Постанова
від 10.10.2017 по справі 808/4121/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

10 жовтня 2017 рокусправа № 808/4121/16

Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді: Лукманової О.М.

суддів: Божко Л.А. Кругового О.О.

при секретарі: Сонник А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 27 лютого 2017 року у справі № 808/4121/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Невіс до Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

в с т а н о в и л а:

У грудні 2016 року ТОВ Невіс (далі по тексту - позивач) звернулось до суду з позовом до Токмацької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (далі по тексту - відповідач), в якому, враховуючи уточнення позовних вимог, просило визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення форми ПС від 12.12.2016 року № 0001251200, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкцій за платежем Акцизний податок з реалізації суб'єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів в розмірі 23752,30 грн.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 27.02.2017 року позовні вимоги ТОВ Невіс задоволено.

З постановою суду першої інстанції не погодилась Токмацька об'єднана ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області та подала апеляційну скаргу, в якій просила скасувати постанову та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог. Свої вимоги обґрунтувала тим, що судом не надано належної оцінки нормам чинного законодавства, висновки суду не відповідають обставинам справи, що призвело до прийняття невірного рішення. Апелянт зазначав, що з 01.01.2015 року нормами ПК України було дозволено проводити перевірки щодо суб'єктів господарювання, які реалізують підакцизні товари, перевірка, яка була проведена податковою інспекцією проводилась на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України, перевірялись дані, задекларовані у декларації з акцизного податку за квітень - червень 2016 року та дані єдиного реєстру акцизних накладних. Апелянт вказував, що ним було встановлено порушення ТОВ Невіс строків реєстрації акцизних накладних у системі електронного адміністрування реалізації пального, починаючи з 01.04.2016 року, порушено термін реєстрації від 31 до 60 календарних днів та від 61 до 90 календарних днів і більше. Апелянт вказував, що дані актів інвентаризації заносяться до системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) та враховуються при розрахунку пального, який особа реалізує та на який обсяг особа має право зареєструвати акцизні накладні. Накладні, які хотів зареєструвати позивач мали суттєві відхилення від інвентаризаційних залишків та середньомісячних показників реалізації пального за кожним кодом товарної під категорії згідно з УКТЗЕД за січень-лютий 2016 року. Апелянт вказував, що він скористався своїм правом та перевірив дані акту інвентаризації ТОВ Невіс протягом шести місяців із дня його подання. Акцизні накладні було зареєстровано у Єдиному реєстрі після проведення відповідної перевірки та реєстрації акту інвентаризації, за цей час відбулось порушення позивачем термінів реєстрації накладних.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, а також правильність застосування судом норм матеріального і процесуального права та правової оцінки обставин у справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню.

Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що реєстрація акцизних накладних та розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою їх складання, що і було здійснено позивачем. Суд першої інстанції вказував, що податкова інспекція необґрунтовано вказувала, що причиною не реєстрації накладних є невідповідність задекларованих позивачем показників обсягів залишку пального по кодам УКТЗЕД, зазначених в акті інвентаризації станом на 01.03.2016 року по розділу І та розділу ІІ, оскільки акт інвентаризації залишків прийнятий контролюючим органом, про що свідчить отримана платником податків квитанція № 2, тому зазначена в ньому інформація мала бути автоматично відображена в Єдиному реєстрі акцизних накладних шляхом одноразового збільшення показників за відповідними кодами згідно з УКТЗЕД. Лише після вчинення дій по реєстрації акту інвентаризації, контролюючий орган мав право на протязі шести місяців здійснити перевірку зазначених в акті інвентаризації залишків та у разі невідповідності показників здійснити їх корегування. Суд першої інстанції прийшов до висновку, що платник податку має право зареєструвати акцизну накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, в якій загальний обсяг реалізованого пального не перевищує обсяг визначений у акті інвентаризації та його залишків. Позивачем на протязі квітня-червня 2016 року вчинялись дії щодо реєстрації акцизних накладних, а саме робились витяги щодо обсягу пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні/розрахунки коригування до акцизних накладних в ЄРАН станом на дату виписки акцизних накладних. Протягом всього квітня-червня 2016 року, інформація за актом інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року ТОВ Невіс не була відображена в базі даних, оскільки за половиною товарних позицій УКТЗЕД палива було від'ємне значення, тому ТОВ Невіс не мало змоги здійснити реєстрацію акцизних накладних у визначені ПК України строки у зв'язку із відсутністю в базі даних інформації зазначеної в акті обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року, інформація акта інвентаризації протягом довгого часу не вносилась податкового інспекцією до СЕАРП неправомірно, що і призвело до порушення позивачем строків реєстрації акцизних накладних. Суд першої інстанції вказував, що для притягнення до відповідальності платника за пунктом 120-2.1 ст. 120-2 ПК України необхідна наявність протиправної бездіяльності у вигляді утримання від вчинення дій направлених на реєстрацію податкових накладних.

Встановлено, що 01.03.2016 року ТОВ Невіс складено акт інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року. Акт подано до Токмацької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області та прийнятий нею 20.03.2016 року, що підтверджується квитанцією № 2 про прийняття акту.

Токмацька об'єднана ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області повідомила, що акт інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року ТОВ Невіс був зареєстрований у Системі електронного адміністрування реалізації пального 05.09.2016 року.

Встановлено, що з 10.08.2016 року по 19.08.2016 року Токмацькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області було проведено документальну невиїзну перевірку ТОВ Невіс з питань визнання залишків палива в ємкостях зберігання (сховища, балони, автомобілі та інше) та достовірності декларування заявлених в акті інвентаризації залишків пального становища на 01.03.206 року. Після проведення перевірки було складено акт № 000005/08-03-12/25223540 від 19.08.2016 року, висновками якого встановлено заниження задекларованих показників у акті інвентаризації обсягів залишку пального по коду УКТЗЕД 2701194134 у кількості 696,02 кг (або 0,89 л), по коду УКТЗЕД 271014599 у кількості 591,82 кг (або 789,10 л), по коду УКТЗЕД 2710124194 у кількості 4401,25 кг (або 5354,33 л), по коду УКТЗЕД 2710124199 у кількості 10479,30 кг (або 11976 л), по коду УКТЗЕД 2710124512 у кількості 0 кг (або 139,74 л); встановлено завищення задекларованих показників у акті інвентаризації обсягів залишку пального по коду УКТЗЕД 2710194300 у кількості 1758,94 кг (або 0 л), по коду УКТЗЕД 2710124513 у кількості 4,75 кг (або 145,93 л), по УКТЗЕД 2710124599 у кількості 592,57 кг (або 789,10 л), по коду УКТЗЕД 27101 94710 у кількості 884,67 кг (або 0 л), зазначені у акті інвентаризації залишки пального підлягають коригуванню на зазначені відхилення в СЕАРП.

Встановлено, що ТОВ Невіс протягом квітня-червня 2016 року надсилало до реєстру акцизних накладних накладні, які були прийняті контролюючим органом тільки 13.09.2016 року. Несвоєчасне прийняття акцизних накладних податкова інспекція пояснює відхиленням даних накладних з даними СЕАРП, тобто з актом інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року. Лише після проведення перевірки акту інвентаризації податкова інспекція самостійно зареєструвала акцизні накладні у Єдиному реєстрі акцизних накладних 07.09.2016 року та 13.09.2016 року.

Токмацькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області проведено камеральну перевірку звітності з акцизного податку за квітень-червень 2016 року ТОВ Невіс , про що складено акт від 24.11.2016 року № 130/12/25223540. Перевіркою встановлено порушення граничних строків реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, відповідальність за яке передбачена п. 120-2.1 ст. 120-2 розділу ІІ Податкового кодексу України.

12.12.2016 року Токмацькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001251200, яким до ТОВ Невіс застосовано штрафні санкції в розмірі 23752,30 грн.

В наданих поясненнях ТОВ Невіс погоджується з тим, що ним не було своєчасно зареєстровано акцизні накладні по коду 2710124194 у травні 2016 року, дата реєстрації накладних 31.05.2016 року. Позивач погоджується, що помилково не відобразив в акті інвентаризації залишків пального станом на 01.03.2016 року фактичні залишки по УКТЗЕД 2710124194. Штрафна санкція за несвоєчасну реєстрацію акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних за кодом УКТЗЕД 2710124194 становить 197,70 грн.

Згідно п. 9 підрозділу 5 розділу ХХ ПК України протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 березня 2016 року, платник податку зобов'язаний подати контролюючому органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 року із зазначенням адрес об'єктів, на яких зберігаються відповідні обсяги залишків пального, перелік резервуарів, в яких зберігаються обсяги залишку пального, їх технічних параметрів (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам), правовстановлюючих документів на відповідні об'єкти та документів, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об'єктів. Зазначені у такому акті інвентаризації обсяги залишку пального контролюючий орган враховує у формулі, визначеній пунктом 232.3 статті 232 цього Кодексу, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального. Форма акта проведення інвентаризації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Дані акта проведення інвентаризації обсягів залишку пального можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дня його подання. При встановленні за результатами перевірки невідповідності обсягів пального, зазначених у акті інвентаризації, фактичним даним та/або даним бухгалтерського обліку підприємства контролюючий орган здійснює відповідні коригування в Єдиному реєстрі електронних акцизних накладних на підставі даних акта перевірки.

Згідно п. 1, п. 27, п. 31 Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №113 від 24.02.2016 року Про деякі питання електронного адміністрування реалізації пального , Система електронного адміністрування реалізації пального запроваджується з 1 березня 2016 року. ДФС веде автоматичний облік за допомогою СЕАРП у розрізі платників податку: обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних та/або розрахунках коригування до акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД; обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, виробленого на митній території України або ввезеного на митну територію України, з яких сплачено акцизний податок; обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, на які платники податку зареєстрували заявки в СЕАРП на поповнення обсягів залишку пального за рахунок сплачених через електронні рахунки коштів до бюджету; обсягів залишків пального, на які платники податку мають право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних у розрізі кодів згідно з УКТЗЕД; сум сплаченого акцизного податку, овердрафту та залишків сум акцизного податку, в межах яких платники податку мають право зареєструвати заявки на поповнення обсягів залишків пального. Протягом 20 календарних днів починаючи з 1 березня 2016 р. платник податку зобов'язаний подати до контролюючого органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 р. із зазначенням адрес об'єктів, на яких зберігаються відповідні обсяги залишків пального, перелік резервуарів, у яких зберігаються обсяги залишку пального, з їх технічними параметрами (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам), правовстановлюючі документи на відповідні об'єкти та документи, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об'єктів. Форма акта проведення інвентаризації затверджується наказом Мінфіну. Дані акта проведення інвентаризації обсягів залишку пального можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дати його подання. Зазначені в акті інвентаризації обсяги залишку пального у розрізі кодів згідно з УКТЗЕД одноразово збільшують показник за відповідними кодами згідно з УКТЗЕД як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

ТОВ Невіс подано акт інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 року до Системи електронного адміністрування реалізації пального 18.03.2016 року, тобто виконало вимогу п. 9 підрозділу 5 розділу ХХ ПК України. Акт було прийнято без застережень і 10.08.2016 року Токмацькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області вирішено провести перевірку даних акта інвентаризації, при цьому весь час протягом квітня - червня 2016 року не було прийнято акцизні накладні.

Згідно п. 231.1, п. 231.2, п. 231.4 - 231.6, п. 231.8 ст. 231, п. 232.1 ст. 323 ПК України платник податку при реалізації пального зобов'язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи. Платник податку зобов'язаний скласти акцизну накладну на обсяги пального, використаного для власного споживання; реалізованого та/або використаного для виробництва непідакцизної продукції на умовах, встановлених статтею 229 цього Кодексу; втраченого як у межах, так і понад встановлені норми втрат; зіпсованого, знищеного, в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов'язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального. Форма та порядок заповнення акцизної накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Право на складання акцизних накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники акцизного податку в порядку, передбаченому статтею 212 цього Кодексу. При реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов'язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального, та акцизні накладні/розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального суб'єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних. Реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. Підтвердженням особі, що реалізує пальне, про прийняття її акцизної накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру акцизних накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Платник податку має право зареєструвати акцизну накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, в якій загальний обсяг реалізованого пального не перевищує обсяг, обчислений відповідно до пункту 232.3 статті 232 цього Кодексу. Порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Отримувач пального має право звіряти дані отриманої акцизної накладної на відповідність з даними Єдиного реєстру акцизних накладних. Облік обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального ведеться за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. Ведення обліку обсягів пального у системі електронного адміністрування реалізації пального здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно п. 2, п. 3, п. 6, п. 7, п. 10 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 114 від 24.02.2016 року, для реєстрації в Реєстрі акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються до ДФС в електронній формі відповідно до порядку подання податкових документів в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноваженої особи у порядку, визначеному законодавством. Акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються протягом операційного дня. Операційний день для реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування у Реєстрі триває щодня з 8 до 19 години. До Реєстру вносяться відомості щодо усіх акцизних накладних та розрахунків коригування, у тому числі акцизних накладних, які не надаються отримувачу пального, та акцизних накладних/розрахунків коригування, складених за операціями з реалізації пального суб'єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку. Для реєстрації в Реєстрі платник акцизного податку здійснює шифрування акцизних накладних/розрахунків коригування, на які накладено електронний цифровий підпис, та надсилає їх до ДФС за допомогою засобів телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис та Про електронні документи та електронний документообіг . Електронний примірник акцизної накладної/розрахунку коригування зберігається у платника акцизного податку. Акцизні накладні/розрахунки коригування, які надійшли до ДФС, розшифровуються, перевіряються електронні цифрові підписи, визначається відповідність електронного документа встановленому формату (стандарту) та за відсутності причин для їх неприйняття вносяться відомості, що містяться в акцизних накладних/розрахунках коригування, до Реєстру. Датою та часом надання акцизної накладної/розрахунку коригування до ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.

Пунктом 9 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 114 від 24.02.2016 року визначено причини неприйняття акцизних накладних для реєстрації у Реєстрі. Причиною неприйняття акцизної накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі є: 1) наявність помилок, допущених під час складання акцизної накладної/розрахунку коригування; 2) відсутність у Реєстрі відомостей, що містяться в акцизній накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування з такими самими реквізитами; 4) порушення вимог щодо наявності обсягу пального, обчисленого відповідно до пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України (після завершення перехідного періоду); 5) порушення вимог, установлених пунктом 231.1 статті 231 Податкового кодексу України.

Таким чином, нормами передбачено вичерпні підстави для неприйняття акцизних накладних для реєстрації у Єдиному реєстрі акцизних накладних. За період квітня - червня 2016 року ТОВ Невіс надсилало за допомогою електронного зв'язку акцизні накладні до Єдиного реєстру акцизних накладних, однак накладні не були прийняті з підстави невідповідності їх даних даним Системи електронного адміністрування реалізації пального, однак, такої підстави для неприйняття накладних п. 9 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних не передбачено.

Згідно п. 120-2.1, п. 120-2.2 ст. 120-2 ПК України порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статтею 231 цього Кодексу, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі: 2 відсотків від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 20 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 30 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів; 40 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів. Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов'язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов'язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування.

Колегія суддів зазначає, що відповідальність особи за не реєстрацію акцизної накладної Єдиному реєстрі акцизних накладних може бути встановлена у тому разі коли така не реєстрація сталась з вини платника податків. У даній справі, несвоєчасна реєстрація акцизних накладних з акцизного податку за квітень-червень 2016 року ТОВ Невіс у Єдиному реєстрі акцизних накладних сталась не з вини платника податків. Не реєстрація акцизних накладних відбулась через протиправні дії податкової інспекції, а саме несвоєчасне внесення даних акту інвентаризації до Системи електронного адміністрування реалізації пального.

Позивач не допустив порушення строків реєстрації акцизних накладних, такі накладні своєчасно направлялись до Єдиного реєстру акцизних накладних, за виключенням тих, які були виписані у травні 2016 року та були зареєстровані у реєстрі лише 31.05.2016 року по коду УКТЗЕД 2710124194.

Вирішуючи спір по суті, колегія суддів виходить з основних принципів податкового законодавства України, регламентованих ст.4 ПК України, зокрема, рівності усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків та презумпції правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.

Колегія суддів враховує вищезазначені доводи, та вважає, що податковим органом було порушено податкове законодавство, яке регулює порядок реєстрації акцизних накладних у Єдиному реєстрі та прийняття податкового повідомлення-рішення.

Враховуючи обставину, що ТОВ Невіс погоджується з тим, що ним не було своєчасно зареєстровано акцизні накладні по коду 2710124194 у травні 2016 року, дата реєстрації накладних 31.05.2016 року, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, постанову суду першої інстанції слід скасувати та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити частково.

Керуючись п. 3 ч. 1 ст. 198, п. 4 ч. 1 ст. 202, ст.ст. 205, 207 КАС України, колегія суддів,-

п о с т а н о в и л а:

Апеляційну скаргу Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області - задовольнити.

Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 27 лютого 2017 року у справі № 808/4121/16 - скасувати.

Прийняти нову постанову.

Позовні вимоги задовольнити частково.

Визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області форми ПС від 12.12.2016 року № 0001251200, яким ТОВ Невіс визначено суму штрафних (фінансових) санкцій за платежем Акцизний податок з реалізації суб'єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів (код платежу 14040000) в розмірі 23554,60 грн.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Постанова Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України відповідно до ст., ст. 211-212 КАС України.

Головуючий: О.М. Лукманова

Суддя: Л.А. Божко

Суддя: О.О. Круговий

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2017
Оприлюднено26.10.2017
Номер документу69708927
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/4121/16

Постанова від 04.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 27.02.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Постанова від 10.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 10.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 27.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні