Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 липня 2017 р. Справа №805/1607/17-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд
у складі судді Кірієнко В.О.,
при секретарі Волковій О.Г.
за участю:
представника позивача Голуба П.А.,
представника відповідача не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці у Донецькій області до Приватного малого підприємства "Дар" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом зобов'язання повного зупинення ведення робіт з експлуатації автомобільних газозаправних пунктів,-
ВСТАНОВИВ:
Головне управління Держпраці у Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Приватного малого підприємства "Дар" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом зобов'язання повного зупинення ведення робіт з експлуатації автомобільних газозаправних пунктів.
Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначає, що на підставі наказу від 14.03.2017 № 468 та направлення на перевірку № 468 від 14.03.2017 проведено перевірку суб'єкта господарювання Приватного малого підприємства "Дар" на предмет перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки під час експлуатації багатопаливних автомобільних заправних станцій. Так, під час перевірки виявлено 55 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 28 створює загрозу життю людей.
На підставі викладених обставин позивач просив суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду - шляхом зобов'язання повного зупинення ведення робіт з експлуатації автомобільних газозаправних пунктів (АГЗП), розташованих за адресами: Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережний район, пр. 1 Травня, 103; Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережний район, вул. Таганрозька, 183а; Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережний район, пр. Перемоги, 23 у зв'язку з загрозою життю людей.
Представник позивача у судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов у повному обсязі.
Представник відповідача до судового засідання не з'явився, про розгляд справи був повідомлений належним чином, через канцелярію суду надав клопотання про зупинення розгляду справи, в задоволенні якого відмовлено ухвалою суду від 05.07.2017 року.
Заслухавши представника позивача, перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.
Позивач - Головне управління Держпраці у Донецькій області є територіальним органом, який діє у складі Державної служби України з питань праці, підпорядковується їй та здійснює державний нагляд у сфері господарювання.
Таким чином, позивач у справі - суб'єкт владних повноважень, на якого чинним законодавством покладені владні управлінські функції стосовно контролю у сфері державного нагляду за суб'єктами господарювання.
Відповідач - Приватне мале підприємство "Дар" зареєстровано у якості юридичної особи за номером ЄДРПОУ 20391579.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 №442 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" (далі - Постанова №442) утворено Державну службу з питань праці (далі - Держпраці), шляхом злиття Державної інспекції з питань праці та Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 р. № 96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України.
Державна служба України з питань праці України входить до системи органів виконавчої влади та забезпечує реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Відповідно до п. 7 даного Положення Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №100 "Про утворення територіальних органів Державної служби з питань праці та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" утворено Головне управління Держпраці у Донецькій області, реорганізувавши шляхом злиття Територіального управління Держгірпромнагляду у Донецькій області та Територіальної державної інспекції з питань праці у Донецькій області.
Відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 30.09.2015 №1021-р "Питання державної служби праці" функції і повноваження Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки, що припиняється, покладені на Державну службу з питань праці.
Наказом Державної служби України з питань праці від 04.02.2016р. № 8 затверджено Положення про Головне управління Держпраці у Донецькій області (далі - Управління Держпраці), згідно пункту 1 якого, управління Держпраці є територіальним органом Державної служби України з питань праці у та їй підпорядковується.
Згідно вимог статті 38 Закону України "Про охорону праці" державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Згідно підпункту 15 пункту 4 Положення про Головне управління Держпраці у Донецькій області, Головне управління Держпраці у Донецькій області відповідно до покладених на нього завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.
Суд встановив, що у період з 16.03.2017 року по 24.03.2017 року на підставі наказу від 14.03.2017 № 468 та направлення на перевірку від 14.03.2017 № 05.4/269 позивачем була проведена позапланова перевірка відповідача в частині дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, за результатними якої було складено акт від 24.03.2017 року № 05.4-4/9, відповідно до якого зафіксовані 55 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 28 створює загрозу життю людей на нижчезазначених об'єктах.
На АГЗП на багатопаливній АЗС, розташованій: м. Маріуполь, Лівобережний район, пр. 1 Травня, 103 виявлені порушення:
статті 21 Закону України Про охорону праці , які полягають у наступному:
- відсутній будівельний паспорт резервуарної установки ЗВГ. Додаток Т.ДБН В.2.5-20-2001 Газопостачання ;
- не забезпечено приймання обладнання для комплексного випробування та введення в дію автоматичних засобів контролю і управління перед заповненням резервуару, п. 4.5. гл. IV. НПАОІІ 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- відсутній дозвіл на експлуатацію технологічного устаткування та газовикористовуючого обладнання, а саме: посудини, що працюють під тиском понад 0.05 МІІа. електрообладнання, призначене для експлуатації (застосування) у вибухонебезпечних зонах. Гл. III, п. 3.1. НПДОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання , Додаток 3 Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107;
- відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: технічне обслуговування, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Гл. III, п. 3.1. НПАОІ 1 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання . Додаток 2, Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки га на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107;
- відсутні відомості щодо пусконалагоджувальної організації. П. 4.6., п. 4.7. гл. IV. НПАОІІ 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 13 Закону України Про охорону праці , які полягають у наступному:
- не опломбований ЗСК. П. 1.13. гл. VI НПДОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- забороняється експлуатація технологічного обладнання резервуарів при несправних і не настроєних ЗСК П.1.14 гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- гумовотканинні рукави пристроїв зливання-наливання не захищені від статичних електричних зарядів. П.1.16. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- відсутні відомості про перевірку технологічного обладнання, газопроводів, запобіжної арматури, засобів вимірювання протиаварійного захисту, блокування і сигналізації. Гл VI п І.8., п. 1.13., п. 1.15., п. 1.17., НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 13, 14 Закону України Про охорону праці , які полягають у наступному:
- відсутні записи о перевірці параметрів настроювання та регулювання ЗСК. П. 1.13. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання .
На АГЗП на багатопаливній АЗС, розташованій: м. Маріуполь, Лівобережний район, вул.. Таганрозька, 183а виявлені порушення:
статті 21 Закону України Про охорону праці , які полягають у наступному:
- відсутній будівельний паспорт резервуарної установки ЗВГ. Додаток Т. ДБН В.2.5-20-2001 Газопостачання ;
- не забезпечено приймання обладнання для комплексного випробування та введення в дію автоматичних засобів контролю і управління перед заповненням резервуару, п. 4.5 гл. IV. НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- відсутній дозвіл на експлуатацію технологічного устаткування та газовикористовуючого обладнання, а саме: посудини, що працюють під тиском понад 0.05 МПа, електрообладнання, призначене для експлуатації (застосування) у вибухонебезпечних зонах. Гл. III, п. 3.1. НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання , Додаток 3 Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищені небезпеки , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107;
- відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: технічне обслуговування, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом їх заповнення, спорожнення і ремонт: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Гл. III. п. 3.1. НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання . Додаток 2. Порядок видачі дозволів па виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107;
- відсутні відомості щодо пусконалагоджувальної організації. П. 4.6., п. 4.7. гл. IV. 1 НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 13 Закону України Про охорону праці , які полягають у наступному:
- не опломбований ЗСК. 11. 1.13. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- забороняється експлуатація технологічного обладнання, резервуарів при несправних і не настроєних ЗСК. П. 1.14. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- відсутні відомості про перевірку технологічного обладнання, газопроводів, запобіжної арматури, засобів вимірювання, протиаварійного захисту, блокування і сигналізації. Гл. VI п. 1.8., п. 1.13., п. 1.15., п. 1.17., НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 13, 14 Закону України Про охорону праці , які полягають в наступному:
- відсутні записи о перевірці параметрів настроювання та регулювання ЗСК. П. 1.13. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
На АГЗП на багатопаливній АЗС, розташований: м. Маріуполь, Лівобережний р-н, пр. Перемоги, 23 виявлені порушення:
статті 21 Закону України Про охорону праці , які полягають в наступному:
- відсутній будівельний паспорт резервуарної установки ЗВГ Додаток Т. ДБН В.2.5-20-2001 Газопостачання .
- відсутній дозвіл на експлуатацію технологічного устаткування та газовикористовуючого обладнання, а саме, посудини, що працюють під тиском понад 0.05 МПа. електрообладнання, призначене для експлуатації (застосування) у вибухонебезпечних зонах. Гл. III. п. 3.1. НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання . Додаток 3 Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107;
- відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: технічне обслуговування, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Гл. III. п. 3.1. НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання . Додаток 2. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1 107;
статті 13 Закону України Про охорону праці , які полягають у наступному:
- відсутні відомості щодо пусконалагоджувальної організації. П. 4.6., п. 4.7. гл. IV., НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- не опломбований ЗСК. П. 1.13. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
- забороняється експлуатація технологічного обладнання, резервуарів при несправних і не настроєних ЗСК. П. 1.14. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 14 Закону України Про охорону праці , які полягають в наступному:
- відсутні записи о перевірці параметрів настроювання та регулювання ЗСК. П. 1.13. гл. VI НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 13, 21 Закону України Про охорону праці , які полягають в наступному:
- не забезпечено приймання обладнання для комплексного випробування та введення в дію автоматичних засобів контролю і управління перед заповненням резервуару, п. 4.5. гл. IV, НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання ;
статті 13, 14, 21 Закону України Про охорону праці , які полягають в наступному:
- відсутні відомості про перевірку технологічного обладнання, газопроводів, запобіжної арматури, засобів вимірювання, протиаварійного захисту, блокування і сигналізації. Гл. VI и. 1.8.. п. 1.13., п. 1.15., п. 1.17., НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання .
Суд зазначає, що сторонами по справі не надано доказів усунення виявлених під час перевірки порушень.
Статтею 4 Закону України "Про охорону праці" визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі на принципах пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Відповідно до Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом МНС України від 11.08.2011 № 826 (далі - Положення), загроза життю та здоров'ю працівників - виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об'єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.
Пунктом 2.26 Положення передбачено, що право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки:
порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників;
порушень вимог Кодексу України про надра;
відсутності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
не проведення у встановленому порядку та в терміни технічного огляду, випробування або експертного обстеження машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки;
виникнення нещасного випадку зі смертельним або тяжким наслідком, групового нещасного випадку.
У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об'єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об'єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.
Відповідно до пункту 5 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон N 877-V ) повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
На підставі п. 2 ч. 2 ст. 18 КАСУ окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.
На підставі ч. 1 ст.183-2 КАСУ справи, щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням, розглядаються у скороченому проваджені. На підставі статті 256 КАСУ негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
На підставі вищезазначеного та у зв'язку з тим, що виявлені порушення створюють загрозу життю, керуючись частиною другою 2 статті 19 Конституції України, частиною п'ятою статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", п. 2.26 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом МНС України від 11.08.2011 № 826, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 256 КАС України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
На підставі наведеного суд вбачає наявність підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.
Відповідно суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.
Керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Головного управління Держпраці у Донецькій області до Приватного малого підприємства "Дар" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом зобов'язання повного зупинення ведення робіт з експлуатації автомобільних газозаправних пунктів - задовольнити.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Приватного малого підприємства "Дар", ЄДРПОУ 20391579, розташованого за адресою: 87500, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Олімпійська, б. 167, кв. 93 шляхом зобов'язання повного зупинення ведення робіт з експлуатації автомобільних газозаправних пунктів (АГЗП), розташованих за адресами: Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережний район, пр. 1 Травня, 103; Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережний район, вул. Таганрозька, 183а та Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережний район, пр. Перемоги, 23 у зв'язку з загрозою життю людей.
Постанову ухвалено у нарадчій кімнаті та проголошено її вступну та резолютивну частини у судовому засіданні 05.07.2017 року.
Повний текст постанови виготовлено та підписано 10.07.2017 року.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Кірієнко В.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2017 |
Оприлюднено | 10.07.2017 |
Номер документу | 67631837 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні