КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа 810/3731/16 Суддя доповідач Твердохліб В.А. У Х В А Л А 10 липня 2017 року м. Київ Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Твердохліб В.А., перевіривши апеляційну скаргу Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 07 червня 2017 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Стор Фуд Дистриб`юшн» до Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - ВСТАНОВИВ: Постановою Київського окружного адміністративного суду від 07 червня 2017 року позов задоволено. Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням, Відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог повністю. Згідно ч. 2 ст. 189 Кодексу адміністративного судочинства України, отримавши апеляційну скаргу, суддя-доповідач протягом трьох днів перевіряє її відповідність вимогам статті 187 цього Кодексу і за відсутності перешкод постановляє ухвалу про відкриття апеляційного провадження. Крім того, апелянт просить відстрочити сплату судового збору за подання апеляційної скарги до прийняття рішення судом апеляційної інстанції. Відповідно ст. 8 Закону України «Про судовий збір», враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати. Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 5 лютого 2016 року суддям адміністративних суддів рекомендовано враховувати під час ухвалення рішень у справах відповідної категорії Аналіз практики застосування адміністративними судами окремих положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» у редакції Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», в якому зазначено, зокрема, що обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для звільнення від сплати судового збору та вказані аргументи не є підставою для відстрочення його сплати. З огляду на вказане, вважаю за необхідне відмовити в задоволенні клопотання Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області. За правилами ч. 6 ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Відповідно ч. 1 ст. 9. Закону України «Про судовий збір» судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Реквізити для сплати судового збору: 1) Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському р-ні 2) Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897 3) Банк отримувача: ГУДКCУ у м. Києві 4) Код банку отримувача (МФО): 820019 5) Рахунок отримувача: 31211206781007 6) Код класифікації доходів бюджету: 22030101 7) Призначення платежу: Судовий збір, за позовом
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2017 |
Оприлюднено | 11.07.2017 |
Номер документу | 67633351 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Твердохліб В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні