8.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення заяви про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання без руху
25 липня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/1376/16
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., перевіривши матеріали заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання у справі № 812/1376/16 за адміністративним позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області про визнання неправомірним та скасування рішення № НОМЕР_1 від 26.10.2016,-
ВСТАНОВИВ:
24 липня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання у справі № 812/1376/16 за адміністративним позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області про визнання неправомірним та скасування рішення № НОМЕР_1 від 26.10.2016.
Відповідно до положень частин першої та другої статті 261 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) стягувачам, які пропустили строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено. Заява про поновлення пропущеного строку подається до адміністративного суду, який видав виконавчий лист, або до адміністративного суду за місцем виконання.
Суд розглядає заяву про поновлення пропущеного строку в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду (частина третя статті 261 КАС України).
При вирішенні питання щодо наявності підстав для призначення судового засідання для розгляду питання про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання судом встановлено таке.
Статтею 261 КАС України не врегульовані вимоги щодо форми та змісту заяви про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання. Відтак, виходячи із приписів частини сьомої статті 9 цього ж Кодексу щодо застосування судом закону за аналогією, вимоги до вказаної заяви визначаються загальними нормами, зокрема, статтею 106 КАС України.
Перевіривши матеріали заяви про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання, судом встановлено, що вказана заява не відповідає встановленим вимогам та містить такі недоліки.
За приписами ч.3 ст.106 КАС України, суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Також, за приписами п.п.2,3 ч.1 ст.106 КАС України, у заяві зазначається ім'я (найменування) позивача, відповідача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти.
З урахуванням вищенаведеного та встановлених скорочених процесуальні строки розгляду такої заяви, у зв'язку з цим, необхідно надати докази надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу копії заяви з доданими документами та для належного повідомлення всіх учасників процесу необхідно їх зазначати у заяві про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання, а також всі відомі засоби зв'язку з ними.
Оскільки статтею 261 КАС України, також, не врегульовані наслідки недотримання заявником вимог до заяви про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання, за аналогією закону суд вважає за можливе застосувати наслідки недотримання вимог до позовної заяви, визначені статтею 108 КАС України.
Згідно з частиною першою статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
З наведених обставин, суд вважає за необхідне залишити без руху заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання у справі № 812/1376/16 за адміністративним позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області про визнання неправомірним та скасування рішення № НОМЕР_1 від 26.10.2016.
Керуючись статтями 9, 106, 108, 158-160, 165, 261 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання у справі № 812/1376/16 за адміністративним позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області про визнання неправомірним та скасування рішення № НОМЕР_1 від 26.10.2016, - залишити без руху.
Встановити Головному управлінню Пенсійного фонду України в Луганській області строк для усунення недоліків заяви протягом п'яти календарних днів з дня отримання копії даної ухвали шляхом надання суду:
- заяви про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання з зазначенням всіх осіб, що брали участь у розгляді справи, вказавши всі відомі засоби зв'язку з ними;
- доказів надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу копії заяви про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання з доданими документами.
У разі ненадання вищевказаних документів, заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.
Копію даної ухвали невідкладно надіслати заявнику.
Ухвала про залишення заяви без руху може бути оскаржена особою, яка подала заяву.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2017 |
Оприлюднено | 26.07.2017 |
Номер документу | 67887673 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні