Постанова
від 18.07.2017 по справі 805/2108/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Голубова Л.Б.

Суддя-доповідач - Компанієць І.Д.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 липня 2017 року справа №805/2108/17-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Судді-доповідача: Компанієць І.Д., суддів: Васильєвої І.А., Ястребової Л.В.,

секретар судового засідання Терзі Д.А.,

за участю представника позивача Золотарьової О.М.,

представника відповідача Колеснікової О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "Українська керамічна група" на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 22 червня 2017 р. у справі № 805/2108/17-а за позовом Приватного акціонерного товариства "Українська керамічна група" до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання неправомірними та скасування податкових повідомлень-рішень від 09 березня 2017 року № 0000131401, № 0000141401,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач просив визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ГУ ДФС у Донецькій області від 09.03.2017 року № 0000131401 та № 0000141401 (а.с.4-6).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 22 червня 2017 року в задоволені позовних вимог відмовлено (а.с.125-127).

Позивач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив постанову скасувати, прийняти нову, якою позов задовольнити.(а.с.132-133).

В обґрунтуванні зазначив, що суд першої інстанції дійшов до висновку, що позивач при розрахунку земельного податку та орендної плати керувався первинною нормативно грошовою оцінкою земельної ділянки, наданою в 2016 році, а відповідач - оновленою, отриманою в 2017 році за 2016 рік.

Проте, суд не встановив, яка довідка є вірною, не дав оцінку діям уповноваженого органу, який видав дві різні оцінки за один і той самий період та одну і ту ж земельну ділянку.

Позивачв лютому 2016 році отримав довідку про нормативно грошову оцінку земельної ділянки, на підставі якої подав декларацію. Зазначена оцінка також є додатком до договору оренди.

Перевірка охоплювала чотири місяці оренди, а отже застосування індексації або перегляд розміру орендної плати неможливий з огляду на те, що орендна плата протягом календарного року є незміною, нормативно грошова оцінка береться раз на рік на початок оку.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, здійснюючи апеляційний перегляд у межах апеляційної скарги відповідно до частини 1 статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, встановила наступне.

Приватне акціонерне товариство Українська керамічна група є юридичною особою, перебуває на обліку, як платник податків у Словянській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області з 28 квітня 1994 року, зареєстрована адреса місцезнаходження: Донецька область, місто Слов'янськ, вулиця Свободи, будинок 5 (а.с. 7-35, 38-41, 8-35).

Згідно витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності 25 травня 2015 року ПрАТ Українська керамічна група згідно договору купівлі-продажу придбала три склади за адресою: м. Словянськ, вул. Заводська, 2 загальною площею 1169,2 кв.м, 1124,9 кв.м та 1415,2 кв.м відповідно (а.с.79-81).

Рішенням Слов'янської міської ради № 40-ІV-7 від 23.12.2017 року передано позивачу в оренду терміном на 10 років земельну ділянку площею 0,4542 га кадастровий номер 1414100000:01:018:0012 (а.с.76-77)

29 лютого 2016 року між позивачем (орендар) та Словянською міською радою (орендодавець) укладено договір оренди землі (а.с.63-68).

Відповідно до п.1 договору, орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку не сільськогосподарського призначення - землі промисловості, транспорту звязку, енергетики, оборони та іншого призначення, комерційного використання (згідно рішення Слов'янської міської ради № 40-ІV-7 від 23.12.2017 року), яке знаходиться у м. Слов'янську, вул. Заводська, 2.

За п.2 та 3 договору, в оренду передається земельна ділянка (1414100000:01:018:0012) загальною площею 0,4542 га., в тому числі: 0,3885 - капітальна одно та двоповерхова забудова, 0,0652 га. - під спорудами, 0,0005 га - під проїздами, проходами, площадками. На земельній ділянки розміщені об'єкти нерухомого майна нежитлові приміщення, склади № 1, 2, 3, а також інші об'єкти інфраструктури інженерні мережі знаходяться в доброму технічному стані.

Згідно п.5 договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1066977,03 гривень (234,91 грн за кв.м.)

За п.9 договору, орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 3 відсотків грошової оцінки землі (п.п.7.12.5 п.7. додатку до рішення міської ради від 27.05.2015 року ). Що складає всього річна 32009,31 грн.

За п.13 договору, розмір орендної плати переглядається один раз на рік, зокрема, в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до витягу № 2-25-10-0071 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1414100000:01:018:0012 від 20.01.2016 року, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1066977,03 грн. Також, відповідно до вказаного витягу середня вартість ділянки 236,43 грн. кв.м., коефіцієнт індексації грошової оцінки 1,7898, нормативно грошова оцінка кв.м земельної ділянки під забудовою 234,91 грн. (а.с.75).

16 червня 2015 року позивач подав до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області податкову декларацію з плати за землю (орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік, відповідно до якої нарахована сума земельного податку з травня по грудень 2015 року складає 9341,02 гривень. Також зазначено, що нормативно грошова оцінка одиниці площі становить 341,54 грн. (а.с.90-93).

18 лютого 2016 року позивачем до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області подано податкову декларацію з плати за землю (орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік, якою самостійно нарахована сума земельного податку за земельною ділянкою 1414100000:01:018:0012 за 2016 рік складає 64018,62 грн. Також зазначеного, що нормативно грошова оцінка зазначеної земельної ділянки становить 2349134,81 грн. (а.с.96-100).

19 лютого 2016 року позивачем до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області подано уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік, якою самостійно нарахована сума земельного податку за земельною ділянкою 1414100000:01:018:0012 за 2016 рік складає 10485,82 грн. Також зазначеного, що нормативно грошова оцінка зазначеної земельної ділянки становить 2349134,81 грн. (а.с.96-100).

Також, 16 березня 2016 року позивачем надано до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області податкову декларацію з плати за землю (орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік, відповідно до якої самостійно нарахована сума орендної плати за 2016 рік починаючи з 29 лютого 2016 року складає 9811,31 гривень. Також зазначеного, що нормативно грошова оцінка зазначеної земельної ділянки становить 2349134,81 грн. (а.с. 101-110).

16 березня 2016 року позивачем надано до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік, відповідно до якої самостійно нарахована сума орендної плати за 2016 рік за земельною ділянкою 1414100000:01:018:0012 починаючи з 29 лютого 2016 року та складає 26766,38 грн. Також зазначеного, що нормативно грошова оцінка зазначеної земельної ділянки становить 2349134,81 грн. (а.с.11-115).

При подані декларації з орендної плати позивачем надано витяг № 2-25-10-0426/1 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1414100000:01:018:0012 від 15.02.2016 року, який відповідає даним зазначеним у витягу № 2-25-10-0071 від 20.01.2016 року (а.с.95).

Слов'янською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області проведено виїзну планову документальну перевірку позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2013 року по 30.06.2016 року, дотримання податкового законодавства по податку на прибуток з 01.01.2013 року по 30.06.2016 року, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 року по 30.06.2016 року.

За результатами перевірки складено акт від 10.02.2017 року № 189/14-01-22042269 (а.с.47-62).

За висновками акту встановлено порушення позивачем, зокрема, п.274.1, 274.2 ст.274, п.284.1 ст.284, п.286.1, п.286.2 ст.286 ПК України, внаслідок чого занижено податок на землю по м. Словянську - 11650,17 грн. за період 29.02.2016 року по 30.06.2016 року, занижено податок на землю по м. Словянську у сумі 14849,24 грн. за період 29.02.2015 року по 28.02.2016 року.

До такого висновку відповідач дійшов на підставі відповіді Держгеокадастру в м. Словянську Донецької області від 23.11.2016 року, яким повідомлено про нормативну грошову оцінку земельних ділянок за 2013, 2014, 2015, 2016 роки, якими користується позивача, а саме за земельною ділянкою 1414100000:01:018:0012 нормативно грошова оцінка за 2015 рік становить 1551274,68 грн., за 2016 рік - 2222970,43 грн. (а.с.51).

Також, в матеріалах справи міститься витяг № 2-25-10-0978 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1414100000:01:018:0012 від 05.06.2015 року, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1551274,68 грн. Також, відповідно до вказаного витягу середня вартість ділянки 164,99 грн. кв.м., коефіцієнт індексації грошової оцінки 1,249, нормативно грошова оцінка кв.м земельної ділянки під забудовою 341,54 грн.

Головним управлінням ДФС у Донецькій області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.03.2017 року № 0000131401, яким на підставі акту перевірки збільшено суму грошового зобов'язання з податку на землю на 13833,35 грн., з яких за податковим зобов'язанням 11066,68 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями 2766,67 грн. (а.с.42).

Відповідно до розрахунку податкові зобов'язання та фінансові санкції нараховані за період з 01.05.2015 року по 30.06.2016 року (а.с.44-46)

Головним управлінням ДФС у Донецькій області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.03.2017 року № 0000141401, яким на підставі акту перевірки збільшено суму грошового зобов'язання з орендної плати за землю на 14562,71 грн., з яких за податковим зобов'язанням 11650,17 грн., та штрафними (фінансовими) санкціями 2912,54 грн. (а.с.43).

Відповідно до розрахунку податкові зобов'язання та фінансові санкції нараховані за період з 01.02.2016 року по 30.06.2016 року (а.с.44-46)

Відмовляючи в задоволені позовних, суд першої інстанції дійшов до висновку про правомірність прийнятих податкових повідомлень-рішень.

Колегія суддів з зазначеним висновком суду першої інстанції не погоджується з наступних підстав.

Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).

Згідно п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).

Колегія суддів зазначає, що орендна плата та податок на землю належать до загальнодержавних податків і зборів, порядок нарахування та сплати якої встановлено спеціальними нормативно - правовими актами, зокрема і Податковим кодексом України.

Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХIII Податкового кодексу України.

За приписами п.п.269.1.1, 269.1.2 п.269.1 ст.269 ПК України платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Згідно положень п.п.270.1.1, 270.1.2 п.270.1 ст.270 ПК України об'єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

За положенням п.285.1 285.2 ст.285 ПК України, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Відповідно до п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Відповідні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

На підставі п. 286.2 ст. 286 вказаного Кодексу платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

За п. 286.4 ст. 286 вказаного Кодексу, за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

Згідно до п. п. 287.1, 287.3, 287.4 ст. 287 цього Кодексу власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Відповідно до підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 ПК України, базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

На підставі п.274.1, 274.2 ст.274 ПК України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

Відповідно до п. 288.1 - 288.3 статті 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

За пунктом 288.4 статті 288 Податкового кодексу України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Згідно п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

За п.288.7 ст.288 ПК України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу

За положенням п. 289.1 статті 289 ПК України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Отже, наведеними нормами закріплено обов'язок платника земельного податку, а відповідно до пункту 288.7 статті 288 ПК й платника орендної плати за землю, подавати дані ДЗК про нормативну грошову оцінку землі разом із першою декларацією та у разі зміни такої оцінки.

Таким чином, у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється річна сума податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Проте, колегія суддів зазначає, що зміни нормативної грошової оцінки землі не мають зворотної дії, а отже не можуть змінювати суму податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки встановлених раніше попередньої оцінки.

Крім того, на підставі пп. 14.1.125 п.14.1 статті 14 ПК України, нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XII, глави 1 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

У статті 1 Закону України Про оцінку земель від 11 грудня 2003 року № 1378-IV (далі - Закон № 1378-IV) визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Відповідно до статті 18 Закону № 1378-ІV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

За п. 271.2 пункту 271.1 статті 271 ПК України, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Отже, у межах населеного пункту нова нормативна грошова оцінка земель може бути запроваджена з 1 січня нового року лише у випадку, якщо відповідне рішення органу місцевого самоврядування прийнято та офіційно оприлюднено до початку цього року. Тобто, такі зміни можуть впливати на визначення податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності лише наступного року.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. (статті 23 Закону № 1378-IV).

Колегія суддів зазначає, що відповідач, при обчисленні позивачу орендної плати та податку за надану земельну ділянку, використовувався розміром нормативної грошової оцінки цієї ділянки, зазначеним у довідках ДЗК від 15.02.2016 року та 20.01.2016 року, виданих позивачу відповідно до чинного законодавства, і саме такий розмір нормативної грошової оцінки останнім було вказано у податкових деклараціях з орендної плати та земельного податку за 2016 рік.

Тобто, позивач керувався законодавчо передбаченими даними щодо розміру нормативної грошової оцінки, з якими з урахуванням договору оренди погодилась Слов'янська міська рада до компетенції якої і віднесено затвердження такої оцінки. Отже, в діях позивача не вбачається порушення чинного законодавства.

Колегія суддів не приймає посилання відповідача на данні, отримані з ДЗК, оскільки вказані дані надані в листі від 23.11.2016 року, а тому не можуть свідчити про розмір нормативного грошової оцінки на час укладення договору та по 30.06.2017 року.

Крім того, Закон України №3613-VI не передбачає отримання відомостей Державного земельного кадастру у формі листа.

Таким чином, колегія суддів вважає протиправним дії відповідача щодо донарахування податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки за період з лютого по червень 2016 року та застосування штрафних санкцій за вказаний період.

Проте, як вбачається з позовної заяви та апеляційної скарги, позивачем не оскаржуються дії відповідача щодо донарахування податкового зобов'язання по земельному податку за період травня 2015 по січень 2016 року.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла до висновку про задоволення позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення ГУ ДФС у Донецькій області від 09.03.2017 року № 0000141401 та податкового повідомлення-рішення від 09.03.2017 року № 0000131401 в частині збільшено суму грошового зобов'язання з податку на землю на 11474 грн., з яких за податковим зобов'язанням 9179,20 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями 2294,80 грн.

На підставі викладеного, судова колегія приходить до висновку, що суд першої інстанції не дав належної оцінки вказаним обставинам та зібраним по справі доказам, не правильно застосував норми процесуального та матеріального права, що відповідно до вимог статті 202 КАС України є підставою для часткового задоволення апеляційної скарги, скасування судового рішення та ухвалення нового про часткове задоволення позову.

Керуючись статтями 184, 185, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Приватного акціонерного товариства "Українська керамічна група" на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 22 червня 2017 р. у справі № 805/2108/17-а - задовольнити частково.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 22 червня 2017 р. у справі № 805/2108/17-а - скасувати.

Прийняти нову постанову.

Позовні вимоги Приватного акціонерного товариства "Українська керамічна група" задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області від 09.03.2017 року № 0000141401.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області від 09.03.2017 року № 0000131401 в частині збільшення суму грошового зобов'язання з податку на землю за період з лютого 2016 року по червень 2016 року на суму 11474 грн., з яких за податковим зобов'язанням 9179,20 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями 2294,80 грн.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на користь Приватного акціонерного товариства "Українська керамічна група" (84100, Донецька область, місто Слов'янськ, вулиця Свободи, будинок 5, Код ЄДРПОУ 22042269) судовий збір у розмірі 3360 (три тисячі триста шістдесят) гривня.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дня складання у повному обсязі.

У повному обсязі постанова складена 18 липня 2017 року.

Головуючий суддя: І.Д. Компанієць

Судді: І.А. Васильєва

Л.В. Ястребова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.07.2017
Оприлюднено19.07.2017
Номер документу67804966
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2108/17-а

Ухвала від 21.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 21.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 18.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 11.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Постанова від 18.07.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 18.07.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 10.07.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 10.07.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 22.06.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голубова Л.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні