Ухвала
від 12.07.2017 по справі 810/3208/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 810/3208/16 Головуючий у 1-й інстанції: Дудін С.О. Суддя-доповідач: Земляна Г.В.

У Х В А Л А

Іменем України

12 липня 2017 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Земляної Г.В.

суддів Межевича М.В., Сорочко Є.О.

за участю секретаря Данилюк Л.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2016 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Еко-Сервіс до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И Л А :

Товариство з обмеженою відповідальністю Еко-Сервіс звернулось до суду з адміністративним позовом до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, в якому просило визнати незаконним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0011831520 від 13.06.2016 про стягнення штрафних санкцій у розмірі 9259,05 грн. та податкового повідомлення-рішення №0011841520 від 13.06.2016 про стягнення штрафних санкцій у розмірі 10904,02 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2016 року позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області від 13.06.2016 №0011841520. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області від 13.06.2016 №0011831520 в частині нарахування Товариству з обмеженою відповідальністю Еко-Сервіс штрафу в розмірі 2 882,94 грн. В іншій частині в позові відмовлено. Стягнуто на користь позивача судовий збір у сум 942,24 грн.

Не погоджуючись з прийнятою постановою Броварська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нове рішення про відмову в задоволені позову. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на незаконність, необґрунтованість та необ'єктивність рішення суду, неповне з'ясування всіх обставин, що мають значення для вирішення справи, порушення судом норм матеріального та процесуального права, що є підставою для скасування судового рішення.

Заслухавши суддю-доповідач, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а постанову суду слід залишити без змін, з наступних підстав.

Відповідно до положень ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Згідно зі п.1 ч.1 ст. 198, ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Суд першої інстанції всебічно, повно та об'єктивно розглянув справу, правильно встановив обставини справи, наданим доказам дав правильну правову оцінку і прийшов до обґрунтованого висновку про задоволення позову.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 27.05.2016 Бориспільською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Київській області було проведено Перевірку правил сплати (перерахування) податків Товариством з обмеженою відповідальністю Еко-Сервіс . За результатами зазначеної перевірки складено акт від 27.05.2016 №91/15-3/31885141.

Як вбачається з акта, перевіркою були виявлені порушення позивачем встановлених п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з кодом бюджетної класифікації доходів 11021000 податок на прибуток приватних підприємств за наступні періоди: лютий 2014 року, серпень 2014 року - листопад 2015 року.

На підставі акта перевірки 13.06.2016 Бориспільською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області було прийнято податкові повідомлення-рішення:

- №0011841520, яким позивачеві нараховано штраф у сумі 10904,02 грн., що дорівнює 20% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання;

- №0011831520, яким позивачеві нараховано штраф у сумі 9259,05 грн., що дорівнює 10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання.

Вказані податкові повідомлення-рішення були оскаржені позивачем в адміністративному порядку до Головного управління ДФС у Київській області, однак за результатом розгляду скарги в її задоволенні було відмовлено.

Не погоджуючись із вищезазначеними діями відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Суд першої інстанції дійшов висновку про часткове задоволення позову та вірно зазначив, що відповідачем необґрунтовано прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення в частині нарахування товариству штрафу в розмірі 2882,94 грн. та 10904,02 грн.

Колегія суддів погоджується з висновком першої інстанції про наявність правових підстав для часткового задоволення позовних вимог з огляду на наступне.

Згідно з положеннями п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.31.1 ст.31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (п.36.1 та 36.2 ст. 36 ПК України) .

Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк (п.38.1 ст.38 ПК України).

Згідно з п.54.1 ст.54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- п.49.18.1: календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

- п.49.18.2: календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

- п.49.18.3: календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

- п.49.18.4: календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу;

- п.49.18.5: календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Нормами п.49.19 ст.49 Податкового кодексу України встановлено, що якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків), згідно з відповідним розділом цього Кодексу, зазначена податкова декларація подається у строки, визначені пунктом 49.18 цієї статті для такого базового звітного (податкового) періоду.

Для цілей цього Кодексу під терміном "базовий звітний (податковий) період" слід розуміти перший звітний (податковий) період року, визначений відповідним розділом цього Кодексу.

Абзацом четвертим пункту 57.1 ст.57 Податкового кодексу України (в редакції до внесення змін Законом України від 28.12.2014 №71-УІІІ, який набрав чинності 01.01.2015) було передбачено, що платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.

В абзаці 2 пункту 2 Підрозділу 4 Розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України визначено, що платники податку на прибуток підприємств, які починаючи з 2013 року подають річну податкову декларацію відповідно до пункту 57.1 статті 57 цього Кодексу, сплачують у січні - лютому 2013 року авансовий внесок з цього податку у розмірі 1/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за дев'ять місяців 2012 року, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно з абзацами 5-6 пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України (в редакції з 01.01.2015 до 01.01.2016) платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, інститутів спільного інвестування, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують двадцяти мільйонів гривень) щомісяця, протягом дванадцятимісячного періоду, сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду. Сума щомісячних авансових внесків обчислюється у розмірі не менше 1/12 нарахованої суми податку на прибуток підприємств за попередній звітний (податковий) рік, зменшеної на суму сплачених авансових внесків з цього податку при виплаті дивідендів, яка залишилась не зарахованою у зменшення податкового зобов'язання з цього податку, без подання податкової декларації.

При цьому дванадцятимісячний період для сплати авансових внесків визначається з червня поточного звітного (податкового) року по травень наступного звітного (податкового) року включно.

У складі річної податкової декларації платником податку подається розрахунок щомісячних авансових внесків, які мають сплачуватися у наступний дванадцятимісячний період. Визначена в розрахунку сума авансових внесків вважається узгодженою сумою грошових зобов'язань.

Водночас, Законом України від 28.12.2014 №71-VІІІ пункт 9 Підрозділу 4 Розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України був викладений у такій редакції: "у січні - грудні 2015 року та січні - травні 2016 року платники зобов'язані сплачувати щомісячні авансові внески з податку на прибуток підприємств відповідно до пункту 57.1 статті 57 цього Кодексу у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року. При цьому сума щомісячних авансових внесків за березень - травень 2016 року обчислюється у розмірі не менше 1/12 нарахованої суми податку на прибуток підприємств за 2014 звітний (податковий) рік".

Таким чином, у період виникнення спірних правовідносин авансові внески з податку на прибуток, задекларовані платником податків у складі річної податкової декларації, підлягали щомісячній сплаті у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, тобто протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового місяця.

Водночас, відповідно до положень статті 126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств, рентної плати протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Колегія суддів вважає за необхідне зауважити, що відповідно до положень статей 54, 58 Податкового кодексу України передбачені статтею 126 Податкового кодексу України штрафні санкції, на відміну від пені, застосовуються не в автоматичному режимі, а потребують прийняття контролюючим органом відповідного податкового повідомлення-рішення.

Так, після несвоєчасного погашення суми податкового боргу на таку суму сплати в залежності від строку затримки платежу (до 30 календарних днів включно чи більше) в інтегрованій картці платника податків нараховується штраф за кодами облікових операцій 280 ( необхідна штрафна санкція за несвоєчасну сплату платежу по ст. 126 Податкового кодексу України (10%)) та 281 ( необхідна штрафна санкція за несвоєчасну сплату платежу по ст. 126 Податкового кодексу України (20%)), який застосовується до платника податків та відображається в ІКПП в якості грошового зобов'язання після прийняття контролюючим органом відповідного податкового повідомлення-рішення.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, 06.02.2014 ТОВ Еко-Сервіс було подано до податкового органу за місцем обліку податкова декларація з податку на прибуток підприємства (звітна) за 2013 рік, в якій податок на прибуток за звітний період (рядок 14) задекларований в сумі 106 415 грн.; податок на прибуток за результатами попереднього звітного (податкового) періоду поточного року з урахуванням уточнень (рядок 15) - в розмірі 73 846 грн.; податок на прибуток, нарахований за результатами останнього календарного кварталу (звітного) податкового періоду (рядок 16) - 32 569 грн.; авансовий внесок, що підлягатиме сплаті щомісяця у березні-грудні 2014 року та січні-лютому 2015 року (рядок 34) - 8868 грн.

11 березня 2014 року ТОВ Еко-Сервіс подано уточнюючу податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2013 рік, в якій в рядку 13 ЗП задекларовано зменшення нарахованої суми податку на 114 972 грн., що, згідно з додатком ЗП, є сумою сплаченого авансового внеску з податку на прибуток відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України.

У зв'язку з цим, як податок на прибуток за звітний період (рядок 14), так і податок на прибуток, нарахований за результатами останнього календарного кварталу (звітного) податкового періоду (рядок 16), були задекларовані позивачем з від'ємним значенням: -8557 грн.

В податковій декларації з податку на прибуток підприємства за 2014 рік (звітна) від 26.02.2015 позивачем задекларовані наступні показники:

- податок на прибуток від діяльності, що не підлягає патентуванню (рядок 11): 113 080 грн.;

- зменшення нарахованої суми податку (рядок 13 ЗП): 117 654 грн. (згідно Додатку ЗП зменшення відбулося за рахунок суми нарахованого авансового внеску з податку на прибуток);

- податок на прибуток за звітний період (рядок 14): -4574 грн.;

- авансовий внесок, що підлягатиме сплаті щомісячно (рядок 23): 9423 грн.

В податковій декларації з податку на прибуток підприємства за 2015 рік (звітна) від 12.02.2016 ТОВ Еко-Сервіс задекларовані наступні показники:

- податок на прибуток (рядок 06): 167 779 грн.;

- зменшення нарахованої суми податку (рядок 16 ЗП): 112 030 грн. (згідно Додатку ЗП зменшення відбулося за рахунок суми нарахованого авансового внеску з податку на прибуток);

- податок на прибуток за звітний період (рядок 17): 55 749 грн.;

- податок на прибуток, нарахований за результатами останнього (звітного) податкового періоду: 55 749 грн.

Таким чином, щомісячний розмір авансових внесків позивача з податку на прибуток приватних підприємств складав: з березня 2014 року по лютий 2015 року включно - 8868 грн., з березня 2015 року по лютий 2016 року включно - 9423 грн.

Ухвалами від 11.10.2016 та від 27.10.2016 у цій справі суд витребував від відповідача інтегровані картки платника податків-позивача з податку на прибуток (зокрема, рахунки №№33117347700004 та 33113318700004) за період з 2013 по 2015 роки включно.

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог ухвали суду першої інстанції відповідачем були надані до суду інтегровані картки платника податків ( далі - ІКПП) з податку на прибуток позивача з авансових внесків (код класифікації доходів бюджету 11024000) за 2014 та 2015 роки, з податку на прибуток приватних підприємств (код класифікації доходів бюджету 11021000) за 2015 та 2016 роки. Інші ІКПП до суду надано не було.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Оскільки правомірність відображення контролюючим органом в ІКПП розрахунків ТОВ Еко-Сервіс по авансовим внескам з податку на прибуток до лютого 2014 року позивачем не оспорюється, в рамках цієї справи досліджується період, починаючи саме з лютого 2014 року.

Відповідно до пункту 87.9 статті 87 Податкового кодексу України встановлено, що у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов'язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, перевірка правомірності нарахування контролюючим органом штрафу здійснюється судом з урахуванням закріпленого в цій нормі принципу спрямування грошових надходжень на погашення податкового боргу в порядку календарної черговості його виникнення, незалежно від призначення платежу, відображеного платником податків у платіжних документах.

Щодо своєчасності сплати позивачем авансових внесків з податку на прибуток приватних підприємств у період, охоплений актом перевірки (лютий 2014 року - листопад 2015 року включно), необхідно зазначити наступне.

Задекларована позивачем сума авансового внеску за лютий 2014 року в розмірі 9243 грн. була відображена в ІКПП 28.02.2014, в результаті чого існуюча недоїмка в сумі 14073,91 грн. була збільшена до 23316,91 грн., а загальна сума заборгованості, з урахуванням несплаченої пені в сумі 230,92 грн., дорівнювала 23547,83 грн.

В подальшому після зменшення податкового зобов'язання на 8557 грн. шляхом подачі позивачем 11.03.2014 уточнюючої податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2013 рік, та з урахуванням нарахованої пені в сумі 72,27 грн. та 30,19 грн., загальний розмір заборгованості станом на 11.03.2014 складав 15093,29 грн.

Платіжним дорученням №62 від 17.03.2014 ТОВ Еко-Сервіс сплачено 8868,00 грн., внаслідок чого загальна сума заборгованості, враховуючи нараховану пеню в сумі 54,04 грн. та 9,33 грн., склала 6288,66 грн., що відповідає відображеним в ІКПП даним.

З огляду на наявні матеріали справи та встановлені судом обставини станом на 30.03.2014, тобто на останній день сплати авансового внеску з податку на прибуток приватних підприємств за лютий 2014 року, податкове зобов'язання в повному обсязі сплачено не було, оскільки фактично в межах встановленого строку перерахована лише частина сума в розмірі 2954,34 грн. (9243 грн. - 6288,66 грн.).

Внаслідок декларування позивачем суми авансового внеску за березень 2014 року в розмірі 8868 грн. розмір недоїмки був збільшенийдо 15156,66 грн.

Платіжним дорученням №103 від 18.04.2014 позивачем сплачено 19000,00 грн., в результаті чого існуюча заборгованість була погашена в повному обсязі та виникла переплата в сумі 3705,51 грн. (з урахуванням пені в сумі 87,97 грн. та 49,86 грн.)

Таким чином, авансовий внесок з податку на прибуток за лютий 2014 року був сплачений в повному обсязі 18.04.2014, строк затримки сплати не перевищує 30 календарних днів, у зв'язку з чим розмір штрафу має складати 628,87 грн.(10% від 6288,66 грн.).

В подальшому, задекларована позивачем сума авансового внеску за квітень 2014 року в сумі 8868 грн., з урахуванням переплати в сумі 3705,51 грн. призвела до утворення недоїмки в розмірі 5162,49 грн. (8868 грн. - 3705,51 грн.).

03 травня 2014 року в ІКПП була відображена сума штрафу за податковими повідомленнями-рішеннями від 16.04.2014 №0002641510 та №0002651510, в результаті чого розмір недоїмки склав 14436,71 грн.

19 травня 2014 року платіжним дорученням №135 позивачем сплачено кошти в розмірі 8900,00 грн., у зв'язку з чим загальний розмір заборгованості, з урахуванням нарахованої пені в сумі 38,91 грн. (22,57 грн. + 4,18 грн. + 4,22 грн. + 4,18 грн. + 3,76 грн.), склав 5575,62 грн.

Задекларована позивачем сума авансового внеску за травень 2014 року в сумі 8868 грн.30.05.2014 призвела до утворення заборгованості в загальному розмірі 14443,62 грн. (8868 грн. +5575,62 грн.).

19 червня 2014 року платіжним дорученням №161 ТОВ Еко-Сервіс сплачено кошти у розмірі 8900,00 грн., у зв'язку з чим загальний розмір заборгованості, з урахуванням нарахованої пені в сумі 95,46 грн. (0,31 грн. + 12,55 грн. + 25,98 грн. + 12,99 грн. + 12,99 грн. + 12,99 грн. + 17,65 грн.), склав 5639,08 грн.

30 червня 2014 року авансовий внесок за червень 2014 року в розмірі 8868 грн. призвів до відображення в ІКПП збільшення заборгованості до 14507,08 грн.

Платіжним дорученням №184 від 18 липня 2014 року позивачем сплачено кошти в розмірі 8900,00 грн., у зв'язку з чим заборгованість, з урахуванням нарахованої пені в сумі 127,58 грн. (104,80 грн. + 22,78 грн.), склала 5734,66 грн.

30 липня 2014 року в ІКПП відображено задекларований позивачем авансовий внесок за липень 2014 року в сумі 8868 грн., що призвело до збільшення заборгованості до 14602,66 грн.

В подальшому, 15 серпня 2014 року після сплати ТОВ Еко-Сервіс платіжним дорученням №209 суми коштів в розмірі 8900,00 грн. та нарахування пені в сумі 123,20 грн. (103,69 грн. + 19,51 грн.) розмір заборгованості склав 5825,86 грн., який 30.08.2014 збільшився до 14693,86 грн. - на задекларований позивачем авансовий внесок за серпень 2014 року в сумі 8868 грн., несвоєчасна сплата якого була відображена контролюючим органом в акті перевірки від 27.05.2016 №91/15-3/31885141 та стала підставою для нарахування штрафу.

Сплачені позивачем платіжним дорученням №257 від 17.09.2014 кошти в сумі 9000,00 грн. зменшили розмір існуючої заборгованості, погасивши в порядку календарної черговості борг в сумі 5825,86 грн. та частину авансового внеску за серпень 2014 року в сумі 3174,14 грн. (9000,00 грн. - 5825,86 грн.), у зв'язку з чим несплаченим залишився внесок в розмірі 5693,86 грн., заборгованість з якого була збільшена на нараховану пеню в розмірі 133,36 грн. (112,49 грн. + 20,87 грн.), усього станом на 17.09.2014 розмір боргу став дорівнювати5827,22 грн.

Задекларований позивачем авансовий внесок за вересень 2014 року в сумі 8868 грн. збільшив 30.09.2014 розмір заборгованості до 14695,22 грн.

Згодом 17 жовтня 2014 року позивачем платіжним дорученням №288 від 17.10.2014 було сплачено кошти в розмірі 8900,00 грн., що призвело до погашення несплаченої частини авансового внеску за серпень 2014 року в розмірі 5693,86 грн. та є підставою для застосування штрафу в розмірі 569,39 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 3206,14 грн. (8900,00 грн. - 5693,86 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 ПК України є джерелом для погашення нарахованої в вересні 2014 року пені в сумі 133,36 грн. та частини авансового внеску за вересень 2014 року в сумі 3072,78 грн. (3206,14 грн. - 133,36 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 127,84 грн. (107,64 грн. + 20,20 грн.), розмір заборгованості склав 5923,06 грн., який 30.10.2014 був збільшений до 14791,06 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за жовтень 2014 року в розмірі 8868 грн.

Несплачена частина авансового внеску за вересень 2014 року в розмірі 5795,22 грн. (8868 грн. - 3072,78 грн.) була погашена 18.11.2014 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №319 від 18.11.2014 на суму 8900,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 579,52 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 3104,78 грн. (8900,00 грн. - 5795,22 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в жовтні 2014 року пені в сумі 127,84 грн. та частини авансового внеску за жовтень 2014 року в сумі 2976,94 грн. (3104,78грн. - 127,84 грн.), зменшивши його до 5891,06 грн. (8868 грн. - 2976,94 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 152,69 грн. (128,03 грн. + 24,66 грн.), розмір заборгованості склав 6043,75 грн., який 30.11.2014 був збільшений до 14911,75 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за листопад 2014 року в сумі 8868 грн.

Несплачена частина авансового внеску за жовтень 2014 року в розмірі 5891,06 грн. була погашена 18.12.2014 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №371 від 18.12.2014 на суму 8900,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 589,11 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 3008,94 грн. (8900,00 грн. - 5891,06 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в листопаді 2014 року пені в сумі 152,69 грн. та частини авансового внеску за листопад 2014 року в сумі 2856,25 грн. (3008,94 грн. - 152,69 грн.), зменшивши його до 6011,75 грн. (8868 грн. - 2856,25 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 152,50 грн. (130,15 грн. + 22,35 грн.), розмір заборгованості склав 6164,25 грн., який 30.12.2014 був збільшений до 15032,25 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за грудень 2014 року в сумі 8868 грн.

Несплачена частина авансового внеску за листопад 2014 року в розмірі 6011,75 грн. була погашена 29.01.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №21 від 29.01.2015 на суму 8900,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 601,18 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 2888,25 грн. (8900,00 грн. - 6011,75 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 ПК України є джерелом для погашення нарахованої в грудні 2014 року пені в сумі 152,50 грн. та частини авансового внеску за грудень 2014 року в сумі 2735,75 грн. (2888,25 грн. - 152,50 грн.), зменшивши його до 6132,25 грн. (8868 грн. - 2735,75 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 199,78 грн. (163,26 грн. + 36,52 грн.), розмір заборгованості склав 6332,03 грн., який 30.01.2015 був збільшений до 15200,03 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за січень 2015 року в сумі 8868 грн.

Несплачена частина авансового внеску за грудень 2014 року в розмірі 6132,25 грн. була погашена 18.02.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №44 від 18.02.2015 на суму 8900,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 613,23 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Так інша частина коштів в розмірі 2767,75 грн. (8900,00 грн. - 6132,25 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в січні 2015 року пені в сумі 199,78 грн. та частини авансового внеску за січень 2015 року в сумі 2567,97 грн. (2767,75 грн. - 199,78 грн.), зменшивши його до 6300,03 грн. (8868 грн. - 2567,97 грн.).

Беручи до уваги нарахування пені на суму 222,27 грн. (192,64 грн. + 29,63 грн.), розмір заборгованості склав 6522,30 грн., який 28.02.2015 був збільшений до 15390,30 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за лютий 2015 року в сумі 8868 грн.

Несплачена частина авансового внеску за січень 2015 року в розмірі 6300,03 грн. була погашена 10.03.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №72 від 10.03.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 630,00 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 3122,97 грн. (9423,00 грн. - 6300,03 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в лютому 2015 року пені в сумі 222,27 грн. та частини авансового внеску за лютий 2015 року в сумі 2900,70 грн. (3122,97 грн. - 222,27 грн.), зменшивши його до 5967,30 грн. (8868 грн. - 2900,70 грн.).

Так 11 березня 2015 року недоїмка була зменшена на 4574 грн., у зв'язку з чим частина непогашеного авансового внеску за лютий 2015 року склала 1393,30 грн. (5967,30 грн. - 4574 грн.), а загальний розмір заборгованості, приймаючи до уваги нарахування пені на суму 299,61 грн. (236,12 грн. + 22,89 грн. + 40,60 грн.), став дорівнювати 1692,91 грн., який 30.03.2015 був збільшений до 11115,91 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за березень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за лютий 2015 року в розмірі 1393,30 грн. була погашена 17.04.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №118 від 17.04.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 139,33 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 8029,70 грн. (9423,00 грн. - 1393,30 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в березні 2015 року пені в сумі 299,61 грн. та частини авансового внеску за березень 2015 року в сумі 7730,09 грн. (8029,70 грн. - 299,61 грн.), зменшивши його до 1692,91 грн. (9423,00 грн. - 7730,09 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 192,82 грн. (63,21 грн. + 129,61 грн.), розмір заборгованості склав 1885,73 грн., який 30.04.2015 був збільшений до 11308,73 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за квітень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за березень 2015 року в розмірі 1692,91 грн. була погашена 07.05.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №138 від 07.05.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 169,29 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 7730,09 грн. (9423,00 грн. - 1692,91 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в квітні 2015 року пені в сумі 192,82 грн. та частини авансового внеску за квітень 2015 року в сумі 7537,27 грн. (7730,09 грн. - 192,82 грн.), зменшивши його до 1885,73 грн. (9423 грн. - 7537,27 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 76,65 грн. (61,78 грн. + 14,87 грн.), розмір заборгованості склав 1962,38 грн., який 30.05.2015 був збільшений до 11385,38 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за травень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за квітень 2015 року в розмірі 1885,73 грн. була погашена 09.06.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №175 від 09.06.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 188,57 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 7537,27 грн. (9423,00 грн. - 1885,73 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в травні 2015 року пені в сумі 76,65 грн. та частини авансового внеску за травень 2015 року в сумі 7460,62 грн. (7537,27 грн. - 76,65 грн.), зменшивши його до 1962,38 грн. (9423 грн. - 7460,62 грн.).

Беручи до уваги нарахування пені на суму 116,61 грн. (65,10 грн. + 51,51 грн.), розмір заборгованості склав 2078,99 грн., який 30.06.2015 був збільшений до 11501,99 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за червень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за травень 2015 року в розмірі 1962,38 грн. була погашена 17.07.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №214 від 17.07.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 196,24 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 7460,62 грн. (9423,00 грн. - 1962,38 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в червні 2015 року пені в сумі 116,61 грн. та частини авансового внеску за червень 2015 року в сумі 7344,01 грн. (7460,62 грн. - 116,61 грн.), зменшивши його до 2078,99 грн. (9423 грн. - 7344,01 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 202,99 грн. (87,10 грн. + 115,89 грн.), розмір заборгованості склав 2281,98 грн., який 30.07.2015 був збільшений до 11704,98 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за липень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за червень 2015 року в розмірі 2078,99 грн. була погашена 14.08.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №240 від 14.08.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 207,90 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 7344,01 грн. (9423,00 грн. - 2078,99 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в липні 2015 року пені в сумі 202,99 грн. та частини авансового внеску за липень 2015 року в сумі 7141,02 грн. (7344,01 грн. - 202,99 грн.), зменшивши його до 2281,98 грн. (9423 грн. - 7141,02 грн.).

Беручи до уваги нарахування пені на суму 188,82 грн. (90,22 грн. + 98,60 грн.), розмір заборгованості склав 2470,80 грн., який 30.08.2015 був збільшений до 11893,80 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за серпень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за липень 2015 року в розмірі 2281,98 грн. була погашена 02.09.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №271 від 02.09.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 228,20 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 7141,02 грн. (9423,00 грн. - 2281,98 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в серпні 2015 року пені в сумі 188,82 грн. та частини авансового внеску за серпень 2015 року в сумі 6952,20 грн. (7141,02 грн. - 188,82 грн.), зменшивши його до 2470,80 грн. (9423 грн. - 6952,20 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 86,61 грн. (74,27 грн. + 12,34 грн.), розмір заборгованості склав 2557,41 грн., який 30.09.2015 був збільшений до 11980,41 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за вересень 2015 року в сумі 9423 грн.

06 жовтня 2015 року ІКПП з авансових внесків з податку на прибуток приватних підприємств та ІКПП з податку на прибуток приватних підприємств були об'єднані, в результаті чого наявна переплата з податку в розмірі 75,50 грн. зменшила розмір недоїмки до 11818,30 грн., а загальний розмір заборгованості, з урахуванням нарахованої пені в сумі 0,38 грн., склав 11905,29 грн.

Погашення 06 жовтня 2015 року частини несплаченого авансового внеску з податку на прибуток приватних підприємств за серпень 2015 року в розмірі 2470,80 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 75,50 грн. є підставою для застосування штрафу в розмірі 7,55 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша несплачена частина авансового внеску за серпень 2015 року в розмірі 2395,30 грн. (2470,80 грн. - 75,50 грн.) була погашена 16.10.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №315 від 16.10.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 239,53 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 7027,70 грн. (9423,00 грн. - 2395,30 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення пені в сумі 86,99 грн. (86,61 грн. + 0,38 грн.) та частини авансового внеску за вересень 2015 року в сумі 6940,71 грн. (7027,70 грн. - 86,99 грн.), зменшивши його до 2482,29 грн. (9423 грн. - 6940,71 грн.).

Беручи до уваги нарахування пені на суму 175,38 грн. (100,89 грн. + 74,49 грн.), розмір заборгованості склав 2657,67 грн., який 30.10.2015 був збільшений до 12080,67 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за жовтень 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за вересень 2015 року в розмірі 2482,29 грн. була погашена 17.11.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №6 від 17.11.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 248,23 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 6940,71 грн. (9423,00 грн. - 2482,29 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в жовтні 2015 року пені в сумі 175,38 грн. та частини авансового внеску за жовтень 2015 року в сумі 6765,33 грн. (6940,71 грн. - 175,38 грн.), зменшивши його до 2657,67 грн. (9423 грн. - 6765,33 грн.).

Приймаючи до уваги нарахування пені на суму 84,37 грн., розмір заборгованості склав 2742,04 грн., який 30.11.2015 був збільшений до 12165,04 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за листопад 2015 року в сумі 9423 грн.

Несплачена частина авансового внеску за жовтень 2015 року в розмірі 2657,67 грн. була погашена 21.12.2015 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №51 від 21.12.2015 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 265,77 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Інша частина коштів в розмірі 6765,33 грн. (9423,00 грн. - 2657,67 грн.) відповідно до положень п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України є джерелом для погашення нарахованої в листопаді 2015 року пені в сумі 84,37 грн. та частини авансового внеску за листопад 2015 року в сумі 6680,96 грн. (6765,33 грн. - 84,37 грн.), зменшивши його до 2742,04 грн. (9423 грн. - 6680,96 грн.).

30 грудня 2015 року існуючий розмір заборгованості був збільшений до 12165,04 грн. - за рахунок задекларованого позивачем авансового внеску за грудень 2015 року в сумі 9423 грн. (2742,04 грн. + 9423 грн.).

Несплачена частина авансового внеску за листопад 2015 року в розмірі 2742,04 грн. була погашена 19.01.2016 - в день сплати позивачем коштів за платіжним дорученням №18 від 19.01.2016 на суму 9423,00 грн., а тому розмір штрафу має становити 274,20 грн. (10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання, оскільки прострочення не перевищує 30 календарних днів).

Враховуючи викладене колегія суддів погоджується висновками суду першої інстанції, що прострочення сплати авансових внесків з податку на прибуток приватних підприємств за охоплені актом перевірки періоди не перевищувало 30 календарних днів, у зв'язку з чим застосування штрафу в розмірі 20% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання є безпідставним, а тому податкове повідомлення-рішення №0011841520 від 13.06.2016 прийнято безпідставно та підлягає скасуванню.

Водночас, загальний розмір штрафу (на рівні 10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання) має дорівнювати 6376,11 грн. (628,87 грн. + 569,39 грн. + 579,52 грн. + 589,11 грн. + 601,18 грн. + 613,23 грн. + 630,00 грн. + 139,33 грн. + 169,29 грн. + 188,57 грн. + 196,24 грн. + 207,90 грн. + 228,20 грн. + 7,55 грн. + 239,53 грн. + 248,23 грн. + 265,77 грн. + 274,20 грн.), а не 9259,05 грн., як зазначено в податковому повідомленні-рішенні №0011831520 від 13.06.2016, внаслідок чого це рішення суб'єкта владних повноважень підлягає визнанню протиправним та скасуванню в частині нарахування позивачеві штрафу в розмірі 2 882,94 грн.

З огляду на зазначене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо частково задоволення позовних вимог та скасування податкового повідомлення-рішення №0011841520 від 13.06.2016 про стягнення штрафних санкцій та скасування податкового повідомлення-рішення №0011831520 від 13.06.2016 в частині стягнення нарахування позивачу штрафу у розмірі 2882,94 грн.

Доводи апеляційної скарги були предметом дослідження в суді першої інстанції та не знайшли свого належного підтвердження. Згідно із частиною другою ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову, вимоги якої відповідачем не виконано та не доведено правомірності його дій.

Враховуючи наведене, суд першої інстанції дійшов до обґрунтованого висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

При цьому апеляційна скарга не містять посилання на обставини, передбачені статтями 202 - 204 Кодексу адміністративного судочинства України, за яких рішення суду підлягає скасуванню.

Доводи, викладені заявниками в апеляційних скаргах були предметом дослідження суду першої інстанції і не знайшли свого належного підтвердження.

Зважаючи на вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права, в зв'язку з чим апеляційна скарга залишається без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.4, 8-11, 160, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області - залишити без задоволення .

Постанову Київського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2016 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги до Вищого адміністративного суду України у порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя: Г.В. Земляна

Судді: М.В. Межевич

Є.О. Сорочко

Повний текст ухвали виготовлено 12 липня 2017 року.

Головуючий суддя Земляна Г.В.

Судді: Межевич М.В.

Сорочко Є.О.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2017
Оприлюднено12.07.2017
Номер документу67683169
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3208/16

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Ухвала від 26.05.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Постанова від 21.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні