередити про заходи процесуального примусу відповідно до ст. 271 КАС України у разі не виконання ухвали.

Статтею 14 Кодексу адміністративного судочинства України передбачена обов'язковість судових рішень, невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя: О.М. Лукманова

Судді: Л.А. Божко

О.О. Круговий

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2017
Оприлюднено09.07.2017
Номер документу67617422
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/4121/16

Постанова від 04.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 27.02.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Постанова від 10.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 10.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 27.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні