14/44-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
У Х В А Л А
"08" серпня 2006 р. Справа № 14/44-06
за позовом:Державної податкової інспекції у м. Вінниця (вул. 30- ти річчя Перемоги , 21, м. Вінниця , 21027)
до:Товариства з обмеженою відповідальністю "Авант" (вул. А. Іванова, 11,м. Вінниця , 21034)
про виправлення описок в постанові суду від 13.03.06р. та виправленняпомилки в виконавчому листі
Головуючий суддя Курко О.П.
При секретарі судового засідання Білоконна О.В.
За участю представників сторін:
Позивача: не з'явився.
Відповідача: не з'явився.
В С Т А Н О В И В :
ДПІ у м. Вінниці звернулось до суду з заявами про виправлення описок в постанові господарського суду від 13.03.2006р. та виправлення помилки у виконавчому листі по справі № 14/44-06.
Заяви мотивовані тим, що постановою господарського суду від 13.03.2006р., яка набрала законної сили згідно ухвали Житомирського апеляційного господарського суду від 20.06.2006р., позовні вимоги ДПІ у м. Вінниці до ТОВ "Авант" про стягнення 6143,08 грн. штрафу задоволені. Постановлено стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Авант", (21034, вул. А. Іванова, 11, м. Вінниця, код 30836800, п/р 2600481021 у ВФ ВАТ "Мегабанк", МФО 302656) 6143,08 грн. (шість тисяч сто сорок три грн. вісім коп.) пені на користь Державного бюджету України (Бюджетний рахунок одержувача 31119104500002 Держбюджет м. Вінниця, код ДПІ 0228, код виду сплати 104 в установі банку УДК у Вінницькій області, код ЗКПО 21727686, МФО 802015).
Однак, у 2006 році змінено коди бюджетної класифікації, за кодом 23030200 - пеня за порушення термінів розрахунків у ЗЕД, встановлений інший, ніж вказаний у постанові суду рахунок, а саме : р/р № 31115105600002, одержувач Держбюджет у м. Вінниці, код 23030200, код ЗКПО: 21727686, банк: УДК у Вінницькій області, МФО 802015.
Викладені обставини позивач вважає опискою, а тому просить виправити п. 2 резолютивної частини постанови суду в частині заміни коду бюджетної класифікації та відповідних розрахункових реквізитів.
Крім того, за згаданої постановою, господарським судом 11.07.2006р. виданий виконавчий лист. Позивач на підставі ст. 259 КАС України просить виправити в виконавчому листі наступні помилки:
- вказати дату і номер постанови суду, за яким видано виконавчий лист;
- стягувачем вказати ДПІ у м. Вінниці;
- вказати реквізити одержувача: Державний бюджет України, бюджетний рахунок № 31115105600002, одержувач Держбюджет у м. Вінниці, код 23030200, код ЗКПО: 21727686, банк: УДК у Вінницькій області, МФО 802015.
В судове засідання ні представник позивача ( заявник) - ДПІ в м. Вінниці, ні представник відповідача (боржника) ТОВ "Авант" не з'явились, хоча про час та місце розгляду справи були повідомлені завчасно та належним чином, а саме судовими повістками, про що свідчать повідомлення про вручення поштового відправлення. За таких обставин відповідно до ст. 169, 259 КАС України неприбуття зазначених осіб не перешкоджає розгляду поставлених в заявах питань.
Суд, розглянувши подані заяви, вивчивши матеріали справи, встановив наступне.
Постановою господарського суду Вінницької області від 13.03.2006р. позов ДПІ у м. Вінниці задоволено. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Авант", (21034, вул. А. Іванова, 11, м. Вінниця, код 30836800, п/р 2600481021 у ВФ ВАТ "Мегабанк", МФО 302656) 6143,08 грн. (шість тисяч сто сорок три грн. вісім коп.) пені на користь Державного бюджету України (Бюджетний рахунок одержувача 31119104500002 Держбюджет м. Вінниця, код ДПІ 0228, код виду сплати 104 в установі банку УДК у Вінницькій області, код ЗКПО 21727686, МФО 802015).
Як свідчать матеріали справи, відповідний бюджетний рахунок, на який за постановою суду спрямовано пеню в сумі 6143,08 грн., визначений самим позивачем в позовній заяві № 740/10/10 від 20.01.2006р., як такий на який потрібно перерахувати зазначений платіж та є невід'ємною частиною вимоги позовної заяви. Жодних відомостей про зміну бюджетного рахунку позивач в ході розгляду справи суду не повідомляв та своїх вимог не змінював.
За таких обставин, відповідно до заявлених вимог судом винесена постанова про задоволення адміністративного позову та зазначений той бюджетний рахунок, який вказав позивач в своїх позовних вимогах.
В даному випадку виходячи зі змісту ст. 169 КАС України суд вправі виправити допущені в судовому рішенні цього суду описки чи очевидні арифметичні помилки незалежно від того, набрало судове рішення законної сили чи ні. При цьому під опискою слід розуміти спотворення прізвища, імена й по батькові сторін, назви органу, установи чи організації і т.д. Явна арифметична помилка являє собою неточність у розрахунках, очевидна при перевірці результатів арифметичних дій за тих самих вихідних даних.
На думку суду вказаний в п. 2 резолютивної частини постанови вірний бюджетний рахунок одержувача коштів, зазначений самим позивачем в позовній заяві не є опискою судового рішення а помилкою самого позивача, його неуважністю щодо зміни коду бюджетної класифікації у 2006 році, оскільки позовна заява згідно вхідного штемпеля суду подана 23.01.2006р., а постанова суду про задоволення позовних вимог винесена судом 13.03.2006р., крім того, дана справа переглядалась судом апеляційної інстанції, по якій прийняте остаточне рішення 20.06.2006р. За даний період ( майже половина календарного року) позивач не ставив перед судом будь-яких вимог щодо зміни бюджетних рахунків, тобто не заперечував достовірність поданих до суду відомостей. Таким чином, викладені в заяві обставини не заслуговують на увагу, оскільки не знайшли свого підтвердження та не є опискою постанови суду в розумінні ст. 169 КАС України.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні поданої заяви про виправлення описок в постанові суду від 13.03.2006р. по справі № 14/44-06.
Щодо виправлення помилки у виконавчому листі по даній справі суд приходить до наступного:
За постановою господарського суду від 13.03.2006р., у справі № 14/44-06, яка набрала законної сили згідно ухвали Житомирського апеляційного господарського суду від 20.06.2006р., за заявою ДПІ у м. Вінниці № 10474/10/10 від 07.07.2006р., як того вимагає ст. 258 КАС України, господарським судом видано виконавчий лист про стягнення з ТОВ "Авант" на користь державного бюджету України 6143,08 грн. пені.
При цьому датою постанови суду, за яким видано виконавчий лист є 13.03.2006р., а номером постанови суду є номер справи 14/44-06, про що зазначено в самому виконавчому листі. В даному випадку незрозумілим є прохання стягувача щодо виправлення помилки в частині зазначених реквізитів, оскільки викладені в ній дані повністю відповідають вимогам, передбаченим п.2 ст. 19 Закону України "Про виконавче провадження".
Таким чином вимоги заяви в частині виправлення помилки в виконавчому листі шляхом зазначення дати і номера постанови суду, за яким видано виконавчий лист задоволенню не підлягають.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України "Про виконавче провадження" у виконавчих провадженнях про стягнення сум у доход Державного бюджету України стягувачем є орган, за позовом якого судом винесено відповідне рішення, або орган, який відповідно до закону прийняв таке рішення.
Як свідчать матеріали справи судом винесена постанова про стягнення з ТОВ "Авант" 6143,08 грн. пені за позовом ДПІ у м. Вінниці, таким чином стягувачем по даній справі є ДПІ у м. Вінниці, про що необхідно було зазначити в виконавчому листі. Натомість, в виконавчому листі стягувачем значиться Державний бюджет України, в зв'язку з чим суд вважає викладену обставину помилкою.
Враховуючи викладені обставини, в суду є необхідність виправити допущену в виконавчому листі від 11.07.2006р. по справі № 14/44-06 помилку, та вказати Стягувачем замість Державний бюджет України (Бюджетний рахунок одержувача 3111510600002 Держбюджет м. Вінниця, код 23030200, код виду сплати 104 в установі банку УДК у Вінницькій області, код ЗКПО 21727686, МФО 802015), - Державна податкова інспекція у м. Вінниці (21027, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, 21, код 13344037).
Згідно поданої заяви про надання виконавчого листа реквізити одержувача коштів є: Державний бюджет України, бюджетний рахунок № 31115105600002, одержувач Держбюджет у м. Вінниці, код 23030200, код ЗКПО: 21727686, банк: УДК у Вінницькій області, МФО 802015, в зв'язку з чим дані відомості слід вказати в виконавчому листі. .
Згідно ч. 2 ст. 259 КАС України суд, який видав виконавчий лист, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі.
За вказаних обставин, заява про виправлення помилок у виконавчому листі підлягає частковому задоволенню.
Керуючись, ст.ст. 160, 165, 169, 259 КАС України, -
У Х В А Л И В :
В задоволені заяви про виправлення описок в постанові господарського суду Вінницької області від 13.03.2006р. по справі № 14/44-06 відмовити.
Заяву про виправлення помилки у виконавчому листі по справі № 14/44-06 задовольнити частково.
Вказати в виконавчому листі по справі № 14/44-06 Стягувач: замість Державний бюджет України (Бюджетний рахунок одержувача 3111510600002 Держбюджет м. Вінниця, код 23030200, код виду сплати 104 в установі банку УДК у Вінницькій області, код ЗКПО 21727686, МФО 802015), - Державна податкова інспекція у м. Вінниці (21027, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, 21, код 13344037).
Вказати реквізити одержувача: Державний бюджет України, бюджетний рахунок № 31115105600002, одержувач Держбюджет у м. Вінниці, код 23030200, код ЗКПО: 21727686, банк: УДК у Вінницькій області, МФО 802015
В решті вимог відмовити.
Відповідно до ст. 186 КАС України ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали . Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом 10 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Курко О.П.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.08.2006 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 67664 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Курко О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні